Geen enkele andere trainer zal het beter doen. Domste wat er is om hem de laan uit te sturen, echt het allerdomste.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Verbeeks vertrek komt nu wel heel dichtbij.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen enkele andere trainer zal het beter doen. Domste wat er is om hem de laan uit te sturen, echt het allerdomste.
Boeiend, ik heb nog nooit meer gebaald na een verliespartij dan nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Het linkerrijtje is al een utopie, en degraderen doen we toch niet. Het is over en uit met Feyenoord.
De Cler is dit seizoen inmiddels als 5566541654 keer uitgegleden, dan zou je als coach zijnde ook eens wat anders kunnen proberenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Houd je mond eens over Verbeek, je ziet zelf toch ook wel dat hetgene waardoor Feyenoord steeds verliest volkomen buiten Verbeek's macht ligt. Makaay die niet scherp is, ballen die er normaal gesproken gewoon ingaan gaan er nu niet in, De Cler glijdt uit. Als Verbeek ontslagen wordt kan je je beter nu alvast inschrijven voor de Jupiler League.
Maakt niets uit, al was het Hiddink. Elke coach die met Feyenoord (of met Vitesse al) zo presteert moet gewoon plaats maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Houd je mond eens over Verbeek, je ziet zelf toch ook wel dat hetgene waardoor Feyenoord steeds verliest volkomen buiten Verbeek's macht ligt.
HIJ is degene die jood Greene opstelde en Makaay niets kwalijk neemt anders.quote:Makaay die niet scherp is, ballen die er normaal gesproken gewoon ingaan gaan er nu niet in, De Cler glijdt uit. Als Verbeek ontslagen wordt kan je je beter nu alvast inschrijven voor de Jupiler League.
We hebben toch geen andere linksback.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Cler is dit seizoen inmiddels als 5566541654 keer uitgegleden, dan zou je als coach zijnde ook eens wat anders kunnen proberen
Koeman en Van Marwijk deden het allebei beter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen enkele andere trainer zal het beter doen. Domste wat er is om hem de laan uit te sturen, echt het allerdomste.
Dan zet je de linksback van Jong Feyenoord erin ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben toch geen andere linksback.
Dan ga ik hier verder niet op in, want we komen er toch nooit uit. Mijn zienswijze is dat je een coach moet ontslaan als hij aantoonbare fouten maakt. Wat Verbeek kan doen, doet hij goed. En als je Verbeek ontslaat speel je volgend seizoen JL.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Maakt niets uit, al was het Hiddink. Elke coach die met Feyenoord (of met Vitesse al) zo presteert moet gewoon plaats maken.
[..]
HIJ is degene die jood Greene opstelde en Makaay niets kwalijk neemt anders.
Onbegrijpenlijk iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Cler is dit seizoen inmiddels als 5566541654 keer uitgegleden, dan zou je als coach zijnde ook eens wat anders kunnen proberen
Gioquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
We hebben toch geen andere linksback.
Totdat het december werd ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Koeman en Van Marwijk deden het allebei beter.
Lekker boeiend, totaal irrelevant.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Koeman en Van Marwijk deden het allebei beter.
Zelf vaker scoren, maar daar falen we ook jammerlijk in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef TC03 het volgende:
Wat kan je hier nog aan doen? Je kan nog zo goed trainen, nog zo goed spelen, maar als De Cler, Hofland, Bahía en Greene elke wedstrijd blunderen is er gewoon niks aan te doen en verlies je.
Waar heb je het over man? Feyenoord speelt prima, maar kan niet scoren en niet verdedigen. Het veldspel is verder niet slecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjonge, dit is echt het dieptepunt. Werkelijk elke linie mist de kwaliteit om zelfs voor het rechterrijtje van de eredivisie te vechten.
Maar ik hoop dat iedereen gewoon Verbeek blijft steunen.
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ga ik hier verder niet op in, want we komen er toch nooit uit. Mijn zienswijze is dat je een coach moet ontslaan als hij aantoonbare fouten maakt. Wat Verbeek kan doen, doet hij goed. En als je Verbeek ontslaat speel je volgend seizoen JL.
?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef thomasss het volgende:
Spannend, supporters in de catacombe!
Houd gewoon je mond man, Verbeek doet het prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.
Ik vind het een goede vent, maar geen enkele coach mag zó presteren.Tenzij Verbeek nu bij Bosz op de tafel ramt dat ie in de winterstop geld wil voor spelers, wordt dit nooit meer wat.
Juistem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:
Mensen die hier komen om Feyenoord uit te lachen verzoek ik vriendelijk weer om te vertrekken
Op radio rijnmond..quote:
Daarmee bevesteig je juist mijn woorden. Scoren en verdedigen zijn een kwaliteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Feyenoord speelt prima, maar kan niet scoren en niet verdedigen. Het veldspel is verder niet slecht.
Al een update?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef thomasss het volgende:
Spannend, supporters in de catacombe!
Precies, het gaat om spelers die niet scoren of die gewoon niet scherp zijn, waardoor ze 't achterin verkloten.. Verbeek kan je moeilijk verwijten dat Makaay of Fer die kansen missen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Houd gewoon je mond man, Verbeek doet het prima.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.
Ik vind het een goede vent, maar geen enkele coach mag zó presteren.Tenzij Verbeek nu bij Bosz op de tafel ramt dat ie in de winterstop geld wil voor spelers, wordt dit nooit meer wat.
Wanneer je praat over het niet kunnen scoren, en niet kunnen verdedigen, hoe kan je dan spreken over goed spelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Feyenoord speelt prima, maar kan niet scoren en niet verdedigen. Het veldspel is verder niet slecht.
Natuurlijk, maar het veldspel zelf is prima. In de eerste helft geeft Feyenoord niks weg en staat Sparta constant onder druk. Door een blunder wordt het dan 1-1. Het veldspel is goed genoeg. Echter, de verdediging schuttert keer op keer en de aanval is niet scherp.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daarmee bevesteig je juist mijn woorden. Scoren en verdedigen zijn een kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |