Doe 'm de groetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:46 schreef MaJo het volgende:ben iets minder misselijk door het nuttigen van een blikje cola
nu college en dan zo meeten met Asmo
Hij gaat morgen weer weg
Ik denk dat het op, pak 'm beet, de NRC niet beter was gegaan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Supersheep het volgende:
Oh, de Sp!ts. Geen wonder dat er onkruid uit komt.
Everybody's heard:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Haven't you heard????
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Everybody's heard:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Kom nu net voor het eerst sinds zondag op mijn kamer en de stank is bijna ondragelijk.
Oorzaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat heb je haar ook verteld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
Kom ik net bij de winkel vandaan staat er iemand van mijn leeftijd met 'r kat bij de waterkant. Ik kon zo gauw geen riem ontdekken maar aan de kant en in het water zaten allemaal eenden en die kat zat er springklaar bij
Je kat uitlaten is tot daaraan toe. Maar je kat zo voeren
Nee want ik heb er alle vertrouwen in dat het iets anders was dan het leekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat heb je haar ook verteld?
Dan is het juist leuk om er wat van te zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want ik heb er alle vertrouwen in dat het iets anders was dan het leek![]()
Okay ik ga even terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om er wat van te zeggen
Kom je daar, ligt er een karkas van een kat met daarom 4 bloeddorstige eendenquote:
Dan moet je A Nameless Witch van A Lee Martinez eens lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom je daar, ligt er een karkas van een kat met daarom 4 bloeddorstige eenden
noes it's the spanish inquisition!quote:
quote:lemonlimeskull: Keith dodged a serious bullet thanks to his massive stupidity.
Opium: Hmm?
lemonlimeskull: Well, as you may know he lost his license months ago
lemonlimeskull: So he's been biking everywhere, which has lead to him losing a bunch of weight
lemonlimeskull: He bikes to Walmart today and as soon as he gets to the electronics department, realizes his wallet's fallen out, probably somewhere along the highway.
lemonlimeskull: So he takes the memory card he wanted, puts it up in his baggy sleeve, and goes to leave.
killjay: Uh oh
lemonlimeskull: Yeah.
lemonlimeskull: Naturally, security stops him as he gets within 5 feet of the front doors. This huge obese woman who is obviously having a really bad day - or just hates her job.
killjay: o shit
lemonlimeskull: She stops him, GRABS his arm, RIPS up his sleeve, and WRENCHES the card out of his hand.
lemonlimeskull: He knows he's screwed so he starts crying in the middle of the fucking store. He cries all the way back to the security office, and everyone's staring at him the whole way.
Opium: So he's sitting in jail right now
lemonlimeskull: That's the awesome part. The manager takes a look at him, notices the bike helmet, poorly fitting clothes, lack of any ID whatsoever, and the fact that he's crying like a three year old.
killjay: .... -_-
lemonlimeskull: Yes. He was let go and the security woman got chewed out for hurting a "retarded kid".
Erg irritant inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wel vreemd dat je steeds zo misselijk benten irritant vooral
Nog geen idee waar het aan ligt?
Dat komt omdat je van 1 nacht statistisch voldoende slapen niet uitrust.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe laat ik gisteren precies sliep, ik ben wel pas na 11 uur uit bed gekomen. Dan moet ik toch bijna acht uur hebben geslapen, en toch ben ik ontzettend moe.![]()
Maar ik wil gewoon niet nu al naar bed gaan.
NIET KLIKKEN als je geen lekker taartje wilt zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:02 schreef MaJo het volgende:net Asmo gezien
de planning was om met z'n tweeen te meeten dus ik ben bij de mac gaan eten. Maar door tijdgebrek werd ik uitgenodigd om mee uit eten te gaan voor zijn zusjes verjaardag. Twee maaltijden dus en ik eet al zo weinig
heb met veel moeite het grootste deel weggekregen en zit nu propjevol
Ik heb maandag mn geld er af gehaald.. voor de grote run. Ik hoop dat het morgen er op staat bij mn rabo rekeningquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws: Icesave(bank van IJsland) keert geen geld meer uit. Dus als je daar geld hebt staan dan heb je pech
Schijnen dus 50.000 NL-ers een rekening te hebben.
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb maandag mn geld er af gehaald.. voor de grote run. Ik hoop dat het morgen er op staat bij mn rabo rekening
Mja.. een aanzienlijk bedrag zelfsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluiten
Stiekem hoop ik dat die Engelse spaartegoeden mijn kant op komen. Mogen ze over 60 dagen wel verder kijken hoe ze die Britten terug gaan betalenquote:In IJsland konden de mensen geen geld van de bank opnemen. In Engeland zijn de spaartegoeden zestig dagen geblokkeerd. In Nederland kan dat niet, omdat onder druk van spaarders deze bepaling uit de algemene voorwaarden is geschrapt.
Ik hoop het niet zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluiten
quote:Geachte klant,
Onderstaand persbericht is door De Nederlandsche Bank (DNB) opgesteld op 7 oktober 2008. Dit persbericht is eveneens terug te vinden op de website van DNB.
DNB treedt in overleg met IJslandse autoriteiten over Icesave
Er zijn onduidelijkheden ontstaan rond Landsbanki hf. te Reykjavik en haar bijkantoor Icesave in Nederland. De Nederlandse autoriteiten zoeken contact met hun IJslandse collega´s om opheldering te krijgen. Thans kan het volgende worden meegedeeld.
Op de rekeningtegoeden bij Icesave zijn de IJslandse en Nederlandse depositogarantiestelsels van toepassing. DNB zal in overleg treden met de IJslandse autoriteiten over hoe, indien de instelling in déconfiture zou geraken, de afwikkeling zal worden vormgegeven. Vandaag is door de Minister van Financiën besloten de dekking op de tegoeden van rekeninghouders in Nederland voor een periode van één jaar te verhogen tot Eur 100.000 per persoon per bank. In het geval van Icesave komt een deel van die dekking voor rekening van het IJslandse en niet van het Nederlandse depositogarantiestelsel. Indien nodig zal DNB rekeninghouders faciliteren met hun beroep op de dekking in IJsland.
Zodra nadere informatie beschikbaar is, zal deze worden verspreid via de website van DNB, www.dnb.nl.
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Icesave heeft een bericht op de site staan. Kopie hier voor het geval de site weer er mee op houdt
[..]
Ja ik hoop voor je dat de Rabo het al heeft en het gewoon heeft vastgehouden voor de rentequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. een aanzienlijk bedrag zelfs![]()
Ik hoop dus dat het depositogarantiestelsel nog te redden valt daar. Sowieso als dat NIET het geval is, is heel ijsland vanaf vandaag straatarm
En bovendien bestaat nog de kans dat ik mijn geld terug krijg omdat ik maandag dus teruggeboekt heb, en dinsdag het hele zooitje genationaliseerd werd. Maar ik knijp hem wel behoorlijk![]()
[..]
Stiekem hoop ik dat die Engelse spaartegoeden mijn kant op komen. Mogen ze over 60 dagen wel verder kijken hoe ze die Britten terug gaan betalen![]()
De eerste 20 000 euro vallen onder het ijslandse garantiestelsel, de 18000 daarna onder Nederlandse garantie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?
Volgens de site van icesave was het voor 14:00 overgeboekt -> de volgende dag op je rekening. Ik zal dus vandaag af moeten wachten, en daarna ga ik me ECHT zorgen makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik hoop voor je dat de Rabo het al heeft en het gewoon heeft vastgehouden voor de rente
Lekker dan. Maar waarom zat je er? Betere rente? Of duistere inkomsten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De eerste 20 000 euro vallen onder het ijslandse garantiestelsel, de 18000 daarna onder Nederlandse garantie.
Maar die bank is dus 4x groter dan het bruto nationaal product van ijsland, dus dat land zou dan failliet zijn als iedereen al zn geld opneemt.
[..]
Volgens de site van icesave was het voor 14:00 overgeboekt -> de volgende dag op je rekening. Ik zal dus vandaag af moeten wachten, en daarna ga ik me ECHT zorgen maken
Yeah, 5,25% in plaats van de 0,5% die ik kreeg bij de Postbank, dat vond ik wel de moeite waard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit iedereen hier bij Icesave?
Ik had er nog nooit van gehoord
Waarom zitten jullie daar? Betere rente?
Eerste 20.000 nog wat euro onder de IJslandse regeling, daarna een deel onder de Nederlandse. Maar volgens dat bericht gaat DNB onderhandelen met de IJslanders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit iedereen hier bij Icesave?
Ik had er nog nooit van gehoord
Waarom zitten jullie daar? Betere rente?
Tja.. als je geen spaargeld hebt is het misschien niet gek dat je er niet van gehoord hebt, maar ze zijn toch regelmatig in het nieuws geweest, kwamen als bovenste uit de bus op sites als independer.nl en andere vergelijkingssites qua spaarrente. Meeste mensen zijn denk ik door een artikel in de intermedair geinterresseerd geraakt. Op rtlz kwamen ze ook regelmatig langs.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik sluit me aan bij nem en wyccie, hoe komen jullie hierbij? Had er nog nooit van gehoordik heb zelf geen spaarrekening, daar heb je immers geld voor nodig
ik hoef dus niet bang te zijn dat ik geld verlies door deze crisis
vind het trouwens wel eng hoor, de kans bestaat dat we zomaar straatarm kunnen worden
Eeeeeeen weer terug. Nu slapenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. als je geen spaargeld hebt is het misschien niet gek dat je er niet van gehoord hebt, maar ze zijn toch regelmatig in het nieuws geweest, kwamen als bovenste uit de bus op sites als independer.nl en andere vergelijkingssites qua spaarrente. Meeste mensen zijn denk ik door een artikel in de intermedair geinterresseerd geraakt. Op rtlz kwamen ze ook regelmatig langs.
Bovendien.. het is een ijslandse bank met een Nederlandse vestiging, Nederlandse website enz.. Maar in hoeverre is het vreemd om geld bij een buitenlandse bank te hebben? Fortis is/was Belgisch.
Van der Hoop was Nederlands, dus dat geeft maar eens aan dat Nederlandse banken ook om kunnen vallen.
Zelfs de SSSSSC-topics zijn kennelijk niet meer bij te houden...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik krijg het idee dat niet iedereen hier alles voldoende leest
Het is hier zelfs in de SC al een aantal keren over Icesave gegaan...
Goedemorgen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Is IARL (waar is die trouwens???) niet aansprakelijk te stellen voor die zeperd bij Icesave.
Ik kan me herinneren dat hij hier onlangs nog de vraag van WG beantwoordde of Icesave een verstandige keuze was o.i.d.. IARL beaamde toen volledig en raadde aan een deel bij Icesave onder te brnegen.
Prutser, die IARL...![]()
Ik heb trouwens geen tegoeden bij Icesave...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feest
Ze hebben genoeg (zeker gezien hun uitgavenpatroon) maar 250K gaan ze niet redden![]()
Maar eeh.. voor mij persoonlijk... zou je mij icesave dan afraden (heb er laatst wel een account geopend, maar heb er nog niks mee gedaan. Zit nu bij ATB sparen) ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er is niks mis met Icesave, en (hoewel ik het niet zeker weet) volgens mij vallen ze ook onder het depositogarantiestelsel. Dus je eerste 20.000 is gegarandeerd, en van de volgende 20.000 is 90% (dus 18.000) ook gegarandeerd door DNB, dus echt zorgen hoef je je dan niet te maken.
Maar waar het mij persoonlijk om gaat is meer dan de rente, het is ook de aandacht, de professionaliteit en natuurlijk de extra's die ik vanuit Private Banking waar kan maken, die een "gewone" bank niet heeft.
Gelukkig, mijn geheugen laat me nog niet in de steek...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat beantwoordt je vraag MM, hij zit zich te schamen in een hoekje....
Of hij is op vakantie of juist iets drukker dan normaal op zijn werk
Nu aandelen verkopen is ook niet het handigste wat je kan doen, tenzij het bedrijf failliet gaat. Dan zou het de laatste kans kunnen zijn om nog een paar stuivers terug te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een spaarrekening bij de Rabobank lopen waar nauwelijjks iets op staat en ik heb beleggingen ergens bij robeco ofzo, maar die waren toch al geen fluit meer waar volgens mij, dus dat laat ik lekker staan tot ze weer wat meer waard worden
Is met de vorige crises wel gebeurd, zal met deze dus wel weer zo zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef Etcetera het volgende:
daaromen die crisis gaat vanzelf een keer voorbij lijkt me.
Dat zuigt inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
dat hoop ik ook voor je MaJo![]()
ik heb pas om half 3 les. tot half 5. rottijden
1,5 wat? Week? Maand? Jaar? Decennium?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,5 wat? Week? Maand? Jaar? Decennium?
ik moet om 1u in de bus zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaadje hebt helemaal niets meer aan je dag. Ik heb op dinsdag college van 4 tot 7, wat betekent dat ik uitslaap tot 2 uur 's middags
Herkenbaar, wachten op schoolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet om 1u in de bus zittenzit nu nog in pyjama
pyama
slaapshirt
beetje dingen uit te typen
en dat is idd dikke bagger: hele dag is aan gort omdat ik op school zit te wachten
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Sta je dan, in de bosje op een donker stuk, handen in je zakken en je hoodie op
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Leg dat maar eens uit, om met Hans Teeuwen te spreken
Als ik bij mijn geld kon zou ik het binnenkort waarschijnlijk wel in een beleggingsfonds stoppen, binnenkort zullen de beurzen waarschijnlijk wel weer omhoog gaan en dan kan je dikke winst maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verbaasd dat hier 3 mensen geld bij Icesave hebben staan, en dat Etc beleggingen heeft!
Het is voor mij echt zooooo niet de moeite waard om ergens een spaarrekening te openen. Ik breek bijna elke maand wel een stukje van mn spaarrekening aan omdat mn priverekening dan leeg is
Eensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Supersheep het volgende:
Wat is krach eigenlijk een lelijk woord.
Ik vrees dat WG voorlopig pech heeftquote:Overigens meldt een bron bekend met de situatie dat er sinds maandagmiddag geen transacties meer hebben plaatsgevonden. Daarnaast zitten alle medewerkers van Landsbanki Nederland thuis omdat er geen activiteiten meer plaatsvinden.
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vrees dat WG voorlopig pech heeft
Tja.. woon nog thuis, altijd veel gewerkt naast mn studie.. nooit veel uitgegeven ofzo..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verbaasd dat hier 3 mensen geld bij Icesave hebben staan, en dat Etc beleggingen heeft!
Het is voor mij echt zooooo niet de moeite waard om ergens een spaarrekening te openen. Ik breek bijna elke maand wel een stukje van mn spaarrekening aan omdat mn priverekening dan leeg is
ik kan je vlot over die laatste schok heen helpen: ik heb ze niet zelf gekocht, dat heeft m'n vader ooit eens gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dankje, dat scheelt een boelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan je vlot over die laatste schok heen helpen: ik heb ze niet zelf gekocht, dat heeft m'n vader ooit eens gedaanik weet niet wat het is, hoeveel ze waard zijn en hoeveel ik er heb
Niet dat je dan nu 21.000 euro had gehad... dat had je dan waarschijnlijk wel aan iets anders uitgegevenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik 7 jaar kamerhuur had uitgespaard was dat neergekomen op een spaarpotje van 84 x 250 = 21000 euro....
Doe onderling een rollenspel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
heb efkes pauze. Het is superrustig vandaag en we staan met z'n zessen in de winkel
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
26-08-06 - Eerste AKQ meet.
Volgens mij zijn we dat vergeten
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 @ 16:08 schreef SkewtuR het volgende:
Hij kwam binnen en riep ''ik wil geld'' waarop het personeel terug riep ''wij ook!''![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:51 schreef Supersheep het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/10916964
quote:Database runtime error. The webmaster is informed of this problem.
quote:Als gevolg van een technische storing worden op dit moment de saldi van de volgende spaarrekeningen niet getoond: Toprekening - KwartaalExtrarekening - Bonusrenterekening - Internetsparen Ook het doen van overschrijvingen naar/van genoemde rekeningen is daardoor momenteel niet mogelijk.
Mwah, de helft... Sheep, Whiteguy en ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me zo'n kindje als ik lees dat de helft hier spaargeld heeft bij Icesave.
Misschien moet ik toch maar eens serieus worden en gaan sparen.
Mwah, 3/8e dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mwah, de helft... Sheep, Whiteguy en ik.
De link die je postte is niet van een taalfout, het is gewoon Duits. Beetje slordig dat hij het niet vertaald en ik heb dergelijke schaaksets ook al voor 50 euro minder gezien, maar verder is er niets mis mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, 3/8e dan?![]()
En die Marktplaatslink ging om de taalfouten?
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D23%26fs%3D1
Dat weet ik, en gezien de rest van zijn advertenties denk ik eigenlijk dat die man niet doorheeft dat het Duits is voor schaakset.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De link die je postte is niet van een taalfout, het is gewoon Duits. Beetje slordig dat hij het niet vertaald en ik heb dergelijke schaaksets ook al voor 50 euro minder gezien, maar verder is er niets mis mee.
Ook vervelend zijn "hij wilt" en "egt, tog"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
Ik had het wel gezien, maar niks gezegd. Het is vechten tegen de bierkaai.
Gisteren las ik ergens op Fok, voor de zoveelste keer 'gezecht'.
Dat de eerste AKQ meet alweer 2 jaar geleden is.quote:
Dat laatste is meer stoere breezertaal, net zoals 'ff'. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen nu echt denken dat het zo moet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ook vervelend zijn "hij wilt" en "egt, tog"
het is toch breezahquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste is meer stoere breezertaal, net zoals 'ff'. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen nu echt denken dat het zo moet.
Dat eerste heb ik toch best wel heel erg lang fout gedaan! Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik die uitzonderingsregel heb gehad op school.
tijd voor een nieuwe?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat de eerste AKQ meet alweer 2 jaar geleden is.
Die SMS- en Breezertaal...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste is meer stoere breezertaal, net zoals 'ff'. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen nu echt denken dat het zo moet.
Dat eerste heb ik toch best wel heel erg lang fout gedaan! Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik die uitzonderingsregel heb gehad op school.
Nou, als ik hier wel eens posts lees dan zijn die vrijwel compleet normaal en van niveau en dat staat er toch opeens een "egt" of "toch" tussen. Dus blijkbaar kan die persoon het wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus je wil beweren dat je geen -edit- onregelmatige werkwoorden hebt gehad op school? Dat lijkt me namelijk heeeeeel stug.quote:Dat eerste heb ik toch best wel heel erg lang fout gedaan! Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik die uitzonderingsregel heb gehad op school.
Of dat zodra er een vervoeging van gebeuren wordt gebruikt dit standaard met een d op het eind geschreven wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke fouten maak ik tegenwoordig ook maar niet bewust.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of dat zodra er een vervoeging van gebeuren wordt gebruikt dit standaard met een d op het eind geschreven wordt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als ik hier wel eens posts lees dan zijn die vrijwel compleet normaal en van niveau en dat staat er toch opeens een "egt" of "toch" tussen. Dus blijkbaar kan die persoon het wel.
Alles gehad, maar willen niet. Waarschijnlijk heb ik het op de één of andere manier verdrongen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dus je wil beweren dat je geen -edit- onregelmatige werkwoorden hebt gehad op school? Dat lijkt me namelijk heeeeeel stug.
Hey die van mij was ook niet bewust, waarschijnlijk ben ik vergeten er nog "heeft" achter te zetten. Dan was het een prima zin geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke fouten maak ik tegenwoordig ook maar niet bewust.
Oh, mijn zin was nog niet af. Hij kan dan blijkbaar wel spellen en om dan "egt" of "tog" expres te gebruiken klopt dan niet. Dus dan is het echt een fout.quote:
Zijn, hebben en willen zijn in veel talen enorm onregelmatig. Dat geldt vooral voor zijn overigensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles gehad, maar willen niet. Waarschijnlijk heb ik het op de één of andere manier verdrongen.
huh?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik wil best een keer (moet ik uiteraard een keer kunnen
maar ben persoonlijk meer voor de kroeg optie (en dan liefst het beetje centraal in Nederland)
als ik zou kunnen, zou ik beleggen in Fortis. Dat valt nu echt niet meer om, met zoveel overheidsgeld erin, dus dat kan alleen maar meer waard worden. Maar ik heb geen beleggingsfonds, en dat uitzoeken is me dan weer te veel moeitequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, de helft... Sheep, Whiteguy en ik.
Ik dan, ik heb me door een heel boek geworsteld waarin werd gezegd "Jij wil" en die stomme Ziggo reclame zegt dat ook steeds.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
en ik heb (waarschijnlijk) nooit gezegd dat ik nooit naar een meet zou komen.quote:
Dat is niet alleen met gebeuren. Ik vind dat echt zo lelijk. En dan vooral als 'slimme' mensen dat ineens ook gaan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of dat zodra er een vervoeging van gebeuren wordt gebruikt dit standaard met een d op het eind geschreven wordt.
Ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maakt de verkeerde stukken bold.
dat ipv dan? Anders snap ik 'm nietquote:
Mocht ik een IJslander tegenkomen, dan sla ik em in elkaar! Voor alle SC'ers!quote:
Lees je eerdere post over 'tog/toch' en 'egt/echt' op de vorige pagina nog eens terug + mijn en Wyccie's commentaar daar en uiteindelijk mijn commentaar op deze pagina dan weer...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat ipv dan? Anders snap ik 'm niet
Sorry, ik ben even in een modus waar ALLES me uitgelegd moet wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees je eerdere post over 'tog/toch' en 'egt/echt' op de vorige pagina nog eens terug + mijn en Wyccie's commentaar daar en uiteindelijk mijn commentaar op deze pagina dan weer...
als in Dagobert Duck?quote:
dat was niet mijn idee, ik vond het onnuttig omdat jullie niet zo actief warenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, maffioos B., waarom moesten PS en ik dood?
zo moest je het uitleggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als ik hier wel eens posts lees dan zijn die vrijwel compleet normaal en van niveau en dat staat er toch opeens een "egt" of "toch" tussen. Dus blijkbaar kan die persoon het wel.[..]
Dus je wil beweren dat je geen -edit- onregelmatige werkwoorden hebt gehad op school? Dat lijkt me namelijk heeeeeel stug.
ik krijg nu vast ruzie, maar ik vind wel dat PS zich aanstelde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat was niet mijn idee, ik vond het onnuttig omdat jullie niet zo actief waren
Wil je nou zeggen dat jij wil niet goed is of vergeet je hier een letter? Jij wiltquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als ik zou kunnen, zou ik beleggen in Fortis. Dat valt nu echt niet meer om, met zoveel overheidsgeld erin, dus dat kan alleen maar meer waard worden. Maar ik heb geen beleggingsfonds, en dat uitzoeken is me dan weer te veel moeite
[..]
Ik ook dan
[..]
Ik dan, ik heb me door een heel boek geworsteld waarin werd gezegd "Jij wil" en die stomme Ziggo reclame zegt dat ook steeds.
Dat je dat schrijft, maar je kunt dat toch niet met goed fatsoen uitspreken!
Linkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij wil niet goed is of vergeet je hier een letter? Jij wilt
het is wilt, dat is ook wat ik zeg. 'Jij wil' kan wel maar is meer ingeburgerd dan officieel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij wil niet goed is of vergeet je hier een letter? Jij wilt
Dat weet ik, maar dat je het niet uit je strot kan krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het is wilt, dat is ook wat ik zeg. 'Jij wil' kan wel maar is meer ingeburgerd dan officieel goed
dat weet ik en dat vulde ik aan met 'jij wil' is óók fout.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm mensen...ik zei dat ik een hekel had aan "hij wilt"...en daar ging het om en dát is fout.
als ik die (sowiesoo) stomme Ziggo reclame hoor, dan vul ik dat automatisch aan. Ik vind het echt heel lelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat je het niet uit je strot kan krijgenIk vind jij wilt juist verschrikkelijk klinken
Heb je in je startbalk ergens twee letters staan? Bij mij staat er nu NL, dat kan ook US of iets anders zijn. Die moet je hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat weet ik en dat vulde ik aan met 'jij wil' is óók fout.
Weet iemand trouwens waar je de instelling van je toetsenbord moet veranderen? Ik moet de laatste tijd steeds ctrl-shift doen voordat ik é kan typen ipv 'e
Daarvoor deed hij het automatisch op de letter
Oh, sorryquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat weet ik en dat vulde ik aan met 'jij wil' is óók fout.
Is het nou zó rustig daar of ben je gewoon al klaar met werken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat je het niet uit je strot kan krijgenIk vind jij wilt juist verschrikkelijk klinken
weet ik, maar die staat er ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je in je startbalk ergens twee letters staan? Bij mij staat er nu NL, dat kan ook US of iets anders zijn. Die moet je hebben
Gijzel hem liever en zet hem als slaaf aan het werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht ik een IJslander tegenkomen, dan sla ik em in elkaar! Voor alle SC'ers!
ik denk dat die IJslander er ook niks aan kan doen hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht ik een IJslander tegenkomen, dan sla ik em in elkaar! Voor alle SC'ers!
jawel, meer geld uitgeven. Zodat de economie het aan mij kan geven!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat die IJslander er ook niks aan kan doen hoor
auw. Redt Woutertje dat nog met zijn garanties?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa blijkt daar ook een groot deel van zijn pensioen te hebben neergezet...
Hellow trouwens
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa blijkt daar ook een groot deel van zijn pensioen te hebben neergezet...
Hellow trouwens
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ken je dat, dat je helemaal in een liedje opgaat en dan als het afgelopen is je je opeens beseft dat het maar een liedje is?
Misschien had ik 'dromer van de hoogste categorie' of zo moeten zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
'dromer van het zwaarste soort' klinkt zo tegenstrijdig.
ik vind het wel poetisch klinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
'dromer van het zwaarste soort' klinkt zo tegenstrijdig.
Eh ja...maar dat is dan meestel om 03:00 op zaterdagnacht in de trein naar huisquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ken je dat, dat je helemaal in een liedje opgaat en dan als het afgelopen is je je opeens beseft dat het maar een liedje is?
Was al klaar met werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het nou zó rustig daar of ben je gewoon al klaar met werken?
Ze doet hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was al klaar met werkenis woensdag he, dan gaan we om 6 uur dicht en ben ik dus om half 7 klaar
even een kleine quiz: morgenochtend om 9 uur college waarvoor ik om 7 uur op moet staan en ben zwaar gaar. Doet ze het of doet ze het niet?
Whehehequote:
Ik lig al in bedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze doet het
Maar dan moet je wel nú naar bed.
Ik krijg trouwens nog een mail van jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lig al in beden ga zo
Truste nem
sorry, drukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens nog een mail van je![]()
Wat dat betreft ga ik het nieuws voorlopig in de gaten houden en DNB.nl denk ik ook, voor de rest proberen te vermijden. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat ik mijn geld terug krijg, maar het zou een paar maanden kunnen duren. En da's wel naar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit te lezen over Icesave, maar dat zou ik eigenlijk niet moeten doen![]()
Gelukkig is de kans dat ik een IJslander tegen kom ook vrij klein, zoveel zijn er niet van.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat die IJslander er ook niks aan kan doen hoor
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef TweakersOnly het volgende:
Wedstrijd Nederland-IJsland gaat niet door. Ijsland heeft tevweinig reserves op de bank.
What's it gonna be, girl? Yes or no?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was al klaar met werkenis woensdag he, dan gaan we om 6 uur dicht en ben ik dus om half 7 klaar
even een kleine quiz: morgenochtend om 9 uur college waarvoor ik om 7 uur op moet staan en ben zwaar gaar. Doet ze het of doet ze het niet?
Waren jullie die dvd speler inmiddels al kwijt ? Anders zou ik die vandaag wel even op kunnen komen halenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:35 schreef Soempie het volgende:
ik spijbel alweer.![]()
Maar nu heb ik wel mooi de tijd om thuis op te ruimen en schoon te maken.
I know...daarom deze reminderquote:
Ik vind het maar lastig met die nieuwe avatar van jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's it gonna be, girl? Yes or no?
Nog niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waren jullie die dvd speler inmiddels al kwijt ? Anders zou ik die vandaag wel even op kunnen komen halen
P.s.
Hmz.. dan is het zeker interressant. Was ie niet aan iemand anders beloofd inmiddels?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de ab ook gevonden bij de dvd-speler.
Ik vroeg me al af wat ik gemist had.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
hmm. als niemand bovenstaande snapt dan zou ik dat best begrijpen
Bij bepaalde actualiteiten pas ik die nog wel eens aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig met die nieuwe avatar van je
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
hmm. als niemand bovenstaande snapt dan zou ik dat best begrijpen
Wat gaat het inhouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de Cool Politics Cinema opening vanavond
gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de Cool Politics Cinema opening vanavond
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik vervolgen met:
Let me sleep on it,
Baby, baby, let me sleep on it...
Ik heb 2 kaartjes voor de openingsfilm (die behoorlijk scoort op IMDB) en de naborrel.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig maar, dat scheelt weer een vraag stellen...
Van 28 oktober tot 5 november. De verkiezingen zijn op de 4e. Komt steeds dichterbij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]
wanneer ga je eigenlijk naar Amerika (ik volg de verkiezingen daar niet echt, kan zijn dat ik dus een hele domme vraag stel)
zie de editquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef Soempie het volgende:
Etc, MM zei dat en ik sta in de quote?
Ik vind i'm only sleeping van the beatles toepasselijkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik vervolgen met:
Let me sleep on it,
Baby, baby, let me sleep on it...
Weet je al meer over de masterclasses? En met wie ga je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
"The World is Big and Salvation Lurks Around the Corner" is de film. Ben benieuwd
Ik weet niet precies wat de masterclasses en debatten inhouden maar er is er één met Eddy Terstal dus dat zal over politiek in de film gaan. En anderen geven de titels het wel weg. www.coolpolitics.nlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je al meer over de masterclasses? En met wie ga je?
Nou, meestal vind ik dat toch niet zo interessantquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat je geen toegang tot de masterclasses en debatten hebt, maar evengoed tof dat je de film gaat zien.![]()
Ja ik geef het nog een paar uur. Anders regel ik iemand anders (dus voor de gegadigden..bij deze)quote:En over Bob:
Dat dus...en nu ga ik weg, klussenquote:
Dan hangt er niks meer voor.quote:
Dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hellow!![]()
Gefeliciteerd met je zusje, Tim
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan hangt er niks meer voor.![]()
Alleen nu is het van buitenaf net of we heel aso zijn of heel vies ofzo.Ze kunnen ook niet meer open.
Verschilt, naar aanleiding van wat je wilt hebben. Xenos is denk ik de goedkoopste optie maar dan heb je niet van die gordijnen met runnersquote:Hoe duur zouden gordijnen zijn.Ik denk altijd dat je daar minstens 200 euro aan kwijt bent en dat kunnen we op het moment niet missen.
Haakjes met wieltjes in gordijnrailsquote:
Ik had eerder gepost:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind i'm only sleeping van the beatles toepasselijker
Beide uit 'Paradise By The Dashboardlight' van Meatloaf dus...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's it gonna be, girl? Yes or no?
Wij gaan van 26 oktober t/m 14 november, alleen ga ik niet naar Ohio dit keer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van 28 oktober tot 5 november. De verkiezingen zijn op de 4e. Komt steeds dichterbij!
quote:Tijdens NFF de LUX op zondag 5 oktober zal aansluitend op de film een debat plaatsvinden over populisme in de politiek. Met regisseur Eddy Terstall en CDA Tweede Kamer-lid Ciska Joldersma.
hoeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:46 schreef wyccie het volgende:
Loopt de erker rond of zijn het rechte hoeken?
Dat klinkt als horrorfilm.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
kraken was weer heerlijkhij pakt dan mijn hoofd vast en draait het opeens naar links of rechts en dan *krak*
Hij heeft ervoor gestudeerd dus ik vertrouw hem welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:07 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me zo eng. En dan is opeens je nek gebroken.
Als de randen breed genoeg zijn in de hoeken kun je voor drie losse (paneel/rol)gordijnen gaan. Lus- en runnergordijnen gaan wat moeilijk. Maar ik denk dat je bij de winkels beter advies krijgt.quote:
Is niet al te dure luxaflex (Praxis) niet een oplossing?quote:
Ik hoefde maar 3,75 te betalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
Studentenbox is binnen.. zitten inderdaad wel grappige dingen in.
Of het de 6.50 verzendkosten waard was is een tweede
Nou, die heb ik nog niet kunnen vinden. Er is wel een klikknop voor maximaliseren, maar die maximaliseert niet helemaal. Ruim de helft van het scherm wordt nog in beslag genomen door de desktopquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tim, het is voor een groot deel ook gewenning natuurlijk. Is er zelfs geen toetsencombinatie om een venster te maximaliseren?
Hij heeft nog steeds niets laten weten dus er is een kaartje beschikbaar voor gegadigdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat je geen toegang tot de masterclasses en debatten hebt, maar evengoed tof dat je de film gaat zien.![]()
En over Bob:
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen niet online ben dan komt dat omdat ik niet meer kan typen
Net een paar muren en een stuk open haard op de 2e verdieping gesloopt.
Wel heel stoer, ik was net een stripfiguur. Had in beide handen en hamer en dan slopen als een gek. Ging goed
Lijkt me wel iets voor MaJo eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niets laten weten dus er is een kaartje beschikbaar voor gegadigden
Mij ook maar ik meen gelezen te hebben dat ze nu 4 dagen op een rij werkt. En dan is ze niet op tijd in Rotterdam lijkt mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor MaJo eigenlijk.![]()
Dát had ik ook al verwachtquote:Ik moet morgen weer vroeg op. Anders had ik ook wel gewild.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven inspuiten, dan ben je er zo weer van af...
[ afbeelding ]
Ons kleine wormvormige aanhangsel is toevallig vandaag ook jarigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb geen idee wanneer jouw familie precies jarig is... je grote broer ergens in juni, kan dat?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Ik las Lushgordijnen![]()
kraken was weer heerlijkhij pakt dan mijn hoofd vast en draait het opeens naar links of rechts en dan *krak*
Dan vind ik Tim toch een leukere naam dan klein wormvormig aanhangselquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ons kleine wormvormige aanhangsel is toevallig vandaag ook jarig
Vandaar.Dat onthoud je makkelijker
Mick is idd van juni
Hey helemaal zelf weten, waarschijnlijk went het ook allemaal wel, maar ik ben veel te gewend aan Windows om het prettig te vinden. Ik gebruik best wel wat keyboard shortcuts en zo, en die werken (bijna) allemaal niet in OS X. En dat van het maximaliseren vind ik gewoon irritant en dat was ook niet te veranderenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
@HT: als ik dat zo lees zie ik toch maar af van mijn voornemen om ooit een macbook aan te schaffen
Aaacchh....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan vind ik Tim toch een leukere naam dan klein wormvormig aanhangsel
Ik doe dat altijd zelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Ik las Lushgordijnen![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven inspuiten, dan ben je er zo weer van af...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |