Doe 'm de groetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:46 schreef MaJo het volgende:ben iets minder misselijk door het nuttigen van een blikje cola
nu college en dan zo meeten met Asmo
Hij gaat morgen weer weg
Ik denk dat het op, pak 'm beet, de NRC niet beter was gegaan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Supersheep het volgende:
Oh, de Sp!ts. Geen wonder dat er onkruid uit komt.
Everybody's heard:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Haven't you heard????
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Everybody's heard:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Kom nu net voor het eerst sinds zondag op mijn kamer en de stank is bijna ondragelijk.
Oorzaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat heb je haar ook verteld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
Kom ik net bij de winkel vandaan staat er iemand van mijn leeftijd met 'r kat bij de waterkant. Ik kon zo gauw geen riem ontdekken maar aan de kant en in het water zaten allemaal eenden en die kat zat er springklaar bij
Je kat uitlaten is tot daaraan toe. Maar je kat zo voeren
Nee want ik heb er alle vertrouwen in dat het iets anders was dan het leekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat heb je haar ook verteld?
Dan is het juist leuk om er wat van te zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want ik heb er alle vertrouwen in dat het iets anders was dan het leek![]()
Okay ik ga even terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om er wat van te zeggen
Kom je daar, ligt er een karkas van een kat met daarom 4 bloeddorstige eendenquote:
Dan moet je A Nameless Witch van A Lee Martinez eens lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom je daar, ligt er een karkas van een kat met daarom 4 bloeddorstige eenden
noes it's the spanish inquisition!quote:
quote:lemonlimeskull: Keith dodged a serious bullet thanks to his massive stupidity.
Opium: Hmm?
lemonlimeskull: Well, as you may know he lost his license months ago
lemonlimeskull: So he's been biking everywhere, which has lead to him losing a bunch of weight
lemonlimeskull: He bikes to Walmart today and as soon as he gets to the electronics department, realizes his wallet's fallen out, probably somewhere along the highway.
lemonlimeskull: So he takes the memory card he wanted, puts it up in his baggy sleeve, and goes to leave.
killjay: Uh oh
lemonlimeskull: Yeah.
lemonlimeskull: Naturally, security stops him as he gets within 5 feet of the front doors. This huge obese woman who is obviously having a really bad day - or just hates her job.
killjay: o shit
lemonlimeskull: She stops him, GRABS his arm, RIPS up his sleeve, and WRENCHES the card out of his hand.
lemonlimeskull: He knows he's screwed so he starts crying in the middle of the fucking store. He cries all the way back to the security office, and everyone's staring at him the whole way.
Opium: So he's sitting in jail right now
lemonlimeskull: That's the awesome part. The manager takes a look at him, notices the bike helmet, poorly fitting clothes, lack of any ID whatsoever, and the fact that he's crying like a three year old.
killjay: .... -_-
lemonlimeskull: Yes. He was let go and the security woman got chewed out for hurting a "retarded kid".
Erg irritant inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wel vreemd dat je steeds zo misselijk benten irritant vooral
Nog geen idee waar het aan ligt?
Dat komt omdat je van 1 nacht statistisch voldoende slapen niet uitrust.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe laat ik gisteren precies sliep, ik ben wel pas na 11 uur uit bed gekomen. Dan moet ik toch bijna acht uur hebben geslapen, en toch ben ik ontzettend moe.![]()
Maar ik wil gewoon niet nu al naar bed gaan.
NIET KLIKKEN als je geen lekker taartje wilt zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:02 schreef MaJo het volgende:net Asmo gezien
de planning was om met z'n tweeen te meeten dus ik ben bij de mac gaan eten. Maar door tijdgebrek werd ik uitgenodigd om mee uit eten te gaan voor zijn zusjes verjaardag. Twee maaltijden dus en ik eet al zo weinig
heb met veel moeite het grootste deel weggekregen en zit nu propjevol
Ik heb maandag mn geld er af gehaald.. voor de grote run. Ik hoop dat het morgen er op staat bij mn rabo rekeningquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws: Icesave(bank van IJsland) keert geen geld meer uit. Dus als je daar geld hebt staan dan heb je pech
Schijnen dus 50.000 NL-ers een rekening te hebben.
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb maandag mn geld er af gehaald.. voor de grote run. Ik hoop dat het morgen er op staat bij mn rabo rekening
Mja.. een aanzienlijk bedrag zelfsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluiten
Stiekem hoop ik dat die Engelse spaartegoeden mijn kant op komen. Mogen ze over 60 dagen wel verder kijken hoe ze die Britten terug gaan betalenquote:In IJsland konden de mensen geen geld van de bank opnemen. In Engeland zijn de spaartegoeden zestig dagen geblokkeerd. In Nederland kan dat niet, omdat onder druk van spaarders deze bepaling uit de algemene voorwaarden is geschrapt.
Ik hoop het niet zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluiten
quote:Geachte klant,
Onderstaand persbericht is door De Nederlandsche Bank (DNB) opgesteld op 7 oktober 2008. Dit persbericht is eveneens terug te vinden op de website van DNB.
DNB treedt in overleg met IJslandse autoriteiten over Icesave
Er zijn onduidelijkheden ontstaan rond Landsbanki hf. te Reykjavik en haar bijkantoor Icesave in Nederland. De Nederlandse autoriteiten zoeken contact met hun IJslandse collega´s om opheldering te krijgen. Thans kan het volgende worden meegedeeld.
Op de rekeningtegoeden bij Icesave zijn de IJslandse en Nederlandse depositogarantiestelsels van toepassing. DNB zal in overleg treden met de IJslandse autoriteiten over hoe, indien de instelling in déconfiture zou geraken, de afwikkeling zal worden vormgegeven. Vandaag is door de Minister van Financiën besloten de dekking op de tegoeden van rekeninghouders in Nederland voor een periode van één jaar te verhogen tot Eur 100.000 per persoon per bank. In het geval van Icesave komt een deel van die dekking voor rekening van het IJslandse en niet van het Nederlandse depositogarantiestelsel. Indien nodig zal DNB rekeninghouders faciliteren met hun beroep op de dekking in IJsland.
Zodra nadere informatie beschikbaar is, zal deze worden verspreid via de website van DNB, www.dnb.nl.
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Icesave heeft een bericht op de site staan. Kopie hier voor het geval de site weer er mee op houdt
[..]
Ja ik hoop voor je dat de Rabo het al heeft en het gewoon heeft vastgehouden voor de rentequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja.. een aanzienlijk bedrag zelfs![]()
Ik hoop dus dat het depositogarantiestelsel nog te redden valt daar. Sowieso als dat NIET het geval is, is heel ijsland vanaf vandaag straatarm
En bovendien bestaat nog de kans dat ik mijn geld terug krijg omdat ik maandag dus teruggeboekt heb, en dinsdag het hele zooitje genationaliseerd werd. Maar ik knijp hem wel behoorlijk![]()
[..]
Stiekem hoop ik dat die Engelse spaartegoeden mijn kant op komen. Mogen ze over 60 dagen wel verder kijken hoe ze die Britten terug gaan betalen![]()
De eerste 20 000 euro vallen onder het ijslandse garantiestelsel, de 18000 daarna onder Nederlandse garantie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?
Volgens de site van icesave was het voor 14:00 overgeboekt -> de volgende dag op je rekening. Ik zal dus vandaag af moeten wachten, en daarna ga ik me ECHT zorgen makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik hoop voor je dat de Rabo het al heeft en het gewoon heeft vastgehouden voor de rente
Lekker dan. Maar waarom zat je er? Betere rente? Of duistere inkomsten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De eerste 20 000 euro vallen onder het ijslandse garantiestelsel, de 18000 daarna onder Nederlandse garantie.
Maar die bank is dus 4x groter dan het bruto nationaal product van ijsland, dus dat land zou dan failliet zijn als iedereen al zn geld opneemt.
[..]
Volgens de site van icesave was het voor 14:00 overgeboekt -> de volgende dag op je rekening. Ik zal dus vandaag af moeten wachten, en daarna ga ik me ECHT zorgen maken
Yeah, 5,25% in plaats van de 0,5% die ik kreeg bij de Postbank, dat vond ik wel de moeite waard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit iedereen hier bij Icesave?
Ik had er nog nooit van gehoord
Waarom zitten jullie daar? Betere rente?
Eerste 20.000 nog wat euro onder de IJslandse regeling, daarna een deel onder de Nederlandse. Maar volgens dat bericht gaat DNB onderhandelen met de IJslanders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Zit iedereen hier bij Icesave?
Ik had er nog nooit van gehoord
Waarom zitten jullie daar? Betere rente?
Tja.. als je geen spaargeld hebt is het misschien niet gek dat je er niet van gehoord hebt, maar ze zijn toch regelmatig in het nieuws geweest, kwamen als bovenste uit de bus op sites als independer.nl en andere vergelijkingssites qua spaarrente. Meeste mensen zijn denk ik door een artikel in de intermedair geinterresseerd geraakt. Op rtlz kwamen ze ook regelmatig langs.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik sluit me aan bij nem en wyccie, hoe komen jullie hierbij? Had er nog nooit van gehoordik heb zelf geen spaarrekening, daar heb je immers geld voor nodig
ik hoef dus niet bang te zijn dat ik geld verlies door deze crisis
vind het trouwens wel eng hoor, de kans bestaat dat we zomaar straatarm kunnen worden
Eeeeeeen weer terug. Nu slapenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. als je geen spaargeld hebt is het misschien niet gek dat je er niet van gehoord hebt, maar ze zijn toch regelmatig in het nieuws geweest, kwamen als bovenste uit de bus op sites als independer.nl en andere vergelijkingssites qua spaarrente. Meeste mensen zijn denk ik door een artikel in de intermedair geinterresseerd geraakt. Op rtlz kwamen ze ook regelmatig langs.
Bovendien.. het is een ijslandse bank met een Nederlandse vestiging, Nederlandse website enz.. Maar in hoeverre is het vreemd om geld bij een buitenlandse bank te hebben? Fortis is/was Belgisch.
Van der Hoop was Nederlands, dus dat geeft maar eens aan dat Nederlandse banken ook om kunnen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |