abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62215895
misschien wil Nem het wel hebben
Maar weggooien is denk ik beter
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_62216173
Ik kan me niet meer herinneren hoe laat ik gisteren precies sliep, ik ben wel pas na 11 uur uit bed gekomen. Dan moet ik toch bijna acht uur hebben geslapen, en toch ben ik ontzettend moe.
Maar ik wil gewoon niet nu al naar bed gaan.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:31:39 #53
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62216550
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe laat ik gisteren precies sliep, ik ben wel pas na 11 uur uit bed gekomen. Dan moet ik toch bijna acht uur hebben geslapen, en toch ben ik ontzettend moe.
Maar ik wil gewoon niet nu al naar bed gaan.
Dat komt omdat je van 1 nacht statistisch voldoende slapen niet uitrust.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62216955
Dat is waar. Ik kan me ook niet meer herinneren of ik de nacht daarvoor genoeg geslapen had. Maar het moet haast wel. Ik mag opstaan zo laat als ik wil.
pi_62217032
Ik ga maar even een spelletje doen en dan vroeg naar bed. Morgen ook al bloedgeven, dus ik moet wel fit zijn.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:02:30 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62217664
net Asmo gezien de planning was om met z'n tweeen te meeten dus ik ben bij de mac gaan eten. Maar door tijdgebrek werd ik uitgenodigd om mee uit eten te gaan voor zijn zusjes verjaardag. Twee maaltijden dus en ik eet al zo weinig heb met veel moeite het grootste deel weggekregen en zit nu propjevol
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:11:51 #57
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62218022
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:02 schreef MaJo het volgende:
net Asmo gezien de planning was om met z'n tweeen te meeten dus ik ben bij de mac gaan eten. Maar door tijdgebrek werd ik uitgenodigd om mee uit eten te gaan voor zijn zusjes verjaardag. Twee maaltijden dus en ik eet al zo weinig heb met veel moeite het grootste deel weggekregen en zit nu propjevol
NIET KLIKKEN als je geen lekker taartje wilt zien
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:40:28 #58
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62218885
Op het nieuws: Icesave(bank van IJsland) keert geen geld meer uit. Dus als je daar geld hebt staan dan heb je pech

Schijnen dus 50.000 NL-ers een rekening te hebben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:56:37 #59
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62219354
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws: Icesave(bank van IJsland) keert geen geld meer uit. Dus als je daar geld hebt staan dan heb je pech

Schijnen dus 50.000 NL-ers een rekening te hebben.
Ik heb maandag mn geld er af gehaald.. voor de grote run. Ik hoop dat het morgen er op staat bij mn rabo rekening
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:00:35 #60
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62219464
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik heb maandag mn geld er af gehaald.. voor de grote run. Ik hoop dat het morgen er op staat bij mn rabo rekening
Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluiten
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:16:30 #61
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62219837
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Had je echt geld bij Icesave staan? Want ik ben bang dat je er dan naar kunt fluiten
Mja.. een aanzienlijk bedrag zelfs
Ik hoop dus dat het depositogarantiestelsel nog te redden valt daar. Sowieso als dat NIET het geval is, is heel ijsland vanaf vandaag straatarm

En bovendien bestaat nog de kans dat ik mijn geld terug krijg omdat ik maandag dus teruggeboekt heb, en dinsdag het hele zooitje genationaliseerd werd. Maar ik knijp hem wel behoorlijk
quote:
In IJsland konden de mensen geen geld van de bank opnemen. In Engeland zijn de spaartegoeden zestig dagen geblokkeerd. In Nederland kan dat niet, omdat onder druk van spaarders deze bepaling uit de algemene voorwaarden is geschrapt.
Stiekem hoop ik dat die Engelse spaartegoeden mijn kant op komen. Mogen ze over 60 dagen wel verder kijken hoe ze die Britten terug gaan betalen

[ Bericht 17% gewijzigd door Whiteguy op 08-10-2008 00:21:51 ]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 00:27:04 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_62220027
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik hoop het niet zeg . Probeerde het er vanmiddag af te halen maar toen ging het niet...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 00:41:26 #63
39237 crew  H_T
2733
pi_62220266
Icesave heeft een bericht op de site staan. Kopie hier voor het geval de site weer er mee op houdt
quote:
Geachte klant,

Onderstaand persbericht is door De Nederlandsche Bank (DNB) opgesteld op 7 oktober 2008. Dit persbericht is eveneens terug te vinden op de website van DNB.
DNB treedt in overleg met IJslandse autoriteiten over Icesave

Er zijn onduidelijkheden ontstaan rond Landsbanki hf. te Reykjavik en haar bijkantoor Icesave in Nederland. De Nederlandse autoriteiten zoeken contact met hun IJslandse collega´s om opheldering te krijgen. Thans kan het volgende worden meegedeeld.

Op de rekeningtegoeden bij Icesave zijn de IJslandse en Nederlandse depositogarantiestelsels van toepassing. DNB zal in overleg treden met de IJslandse autoriteiten over hoe, indien de instelling in déconfiture zou geraken, de afwikkeling zal worden vormgegeven. Vandaag is door de Minister van Financiën besloten de dekking op de tegoeden van rekeninghouders in Nederland voor een periode van één jaar te verhogen tot Eur 100.000 per persoon per bank. In het geval van Icesave komt een deel van die dekking voor rekening van het IJslandse en niet van het Nederlandse depositogarantiestelsel. Indien nodig zal DNB rekeninghouders faciliteren met hun beroep op de dekking in IJsland.

Zodra nadere informatie beschikbaar is, zal deze worden verspreid via de website van DNB, www.dnb.nl.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:42:29 #64
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62220282
wtf? Zit iedereen hier bij Icesave?
Ik had er nog nooit van gehoord

Waarom zitten jullie daar? Betere rente?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:44:03 #65
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62220319
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Icesave heeft een bericht op de site staan. Kopie hier voor het geval de site weer er mee op houdt
[..]
Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:44:43 #66
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62220332
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Mja.. een aanzienlijk bedrag zelfs
Ik hoop dus dat het depositogarantiestelsel nog te redden valt daar. Sowieso als dat NIET het geval is, is heel ijsland vanaf vandaag straatarm

En bovendien bestaat nog de kans dat ik mijn geld terug krijg omdat ik maandag dus teruggeboekt heb, en dinsdag het hele zooitje genationaliseerd werd. Maar ik knijp hem wel behoorlijk
[..]

Stiekem hoop ik dat die Engelse spaartegoeden mijn kant op komen. Mogen ze over 60 dagen wel verder kijken hoe ze die Britten terug gaan betalen
Ja ik hoop voor je dat de Rabo het al heeft en het gewoon heeft vastgehouden voor de rente
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:47:15 #67
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62220384
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal. Valt je geld bij Icesave onder de Nederlandse garantie ofso?
De eerste 20 000 euro vallen onder het ijslandse garantiestelsel, de 18000 daarna onder Nederlandse garantie.
Maar die bank is dus 4x groter dan het bruto nationaal product van ijsland, dus dat land zou dan failliet zijn als iedereen al zn geld opneemt.
quote:

[..]

Ja ik hoop voor je dat de Rabo het al heeft en het gewoon heeft vastgehouden voor de rente
Volgens de site van icesave was het voor 14:00 overgeboekt -> de volgende dag op je rekening. Ik zal dus vandaag af moeten wachten, en daarna ga ik me ECHT zorgen maken
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:49:05 #68
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62220422
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

De eerste 20 000 euro vallen onder het ijslandse garantiestelsel, de 18000 daarna onder Nederlandse garantie.
Maar die bank is dus 4x groter dan het bruto nationaal product van ijsland, dus dat land zou dan failliet zijn als iedereen al zn geld opneemt.
[..]

Volgens de site van icesave was het voor 14:00 overgeboekt -> de volgende dag op je rekening. Ik zal dus vandaag af moeten wachten, en daarna ga ik me ECHT zorgen maken
Lekker dan. Maar waarom zat je er? Betere rente? Of duistere inkomsten?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:49:37 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62220428
Ik ga lopen, lees het zo wel
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 00:49:55 #70
39237 crew  H_T
2733
pi_62220433
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:

Yeah, 5,25% in plaats van de 0,5% die ik kreeg bij de Postbank, dat vond ik wel de moeite waard.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 00:51:43 #71
39237 crew  H_T
2733
pi_62220455
quote:

[..]

Eerste 20.000 nog wat euro onder de IJslandse regeling, daarna een deel onder de Nederlandse. Maar volgens dat bericht gaat DNB onderhandelen met de IJslanders.

Ik ga proberen me daar niet al te druk over te maken, er is niet echt iets wat ik er aan kan doen. Behalve kijken of het later deze week alsnog lukt om m'n centen weg te krijgen.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_62220895
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:

Wat hij zegt.
Is iedereen aan het sparen/beleggen/ontzettend rijk (en nu dus niet meer)?
Ik wist helemaal niet eens dat je je geld bij een IJslandse bank kon onderbrengen. Met de Zwitserse en de Kaaimaneilanden wel, dat zie ik vaak in films.
Ik heb gewoon een suffe internetspaarrekening bij de Rabobank. Superveilig (en er staat toch weinig op). Ik ben zo blij met de Rabobank.

En nu echt naar bed.
  Moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 01:37:11 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62221092
Ik sluit me aan bij nem en wyccie, hoe komen jullie hierbij? Had er nog nooit van gehoord ik heb zelf geen spaarrekening, daar heb je immers geld voor nodig ik hoef dus niet bang te zijn dat ik geld verlies door deze crisis vind het trouwens wel eng hoor, de kans bestaat dat we zomaar straatarm kunnen worden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 8 oktober 2008 @ 02:03:01 #74
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62221363
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik sluit me aan bij nem en wyccie, hoe komen jullie hierbij? Had er nog nooit van gehoord ik heb zelf geen spaarrekening, daar heb je immers geld voor nodig ik hoef dus niet bang te zijn dat ik geld verlies door deze crisis vind het trouwens wel eng hoor, de kans bestaat dat we zomaar straatarm kunnen worden
Tja.. als je geen spaargeld hebt is het misschien niet gek dat je er niet van gehoord hebt, maar ze zijn toch regelmatig in het nieuws geweest, kwamen als bovenste uit de bus op sites als independer.nl en andere vergelijkingssites qua spaarrente. Meeste mensen zijn denk ik door een artikel in de intermedair geinterresseerd geraakt. Op rtlz kwamen ze ook regelmatig langs.

Bovendien.. het is een ijslandse bank met een Nederlandse vestiging, Nederlandse website enz.. Maar in hoeverre is het vreemd om geld bij een buitenlandse bank te hebben? Fortis is/was Belgisch.
Van der Hoop was Nederlands, dus dat geeft maar eens aan dat Nederlandse banken ook om kunnen vallen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 02:17:39 #75
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62221524
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 02:03 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Tja.. als je geen spaargeld hebt is het misschien niet gek dat je er niet van gehoord hebt, maar ze zijn toch regelmatig in het nieuws geweest, kwamen als bovenste uit de bus op sites als independer.nl en andere vergelijkingssites qua spaarrente. Meeste mensen zijn denk ik door een artikel in de intermedair geinterresseerd geraakt. Op rtlz kwamen ze ook regelmatig langs.

Bovendien.. het is een ijslandse bank met een Nederlandse vestiging, Nederlandse website enz.. Maar in hoeverre is het vreemd om geld bij een buitenlandse bank te hebben? Fortis is/was Belgisch.
Van der Hoop was Nederlands, dus dat geeft maar eens aan dat Nederlandse banken ook om kunnen vallen.
Eeeeeeen weer terug. Nu slapen

Ik vind het niet vreemd geld op een buitenlandse rekening te hebben. Ik heb zelf een tijdje gezocht naar een goede offshore account. In mijn tak is het normaal een rekening in Amerika te hebben bijvoorbeeld.

Maar Icesave waar ik nog dus nooit van gehoord had gaat plat en dan hebben minimaal 2 mensen uit dit topic daar een rekening lopen. Dat vind ik wel frappant. Ik zag trouwens eerder op de avond allerlei tv reclames voor 5.25% spaarrekeningen. Vultures!

ps: ik kom er dus echt pas net achter dat het frappant is, niet frapant
pi_62222109
Ik heb ook geld geparkeerd bij Icesave. En de naam is voor vandaag inderdaad al vrij vaak in het nieuws geweest (op een niet negatieve manier dus).

M'n geld staat er nog en ik maak me geen zorgen. De regelingen die er zijn voor dit soort gevallen zijn goed genoeg.
Het enige nadeel is dat er nu wat tijd overheen kan gaan om je geld terug te krijgen. Vraag me dan ook af of het spaargeld van Whiteguy vandaag gewoon op z'n bankrekening staat. Dat is natuurlijk ook minder voor mensen die 'even' wat rente willen pakken en daarna snel het geld weer nodig hebben en er nu niet bij komen.
Maar ik denk dat er vandaag of anders de komende twee dagen wel flink meer duidelijk wordt.
pi_62222714
Ik krijg het idee dat niet iedereen hier alles voldoende leest

Het is hier zelfs in de SC al een aantal keren over Icesave gegaan...

Goedemorgen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:36:50 #78
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_62223403

Is IARL (waar is die trouwens???) niet aansprakelijk te stellen voor die zeperd bij Icesave.
Ik kan me herinneren dat hij hier onlangs nog de vraag van WG beantwoordde of Icesave een verstandige keuze was o.i.d.. IARL beaamde toen volledig en raadde aan een deel bij Icesave onder te brnegen.

Prutser, die IARL...

Ik heb trouwens geen tegoeden bij Icesave...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:40:34 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_62223439
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik krijg het idee dat niet iedereen hier alles voldoende leest

Het is hier zelfs in de SC al een aantal keren over Icesave gegaan...

Goedemorgen
Zelfs de SSSSSC-topics zijn kennelijk niet meer bij te houden...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:46:32 #80
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62223505
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:36 schreef MadMaster het volgende:

Is IARL (waar is die trouwens???) niet aansprakelijk te stellen voor die zeperd bij Icesave.
Ik kan me herinneren dat hij hier onlangs nog de vraag van WG beantwoordde of Icesave een verstandige keuze was o.i.d.. IARL beaamde toen volledig en raadde aan een deel bij Icesave onder te brnegen.

Prutser, die IARL...

Ik heb trouwens geen tegoeden bij Icesave...
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest
Ze hebben genoeg (zeker gezien hun uitgavenpatroon) maar 250K gaan ze niet redden

Maar eeh.. voor mij persoonlijk... zou je mij icesave dan afraden (heb er laatst wel een account geopend, maar heb er nog niks mee gedaan. Zit nu bij ATB sparen) ?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Er is niks mis met Icesave, en (hoewel ik het niet zeker weet) volgens mij vallen ze ook onder het depositogarantiestelsel. Dus je eerste 20.000 is gegarandeerd, en van de volgende 20.000 is 90% (dus 18.000) ook gegarandeerd door DNB, dus echt zorgen hoef je je dan niet te maken.

Maar waar het mij persoonlijk om gaat is meer dan de rente, het is ook de aandacht, de professionaliteit en natuurlijk de extra's die ik vanuit Private Banking waar kan maken, die een "gewone" bank niet heeft.

pi_62223620
Dat beantwoordt je vraag MM, hij zit zich te schamen in een hoekje....

Of hij is op vakantie of juist iets drukker dan normaal op zijn werk
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:36:01 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_62224531
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat beantwoordt je vraag MM, hij zit zich te schamen in een hoekje....

Of hij is op vakantie of juist iets drukker dan normaal op zijn werk
Gelukkig, mijn geheugen laat me nog niet in de steek...

Er staat me nu volgens datzelfde geheugen bij dat IARL na de Jiddische Nieuwjaarsviering eventjes op vakantie ging. Of hij is er gewoon met de inhoud van de kluis vandoor, dat kan ook...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 10:06:07 #83
39237 crew  H_T
2733
pi_62225214
Tot niet zo gek lang geleden zag Icesave er ook prima uit. Van alle banken met een hoge spaarrente hadden ze de beste rating en ik had iets meer vertrouwen in een IJslandse bank dan in een Turkse. Alleen blijkt nu dat het de laatste weken nogal in elkaar is gestort...

Maar net als Sheep heb ik er ook wel vertrouwen in dat ik mijn geld terug krijg, het kan alleen even duren.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage woensdag 8 oktober 2008 @ 10:51:46 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62226313
ik heb een spaarrekening bij de Rabobank lopen waar nauwelijjks iets op staat en ik heb beleggingen ergens bij robeco ofzo, maar die waren toch al geen fluit meer waar volgens mij, dus dat laat ik lekker staan tot ze weer wat meer waard worden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 11:24:50 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_62227214
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een spaarrekening bij de Rabobank lopen waar nauwelijjks iets op staat en ik heb beleggingen ergens bij robeco ofzo, maar die waren toch al geen fluit meer waar volgens mij, dus dat laat ik lekker staan tot ze weer wat meer waard worden
Nu aandelen verkopen is ook niet het handigste wat je kan doen, tenzij het bedrijf failliet gaat. Dan zou het de laatste kans kunnen zijn om nog een paar stuivers terug te krijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage woensdag 8 oktober 2008 @ 11:33:02 #86
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62227461
daarom en die crisis gaat vanzelf een keer voorbij lijkt me.
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 11:38:49 #87
39237 crew  H_T
2733
pi_62227635
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef Etcetera het volgende:
daarom en die crisis gaat vanzelf een keer voorbij lijkt me.
Is met de vorige crises wel gebeurd, zal met deze dus wel weer zo zijn.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 11:40:13 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62227680
vandaag mijn eerste dag werken in een reeks van 4 dagen. Nog steeds niet helemaal 100% maar ben niet meer zo misselijk. Hopelijk blijft dat ook zo...
  Redactie Frontpage woensdag 8 oktober 2008 @ 11:52:49 #89
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62228042
dat hoop ik ook voor je MaJo

ik heb pas om half 3 les. tot half 5. rottijden
With four other people
And aliens
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:01:17 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62228282
IARL is 1,5 naar Duitsland
  Moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 12:02:40 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62228321
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
dat hoop ik ook voor je MaJo

ik heb pas om half 3 les. tot half 5. rottijden
Dat zuigt inderdaad je hebt helemaal niets meer aan je dag. Ik heb op dinsdag college van 4 tot 7, wat betekent dat ik uitslaap tot 2 uur 's middags
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:03:36 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 oktober 2008 @ 12:06:30 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_62228446
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
IARL is 1,5 naar Duitsland
1,5 wat? Week? Maand? Jaar? Decennium?
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:06:44 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_62228454
Heb tot en met aanstaande zaterdag maar even alle privé afspraken gecancelled.
Ben sinds vorige week donderdag bijna alleen thuis geweest om te slapen en vind het wel even welletjes zo...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:07:15 #95
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Frontpage woensdag 8 oktober 2008 @ 12:08:58 #96
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62228521
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zuigt inderdaad je hebt helemaal niets meer aan je dag. Ik heb op dinsdag college van 4 tot 7, wat betekent dat ik uitslaap tot 2 uur 's middags
ik moet om 1u in de bus zitten zit nu nog in pyjama pyama slaapshirt beetje dingen uit te typen

en dat is idd dikke bagger: hele dag is aan gort omdat ik op school zit te wachten
With four other people
And aliens
  Moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 12:23:25 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62228933
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:08 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik moet om 1u in de bus zitten zit nu nog in pyjama pyama slaapshirt beetje dingen uit te typen

en dat is idd dikke bagger: hele dag is aan gort omdat ik op school zit te wachten
Herkenbaar, wachten op school

dacht net even heel slim te zijn maar dat bleek niet zo te zijn ben een beetje laat en dacht dat ik tijd zou besparen door bij amstel uit te stappen en de metro te nemen in plaats van naar centraal en dan de tram. Sta ik hier 5 minuten op de metro te wachten
  Redactie Frontpage woensdag 8 oktober 2008 @ 12:29:16 #98
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_62229081
dat schiet niet op nee

als ik hier tijd wil besparen moet ik een uur eerder met de bus

ik ga ff brood smeren en dan naar school
With four other people
And aliens
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:44:02 #99
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62229474
Nem Soempieactie +1

Ik was vannacht een stuk lopen en ik had wat oude kleren aan van het klussen. Omdat het niet echt koud was had ik ook een hoodie aan ipv een jas. Tja, dan zie je er toch een beetje shabby uit

Ik loop naderhand op een fietspad en naast het fietspad ligt een strook behoorlijke dikke/brede bosjes en overhangend spul. Het is een beetje een duister stukje maar er komt toch behoorlijk wat verkeer.

Ik bedenk me dat ik toch eens heel nodig een boom water moet gaan geven dus ik kijk even om me heen en duik die bosjes in en loop naar achteren. Nadat ik klaar was dacht ik: oh, even oppassen dat er niemand langsloopt, dat ziet er zo gek uit.

Dus ik zet echt één stap *KRAK* breekt een dikke tak en net door een open stukje zie ik een meisje lopen, bellend. En zij mij ook. Die schrok zich kapot

Sta je dan, in de bosje op een donker stuk, handen in je zakken en je hoodie op
pi_62230197
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')