Zelfs de SSSSSC-topics zijn kennelijk niet meer bij te houden...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik krijg het idee dat niet iedereen hier alles voldoende leest
Het is hier zelfs in de SC al een aantal keren over Icesave gegaan...
Goedemorgen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Is IARL (waar is die trouwens???) niet aansprakelijk te stellen voor die zeperd bij Icesave.
Ik kan me herinneren dat hij hier onlangs nog de vraag van WG beantwoordde of Icesave een verstandige keuze was o.i.d.. IARL beaamde toen volledig en raadde aan een deel bij Icesave onder te brnegen.
Prutser, die IARL...![]()
Ik heb trouwens geen tegoeden bij Icesave...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feest
Ze hebben genoeg (zeker gezien hun uitgavenpatroon) maar 250K gaan ze niet redden![]()
Maar eeh.. voor mij persoonlijk... zou je mij icesave dan afraden (heb er laatst wel een account geopend, maar heb er nog niks mee gedaan. Zit nu bij ATB sparen) ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er is niks mis met Icesave, en (hoewel ik het niet zeker weet) volgens mij vallen ze ook onder het depositogarantiestelsel. Dus je eerste 20.000 is gegarandeerd, en van de volgende 20.000 is 90% (dus 18.000) ook gegarandeerd door DNB, dus echt zorgen hoef je je dan niet te maken.
Maar waar het mij persoonlijk om gaat is meer dan de rente, het is ook de aandacht, de professionaliteit en natuurlijk de extra's die ik vanuit Private Banking waar kan maken, die een "gewone" bank niet heeft.
Gelukkig, mijn geheugen laat me nog niet in de steek...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat beantwoordt je vraag MM, hij zit zich te schamen in een hoekje....
Of hij is op vakantie of juist iets drukker dan normaal op zijn werk
Nu aandelen verkopen is ook niet het handigste wat je kan doen, tenzij het bedrijf failliet gaat. Dan zou het de laatste kans kunnen zijn om nog een paar stuivers terug te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een spaarrekening bij de Rabobank lopen waar nauwelijjks iets op staat en ik heb beleggingen ergens bij robeco ofzo, maar die waren toch al geen fluit meer waar volgens mij, dus dat laat ik lekker staan tot ze weer wat meer waard worden
Is met de vorige crises wel gebeurd, zal met deze dus wel weer zo zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef Etcetera het volgende:
daaromen die crisis gaat vanzelf een keer voorbij lijkt me.
Dat zuigt inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
dat hoop ik ook voor je MaJo![]()
ik heb pas om half 3 les. tot half 5. rottijden
1,5 wat? Week? Maand? Jaar? Decennium?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,5 wat? Week? Maand? Jaar? Decennium?
ik moet om 1u in de bus zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaadje hebt helemaal niets meer aan je dag. Ik heb op dinsdag college van 4 tot 7, wat betekent dat ik uitslaap tot 2 uur 's middags
Herkenbaar, wachten op schoolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet om 1u in de bus zittenzit nu nog in pyjama
pyama
slaapshirt
beetje dingen uit te typen
en dat is idd dikke bagger: hele dag is aan gort omdat ik op school zit te wachten
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Sta je dan, in de bosje op een donker stuk, handen in je zakken en je hoodie op
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Leg dat maar eens uit, om met Hans Teeuwen te spreken
Als ik bij mijn geld kon zou ik het binnenkort waarschijnlijk wel in een beleggingsfonds stoppen, binnenkort zullen de beurzen waarschijnlijk wel weer omhoog gaan en dan kan je dikke winst maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verbaasd dat hier 3 mensen geld bij Icesave hebben staan, en dat Etc beleggingen heeft!
Het is voor mij echt zooooo niet de moeite waard om ergens een spaarrekening te openen. Ik breek bijna elke maand wel een stukje van mn spaarrekening aan omdat mn priverekening dan leeg is
Eensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Supersheep het volgende:
Wat is krach eigenlijk een lelijk woord.
Ik vrees dat WG voorlopig pech heeftquote:Overigens meldt een bron bekend met de situatie dat er sinds maandagmiddag geen transacties meer hebben plaatsgevonden. Daarnaast zitten alle medewerkers van Landsbanki Nederland thuis omdat er geen activiteiten meer plaatsvinden.
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vrees dat WG voorlopig pech heeft
Tja.. woon nog thuis, altijd veel gewerkt naast mn studie.. nooit veel uitgegeven ofzo..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verbaasd dat hier 3 mensen geld bij Icesave hebben staan, en dat Etc beleggingen heeft!
Het is voor mij echt zooooo niet de moeite waard om ergens een spaarrekening te openen. Ik breek bijna elke maand wel een stukje van mn spaarrekening aan omdat mn priverekening dan leeg is
ik kan je vlot over die laatste schok heen helpen: ik heb ze niet zelf gekocht, dat heeft m'n vader ooit eens gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dankje, dat scheelt een boelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan je vlot over die laatste schok heen helpen: ik heb ze niet zelf gekocht, dat heeft m'n vader ooit eens gedaanik weet niet wat het is, hoeveel ze waard zijn en hoeveel ik er heb
Niet dat je dan nu 21.000 euro had gehad... dat had je dan waarschijnlijk wel aan iets anders uitgegevenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik 7 jaar kamerhuur had uitgespaard was dat neergekomen op een spaarpotje van 84 x 250 = 21000 euro....
Doe onderling een rollenspel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:51 schreef MaJo het volgende:
heb efkes pauze. Het is superrustig vandaag en we staan met z'n zessen in de winkel
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
26-08-06 - Eerste AKQ meet.
Volgens mij zijn we dat vergeten
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 @ 16:08 schreef SkewtuR het volgende:
Hij kwam binnen en riep ''ik wil geld'' waarop het personeel terug riep ''wij ook!''![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:51 schreef Supersheep het volgende:
http://verkopers.marktplaats.nl/10916964
quote:Database runtime error. The webmaster is informed of this problem.
quote:Als gevolg van een technische storing worden op dit moment de saldi van de volgende spaarrekeningen niet getoond: Toprekening - KwartaalExtrarekening - Bonusrenterekening - Internetsparen Ook het doen van overschrijvingen naar/van genoemde rekeningen is daardoor momenteel niet mogelijk.
Mwah, de helft... Sheep, Whiteguy en ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me zo'n kindje als ik lees dat de helft hier spaargeld heeft bij Icesave.
Misschien moet ik toch maar eens serieus worden en gaan sparen.
Mwah, 3/8e dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mwah, de helft... Sheep, Whiteguy en ik.
De link die je postte is niet van een taalfout, het is gewoon Duits. Beetje slordig dat hij het niet vertaald en ik heb dergelijke schaaksets ook al voor 50 euro minder gezien, maar verder is er niets mis mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, 3/8e dan?![]()
En die Marktplaatslink ging om de taalfouten?
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D23%26fs%3D1
Dat weet ik, en gezien de rest van zijn advertenties denk ik eigenlijk dat die man niet doorheeft dat het Duits is voor schaakset.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De link die je postte is niet van een taalfout, het is gewoon Duits. Beetje slordig dat hij het niet vertaald en ik heb dergelijke schaaksets ook al voor 50 euro minder gezien, maar verder is er niets mis mee.
Ook vervelend zijn "hij wilt" en "egt, tog"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
Ik had het wel gezien, maar niks gezegd. Het is vechten tegen de bierkaai.
Gisteren las ik ergens op Fok, voor de zoveelste keer 'gezecht'.
Dat de eerste AKQ meet alweer 2 jaar geleden is.quote:
Dat laatste is meer stoere breezertaal, net zoals 'ff'. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen nu echt denken dat het zo moet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ook vervelend zijn "hij wilt" en "egt, tog"
het is toch breezahquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste is meer stoere breezertaal, net zoals 'ff'. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen nu echt denken dat het zo moet.
Dat eerste heb ik toch best wel heel erg lang fout gedaan! Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik die uitzonderingsregel heb gehad op school.
tijd voor een nieuwe?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat de eerste AKQ meet alweer 2 jaar geleden is.
Die SMS- en Breezertaal...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste is meer stoere breezertaal, net zoals 'ff'. Alhoewel ik me kan voorstellen dat sommigen nu echt denken dat het zo moet.
Dat eerste heb ik toch best wel heel erg lang fout gedaan! Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik die uitzonderingsregel heb gehad op school.
Nou, als ik hier wel eens posts lees dan zijn die vrijwel compleet normaal en van niveau en dat staat er toch opeens een "egt" of "toch" tussen. Dus blijkbaar kan die persoon het wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus je wil beweren dat je geen -edit- onregelmatige werkwoorden hebt gehad op school? Dat lijkt me namelijk heeeeeel stug.quote:Dat eerste heb ik toch best wel heel erg lang fout gedaan! Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik die uitzonderingsregel heb gehad op school.
Of dat zodra er een vervoeging van gebeuren wordt gebruikt dit standaard met een d op het eind geschreven wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook vervelend zijn "hij wilt" en "egt, tog"
Zulke fouten maak ik tegenwoordig ook maar niet bewust.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of dat zodra er een vervoeging van gebeuren wordt gebruikt dit standaard met een d op het eind geschreven wordt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als ik hier wel eens posts lees dan zijn die vrijwel compleet normaal en van niveau en dat staat er toch opeens een "egt" of "toch" tussen. Dus blijkbaar kan die persoon het wel.
Alles gehad, maar willen niet. Waarschijnlijk heb ik het op de één of andere manier verdrongen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dus je wil beweren dat je geen -edit- onregelmatige werkwoorden hebt gehad op school? Dat lijkt me namelijk heeeeeel stug.
Hey die van mij was ook niet bewust, waarschijnlijk ben ik vergeten er nog "heeft" achter te zetten. Dan was het een prima zin geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke fouten maak ik tegenwoordig ook maar niet bewust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |