Oh, mijn zin was nog niet af. Hij kan dan blijkbaar wel spellen en om dan "egt" of "tog" expres te gebruiken klopt dan niet. Dus dan is het echt een fout.quote:
Zijn, hebben en willen zijn in veel talen enorm onregelmatig. Dat geldt vooral voor zijn overigensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles gehad, maar willen niet. Waarschijnlijk heb ik het op de één of andere manier verdrongen.
huh?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik wil best een keer (moet ik uiteraard een keer kunnen
maar ben persoonlijk meer voor de kroeg optie (en dan liefst het beetje centraal in Nederland)
als ik zou kunnen, zou ik beleggen in Fortis. Dat valt nu echt niet meer om, met zoveel overheidsgeld erin, dus dat kan alleen maar meer waard worden. Maar ik heb geen beleggingsfonds, en dat uitzoeken is me dan weer te veel moeitequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben trouwens ook helemaal verbaasd dat hier 3 mensen geld bij Icesave hebben staan, en dat Etc beleggingen heeft!
Het is voor mij echt zooooo niet de moeite waard om ergens een spaarrekening te openen. Ik breek bijna elke maand wel een stukje van mn spaarrekening aan omdat mn priverekening dan leeg is
Ik ook danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, de helft... Sheep, Whiteguy en ik.
Ik dan, ik heb me door een heel boek geworsteld waarin werd gezegd "Jij wil" en die stomme Ziggo reclame zegt dat ook steeds.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook vervelend zijn "hij wilt" en "egt, tog"
en ik heb (waarschijnlijk) nooit gezegd dat ik nooit naar een meet zou komen.quote:
Dat is niet alleen met gebeuren. Ik vind dat echt zo lelijk. En dan vooral als 'slimme' mensen dat ineens ook gaan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of dat zodra er een vervoeging van gebeuren wordt gebruikt dit standaard met een d op het eind geschreven wordt.
Ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maakt de verkeerde stukken bold.
dat ipv dan? Anders snap ik 'm nietquote:
Mocht ik een IJslander tegenkomen, dan sla ik em in elkaar! Voor alle SC'ers!quote:
Lees je eerdere post over 'tog/toch' en 'egt/echt' op de vorige pagina nog eens terug + mijn en Wyccie's commentaar daar en uiteindelijk mijn commentaar op deze pagina dan weer...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat ipv dan? Anders snap ik 'm niet
Sorry, ik ben even in een modus waar ALLES me uitgelegd moet wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees je eerdere post over 'tog/toch' en 'egt/echt' op de vorige pagina nog eens terug + mijn en Wyccie's commentaar daar en uiteindelijk mijn commentaar op deze pagina dan weer...
als in Dagobert Duck?quote:
dat was niet mijn idee, ik vond het onnuttig omdat jullie niet zo actief warenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, maffioos B., waarom moesten PS en ik dood?
zo moest je het uitleggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als ik hier wel eens posts lees dan zijn die vrijwel compleet normaal en van niveau en dat staat er toch opeens een "egt" of "toch" tussen. Dus blijkbaar kan die persoon het wel.[..]
Dus je wil beweren dat je geen -edit- onregelmatige werkwoorden hebt gehad op school? Dat lijkt me namelijk heeeeeel stug.
ik krijg nu vast ruzie, maar ik vind wel dat PS zich aanstelde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat was niet mijn idee, ik vond het onnuttig omdat jullie niet zo actief waren
Wil je nou zeggen dat jij wil niet goed is of vergeet je hier een letter? Jij wiltquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als ik zou kunnen, zou ik beleggen in Fortis. Dat valt nu echt niet meer om, met zoveel overheidsgeld erin, dus dat kan alleen maar meer waard worden. Maar ik heb geen beleggingsfonds, en dat uitzoeken is me dan weer te veel moeite
[..]
Ik ook dan
[..]
Ik dan, ik heb me door een heel boek geworsteld waarin werd gezegd "Jij wil" en die stomme Ziggo reclame zegt dat ook steeds.
Dat je dat schrijft, maar je kunt dat toch niet met goed fatsoen uitspreken!
Linkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij wil niet goed is of vergeet je hier een letter? Jij wilt
het is wilt, dat is ook wat ik zeg. 'Jij wil' kan wel maar is meer ingeburgerd dan officieel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij wil niet goed is of vergeet je hier een letter? Jij wilt
Dat weet ik, maar dat je het niet uit je strot kan krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het is wilt, dat is ook wat ik zeg. 'Jij wil' kan wel maar is meer ingeburgerd dan officieel goed
dat weet ik en dat vulde ik aan met 'jij wil' is óók fout.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm mensen...ik zei dat ik een hekel had aan "hij wilt"...en daar ging het om en dát is fout.
als ik die (sowiesoo) stomme Ziggo reclame hoor, dan vul ik dat automatisch aan. Ik vind het echt heel lelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat je het niet uit je strot kan krijgenIk vind jij wilt juist verschrikkelijk klinken
Heb je in je startbalk ergens twee letters staan? Bij mij staat er nu NL, dat kan ook US of iets anders zijn. Die moet je hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat weet ik en dat vulde ik aan met 'jij wil' is óók fout.
Weet iemand trouwens waar je de instelling van je toetsenbord moet veranderen? Ik moet de laatste tijd steeds ctrl-shift doen voordat ik é kan typen ipv 'e
Daarvoor deed hij het automatisch op de letter
Oh, sorryquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat weet ik en dat vulde ik aan met 'jij wil' is óók fout.
Is het nou zó rustig daar of ben je gewoon al klaar met werken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat je het niet uit je strot kan krijgenIk vind jij wilt juist verschrikkelijk klinken
weet ik, maar die staat er ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je in je startbalk ergens twee letters staan? Bij mij staat er nu NL, dat kan ook US of iets anders zijn. Die moet je hebben
Gijzel hem liever en zet hem als slaaf aan het werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht ik een IJslander tegenkomen, dan sla ik em in elkaar! Voor alle SC'ers!
ik denk dat die IJslander er ook niks aan kan doen hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht ik een IJslander tegenkomen, dan sla ik em in elkaar! Voor alle SC'ers!
jawel, meer geld uitgeven. Zodat de economie het aan mij kan geven!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat die IJslander er ook niks aan kan doen hoor
auw. Redt Woutertje dat nog met zijn garanties?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa blijkt daar ook een groot deel van zijn pensioen te hebben neergezet...
Hellow trouwens
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa blijkt daar ook een groot deel van zijn pensioen te hebben neergezet...
Hellow trouwens
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ken je dat, dat je helemaal in een liedje opgaat en dan als het afgelopen is je je opeens beseft dat het maar een liedje is?
Misschien had ik 'dromer van de hoogste categorie' of zo moeten zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
'dromer van het zwaarste soort' klinkt zo tegenstrijdig.
ik vind het wel poetisch klinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
'dromer van het zwaarste soort' klinkt zo tegenstrijdig.
Eh ja...maar dat is dan meestel om 03:00 op zaterdagnacht in de trein naar huisquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ken je dat, dat je helemaal in een liedje opgaat en dan als het afgelopen is je je opeens beseft dat het maar een liedje is?
Was al klaar met werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het nou zó rustig daar of ben je gewoon al klaar met werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |