Ik lig al in bedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze doet het
Maar dan moet je wel nú naar bed.
Ik krijg trouwens nog een mail van jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lig al in beden ga zo
Truste nem
sorry, drukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens nog een mail van je![]()
Wat dat betreft ga ik het nieuws voorlopig in de gaten houden en DNB.nl denk ik ook, voor de rest proberen te vermijden. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat ik mijn geld terug krijg, maar het zou een paar maanden kunnen duren. En da's wel naar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit te lezen over Icesave, maar dat zou ik eigenlijk niet moeten doen![]()
Gelukkig is de kans dat ik een IJslander tegen kom ook vrij klein, zoveel zijn er niet van.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat die IJslander er ook niks aan kan doen hoor
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:34 schreef TweakersOnly het volgende:
Wedstrijd Nederland-IJsland gaat niet door. Ijsland heeft tevweinig reserves op de bank.
What's it gonna be, girl? Yes or no?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was al klaar met werkenis woensdag he, dan gaan we om 6 uur dicht en ben ik dus om half 7 klaar
even een kleine quiz: morgenochtend om 9 uur college waarvoor ik om 7 uur op moet staan en ben zwaar gaar. Doet ze het of doet ze het niet?
Waren jullie die dvd speler inmiddels al kwijt ? Anders zou ik die vandaag wel even op kunnen komen halenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:35 schreef Soempie het volgende:
ik spijbel alweer.![]()
Maar nu heb ik wel mooi de tijd om thuis op te ruimen en schoon te maken.
I know...daarom deze reminderquote:
Ik vind het maar lastig met die nieuwe avatar van jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's it gonna be, girl? Yes or no?
Nog niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waren jullie die dvd speler inmiddels al kwijt ? Anders zou ik die vandaag wel even op kunnen komen halen
P.s.
Hmz.. dan is het zeker interressant. Was ie niet aan iemand anders beloofd inmiddels?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de ab ook gevonden bij de dvd-speler.
Ik vroeg me al af wat ik gemist had.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
hmm. als niemand bovenstaande snapt dan zou ik dat best begrijpen
Bij bepaalde actualiteiten pas ik die nog wel eens aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig met die nieuwe avatar van je
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
hmm. als niemand bovenstaande snapt dan zou ik dat best begrijpen
Wat gaat het inhouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de Cool Politics Cinema opening vanavond
gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de Cool Politics Cinema opening vanavond
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik vervolgen met:
Let me sleep on it,
Baby, baby, let me sleep on it...
Ik heb 2 kaartjes voor de openingsfilm (die behoorlijk scoort op IMDB) en de naborrel.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig maar, dat scheelt weer een vraag stellen...
Van 28 oktober tot 5 november. De verkiezingen zijn op de 4e. Komt steeds dichterbij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]
wanneer ga je eigenlijk naar Amerika (ik volg de verkiezingen daar niet echt, kan zijn dat ik dus een hele domme vraag stel)
zie de editquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:08 schreef Soempie het volgende:
Etc, MM zei dat en ik sta in de quote?
Ik vind i'm only sleeping van the beatles toepasselijkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik vervolgen met:
Let me sleep on it,
Baby, baby, let me sleep on it...
Weet je al meer over de masterclasses? En met wie ga je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
"The World is Big and Salvation Lurks Around the Corner" is de film. Ben benieuwd
Ik weet niet precies wat de masterclasses en debatten inhouden maar er is er één met Eddy Terstal dus dat zal over politiek in de film gaan. En anderen geven de titels het wel weg. www.coolpolitics.nlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je al meer over de masterclasses? En met wie ga je?
Nou, meestal vind ik dat toch niet zo interessantquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat je geen toegang tot de masterclasses en debatten hebt, maar evengoed tof dat je de film gaat zien.![]()
Ja ik geef het nog een paar uur. Anders regel ik iemand anders (dus voor de gegadigden..bij deze)quote:En over Bob:
Dat dus...en nu ga ik weg, klussenquote:
Dan hangt er niks meer voor.quote:
Dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hellow!![]()
Gefeliciteerd met je zusje, Tim
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan hangt er niks meer voor.![]()
Alleen nu is het van buitenaf net of we heel aso zijn of heel vies ofzo.Ze kunnen ook niet meer open.
Verschilt, naar aanleiding van wat je wilt hebben. Xenos is denk ik de goedkoopste optie maar dan heb je niet van die gordijnen met runnersquote:Hoe duur zouden gordijnen zijn.Ik denk altijd dat je daar minstens 200 euro aan kwijt bent en dat kunnen we op het moment niet missen.
Haakjes met wieltjes in gordijnrailsquote:
Ik had eerder gepost:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind i'm only sleeping van the beatles toepasselijker
Beide uit 'Paradise By The Dashboardlight' van Meatloaf dus...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's it gonna be, girl? Yes or no?
Wij gaan van 26 oktober t/m 14 november, alleen ga ik niet naar Ohio dit keer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van 28 oktober tot 5 november. De verkiezingen zijn op de 4e. Komt steeds dichterbij!
quote:Tijdens NFF de LUX op zondag 5 oktober zal aansluitend op de film een debat plaatsvinden over populisme in de politiek. Met regisseur Eddy Terstall en CDA Tweede Kamer-lid Ciska Joldersma.
hoeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:46 schreef wyccie het volgende:
Loopt de erker rond of zijn het rechte hoeken?
Dat klinkt als horrorfilm.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
kraken was weer heerlijkhij pakt dan mijn hoofd vast en draait het opeens naar links of rechts en dan *krak*
Hij heeft ervoor gestudeerd dus ik vertrouw hem welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:07 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me zo eng. En dan is opeens je nek gebroken.
Als de randen breed genoeg zijn in de hoeken kun je voor drie losse (paneel/rol)gordijnen gaan. Lus- en runnergordijnen gaan wat moeilijk. Maar ik denk dat je bij de winkels beter advies krijgt.quote:
Is niet al te dure luxaflex (Praxis) niet een oplossing?quote:
Ik hoefde maar 3,75 te betalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
Studentenbox is binnen.. zitten inderdaad wel grappige dingen in.
Of het de 6.50 verzendkosten waard was is een tweede
Nou, die heb ik nog niet kunnen vinden. Er is wel een klikknop voor maximaliseren, maar die maximaliseert niet helemaal. Ruim de helft van het scherm wordt nog in beslag genomen door de desktopquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tim, het is voor een groot deel ook gewenning natuurlijk. Is er zelfs geen toetsencombinatie om een venster te maximaliseren?
Hij heeft nog steeds niets laten weten dus er is een kaartje beschikbaar voor gegadigdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat je geen toegang tot de masterclasses en debatten hebt, maar evengoed tof dat je de film gaat zien.![]()
En over Bob:
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen niet online ben dan komt dat omdat ik niet meer kan typen
Net een paar muren en een stuk open haard op de 2e verdieping gesloopt.
Wel heel stoer, ik was net een stripfiguur. Had in beide handen en hamer en dan slopen als een gek. Ging goed
Lijkt me wel iets voor MaJo eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niets laten weten dus er is een kaartje beschikbaar voor gegadigden
Mij ook maar ik meen gelezen te hebben dat ze nu 4 dagen op een rij werkt. En dan is ze niet op tijd in Rotterdam lijkt mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor MaJo eigenlijk.![]()
Dát had ik ook al verwachtquote:Ik moet morgen weer vroeg op. Anders had ik ook wel gewild.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven inspuiten, dan ben je er zo weer van af...
[ afbeelding ]
Ons kleine wormvormige aanhangsel is toevallig vandaag ook jarigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb geen idee wanneer jouw familie precies jarig is... je grote broer ergens in juni, kan dat?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Ik las Lushgordijnen![]()
kraken was weer heerlijkhij pakt dan mijn hoofd vast en draait het opeens naar links of rechts en dan *krak*
Dan vind ik Tim toch een leukere naam dan klein wormvormig aanhangselquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ons kleine wormvormige aanhangsel is toevallig vandaag ook jarig
Vandaar.Dat onthoud je makkelijker
Mick is idd van juni
Hey helemaal zelf weten, waarschijnlijk went het ook allemaal wel, maar ik ben veel te gewend aan Windows om het prettig te vinden. Ik gebruik best wel wat keyboard shortcuts en zo, en die werken (bijna) allemaal niet in OS X. En dat van het maximaliseren vind ik gewoon irritant en dat was ook niet te veranderenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
@HT: als ik dat zo lees zie ik toch maar af van mijn voornemen om ooit een macbook aan te schaffen
Aaacchh....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan vind ik Tim toch een leukere naam dan klein wormvormig aanhangsel
Ik doe dat altijd zelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Ik las Lushgordijnen![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven inspuiten, dan ben je er zo weer van af...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |