Hij heeft nog steeds niets laten weten dus er is een kaartje beschikbaar voor gegadigdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat je geen toegang tot de masterclasses en debatten hebt, maar evengoed tof dat je de film gaat zien.![]()
En over Bob:
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen niet online ben dan komt dat omdat ik niet meer kan typen
Net een paar muren en een stuk open haard op de 2e verdieping gesloopt.
Wel heel stoer, ik was net een stripfiguur. Had in beide handen en hamer en dan slopen als een gek. Ging goed
Lijkt me wel iets voor MaJo eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niets laten weten dus er is een kaartje beschikbaar voor gegadigden
Mij ook maar ik meen gelezen te hebben dat ze nu 4 dagen op een rij werkt. En dan is ze niet op tijd in Rotterdam lijkt mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets voor MaJo eigenlijk.![]()
Dįt had ik ook al verwachtquote:Ik moet morgen weer vroeg op. Anders had ik ook wel gewild.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven inspuiten, dan ben je er zo weer van af...
[ afbeelding ]
Ons kleine wormvormige aanhangsel is toevallig vandaag ook jarigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb geen idee wanneer jouw familie precies jarig is... je grote broer ergens in juni, kan dat?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Ik las Lushgordijnen![]()
kraken was weer heerlijkhij pakt dan mijn hoofd vast en draait het opeens naar links of rechts en dan *krak*
Dan vind ik Tim toch een leukere naam dan klein wormvormig aanhangselquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ons kleine wormvormige aanhangsel is toevallig vandaag ook jarig
Vandaar.Dat onthoud je makkelijker
Mick is idd van juni
Hey helemaal zelf weten, waarschijnlijk went het ook allemaal wel, maar ik ben veel te gewend aan Windows om het prettig te vinden. Ik gebruik best wel wat keyboard shortcuts en zo, en die werken (bijna) allemaal niet in OS X. En dat van het maximaliseren vind ik gewoon irritant en dat was ook niet te veranderenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
@HT: als ik dat zo lees zie ik toch maar af van mijn voornemen om ooit een macbook aan te schaffen
Aaacchh....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan vind ik Tim toch een leukere naam dan klein wormvormig aanhangsel
Ik doe dat altijd zelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
Ik las Lushgordijnen![]()
kraken was weer heerlijkhij pakt dan mijn hoofd vast en draait het opeens naar links of rechts en dan *krak*
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven inspuiten, dan ben je er zo weer van af...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |