quote:Deflation – A fall in the general price of goods and services. This problem, seen during the Great Depression, hurts economic growth as consumers wait for prices to fall. By contrast, "disinflation" is a benign reduction in the inflation rate.
Inflation – A rise in the general price of goods and services. When out of control, it constrains saving and investment in the economy. The rate of inflation is most often measured by changes in the Labor Department's consumer price index.
Recession – A sharp contraction in economic activity and employment. A common but informal measure is two consecutive quarters with a decline of national output. A recession is officially declared by a committee of the National Bureau of Economic Research in Boston – this occurs after the fact when final data have arrived and been analyzed.
Stagflation – A combination of stagnation (manifested as significant unemployment and slow or negative economic growth) and entrenched inflation – a phenomenon that characterized the 1970s in America.
quote:Technical analysis, by definition, breaks during a market crash.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef athlonkmf het volgende:
wordt het niet tijd voor een nieuwe openingsplaatje?
IPV een tvp kan je toch wel een kekke nummer opschrijven? 9,744.19quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp
Hij is anders nog steeds actueelquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef athlonkmf het volgende:
wordt het niet tijd voor een nieuwe openingsplaatje?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef kepler het volgende:
ow, hij gaat alweer omhoog. Crisis vermeden
een van deze? De cartoons!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij is anders nog steeds actueelen gaaf.
Wat had je in gedachten?
Popcorn ontbreekt nog.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen zit nu net naar de chart te kijken als bij de lancering van een space shuttle. Go go go
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef SjonLok het volgende:
Dow Jones gaat nog in het groen sluiten!
Halen ze dat?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:21 schreef SjonLok het volgende:
Dow Jones gaat nog in het groen sluiten!
Mah meeste zijn van die stripdingen. En vaak over een specifiek nieuwsitem.quote:
Ik zie 9834?quote:
Dat had Bos allemaal gepland. Jezus snap je dan niks?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef meelborp het volgende:
hoe kan dit ineens dan hoe kan heel die stemming in eens omslaan
9805 zag ik daarnet op bloomberg.comquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik zie 9834?
Anyhow, een maand lang elke dag met -4% sluiten betekend ook al dat de dow na een maand op 3000 staat.
Dus moeten toch echt betere dagen komen dan dit
Mwoah, ik vind het ook vrij ongeloofwaardigquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef Liewec het volgende:
[..]
Dat had Bos allemaal gepland. Jezus snap je dan niks?
Ja hij daalt weer als een gekquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
9805 zag ik daarnet op bloomberg.com
mwah +/- 100 pnt, bohquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja hij daalt weer als een gek
En weer naar 9900.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
9805 zag ik daarnet op bloomberg.com
Yeah, iedereen gék verklaren!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Liewec het volgende:
Voer voor psychologen
?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En weer naar 9900.
Dat zijn nogal sprongen op het laatste moment... zal wel hectisch zijn daar op de beurs.
Nee hoor hij is net weer 100 pnt gestegen in 30 seconden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu zie ik m idd ook weer richting 9900 gaan, google finance loopt achter dus?
Lijkt me ook manipulatie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:52 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Hahahah waaaaaat een bullshit dit.
Ik hoorde eerder op deze avond van CNN dat het aantal transacties heel erg laag was. Dan is het misschien makkelijker om grote verschillen op een handelsdag te krijgen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef Tweeke het volgende:
Wie dit voorspelt had was krankzinnig verklaard. En ik geloof niet zo in zulke grootschalige manipulatie, maar ik vind het heel moeillijk om aan dat geloof vast te houden nu.
Dat kan toch bijna niet anders dan manipulatie zijn met al die ups en downs?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef Tweeke het volgende:
Wie dit voorspelt had was krankzinnig verklaard. En ik geloof niet zo in zulke grootschalige manipulatie, maar ik vind het heel moeillijk om aan dat geloof vast te houden nu.
http://finance.google.comquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef Liewec het volgende:
Op welke site zien jullie dat? beurs.nl en cnbc waren er nog niet :s
Moet wel. Overheidsinterventie...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:58 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Dat kan toch bijna niet anders dan manipulatie zijn met al die ups en downs?
9,980.51quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:00 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
10,021.77
-303.61 (-2.94%)
Oct 6 - Close
Dit laatste enerverende uurtje is mede mogelijk gemaakt door de Amerikaanse overheid. Waarvan akte.
Deze chart zakt alsnog als een idioot omlaagquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef Lafayette het volgende:
http://j1.forexpf.ru/proftrading/chart.jsp?type=DJIA&grtype=0&tictype=8&amount=335
Leuke grafiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |