Dat blijven zitten herken ik dan weer welquote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Die voelt zeker niet minder stevig, en ik vind hem prettiger op mijn schouder dan Espresso, hij lijkt beter te blijven zitten ofzo.
Ken je niet meteen vragen of ze mijn account daar werkend willen maken?quote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Webkim het volgende:
Vrijdag a.s. komen er hier wat draagdoekers 'van dat andere forum' op de thee. Wie zin heeft mag aansluiten hoor. Ik vind die grijze vissies wel okee en Cassis Waves doet het niet zo voor me, maar er komt een Linde Waves aan en dies dan wel weer jammie.
Mijn Palermo gaat richting Storch, ietsjes dunner maar niet veel. Verder deel ik de ervaring van p_iglet.quote:Op maandag 29 september 2008 21:56 schreef TearSong het volgende:
Wat vreemd P_iglet, dat die van jou weer zo anders is dan! Is hij ook wat dunner of juist wat dikker? De palermo die ik op bezoek heb gehad was echt dunner dan mijn girasol. En de draadjes die uitstaken bij de randen zaten erg vastBlijkbaar zit er dan toch echt verschil in want ik kan me niet voorstellen dat 2 ervaringen zover uit elkaar lopen als de doek precies hetzelfde is.
Bij jou komt de post wel vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik ga juist wél met doek naar buiten nu! Dan heb ik tenminste een hand vrij voor m`n plu
Ik vond een badeendje in m`n post vandaagHij had een Indio meegenomen
Alleen nu ligt Saar te slapen dus ik kan niet testen
Ik heb ook begrepen dat de Palermo die nu op reis is een proefmodel o.i.d. is. Zonder middenmarkering bijvoorbeeld en misschien daarom wat minder goed afgewerkt?quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mijn Palermo gaat richting Storch, ietsjes dunner maar niet veel. Verder deel ik de ervaring van p_iglet.
Palermo is een keper (geen kruiskeper) dus zou je 'm moeten vergelijken met oude Girasols.
Medley doet niet aan middenmarkering. En qua afwerking zie je dat het niet fabrieksmatig is gedaan. Maar als je dat bij Girasol geen bezaar vindt valt er op de Medleys die ik gezien heb zeker ook niks aan te merken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat de Palermo die nu op reis is een proefmodel o.i.d. is. Zonder middenmarkering bijvoorbeeld en misschien daarom wat minder goed afgewerkt?
Leuk, Maneki! Ik heb het even gemist maar wat voor kleur heeft jouw Indio?
ah okee, dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Medley doet niet aan middenmarkering. En qua afwerking zie je dat het niet fabrieksmatig is gedaan. Maar als je dat bij Girasol geen bezaar vindt valt er op de Medleys die ik gezien heb zeker ook niks aan te merken.
Als je Selene's hoofdje goed stut met de schouderband kan ze volgens mij prima in foetushouding hoor. Doek in de buurt van/om haar hoofdje valt niet aan te ontkomen (tot haar nekje sterk genoeg is om haar hoofd recht te houden).quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:28 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje voor de ervaren draagdoekdames: we oefenen trouw elke dag, maar selene blijft maar wurmen steeds om haar hoofdje naar de voorkant (zodat ze meer rond kan kijken) te krijgen! zodra er doek in de buurt van haar hoofdje komt vindt ze het maar niks. de foetushouding gaat wat beter dan de kommahouding, maar zker als ze zo wurmt ben ik bang dat haar nek niet genoeg steun krijgt. iemand tips?
ps: selene is nu bijna 8 weken
Ja he, dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:05 schreef E.T. het volgende:
(o Maneki, ik weet niet of het jou opgevallen is, maar ik heb het idee dat rugdragen minder belastend voor het bekken is, dan op de buik)
Wat jammer dat je een tijdelijke stop in moet lassen owletquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Ja he, dat viel mij ook al op.
De verloskundige aan wie ik gister vroeg of het nog slim is om met Ronja op mijn rug te lopen vertelde ook dat juist rugdragen goed op je bekken kan werken omdat je automatisch een betere houding zou hebben.
Maar verder heeft ze liever niet meer dat ik draag i.v.m. te veel harde buiken. En ergens voelt dat vergelijkbaar met het stoppen met borstvoeden. Want ik weet dat tegen de tijd dat ik Ronja weer op mijn rug kan dragen ze alweer een stukje zwaarder is én er een baby is die ook gedragen moet worden. Het zal hoe dan ook anders en waarschijnlijk minder worden.
Alsof ik haar bewust een stukje van me af moet snijden voor het tweede kind.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef DaviniaHR het volgende:
Owlet![]()
![]()
Mijn Medley is er!!!![]()
![]()
Ben blij
Nu lunch
Die fase hebben we achter de rug, geloof ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
PM, ik vermoed dat er hier een kleine meid is die het machtig mooi vind dat ze bij mama haar haar kan als ze achterop zou zitten...![]()
Ellaroo is een linnenbinding. Storchenwiege knoopt veel makkelijker. Iets minder makkelijk knopen dan Storch (want dunner) maar ook een leuke kruiskeper is de Amazonas Lollipop (LadyS heeft die).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
Owlet, als ik het zo lees denk ik dat ik met 4,60m wel een end de goede richting in zit (maat 42-44 ongeveer).
Macka, ik ga eens ff zoeken op storchenwiege inka. Grijs heeft idd storchenwiege zag ik.
Ik vind die ellaroo larae qua kleurtjes ook erg mooi.
LL, succes wederom op je deurmat vandaag.
PM, ik vermoed dat er hier een kleine meid is die het machtig mooi vind dat ze bij mama haar haar kan als ze achterop zou zitten...![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:58 schreef p_iglet het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind!!
Monza is van dezelfde soort als Palermo.
LadyS heeft haar doek wel gematched bij haar shirtje... of andersomquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:59 schreef Macka66 het volgende:
Iris is helaas niet inbegrepen bij de Lollipop![]()
(Ik vind het zo mooi bij die lichtblonde haren!)
Ben benieuwd Maneki, en met dit weer is het idd wel lekker dat Indio lekker warm is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Indio is goedgekeurd! Hij is wel warm, en dat kan met dit weer niet zo gek veel kwaad
Foto`s heb ik nog niet, ik was m`n fototoestel vergeten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Indio is goedgekeurd! Hij is wel warm, en dat kan met dit weer niet zo gek veel kwaad
Foto`s heb ik nog niet, ik was m`n fototoestel vergeten
Het is jammer dat Yns niet komt van het weekend, maar ik zal van het weekend iemand vragen om gewoon echt een nette foto te maken als ik hem helemaal netjes geknoopt heb, volgens mij staat het dan helemaal super!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef Macka66 het volgende:
Wat staat 'ie jullie verrassend goed Troel!
en die verbaasde oogjes van Ruben![]()
Dat ding is bedoeld als middenmarkering, en 't is het handigst als die aan de binnenkant van je doek zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:23 schreef Troel het volgende:
"wat flitst daar toch de hele tijd in mijn ogen mama?"
Het is ook echt gewoon een heerlijke lengte, ik ben blij dat ik inderdaad die 5,5 genomen heb!
En ik kan niet wachten totdat hij droog isHij knoopt ook echt gewoon erg lekker, moet alleen het draagkrachtig ding er nog opnaaien, moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen (eigenlijk vind ik dat het labeltje aan de buitenkant moet vanwege de reclame, maar krijg je het dan wel netjes weggewerkt> Hoe heb jij dat op je Yamo gedaan Macka?)
Ja, maar dan ziet niemand waar ie vandaan komtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat ding is bedoeld als middenmarkering, en 't is het handigst als die aan de binnenkant van je doek zit
De Mackawinkelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef Koningin het volgende:
Ok, ik ben een nieuweling in het dragen, maar het ziet er zo lief uit allemaal.
Waar kan ik het beste mee beginnen??? Heb al eens op draagdoek.nl gekeken en dat ziet er allemaal erg leuk uit.
En in welke winkels kopen jullie de draagdoeken?
En nu helemaalquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:47 schreef Nijna het volgende:
Donderdag naar Grijs.
Maar ik denk dat ik echt al zo goed als om ben... en ik wil iets kleurigs.
quote:
Nee ik was net even een broodje smeren...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef Nijna het volgende:
LL, je hebt dat boek toch niet op je kop gehad toen je lag te wachten onder de brievenbus...?
* LovelyLady geeft davinia een zetje...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Maar ik lag niet onder de brievenbus
Nah, ben aan het dollen. Heb aan baaldag op werk. Kom niet vooruit. irriteert me.
Ik weet niet, da's hier wel errug koud.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Nijna het volgende:
Noli, dus jij gaat ook onder je brievenbus bivakkeren?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef Noli. het volgende:
Oh ja en ik had een gesprekje met de vk over draagdoeken en dragers zoals BabyBjörn..
Ik legde uit dat het helemaal niet zo ergonomisch is als BabyBjörn zelf doet voorkomen. Ze had een folder van BB in de wachtkamer en ik liet haar zien hoe die kindjes op hun ruis in zo'n ding bungelen en hoe met een doek een kindje van het kontje tot in de knieholtes ondersteund wordt.
Ik vertelde haar over het stukje van Eva over DraagDOEKEN versus DraagZAKKEN.
Ze verscheurde ter plekke de BB-folder![]()
![]()
en ik heb beloofd haar het stukje zo snel mogelijk toe te mailen. Ik heb haar het linkje van de site van Eva gestuurd, een link naar het D&Vforum en een linkje naar hier.
Haha, nou al flink verslaafd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef Nijna het volgende:
Ik ben er nog niet uit, belde beste vriendinnetje in de hoop dat die even wilde meekijken. Maar die ligt ziek op bed en zit dus niet achter de computer...
![]()
.
Wachten dan maar op lief, maar ik wil gewoon NUNUNU eigenlijk... ernstig.
Hebben jullie ervaring met de site van naturalbeginnings.nl? Of nog andere tips voor het online aanschaffen van een storchenwiege? Want ik denk dat die het gaat worden in 1 van de 2 kleuren...
Nou, ze vroeg me hoe dat was enzo en vertelde dat ze haar kleintje in een BB had gedragen maar dat die er nu niet meer in wilde en toen vroeg ik of ze het wilde proberenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef Grijs het volgende:
[..]
Haha, nou al flink verslaafd?
Ik heb mijn doek ook via die site aangeschaft. Ging erg vlot, ik had het de volgende dag in huis.
En Troel, werd je gevraagd door de leidster om een doek mee te nemen?
das wel leukquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ze vroeg me hoe dat was enzo en vertelde dat ze haar kleintje in een BB had gedragen maar dat die er nu niet meer in wilde en toen vroeg ik of ze het wilde proberenEn dat wilde ze erg graag
Gelijk heb je, straks word je nog bestempeld als lid van een bepaalde opdringerige organisatiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:56 schreef Troel het volgende:
Ja hoor, in de supermarkt ook een zwangere vrouw die echt zo aan het kijken was van "dat wil ik eigenlijk ook, maar ik durf je niet aan te spreken"
Maarja, om haar dan aan te spreken vind ik te ver gaan
En vooral foto's willen we zien natuurlijk, ben benieuwd wat voor kleur je hebt gekozen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb er eentje besteld bij draagdoek.nl gister.
Ben heel erg benieuwd, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.
Haha ja dat moet er in " sluipen" ("sneaken" zoals wij dat hier zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:35 schreef Nijna het volgende:
Ik heb besloten me nog even in te houden, heb Macka een berichtje gestuurd over de chimparoo juliet en daar wil ik nog ff op wachten (als ik me in kan houden...). Ik weet niet of mn wederhelft er helemaal achter staat als ik gelijk overga tot het aanschaffen van diverse doeken. Ik denk dat je dat rustig op moet bouwen.... Hahahaha.
Foto's moeten nog minimaal 20 weken wachten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vooral foto's willen we zien natuurlijk, ben benieuwd wat voor kleur je hebt gekozen.
Het viel me nog mee dat hij niet eens echt begon te steigeren toen ik gisteren maar eens vertelde wat zo'n draagdoek nou eigenlijk kostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha ja dat moet er in " sluipen" ("sneaken" zoals wij dat hier zeggen)
Ennuh... sinterklaas/kerst komt eraan
Klinkt allemaal positief Nijna hihi... ik verheug me ook al op sinterklaas en kerst. Dit jaar maar geen douchegelletjes en luchtjes of bedeltjes voor mijn pandora-armbandquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:00 schreef Nijna het volgende:
Het viel me nog mee dat hij niet eens echt begon te steigeren toen ik gisteren maar eens vertelde wat zo'n draagdoek nou eigenlijk kost. Dus we doen het eerst maar eens rustig aan. Hij riep zelfs niet "echt niet", toen ik voorstelde dat hij Mirte ook wel kon dragen
. Dus wie weet...
SInt en kerst, jaaaaaaa. Hahaha.
Had jij je doek nou al binnen of moet je nog steeds bivakkeren onder de brievenbus?
LovelyLady ipv Llewellaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:49 schreef Noli. het volgende:
Owlet en Llewella...
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN ! ! !
ik: Ronja, kom even op mama's rug, ik heb een nieuwe doek.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef chacama het volgende:
Nijna, die ken ik..... wie heeft die hier... waar heb ik die al eerder gezien? Macka???
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef chacama het volgende:
Nijna, die ken ik..... wie heeft die hier... waar heb ik die al eerder gezien? Macka???
Owquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn strontverkouden snotlapje had een luxe zakdoek vandaag
[ afbeelding ]
Lijkt op Xenos. Ik vind ze ook leuk, maar het past hier jammer genoeg echt nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
en wat een ontzettend gaaf ladenkastje heb je staan!!!
later als ik groot ben enzo, wil ik dolgraag zo'n kastje, en van die barokachtige behang, en zo'n kicke stoelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Lijkt op Xenos. Ik vind ze ook leuk, maar het past hier jammer genoeg echt niet
Mijn Tulipaani heeft geen verkeerde kant, het is een kruiskeper. Dat vind ik wel een nadeel aan het kopen van Girasols, je weet niet altijd of het een keper of een kruiskeper is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:45 schreef Tucana het volgende:
girasol Tulipaani (26) heb ik hier ook liggen... mooie doek, maar ik ben niet dol op de 'verkeerde kant'.
En fluffy mail vorige week: storch ulli en dolcino jamaica!!!
Prachtige doeken!!! En jamaica is superzacht! (ulli moet nog gestreken worden voor ik 'm kan gebruiken *bloos*)
ja, de nieuwe girasols hebben geen verkeerde kant, de oude welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:55 schreef owlet het volgende:
Zitten er dus ook binnen dezelfde kleur doeken in keper en doeken in kruiskeper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Ja dat meer over me schouders had ik ook zie:quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:25 schreef Webkim het volgende:
Mooi Lovely! Ik vind het al best mooi geknoopt ook. Beetje meer over je schouders trekken hooguit: voorkomt snijden in je nek en verdeelt Koens gewicht wat beter. Maar joh: mooi! En die slaapfoto is superzoet.
Dan moet er eerst een doek zijn (geduld is een schone zaak, ik kan het heus wel... wachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, lief zo'n draagpapa!
Nijna, komen er ook foto's van meneer-Nijna met Mirte in de doek?
Ik heb ook al zitten twijfelen om Wrapkim een pmmetje te sturen, maar heb nu mijn Monza en ben er erg content mee. Vandaag ook weer veel bekijks gehad in de Prenatal en gisteren tijdens de verjaardag ook nog heerlijk ermee gepronktquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef Kersjes het volgende:
Webkim, zeg me alsjeblieft dat de LaRae al weg is?
Wat een schattige foto's weer![]()
En mooi hoor, al die nieuwe doeken van jullie.
9 november ben ik jarig. Ik weet dus echt nooooit wat ik dan kado wil krijgen, daar denk ik meestal pas in januari ofzo aan. Je weet wel, pas na Sinterklaas en Kerst enzo![]()
Dit jaar wil ik een doek![]()
Een mooie. Keus genoeg dus...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nog eventjes iemand lekker gemaakt met doeken... de mama van mijn oppaskindjeze is een echte trendvolgster en vond dit toch wel erg interessant, ze is sinds zwanger vd 2e en ze wil misschien ook wel aan de doek (nadat ik verteld had dat het eigenlijk wel veel lekkerder zit dan een standaard draagzak ala v&d)
Ze vroeg me om wat links etc....in het motto: u vraagt, wij draaien dragen...
Een draagdoek.nl denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb er eentje besteld bij draagdoek.nl gister.
Ben heel erg benieuwd, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Rood, weet ik toevallig.
Enne, [ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Lishe, ik heb twee echte Koreaanse (zomer)podaegi's en in een van de topics staat een fotoverslag slapstick van mijn poging om er een klein Maja'tje mee op mijn rug te dragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Lishe het volgende:
Webkim, ik zag net je Podeagi. Mooi! Je hebt erbij geschreven dat het van oorsprong een Koreaanse manier van dragen is. Het lijkt me echt een geweldig kado voor mijn neefje of nichtje, mijn schoonzusje komt oorspronkelijk uit Korea. Is het ook geschikt om pasgeboren babies te dragen en als dat kan, is het dan ook practisch?
Ik heb jouw vraag even op thebabywearer gedumpt en daar komen ze ook al met ideetjes:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef chacama het volgende:
Even als navolging van mijn eerdere opmerking. Mijn oppas zoekt het omdoe-gemak van een babybjorn met het draagcomfort van een draagdoek (ja ze heeft mijn draagdoek.nl) aangehad maar met de koelte van gewoon tillen. Bijna onmogelijk, maar misschien kunnen de kenners me helpen. Het probleem is dat ze niet achter d'r rug kan knopen of iets vastmaken. Dus mijn Beco was al een probleem met voor dragen. En aangezien het kindje van 4 maanden is, wil ze niet op de rug dragen, daarbij vind ze dat niet makkelijk met troosten, speen geven ect. En over 1 schouder gaat ook niet.... ja, wat een oppas heb ik..he...
Maar, meedenken is meer dan welkom..... heb al heel wat sites afgezocht, maar nog niet echt kunnen vinden wat geschikt zou kunnen zijn.....
De mijne komen van knusjes.be. Er staan er nog twee bij de vriendelijke prijsjes. Maar je moet wel tegen de Koreaanse kitch kunnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef Lishe het volgende:
Dank Macka! De Chunei word 'm niet, ik geloof niet dat ze dat mooi en prettig vind. Ons nichtje droeg ze weleens in een grote doek en ik denk dat ze de Podaegi prettiger en mooier vind. Vanaf een maand of 5 is ook prima, dan kan ze daarvoor mijn doek lenen of zelf een andere doek kopen.
En dan natuurlijk de hamvraag; iemand enig idee waar ik ze of niet al te duur (dan voelt ze zich niet bezwaard bij weinig gebruik) of 2e hands kan kopen?
Ik ben echt helemaal blij! Een topcadeau!!!
Maar het is weer minder afstandelijk dan je pasgeborene in de box wegleggen omdat je iets gaat doen waarbij je allebei je handen nodig hebtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het zo afstandelijk..een pasgeborene op je rug
Draag Saar nu nog vaak voorop, gewoon omdat het zo gezellig is
absoluut waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar het is weer minder afstandelijk dan je pasgeborene in de box wegleggen omdat je iets gaat doen waarbij je allebei je handen nodig hebt
Online stoffies shoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef lcicle het volgende:
Mooi gemaakt Wrapkim! Ik zou ook graag weer eens gaan knutselen, maar ik kan er echt de tijd niet voor vinden. Niet eens om stof uit te zoeken
Die op Etsy vind ik dan weer gruwelijk duurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:06 schreef Lishe het volgende:
Ik geloof dat ik het ook eng zou vinden, zo vroeg op de rug. Maar ik vind het vooral een mooie symbolische waarde hebben, en daar hou ik van (schoonzusje ook.) Alleen die echte Koreaanse zijn gruwelijk. Op Etsy vond ik wel een paar heeeele mooie. Lief vond het een goed idee dus ik hou Etsy gewoon in de gaten.
super ik zal een kijken.. en tof dat je het op de babywearer hebt gezet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb jouw vraag even op thebabywearer gedumpt en daar komen ze ook al met ideetjes:
een tweeschouderige buidelsling zoals de bay k'tan bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Er zat een typefout in: het is de Baby k'Tan, niet de Bay K'Tan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:03 schreef chacama het volgende:
[..]
super ik zal een kijken.. en tof dat je het op de babywearer hebt gezet.
Even in de herhalingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:51 schreef DaviniaHR het volgende:
...
enig minpunt van mn medley satin is wel dat ik geen chestbelt kan doen. die glijdt los.
of kan je wel een dubbele knoop doen als chestbelt?
BWCC zonder chestbelt ging voor geen meter. alles gleed alle kanten op
Ik kom even binnen vallen: dit lijkt me echt super handig! Ik heb nog geen kinderen, maar in de toekomst hoop ik wel, en dan is dit een uitkomst: mijn vriend heeft een verlamde arm en hij vroeg zich al af hoe hij bijvoorbeeld met een baby moest douchen of badderen. Dit is een hele mooie oplossing voor het douche-probleem!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:58 schreef Webkim het volgende:
Er zijn zelfs speciale ringslings om met je kind te douchen BE. Die lijken een beetje op een sinaasappelnetje.
[ afbeelding ]
Als ik alleen een ellaroo zou hebben zou ik hem ook niet vaak gebruikenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Serieus! Soms kan je ook te ver gaan. Toch?
Ik twijfel over nog een doek erbij. Maar dat lijkt me zo'n onzin omdat ik hem al niet heel vaal gebruik nu...
Al zou ik alle doeken van de wereld bij elkaar hebben, dan nog zou ik ze niet vaak gebruiken omdat ik Sasha simpelweg niet (naar mijn tevredenheid) op mijn rug krijg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:32 schreef owlet het volgende:
[..]
Als ik alleen een ellaroo zou hebben zou ik hem ook niet vaak gebruikenHeb je wel eens een hopp o.i.d. geprobeerd?
De Baby K' tan is zo te zien rekkend, en er zit een veiligheidsband bij die je achterop je rug moet kruisen. Hij lijkt mij alleen geschikt voor kleine babietjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Er zat een typefout in: het is de Baby k'Tan, niet de Bay K'Tan.
Iemand stelde ook de Beco Obi voor. Dat model Beco heeft geen clips of gespen.
[ afbeelding ]
Of een Duo. Daarvoor kan je eigen stoffen kiezen, dus ook hele luchtige.
Ik had het zelf allemaal niet geweten hoor, maar op twb zit een he-le-boel kennis, blijkt maar weer.
Win-win situatie toch? Leren rugknopen, hopp uitproberen en als ' ie jullie staat kun je 'm direct kopen en meenemenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Al zou ik alle doeken van de wereld bij elkaar hebben, dan nog zou ik ze niet vaak gebruiken omdat ik Sasha simpelweg niet (naar mijn tevredenheid) op mijn rug krijg.![]()
Vandaar ook mijn net verstuurde PM aan Webkim voor een privelesje.
Ik gok dat ik tijdens die les ook een hopp in handen krijg.![]()
En vast nog wel veel meer.
Daar kwam ik achter ja, na mijn Google zoektocht. JAMMER! Vind hem het er echt heel mooi en praktisch uit zien. Heb er wel 1 gevonden voor 89 dollar, incl. verzending. Maar vind het een beetje eng om vanuit over seas te bestellen.. Komt er straks nog een hoop geld aan invoerrechten bij ofzo.. nah, engquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef Macka66 het volgende:
En Beco maakt de Obi niet meer.
... en Chaca heeft pmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Die K'tan heeft me wel op een idee gebracht. In de Didymos handleiding staat een variant voor de kreuztrage waarbij je eerst de doekeinden knoopt zodat je een lus hebt die je kunt draaien en dan aantrekken (alsof je je armen door mouwsgaten steekt zeg maar). Ik ga even spitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 08-10-2008 16:10:36 ]Hardloper.
IG @webkim
Tweede kind krijgen, daar de doek voor gebruiken en trouwen voor het kan lopenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef p_iglet het volgende:
Oew die zijden cashmire elipsen doek.
Erg mooi, maar zeker niet voor dagelijks gebruik. Eigenlijk alleen als doek voor een trouwdag
Nu gaan we voorlopig nog niet trouwen dus ook geen reden voor een trouwdagdoek
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Macka66 het volgende:
Maja vindt de regenboogdoek erg lekker. Ze ging vanmiddag er in mee om Lucie op te halen bij het KDV en de hele rand was natgesabbeld![]()
Die silk Indio is mooi, maar de katoenen Indio gletscher-natur vind ik mooier!
Ik hoef ze niet, ben helemaal in de wolken met de Regenboog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |