Mijn Tulipaani heeft geen verkeerde kant, het is een kruiskeper. Dat vind ik wel een nadeel aan het kopen van Girasols, je weet niet altijd of het een keper of een kruiskeper is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:45 schreef Tucana het volgende:
girasol Tulipaani (26) heb ik hier ook liggen... mooie doek, maar ik ben niet dol op de 'verkeerde kant'.
En fluffy mail vorige week: storch ulli en dolcino jamaica!!!
Prachtige doeken!!! En jamaica is superzacht! (ulli moet nog gestreken worden voor ik 'm kan gebruiken *bloos*)
ja, de nieuwe girasols hebben geen verkeerde kant, de oude welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:55 schreef owlet het volgende:
Zitten er dus ook binnen dezelfde kleur doeken in keper en doeken in kruiskeper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Ja dat meer over me schouders had ik ook zie:quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:25 schreef Webkim het volgende:
Mooi Lovely! Ik vind het al best mooi geknoopt ook. Beetje meer over je schouders trekken hooguit: voorkomt snijden in je nek en verdeelt Koens gewicht wat beter. Maar joh: mooi! En die slaapfoto is superzoet.
Dan moet er eerst een doek zijn (geduld is een schone zaak, ik kan het heus wel... wachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:16 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, lief zo'n draagpapa!
Nijna, komen er ook foto's van meneer-Nijna met Mirte in de doek?
Ik heb ook al zitten twijfelen om Wrapkim een pmmetje te sturen, maar heb nu mijn Monza en ben er erg content mee. Vandaag ook weer veel bekijks gehad in de Prenatal en gisteren tijdens de verjaardag ook nog heerlijk ermee gepronktquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:22 schreef Kersjes het volgende:
Webkim, zeg me alsjeblieft dat de LaRae al weg is?
Wat een schattige foto's weer![]()
En mooi hoor, al die nieuwe doeken van jullie.
9 november ben ik jarig. Ik weet dus echt nooooit wat ik dan kado wil krijgen, daar denk ik meestal pas in januari ofzo aan. Je weet wel, pas na Sinterklaas en Kerst enzo![]()
Dit jaar wil ik een doek![]()
Een mooie. Keus genoeg dus...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nog eventjes iemand lekker gemaakt met doeken... de mama van mijn oppaskindjeze is een echte trendvolgster en vond dit toch wel erg interessant, ze is sinds zwanger vd 2e en ze wil misschien ook wel aan de doek (nadat ik verteld had dat het eigenlijk wel veel lekkerder zit dan een standaard draagzak ala v&d)
Ze vroeg me om wat links etc....in het motto: u vraagt, wij draaien dragen...
Een draagdoek.nl denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb er eentje besteld bij draagdoek.nl gister.
Ben heel erg benieuwd, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Rood, weet ik toevallig.
Enne, [ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Lishe, ik heb twee echte Koreaanse (zomer)podaegi's en in een van de topics staat een fotoverslag slapstick van mijn poging om er een klein Maja'tje mee op mijn rug te dragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Lishe het volgende:
Webkim, ik zag net je Podeagi. Mooi! Je hebt erbij geschreven dat het van oorsprong een Koreaanse manier van dragen is. Het lijkt me echt een geweldig kado voor mijn neefje of nichtje, mijn schoonzusje komt oorspronkelijk uit Korea. Is het ook geschikt om pasgeboren babies te dragen en als dat kan, is het dan ook practisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |