quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nog eventjes iemand lekker gemaakt met doeken... de mama van mijn oppaskindjeze is een echte trendvolgster en vond dit toch wel erg interessant, ze is sinds zwanger vd 2e en ze wil misschien ook wel aan de doek (nadat ik verteld had dat het eigenlijk wel veel lekkerder zit dan een standaard draagzak ala v&d)
Ze vroeg me om wat links etc....in het motto: u vraagt, wij draaien dragen...
Een draagdoek.nl denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb er eentje besteld bij draagdoek.nl gister.
Ben heel erg benieuwd, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Rood, weet ik toevallig.
Enne, [ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Lishe, ik heb twee echte Koreaanse (zomer)podaegi's en in een van de topics staat een fotoverslag slapstick van mijn poging om er een klein Maja'tje mee op mijn rug te dragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:47 schreef Lishe het volgende:
Webkim, ik zag net je Podeagi. Mooi! Je hebt erbij geschreven dat het van oorsprong een Koreaanse manier van dragen is. Het lijkt me echt een geweldig kado voor mijn neefje of nichtje, mijn schoonzusje komt oorspronkelijk uit Korea. Is het ook geschikt om pasgeboren babies te dragen en als dat kan, is het dan ook practisch?
Ik heb jouw vraag even op thebabywearer gedumpt en daar komen ze ook al met ideetjes:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef chacama het volgende:
Even als navolging van mijn eerdere opmerking. Mijn oppas zoekt het omdoe-gemak van een babybjorn met het draagcomfort van een draagdoek (ja ze heeft mijn draagdoek.nl) aangehad maar met de koelte van gewoon tillen. Bijna onmogelijk, maar misschien kunnen de kenners me helpen. Het probleem is dat ze niet achter d'r rug kan knopen of iets vastmaken. Dus mijn Beco was al een probleem met voor dragen. En aangezien het kindje van 4 maanden is, wil ze niet op de rug dragen, daarbij vind ze dat niet makkelijk met troosten, speen geven ect. En over 1 schouder gaat ook niet.... ja, wat een oppas heb ik..he...
Maar, meedenken is meer dan welkom..... heb al heel wat sites afgezocht, maar nog niet echt kunnen vinden wat geschikt zou kunnen zijn.....
De mijne komen van knusjes.be. Er staan er nog twee bij de vriendelijke prijsjes. Maar je moet wel tegen de Koreaanse kitch kunnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef Lishe het volgende:
Dank Macka! De Chunei word 'm niet, ik geloof niet dat ze dat mooi en prettig vind. Ons nichtje droeg ze weleens in een grote doek en ik denk dat ze de Podaegi prettiger en mooier vind. Vanaf een maand of 5 is ook prima, dan kan ze daarvoor mijn doek lenen of zelf een andere doek kopen.
En dan natuurlijk de hamvraag; iemand enig idee waar ik ze of niet al te duur (dan voelt ze zich niet bezwaard bij weinig gebruik) of 2e hands kan kopen?
Ik ben echt helemaal blij! Een topcadeau!!!
Maar het is weer minder afstandelijk dan je pasgeborene in de box wegleggen omdat je iets gaat doen waarbij je allebei je handen nodig hebtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het zo afstandelijk..een pasgeborene op je rug
Draag Saar nu nog vaak voorop, gewoon omdat het zo gezellig is
absoluut waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar het is weer minder afstandelijk dan je pasgeborene in de box wegleggen omdat je iets gaat doen waarbij je allebei je handen nodig hebt
Online stoffies shoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef lcicle het volgende:
Mooi gemaakt Wrapkim! Ik zou ook graag weer eens gaan knutselen, maar ik kan er echt de tijd niet voor vinden. Niet eens om stof uit te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |