Die fase hebben we achter de rug, geloof ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
PM, ik vermoed dat er hier een kleine meid is die het machtig mooi vind dat ze bij mama haar haar kan als ze achterop zou zitten...![]()
Ellaroo is een linnenbinding. Storchenwiege knoopt veel makkelijker. Iets minder makkelijk knopen dan Storch (want dunner) maar ook een leuke kruiskeper is de Amazonas Lollipop (LadyS heeft die).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef Nijna het volgende:
Owlet, als ik het zo lees denk ik dat ik met 4,60m wel een end de goede richting in zit (maat 42-44 ongeveer).
Macka, ik ga eens ff zoeken op storchenwiege inka. Grijs heeft idd storchenwiege zag ik.
Ik vind die ellaroo larae qua kleurtjes ook erg mooi.
LL, succes wederom op je deurmat vandaag.
PM, ik vermoed dat er hier een kleine meid is die het machtig mooi vind dat ze bij mama haar haar kan als ze achterop zou zitten...![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:58 schreef p_iglet het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind!!
Monza is van dezelfde soort als Palermo.
LadyS heeft haar doek wel gematched bij haar shirtje... of andersomquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:59 schreef Macka66 het volgende:
Iris is helaas niet inbegrepen bij de Lollipop![]()
(Ik vind het zo mooi bij die lichtblonde haren!)
Ben benieuwd Maneki, en met dit weer is het idd wel lekker dat Indio lekker warm is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Indio is goedgekeurd! Hij is wel warm, en dat kan met dit weer niet zo gek veel kwaad
Foto`s heb ik nog niet, ik was m`n fototoestel vergeten
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Indio is goedgekeurd! Hij is wel warm, en dat kan met dit weer niet zo gek veel kwaad
Foto`s heb ik nog niet, ik was m`n fototoestel vergeten
Het is jammer dat Yns niet komt van het weekend, maar ik zal van het weekend iemand vragen om gewoon echt een nette foto te maken als ik hem helemaal netjes geknoopt heb, volgens mij staat het dan helemaal super!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef Macka66 het volgende:
Wat staat 'ie jullie verrassend goed Troel!
en die verbaasde oogjes van Ruben![]()
Dat ding is bedoeld als middenmarkering, en 't is het handigst als die aan de binnenkant van je doek zitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:23 schreef Troel het volgende:
"wat flitst daar toch de hele tijd in mijn ogen mama?"
Het is ook echt gewoon een heerlijke lengte, ik ben blij dat ik inderdaad die 5,5 genomen heb!
En ik kan niet wachten totdat hij droog isHij knoopt ook echt gewoon erg lekker, moet alleen het draagkrachtig ding er nog opnaaien, moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen (eigenlijk vind ik dat het labeltje aan de buitenkant moet vanwege de reclame, maar krijg je het dan wel netjes weggewerkt> Hoe heb jij dat op je Yamo gedaan Macka?)
Ja, maar dan ziet niemand waar ie vandaan komtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat ding is bedoeld als middenmarkering, en 't is het handigst als die aan de binnenkant van je doek zit
De Mackawinkelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef Koningin het volgende:
Ok, ik ben een nieuweling in het dragen, maar het ziet er zo lief uit allemaal.
Waar kan ik het beste mee beginnen??? Heb al eens op draagdoek.nl gekeken en dat ziet er allemaal erg leuk uit.
En in welke winkels kopen jullie de draagdoeken?
En nu helemaalquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:47 schreef Nijna het volgende:
Donderdag naar Grijs.
Maar ik denk dat ik echt al zo goed als om ben... en ik wil iets kleurigs.
quote:
Nee ik was net even een broodje smeren...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef Nijna het volgende:
LL, je hebt dat boek toch niet op je kop gehad toen je lag te wachten onder de brievenbus...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |