Bij jou komt de post wel vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik ga juist wél met doek naar buiten nu! Dan heb ik tenminste een hand vrij voor m`n plu
Ik vond een badeendje in m`n post vandaagHij had een Indio meegenomen
Alleen nu ligt Saar te slapen dus ik kan niet testen
Ik heb ook begrepen dat de Palermo die nu op reis is een proefmodel o.i.d. is. Zonder middenmarkering bijvoorbeeld en misschien daarom wat minder goed afgewerkt?quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mijn Palermo gaat richting Storch, ietsjes dunner maar niet veel. Verder deel ik de ervaring van p_iglet.
Palermo is een keper (geen kruiskeper) dus zou je 'm moeten vergelijken met oude Girasols.
Medley doet niet aan middenmarkering. En qua afwerking zie je dat het niet fabrieksmatig is gedaan. Maar als je dat bij Girasol geen bezaar vindt valt er op de Medleys die ik gezien heb zeker ook niks aan te merken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat de Palermo die nu op reis is een proefmodel o.i.d. is. Zonder middenmarkering bijvoorbeeld en misschien daarom wat minder goed afgewerkt?
Leuk, Maneki! Ik heb het even gemist maar wat voor kleur heeft jouw Indio?
ah okee, dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Medley doet niet aan middenmarkering. En qua afwerking zie je dat het niet fabrieksmatig is gedaan. Maar als je dat bij Girasol geen bezaar vindt valt er op de Medleys die ik gezien heb zeker ook niks aan te merken.
Als je Selene's hoofdje goed stut met de schouderband kan ze volgens mij prima in foetushouding hoor. Doek in de buurt van/om haar hoofdje valt niet aan te ontkomen (tot haar nekje sterk genoeg is om haar hoofd recht te houden).quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:28 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje voor de ervaren draagdoekdames: we oefenen trouw elke dag, maar selene blijft maar wurmen steeds om haar hoofdje naar de voorkant (zodat ze meer rond kan kijken) te krijgen! zodra er doek in de buurt van haar hoofdje komt vindt ze het maar niks. de foetushouding gaat wat beter dan de kommahouding, maar zker als ze zo wurmt ben ik bang dat haar nek niet genoeg steun krijgt. iemand tips?
ps: selene is nu bijna 8 weken
Ja he, dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:05 schreef E.T. het volgende:
(o Maneki, ik weet niet of het jou opgevallen is, maar ik heb het idee dat rugdragen minder belastend voor het bekken is, dan op de buik)
Wat jammer dat je een tijdelijke stop in moet lassen owletquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Ja he, dat viel mij ook al op.
De verloskundige aan wie ik gister vroeg of het nog slim is om met Ronja op mijn rug te lopen vertelde ook dat juist rugdragen goed op je bekken kan werken omdat je automatisch een betere houding zou hebben.
Maar verder heeft ze liever niet meer dat ik draag i.v.m. te veel harde buiken. En ergens voelt dat vergelijkbaar met het stoppen met borstvoeden. Want ik weet dat tegen de tijd dat ik Ronja weer op mijn rug kan dragen ze alweer een stukje zwaarder is én er een baby is die ook gedragen moet worden. Het zal hoe dan ook anders en waarschijnlijk minder worden.
Alsof ik haar bewust een stukje van me af moet snijden voor het tweede kind.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef DaviniaHR het volgende:
Owlet![]()
![]()
Mijn Medley is er!!!![]()
![]()
Ben blij
Nu lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |