abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:23:47 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_62063565
"wat flitst daar toch de hele tijd in mijn ogen mama?"

Het is ook echt gewoon een heerlijke lengte, ik ben blij dat ik inderdaad die 5,5 genomen heb!
En ik kan niet wachten totdat hij droog is Hij knoopt ook echt gewoon erg lekker, moet alleen het draagkrachtig ding er nog opnaaien, moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen (eigenlijk vind ik dat het labeltje aan de buitenkant moet vanwege de reclame, maar krijg je het dan wel netjes weggewerkt> Hoe heb jij dat op je Yamo gedaan Macka?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:25:31 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_62063621
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:18 schreef Macka66 het volgende:
Wat staat 'ie jullie verrassend goed Troel!
en die verbaasde oogjes van Ruben
Het is jammer dat Yns niet komt van het weekend, maar ik zal van het weekend iemand vragen om gewoon echt een nette foto te maken als ik hem helemaal netjes geknoopt heb, volgens mij staat het dan helemaal super!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 22:29:04 #83
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62063745
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:23 schreef Troel het volgende:
"wat flitst daar toch de hele tijd in mijn ogen mama?"

Het is ook echt gewoon een heerlijke lengte, ik ben blij dat ik inderdaad die 5,5 genomen heb!
En ik kan niet wachten totdat hij droog is Hij knoopt ook echt gewoon erg lekker, moet alleen het draagkrachtig ding er nog opnaaien, moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen (eigenlijk vind ik dat het labeltje aan de buitenkant moet vanwege de reclame, maar krijg je het dan wel netjes weggewerkt> Hoe heb jij dat op je Yamo gedaan Macka?)
Dat ding is bedoeld als middenmarkering, en 't is het handigst als die aan de binnenkant van je doek zit
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:30:36 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_62063818
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Dat ding is bedoeld als middenmarkering, en 't is het handigst als die aan de binnenkant van je doek zit
Ja, maar dan ziet niemand waar ie vandaan komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62064122
Mooie doek Troel!!
Ik heb het labeltje ook aan de buitenkant meestal En volgens mij zit ie op deze foto voor het eerst echt precies in het midden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62069221
Mooie foto's allemaal weer dames!

Ik verheug me om morgen de nieuwe doek op te halen! Ook al is die niet voor mij, maar het is wel weer erg spannend zo'n nieuwe doek
Dan van het weekend vriendlief maar eens met Amber inwikkelen (Jammer dat het weer wat minder is).
En qua nieuwe doek voor mezelf kan ik er maar moeilijk uitkomen, het liefst didymos waves, maar toch liever een groene? of de aqua? of toch nee liever de bruine vanwege de herfst en omdat ik gek ben op herfstkleurtjes? Weet niet eens of vriendlief al wat aan het regelen is gezien m'n verjaardag al dichtbij komt
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62069589
Moooi troel .
Fake it till you make it...
pi_62071523
Ok, ik ben een nieuweling in het dragen, maar het ziet er zo lief uit allemaal.
Waar kan ik het beste mee beginnen??? Heb al eens op draagdoek.nl gekeken en dat ziet er allemaal erg leuk uit.
En in welke winkels kopen jullie de draagdoeken?
pi_62072276
Oeh, middenmarkeringsdingetjes en reclame voor Macka in een? Die wil ik ook!
Heb mezelf tijdens het knopen al tig keer gezegd dat er een markering in moet, maar hier in huis is nog geen naald, laat staan draad te vinden

Mooie kindjes in mooie doeken
Ben ook benieuwd naar Saar in de Indio! En van Eli in de Medley willen we uiteraard ook bewijs zien!

Koningin, draagdoek.nl is idd een goeie om mee te beginnen. Lekker zacht tricot in veel verschillende kleuren makkelijk te knopen en... die van mij is na zijn avontuur bij LovelyLady weer opgeborgen in de kast en eventueel te leen.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:15:22 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_62073267
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef Koningin het volgende:
Ok, ik ben een nieuweling in het dragen, maar het ziet er zo lief uit allemaal.
Waar kan ik het beste mee beginnen??? Heb al eens op draagdoek.nl gekeken en dat ziet er allemaal erg leuk uit.
En in welke winkels kopen jullie de draagdoeken?
De Mackawinkel Ebay, draagdoek.nl er zijn behoorlijk wat online winkels. Echte winkels zijn er niet zo heel veel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:30:00 #91
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62073576
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:47 schreef Nijna het volgende:
Donderdag naar Grijs .
Maar ik denk dat ik echt al zo goed als om ben... en ik wil iets kleurigs .
En nu helemaal .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62075524
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:30 schreef Grijs het volgende:

[..]

En nu helemaal .

Bedankt voor de demonstratie en het uitproberen .

Twijfel tussen storchenwiege Inka en Anna om maar eens mee te beginnen...
Enige twijfel bij de Inka is dat hij soms heel blauw lijkt op plaatjes.
pi_62076506
Lastig kiezen hoor Nijna, ze zijn allebei erg mooi.

* LovelyLady krijgt koude kont van de deurmat...
Kwam vanochtend wel een pakje met de "gewone" post, maar dat was een boek
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:17:22 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62076756
LL, je bent wel fanatiek, zeg

Kersjes, doek moet eerst gewassen worden, dan gaan we los!

Trouwens, mensen die proberen met de doek omkrijgen zijn zwaar irritant.
Iemand probeerde me te "helpen", nou dan weet ik niet meer wat nou strak zit en wat niet, dus ik hupsen om de doek aan te spannen, ligt eli er half af!
Gelukkig wel strak om de benen, dus niet echt op de grond, maar vervelend was het wel. (En eng, natuurlijk.
Ligt mn kind daar languit op de vloer )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62076806
Maarten is al een hele tijd niet meer in de doek geweest.
Wil hem graag op de rug dragen maar het lukt voor geen meter
pi_62078584
LL, je hebt dat boek toch niet op je kop gehad toen je lag te wachten onder de brievenbus...?
pi_62078699
Nog even ter herinnering: morgen vanaf 14 uur een mini draagmeet bij mij thuis. Adres per pm.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62078944
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef Nijna het volgende:
LL, je hebt dat boek toch niet op je kop gehad toen je lag te wachten onder de brievenbus...?
Nee ik was net even een broodje smeren...

En davinia was jij niet zo enthousiast/fanatiek met je eerste doek??
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:51:14 #99
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62079132

Maar ik lag niet onder de brievenbus

Nah, ben aan het dollen. Heb aan baaldag op werk. Kom niet vooruit. irriteert me.
pi_62080147
Ik ben er nog niet uit, belde beste vriendinnetje in de hoop dat die even wilde meekijken . Maar die ligt ziek op bed en zit dus niet achter de computer... .
Wachten dan maar op lief, maar ik wil gewoon NUNUNU eigenlijk... ernstig.

Hebben jullie ervaring met de site van naturalbeginnings.nl? Of nog andere tips voor het online aanschaffen van een storchenwiege? Want ik denk dat die het gaat worden in 1 van de 2 kleuren...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:36:48 #101
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62080362
Er is hier vandaag een pakketje aangeboden maar we waren niet thuis!

Ik moet alleen 25,98 bijbetalen
Ach, in totaal heb ik dan iets van 118 euro (incl. verz.kosten) betaald voor een exclusive 5.2 Girasol uit Amerika!
Vind ik als het zo klinkt eigenlijk nog best meevallen toch?

Maar morgen word het pakketje tussen 11.00 en 14.00 nog een keer aangeboden.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62080561
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:

Maar ik lag niet onder de brievenbus

Nah, ben aan het dollen. Heb aan baaldag op werk. Kom niet vooruit. irriteert me.
* LovelyLady geeft davinia een zetje...

Stond net wel een busje van tnt weer voor de deur, maar was helaas voor de overkant

Zal je net zien, komt ie morgen... psies wanneer ik niet thuis ben

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2008 16:46:16 ]
pi_62080562
Noli, dus jij gaat ook onder je brievenbus bivakkeren?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:52:06 #104
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62080782
Oh ja en ik had een gesprekje met de vk over draagdoeken en dragers zoals BabyBjörn..
Ik legde uit dat het helemaal niet zo ergonomisch is als BabyBjörn zelf doet voorkomen. Ze had een folder van BB in de wachtkamer en ik liet haar zien hoe die kindjes op hun ruis in zo'n ding bungelen en hoe met een doek een kindje van het kontje tot in de knieholtes ondersteund wordt.

Ik vertelde haar over het stukje van Eva over DraagDOEKEN versus DraagZAKKEN.
Ze verscheurde ter plekke de BB-folder en ik heb beloofd haar het stukje zo snel mogelijk toe te mailen. Ik heb haar het linkje van de site van Eva gestuurd, een link naar het D&Vforum en een linkje naar hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noli. op 02-10-2008 16:59:50 ]
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:57:35 #105
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62080933
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Nijna het volgende:
Noli, dus jij gaat ook onder je brievenbus bivakkeren?
Ik weet niet, da's hier wel errug koud. (we hebben een terrazo/granito-vloer in onze hal)
Ik denk dat ik gewoon wacht tot de postbode aanbelt.

(dat ik -elke keer als ik iets van een busje hier in de staat hoor- meteen met mijn neus tegen het raam geplakt zit vertel ik er gewoon niet bij. Oh en we wonen in een winkelstraatje naast/tegenover een redelijk grote woontextielzaak waar vaak pakketten bezorgd worden door diverse postbezorgers )
Maxi, Midi & Mini
pi_62081062
Hahaha, dat van die busjes is herkenbaar. Maar met een woontextielswinkel vlakbij denk ik dat het je aardig in beweging houdt of niet... .
Heb je in elk geval je beweging weer gehad .
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:22:04 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_62081558
Ik haalde Ruben vandaag op bij het dagverblijf en ik draaide hem zo een doek in. Volgende week doek meenemen zodat een van de leidsters het kan proberen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62081648
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef Noli. het volgende:
Oh ja en ik had een gesprekje met de vk over draagdoeken en dragers zoals BabyBjörn..
Ik legde uit dat het helemaal niet zo ergonomisch is als BabyBjörn zelf doet voorkomen. Ze had een folder van BB in de wachtkamer en ik liet haar zien hoe die kindjes op hun ruis in zo'n ding bungelen en hoe met een doek een kindje van het kontje tot in de knieholtes ondersteund wordt.

Ik vertelde haar over het stukje van Eva over DraagDOEKEN versus DraagZAKKEN.
Ze verscheurde ter plekke de BB-folder en ik heb beloofd haar het stukje zo snel mogelijk toe te mailen. Ik heb haar het linkje van de site van Eva gestuurd, een link naar het D&Vforum en een linkje naar hier.
Wat goed van je
pi_62081699
Noli, wat leuk van je verloskundige!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:31:05 #110
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62081758
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef Nijna het volgende:
Ik ben er nog niet uit, belde beste vriendinnetje in de hoop dat die even wilde meekijken . Maar die ligt ziek op bed en zit dus niet achter de computer... .
Wachten dan maar op lief, maar ik wil gewoon NUNUNU eigenlijk... ernstig.

Hebben jullie ervaring met de site van naturalbeginnings.nl? Of nog andere tips voor het online aanschaffen van een storchenwiege? Want ik denk dat die het gaat worden in 1 van de 2 kleuren...
Haha, nou al flink verslaafd?
Ik heb mijn doek ook via die site aangeschaft. Ging erg vlot, ik had het de volgende dag in huis .

En Troel, werd je gevraagd door de leidster om een doek mee te nemen?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62082005
Ik heb mijn Storch Anna via naturalbeginnings gekocht en dat ging inderdaad heel snel.

Misschien kan je bij het kiezen een beetje kijken naar wat je nu het liefst aan kleuren draagt. Volgens mij oogt Inka veel koeler dan Anna.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:52:51 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_62082196
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:31 schreef Grijs het volgende:

[..]

Haha, nou al flink verslaafd?
Ik heb mijn doek ook via die site aangeschaft. Ging erg vlot, ik had het de volgende dag in huis .

En Troel, werd je gevraagd door de leidster om een doek mee te nemen?
Nou, ze vroeg me hoe dat was enzo en vertelde dat ze haar kleintje in een BB had gedragen maar dat die er nu niet meer in wilde en toen vroeg ik of ze het wilde proberen En dat wilde ze erg graag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 oktober 2008 @ 17:55:05 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62082244
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, ze vroeg me hoe dat was enzo en vertelde dat ze haar kleintje in een BB had gedragen maar dat die er nu niet meer in wilde en toen vroeg ik of ze het wilde proberen En dat wilde ze erg graag
das wel leuk
volgens mij steekt het elkaar ook aan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:56:43 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_62082287
Ja hoor, in de supermarkt ook een zwangere vrouw die echt zo aan het kijken was van "dat wil ik eigenlijk ook, maar ik durf je niet aan te spreken"

Maarja, om haar dan aan te spreken vind ik te ver gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62082632
ik ou begin deze week mijn binana binnenkrijgen en heb m nog steeds niet, als ie dr morgen nog niet is ga ik nog maar eens mailen
*ongeduldig is
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:52:44 #116
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62087884
Webkim, het had me leuk geleken, maar Simon is compleet over alle grenzen gegaan vandaag qua niet slapen, snoepen en cadeaus krijgen, dus morgen maar even een rustdagje.

Veel plezier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:13:36 #117
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62088662
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:56 schreef Troel het volgende:
Ja hoor, in de supermarkt ook een zwangere vrouw die echt zo aan het kijken was van "dat wil ik eigenlijk ook, maar ik durf je niet aan te spreken"

Maarja, om haar dan aan te spreken vind ik te ver gaan
Gelijk heb je, straks word je nog bestempeld als lid van een bepaalde opdringerige organisatie

Spannend hoor, wachten op je doek!
Ik wacht ook nog steeds op mijn Yamo
Als het goed is krijg ik hem zondagmiddag dan EINDELIJK in handen!
.... met gevoel voor drama....
pi_62092810
Heb eens even gepolst om me heen, tot nu toe gaan de meeste stemmen op voor de Inka... maar zie steeds meer leuks langskomen. Hihi... volgens mij is dat een bekende kwaal hier.
pi_62098611
Ik heb er eentje besteld bij draagdoek.nl gister.
Ben heel erg benieuwd, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.
pi_62098673
Oh jee, Nijna.... Nu is het begonnen.... Voor je het weet kįn je niet zonder een doek in elke maat, elke dikte, elke weefmethode en elke kleur!

Koningin, wat leuk! Veel plezier er mee!
pi_62098694
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:12 schreef Koningin het volgende:
Ik heb er eentje besteld bij draagdoek.nl gister.
Ben heel erg benieuwd, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken.
En vooral foto's willen we zien natuurlijk, ben benieuwd wat voor kleur je hebt gekozen.
pi_62098791
Wat leuk om te lezen hoe het draagdoekvirus zich steeds meer verspreidt!!
Ik vind het nog steeds zooooo jammer dat ik er nu pas mee begonnen ben!

Heb al wel 2 doeken uitgeleend, dus wie weet wat daar uit voortvloeit!

En op de verjaardag van wat monsters afgelopen weekeind...
Meneer was al de hele dag vrolijk van hand tot hand gegaan en werd een beetje moe.... Ik pak mn doek en mn oom zei....: "Hee... Dat is hetzelfde als waar "nichtje" dr kind in draagt"
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62098823
Ik heb besloten me nog even in te houden, heb Macka een berichtje gestuurd over de chimparoo juliet en daar wil ik nog ff op wachten (als ik me in kan houden...). Ik weet niet of mn wederhelft er helemaal achter staat als ik gelijk overga tot het aanschaffen van diverse doeken. Ik denk dat je dat rustig op moet bouwen... . Hahahaha.
pi_62098903
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:35 schreef Nijna het volgende:
Ik heb besloten me nog even in te houden, heb Macka een berichtje gestuurd over de chimparoo juliet en daar wil ik nog ff op wachten (als ik me in kan houden...). Ik weet niet of mn wederhelft er helemaal achter staat als ik gelijk overga tot het aanschaffen van diverse doeken. Ik denk dat je dat rustig op moet bouwen... . Hahahaha.
Haha ja dat moet er in " sluipen" ("sneaken" zoals wij dat hier zeggen )
Ennuh... sinterklaas/kerst komt eraan
pi_62099002
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:21 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

En vooral foto's willen we zien natuurlijk, ben benieuwd wat voor kleur je hebt gekozen.
Foto's moeten nog minimaal 20 weken wachten.
Kleur is antraciet grijs, beetje neutrale kleur genomen.
pi_62099128
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Haha ja dat moet er in " sluipen" ("sneaken" zoals wij dat hier zeggen )
Ennuh... sinterklaas/kerst komt eraan
Het viel me nog mee dat hij niet eens echt begon te steigeren toen ik gisteren maar eens vertelde wat zo'n draagdoek nou eigenlijk kost . Dus we doen het eerst maar eens rustig aan. Hij riep zelfs niet "echt niet", toen ik voorstelde dat hij Mirte ook wel kon dragen . Dus wie weet...
SInt en kerst, jaaaaaaa. Hahaha.

Had jij je doek nou al binnen of moet je nog steeds bivakkeren onder de brievenbus?
pi_62099592
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:00 schreef Nijna het volgende:
Het viel me nog mee dat hij niet eens echt begon te steigeren toen ik gisteren maar eens vertelde wat zo'n draagdoek nou eigenlijk kost . Dus we doen het eerst maar eens rustig aan. Hij riep zelfs niet "echt niet", toen ik voorstelde dat hij Mirte ook wel kon dragen . Dus wie weet...
SInt en kerst, jaaaaaaa. Hahaha.

Had jij je doek nou al binnen of moet je nog steeds bivakkeren onder de brievenbus?
Klinkt allemaal positief Nijna hihi... ik verheug me ook al op sinterklaas en kerst. Dit jaar maar geen douchegelletjes en luchtjes of bedeltjes voor mijn pandora-armband Nee ik wil draagdoeken

Was het maar waar dat ik mijn doek al binnen had. Misschien komt "ie" vandaag. maar ik ga straks tegen 12 uur weg. Ik heb ook geen idee of het met de "gewone" post komt of met pakketpost dat ik evt moet tekenen?
Ik had gehoopt op gister, kon ik em wassen en drogen en evt zondag gaan gebruiken. (zie net dat het *piep*weer wordt maargoed) Ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig hoe mijn hopp er in het echt uitziet... en wil em graag uitproberen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2008 09:32:35 ]
pi_62102919
Hij is binnen
En hij is moooooooooiii
Foto's volgen snel
pi_62103035
Eindelijk LL
pi_62103336
Woei LL show me!!!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:51:29 #131
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62103488

Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:18:10 #132
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62105567

Maxi, Midi & Mini
pi_62106006
yay, wat een hoop fluffymail!

hier kwam Didy Olaf binnen en hij is nog moooooier herfstig dan ik had gehoopt
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:49:28 #134
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62106330
Owlet en Llewella Lovely Lady...

PICS OR IT DIDN'T HAPPEN ! ! !

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

[edit] ik wist dat 't een naam was met veel LLLLL gooi het maar op zwangerschapsdementie Dank Davinia

[ Bericht 62% gewijzigd door Noli. op 03-10-2008 15:06:52 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_62106507

vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:57:40 #136
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62106542
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:49 schreef Noli. het volgende:
Owlet en Llewella...

PICS OR IT DIDN'T HAPPEN ! ! !
LovelyLady ipv Llewella

Doeken live willen we zien!

(Ik moet ook nog met mijn Medley op de foto
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:06:23 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62106759
Noli hij is en

En Owlet, niets gelogen. Mooie warme kleuren. Heerlijk.

Ennnnnnn LL waar blijven de pics???
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:10:12 #138
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62106834
Oeh, Owlet die is idd heeeel mooi heerlijk warm en herfstig!
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:31:39 #139
141844 Macka66
pi_62107338
Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62108036
Noli, dies ook mooi!!!

En Owlet echt herfstig idd!

Nu doeken met kindjes erin !
pi_62109198
Ik word zo hebberig van dit topic he
pi_62109369
erg he!
Weet je wara je nog hebberiger van kan worden? For sale or trade op thebabywearer of het ebay-topic op dragen en voeden.
Ik mag er van mezelf niet meer kijken, met een girasol mr. X en hopelijk een medley palermo in de nabije toekomst
pi_62110582
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:03 schreef Nijna het volgende:
Nu doeken met kindjes erin !
ik: Ronja, kom even op mama's rug, ik heb een nieuwe doek.
Ronja: nee
ik: kijk! is hij niet mooi!
Ronja: nee!
ik: neem je boterham maar mee, we gaan even de doek uitproberen
Ronja: NEE! DOEK NIET MOOI! NIET MAMA'S RUG!

De foto met kindje laat nog even op zich wachten
pi_62110610
Ooeeehhh, het virus gaat hard rond ineens hier! Allemaal nieuwe fluffies. En hele mooie! Avalon Rainbow, Olaf, jammie.

Ik heb een Neobulle Manon Rouge te leen ik ik vind em maar Thomas is nog niet om.

Maar hij laat zich makkelijk paaien.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62110624
hahhahahaa geweldig!!!

Ronja, misschien kun je er wel een tent mee bouwen, dan is het ook een foto van de doek met een kindje erin
pi_62110704
Wat een super lief gezicht, die kleintjes in zo'n doek! Tegen de tijd dat ik er zelf een heb ga ik ook zéker met een doek dragen Naast heel schattig en knuffelig lijkt het me ook erg praktisch
pi_62111462
Owlet, wat niet wil dat wil niet he . Wie weet veranderd ze nog van gedachten binnenkort .

Webkim die is ook mooi .
pi_62112319

vind ik ook mooi (girasol 26)
pi_62112405
oeh ja!
Een soort kruising tussen Anna en Inka!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:40:16 #150
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62112574
Nijna, die ken ik..... wie heeft die hier... waar heb ik die al eerder gezien? Macka???

Webkim, ik vind hem wel erg mooi.

Owlet gelukkig heb je nog een kindje bij je in je buik die straks nog niets heeft in te brengen qua kleur enz.
pi_62112962
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef chacama het volgende:
Nijna, die ken ik..... wie heeft die hier... waar heb ik die al eerder gezien? Macka???

(En Macka ook.)
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:23:39 #152
141844 Macka66
pi_62113636
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef chacama het volgende:
Ik heb 'm in 2.60. Je hebt 'm gebruikt toen je allebei je dochters tegelijk in een doek had op de draagdoek-in
Voor een korte doek is hij mij te dik en heeft 'ie niet genoeg grip met een schuifknoop. Als lange doek lijkt hij me veel beter. (Maar geef mij toch maar een Storch...)
pi_62114297
En ook hier een nieuwe doek hoor

Vanmiddag de hoppediz kaapstad 5,4 opgehaald bij een dame van het andere forum die toevallig hier in de buurt woont.

Morgen maar eens foto's maken, dan wil vriendlief de doek wel even proberen, het is zijn doek namelijk
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62114770
Oeh, dus er komen draagpapafoto's aan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62115775
Mijn strontverkouden snotlapje had een luxe zakdoek vandaag
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:49:16 #156
141844 Macka66
pi_62116039
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn strontverkouden snotlapje had een luxe zakdoek vandaag
[ afbeelding ]
Ow
pi_62116284
Maneki wat een prachtige doek!!
En een prachtige Saar, maar dat wisten we al
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:00:40 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62116318
en wat een ontzettend gaaf ladenkastje heb je staan!!!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62116398
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
en wat een ontzettend gaaf ladenkastje heb je staan!!!
Lijkt op Xenos. Ik vind ze ook leuk, maar het past hier jammer genoeg echt niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:04:40 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62116427
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:03 schreef beefcake het volgende:

[..]

Lijkt op Xenos. Ik vind ze ook leuk, maar het past hier jammer genoeg echt niet
later als ik groot ben enzo, wil ik dolgraag zo'n kastje, en van die barokachtige behang, en zo'n kicke stoel
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')