Huh? Ik mis hier ietsquote:
WB Conlechequote:Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: croissant, pain au chocolat
L: sandwich met kip en 1 met ei/ham (benzinepomp)
T: half appeltaartje
T: wodka, stuk chocola uit minibar
D: slakken met zo'n jaren '70 pastei-bakje
kip met kaassaus en rijst (als groente 3 sprieten bieslook)![]()
2 glazen wijn
Héérlijk zo'n vakantie![]()
Hi gals!! Alles goed? We zijn nu halverwege huis in Langres, hebben het echt heerlijk gehad. Morgen of overmorgen zal ik proberen bij te lezen, hoewel ik vrees dat het iets teveel gaat zijn, dus als iemand zich geroepen voelt om me de highlights te geven, hou ik me aanbevolen!
Nou, het begon ineens wel na dat kinderverhaal.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Vorig topic gelezen.
SHE!! What the fuck?? Hou es op man, jullie hadden het toch haske goed? Wat went wrong? Is het alleen het kinderen-verhaal? Mis je de spanning? Denk na! Ben je ongelukkig? En waarom zit je in het gips?
O en voordat ik overkom als de coldharted (schrijf je dat zo??) bitch die ik eigenlijk ben, natuurlijk toch ook een dikkeop de snoet.
Ben te moe om nóg een topic bij te lezen, morgen maar.
Zeg meany, we gaan niet de kapsalonnetjes ( El Avivaquote:Op zondag 28 september 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
Coco, missed ya!
SHE, zeg nou maar gewoon dat je niet zonder kapsalonnetjes kunt....![]()
Het spijt me, je hebt het vast niet verdiend, maar ik kon een kleine schreeuw van vreugde en opluchting toch niet onderdrukken. Je blijft een lekker wijf. En nu of mss later weer available!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, godzijdank.
Ik ben wel vrijgezel geworden
Het is beter zo.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die zag een beetje groenig aan het eind van de rit.
Nou, als je niet vertelt wat je nu doet en eet, kunnen we daar natuurlijk niets mee hequote:Op zondag 28 september 2008 05:34 schreef Coca-Cola. het volgende:
Hoi!
Ik heb al een tijd geprobeerd om af te vallen, maar de motivatie was er niet. Ik hoop dus dat ik, door me hier aan te melden, wat meer motivatie krijg.
Hopelijk lukt het deze keer!
Verder heb ik nog een vraag. Wat is het beste plan als je wilt afvallen als 18-jarige man met 82kg en 188 cm? Ik wil het liefst een beetje tempo in het afvallen, maar het moet ook niet te snel gaan (en dus te moeilijk).
In Den Haag elke zondag, hier nooitquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met
naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt
. Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...
Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt.
Heerlijk hè, zo'n dag.quote:Op zondag 28 september 2008 11:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh... ben al even wakker maar heb nog helemaal niks uitgevoerd. Ik heb de hele dag NIKS te doen en ik ga er heeeeerlijk van genieten.
En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map?quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met
naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt
. Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...
Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt.
Het was op MSNquote:Op zondag 28 september 2008 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map?. Altijd leuk dit soort dingen. Net zo leuk als op msn iets tegen de verkeerde zeggen, omdat je meerdere schermen open had staan.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was op MSN.
En ik heb even gecheckt of 'ie ook chatlogs had, maar dat was niet het geval, dus het zou nu echt weg moeten zijn.
Mailongelukjes heb ik nooit (behalve die ene keer toen ik een sollicitatiebrief vanaf m'n Viking84-adres verstuurde). Ook met sms heb ik geen ongelukjes meer sinds ik een jaar of 6 geleden een keer een zeikverhaal over een vriendin van me, dat bedoeld was voor een vriend, naar die vriendin zelf toestuurde
.
Ik heb er vandaag zelfs spierpijn vanquote:Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed schema zeg, van SHE. Ik heb er een squat-oefening aan toegevoegd. Voel m'n spieren wel!!!
Nope.quote:Op zondag 28 september 2008 11:29 schreef Vivi het volgende:
Joehoeh, SHE, lig je te goedmaaksexen ofzo!
Echt? Nooit geweten.quote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Denk er ook aan dat je in 2-D, foto, film, er 5 kilo dikker uitziet dan IRL!
Klopt, hoe dichter je bij 'dun/slank' komt, hoe meer verschil dat ene kilootje gaat maken. 2 Kilo afvallen maakt bij mij op dit moment ook werkelijk 2 jeansmaten verschil. En 1 kg aankomen ziet eruit als 3 kg. Enorm verschil. Nu was mijn buik vandaag een beetje opgeblazen (had beetje gesnoept omdat ik het even niet meer aankon mezelf alle soorten zoet en lekkers te ontzeggen, vanaf maandag moet ik weer gaan bijhouden wat ik eet en ik kan niet weer weken mezelf in de hand houden), dat zal ook wel verschil gemaakt hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef k_i_m het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Omdat bij mij alles op mijn kont en bovenbenen zat merk ik NU pas na 13kg eraf dat mijn benen en kont eindelijk echt dunner worden. Twee kilo geleden was dus echt nog een broekmaat verschil. Dus het kan best dat echt weinig kilo's héél veel verschil kunnen gaan maken straks.
Die 5 kilo wordt er bij hen weer afgeshopt hoorquote:Op zondag 28 september 2008 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Nooit geweten.
Die arme Esprit-meisjes...
Eigenlijk niet nee... ik ken niet echt iemand met hét figuur dat ik zou willen, wel een combinatie van meerdere mensen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die 5 kilo wordt er bij hen weer afgeshopt hoor. Maar die zijn inderdaad wel vrij eng dun
. Hebben jullie eigenlijk een foto/iemand waarvan je het figuur wel zou willen hebben? Ik heb vorige week toch zo'n mooie foto gezien, meisje/vrouw heeft zo'n mooi figuur, als dat toch zou kunnen ...
Kaas is nogal vet, dus als je daar veel van gebruikt kan het wel oplopen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een vraagje over calorien moet hier neem ik aan?
Ik ben sinds kort m'n piza's helemaal zelf gaan maken. En neem ook heel spaarzaam met ingredienten omdat een goede piza dun moet zijn, en je moet hem gewoon uit het handje kunnen eten zonder dat alles er weer afdonderd (vind ik).
Hoeveel calorien zal een zelfgemaakte piza met alleen saus en mozarella erop eigenlijk zijn? En een saus,courgette, groene paprika en ham creatiue (met belegen kaas erop)? Ze zijn omgeveer 26 cm in diameter.
Iedereen gooit namelijk piza op 1 hoop met friet en hamburgers maar...ik zie niet direct waar bij een piza als ik maak nou de calorieen van afspatten!
Zij is wel mooi ja. Voor mij zou ze alleen iets grotere borsten mogen hebben (eigenlijk meer zoals Kate Winsletquote:Op zondag 28 september 2008 14:32 schreef Chicolate het volgende:
Dit plaatje vind ik echt heel erg mooi, was eerste keer dat ik een vrouw echt mooi vond:
[ afbeelding ]
En dit is zij nog een keer:
[ afbeelding ]
Ja, ik hou van erg dun/slank, maar zonder overdreven zichtbare ribben. En het hoofd is ook niet lelijk.
Ja dat van die borsten ben ik met je eens, die van Kate zien er een stuk beter uit. Maar die heb ik gelukkig zelf welquote:Op zondag 28 september 2008 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zij is wel mooi ja. Voor mij zou ze alleen iets grotere borsten mogen hebben (eigenlijk meer zoals Kate Winslet), maar daar kun je zelf meestal niet zo veel aan veranderen. Niet op natuurlijke wijze iig.
Helpt dat ook als motivatie bij jou?
Inderdaad, zij hoeft de hele dag niks anders te doen dan sporten en zorgen dat ze slank blijft.quote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat van die borsten ben ik met je eens, die van Kate zien er een stuk beter uit. Maar die heb ik gelukkig zelf wel. Of het motiverend is weet ik niet. Het is iets dat ik nooit zal kunnen bereiken, maar het kan dus blijkbaar wel. Aan de andere kant, zij is topmodel, dus eigenlijk is het ook weer niet bereikbaar voor een normaal mens.
Haal al je ingredienten even hierdoor: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/quote:Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een vraagje over calorien moet hier neem ik aan?
Ik ben sinds kort m'n piza's helemaal zelf gaan maken. En neem ook heel spaarzaam met ingredienten omdat een goede piza dun moet zijn, en je moet hem gewoon uit het handje kunnen eten zonder dat alles er weer afdonderd (vind ik).
Hoeveel calorien zal een zelfgemaakte piza met alleen saus en mozarella erop eigenlijk zijn? En een saus,courgette, groene paprika en ham creatiue (met belegen kaas erop)? Ze zijn omgeveer 26 cm in diameter.
Iedereen gooit namelijk piza op 1 hoop met friet en hamburgers maar...ik zie niet direct waar bij een piza als ik maak nou de calorieen van afspatten!
Hum...dan maar met mate eten...te lekker om nooit te doen, en ik neem het niet als tussendoortje, in het weekend maak ik het als lunch. Voor de rest probeer ik heel verantwoord te eten. Ik ben nog steeds aan het herstellen van een burout, dus heel streng dieten mag ik nu niet eens als ik weer 100% wil gaan werken. Maar ik heb wel 20 kilo teveel om me heen hangen, dus over aan jaar of anderhalf hoop ik dat weg te hebben. Vrijdag begonnen met naar m'n werk fietsen, dat is 40 kn per dag, dus dat helpt een beetje mag ik hopen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
In 150 gram bloem zit toch al zo'n 500kcal, in de kaas misschien ook nog wel 200 ofzo. Daar ga je al...
Als je zoveel kunt missen, so to speak, helpt het vaak al als je gewoon je maaltijden een beetje gezond houdt en het snoep en de drank laat staan. Misschien is het een idee om die pizza voortaan als avondeten te nemen in plaats van lunch? Anders heb je twee keer op een dag een stevige maaltijd.quote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum...dan maar met mate eten...te lekker om nooit te doen, en ik neem het niet als tussendoortje, in het weekend maak ik het als lunch. Voor de rest probeer ik heel verantwoord te eten. Ik ben nog steeds aan het herstellen van een burout, dus heel streng dieten mag ik nu niet eens als ik weer 100% wil gaan werken. Maar ik heb wel 20 kilo teveel om me heen hangen, dus over aan jaar of anderhalf hoop ik dat weg te hebben. Vrijdag begonnen met naar m'n werk fietsen, dat is 40 kn per dag, dus dat helpt een beetje mag ik hopen.
Snoep en koekjes etc heb ik al geschrapt, 1 biertje per week nog maar! Maar ik zal eens in het andere topic kijken, want ik val geloof ik niet helemaal in de doelgroepquote:Op zondag 28 september 2008 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je zoveel kunt missen, so to speak, helpt het vaak al als je gewoon je maaltijden een beetje gezond houdt en het snoep en de drank laat staan. Misschien is het een idee om die pizza voortaan als avondeten te nemen in plaats van lunch? Anders heb je twee keer op een dag een stevige maaltijd.
Rustig aan doen is ook de enige manier die werkt.
Er is trouwens ook nog een ander dieettopic, Dieetclub deel 264: waar Maeghan geen leuke titel weet . Hier zitten alleen mensen die eigenlijk al een gezond gewicht hebben maar gewoon een paar kilootjes kwijt willen, maar in de Dieetclub zitten meer mensen die veel kilo's kwijt moeten en langer moeten lijnen. Misschien is het ook leuk voor je om daar eens een kijkje te nemen.
In elk geval veel succes!
In zo'n Dr. Oetker diepvriespizza zitten gemiddeld 1200 kcal. Maar ook 800 kcal is erg veel voor een avondmaaltijd.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo'n 800 calorieen, valt tegen zo'n piza...
Heb ik zelf ook nietquote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die vrouw met die bikini te recht, ze heeft geen taille...
Oei, ik had er beter even bij kunnen zeggen dat ik een beetje afwijk van de gemiddelde mens en dus niet uitga en ook geen alcohol drink.quote:Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, als je niet vertelt wat je nu doet en eet, kunnen we daar natuurlijk niets mee he. Maar te zien aan het tijdstip waarop je post, ga ik er maar even vanuit dat je net als de meeste jongeren uitgaat en drinkt. Om te beginnen: minder alcohol (je hoeft geen geheelonthouder te worden), geen cola of suikerhoudende frisdrank, opletten met de vette hap en goed slapen! Slapen is goed voor afvallen
. Sport je? Zo niet, doen
.
Laat even weten wat je eet- en bewegingspatroon nu is, kunnen we een stuk meer mee, dat hierboven is wel heel erg basic. Welkom verder.
Joh!quote:Op zondag 28 september 2008 16:53 schreef Coca-Cola. het volgende:
Wel drink ik teveel cola,
Vaak meer een kwestie van het thuis uit niet mee gekregen hebben en daarom ook niet in je ochtend schema en eetpatroon ingecalculeerd hebben.quote:Op zondag 28 september 2008 17:06 schreef kwakveense het volgende:
niet ontbijten is vaak gewoon een onderdeel van geen zin hebben om goed voor jezelf te zorgen...
... Wat alsnog zeer beheurliljk klinktquote:Op zondag 28 september 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Als avondeten ga ik een restjesprutje maken van kip, kikkererwten, spinazie en tomaten.
nou voor mij niet. ben echt wel opgevoed met ontbijten. toen ik eenmaal op kamers woonde heb ik mezelf aangeleerd t niet te doen. me in mn hoofd gehaald dat ik s ochtends niet aan eten moest denken enzo...quote:Op zondag 28 september 2008 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vaak meer een kwestie van het thuis uit niet mee gekregen hebben en daarom ook niet in je ochtend schema en eetpatroon ingecalculeerd hebben.
Mijn moeder deed er vroeger ook altijd alles aan om te zorgen dat ik wat zou eten 's ochtends. Ik wilde gewoon niet, had geen honger.quote:Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou voor mij niet. ben echt wel opgevoed met ontbijten. toen ik eenmaal op kamers woonde heb ik mezelf aangeleerd t niet te doen. me in mn hoofd gehaald dat ik s ochtends niet aan eten moest denken enzo...
maar eigenlijk had ik de puf gewoon niet om s ochtends boterhammen te maken, of op tijd op te staan etc. etc.
Kikkererwten! Dáár heb ik zin in!quote:Op zondag 28 september 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Als avondeten ga ik een restjesprutje maken van kip, kikkererwten, spinazie en tomaten.
Ik vind spekjes echt heerlijk! Maar is wel erg vet vaak, ik weet hetquote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef Merel het volgende:
En zometeen zuurkool etenZónder spekjes!
Bestaat die award?quote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Ise: ik ga deze week echt een keer jouw kip palava maken
*nomineert Isegrim voor de Slank-Culinaire-Inspiratie-Award
Hoi.quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef minilot het volgende:
Zeg, het is toch zeker niet zo dat jullie niks tegen me zeggen omdat ik het minst weeg van iedereen in het OP-lijstje hè?![]()
Want dan kom ik zó weer een paar kilo aan, hoor!![]()
Nee. Maar ik bedenk m nu ter plekke en hij is voor jouquote:Op zondag 28 september 2008 17:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bestaat die award?
Ik denk dat ik ook maar kip palava ga maken van mijn restjes.
Hey lotjequote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef minilot het volgende:
Zo. Min of meer bijgelezen. Nog steeds een beetje iebelig wegens SHE. Ik dacht dat dat net zo'n eeuwigdurende verkering was als de mijne! Jammer zeg.
Al deed de post waarin SHE 'vrijgezel' schreef ook even een plezierig prikkelende mijmering in mijn achterhoofd ontstaan, maar dat terzijde.![]()
![]()
Hoe gaat het er momenteel mee, SHE?
Verder natuurlijk al mijn kussen en liefs naar ieder van jullie die de afgelopen weken is gestruikeld over familie-, werk-, school- en gezondheidsproblemen. Karmatechnisch gezien moet oktober haast wel gaan overlopen van gewonnen loterijen, nieuwe liefdes, promoties en elke nacht mooie dromen.![]()
Wat zijn jullie trouwens druk met eetlijstjes. Ontopic hoor!
O: twee maistortilla's met roomkaas, gekookt ei, rode ui en een heleboel rauwe spinazie
L: Boerenyoghurt met blauwe bessen
En het belangrijkste: het zit er allemaal nog in!
quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Maar ik bedenk m nu ter plekke en hij is voor jou
Neuh, een BMI van 20, dus dat zit wel snor. Nu is BMI natuurlijk nietszeggende kul, maar het ontbreekt mij in elk geval nog niet aan appelwangen en bolle billen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Maar, minilotje, ben jij niet een beetje té dun? Het klinkt als erg weinig, ook al ben je maar klein...
Nee, ik ben de dochter van de man op de kameel.quote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef minilot het volgende:
Zeg, ben jij eigenlijk die mevrouw van de Keukengasten-website, op dat paard, naast die kameel?
Oe, gebreide vesten, die vind ik altijd zo heerlijk...Vooral grijze! Mijnquote:Op zondag 28 september 2008 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gisteren in het echt wezen shoppen, heel veel leuke gebreide vesten gezien waar ik toch echt iets te chubby voor ben.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb.
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.
En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN.
Godverdomme [ afbeelding ].
Nee, natuurlijk ben ik niet gelukkig met hoe het nu gaat. Het ging lange tijd erg goed. We zaten volledig op één lijn. Hoe kon ik zo naïef zijn te denken dat dat zou blijven? Het was eigenlijk gewoon wachten tot er weer een probleem zou zijn. Het eigenaardige is: normaal gesproken, als je een conflict hebt met iemand, dan praat je daarover en dan kom je er vrijwel altijd uit. M.i. is hier sprake van een misverstand, ik leg uit waar het volgens mij is misgegaan, zodat we de situatie kunnen analyseren, maar zij gaat daar volledig aan voorbij en noemt mij manipulatief en onvolwassen. Onze eerdere conflicten zijn als volgt 'opgelost': ik nam de schuld op me of we zwegen de situatie dood. Want mevrouw maakt beslist geen fouten hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje: ben JIJ gelukkig met hoe het nu gaat? I mean, het schijnt altijd aan jou te liggen als er problemen zijn, maar kan mevrouw niet eens kijken naar haar eigen fouten? En zo nee, wil je dan tijd investeren in iemand die er niet altijd voor je is?:*
Sterkte ermee
Precies mijn gedachte! En denk maar niet dat je het door heel veel inspanning ooit nog gelijkwaardig krijgt, want les jeux sont faitsquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligtquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking
Ewelina, wat liefMijn vent zit te mopperen op de afwas
Ah, zo'n ex had ik ook (van het mannelijk geslacht, dat dan weer welquote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt.
Dan is mijn vraag: als je het oneens blijft, pas je dan wel bij elkaar? Kun je elkaar dan wel gelukkig maken in een relatie? Ik denk het niet.quote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt.
Het is dus gewoon allemaal opgegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Mocht er nog iemand in de buurt zijn van Rotterdam en honger hebben: ik heb genóeg te eten, kom vooral langs.
Oei Vik, herkenbaar.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb.
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.
En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN.
Godverdomme [ afbeelding ].
quote:Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor mij is Rose McGowan perfect. prachtige slanke lange benen, brede heupen, extreem zandloperfiguur, perfecte tieten....
Ben ik volledig met je eens! Maar het kan ook zijn dat Viking iets anders zoekt in een relatie, moet ze zelf weten. Maar dit klinkt wel erg onaangenaam.quote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef Ewelina het volgende:
Komop, je verdient wel beter dan dit! Iemand die volledig voor je gaat, op wie je kan bouwen. Als iemand je altijd schuldig/naar laat voelen, dan is er maar 1 oplossing: wegwezen.
Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...quote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Relaties zijn tof! Net nieuwe relaties zijn nog toffer. Samen uitslapen, van het mooie weer genieten, lekker wandelen, en uren zitten kletsen op een hele grote steen aan een geweldig mooi meer in het zonnetje is nog veel toffer. Wat een perfecte zondag!quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Merel het volgende:
Relaties zijn maar stom*stampvoet* En non-relaties ook
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...
Thxquote:In ieder geval sterkte
Zeg hoe durf jij zo vrolijk te zijn in dit depressieve topic! Scheer je weg!quote:
Ja dat dus.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Leuke vent & leuk overhemd!
En Nynke heeft een puihuist
Ergo, zij wil geen 'relatie-aspecten', gewoon seks en wat leuke uitjes.quote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.
We communiceren niet met elkaar. Zodra ik iets zeg wat in haar ogen niet klopt, kapt zij het gesprek af. Ergo: ik kan niks zeggen over wat ik vind van haar gedrag. Erg irritant. Heb haar net gemaild en gezegd dat we echt moeten gaan communiceren. Ben benieuwd of het wat oplevert. Ben bang van niet, haar kennende. Hopelijk heb ik morgen op MSN meer succes.
[..]
Thx.
de puist is ondertussen weg, deze foto is al 2 weken oud.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Leuke vent & leuk overhemd!
En Nynke heeft een puihuist
oeh, lekker! Dat ga ik de Duutser ook maar eens voorschotelen! Haal ik alleen de tomaat eruit denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, ik heb trouwens lekker gekookt (probeerde iets na te maken wat ik in Rome had gegeten en dat is aardig gelukt): een stoofpotje van aubergine, tomaat en sjalotten in witte wijn, met oregano, laurier en amandelen en pijnboompitten. Erbij geroosterd brood, peterselie-olie-limoendip voor brood, en komkommersalade met balsamicostroop.
Ik moest aan SHE denken toen ik de komkommer in flinterdunne plakjs sneed, die mooi op een bordje legde en bedruppelde met balsamicostroop en bestrooide met wat peterselie en versgemaken peper
Meis, je bent verliefd!quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
En hij kijkt hier grappig en z'n baard is gek!
Vergeef me als ik het fout heb, maar las zij niet ook hier mee?quote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.
We communiceren niet met elkaar. Zodra ik iets zeg wat in haar ogen niet klopt, kapt zij het gesprek af. Ergo: ik kan niks zeggen over wat ik vind van haar gedrag. Erg irritant. Heb haar net gemaild en gezegd dat we echt moeten gaan communiceren. Ben benieuwd of het wat oplevert. Ben bang van niet, haar kennende. Hopelijk heb ik morgen op MSN meer succes.
[..]
Nee, ze leest niet mee, dus je bent ws in de war met iemand andersquote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vergeef me als ik het fout heb, maar las zij niet ook hier mee?. Is het dan niet raar om hier een heel verhaal te houden?
Sterker nog, die van mij is binnen een dag al bijna dicht en die heb ik al ja-ren. Gaat echt heel snelquote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef SHE het volgende:
Komkommer![]()
Ik heb gebunkerd vandaag, zo erg zelfs dat ik het bolletje van mijn tongpiercing heb ingeslikt
Nu maar uitvogelen hoe ik morgen bij de pierce shop kom, want de piercing is zo vers dat ie natuurlijk hartstikke dichtgroeit zonder staafje erin
*zucht*
Ah. Aanschouw de sexgrijns.quote:
Check, dan ben ik weer op de hoogtequote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ze leest niet mee, dus je bent ws in de war met iemand anders.
Ze weet wel dat ik op Fok! zit, maar ze weet m'n username niet en volgens mij zit ze zelf ook niet op Fok! verder.
Nee, BabblingBrook is gewoon een (Fok!-)vriendin van me en die is jong, niet getrouwd en tevens kinderloosquote:Op zondag 28 september 2008 21:49 schreef Vivi het volgende:
@Vik, ik dacht ook dat het over BabblingBrook ging! Maar dat was een grapje dan, blijkbaar.
Klopt.quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef Vivi het volgende:
Dit is dus typisch zo'n relatie waarvan je later niet snapt dat je er niet véééél eerder mee bent gekapt.
Het is moeilijk (sprak zij uit ervaringquote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
En als iemand anders zo'n relatie heeft, dan weet je het allemaal zo goed, maar als je er zelf middenin zit is het zó moeilijk om knopen door te hakken.
En dat komt ook door mijn aard: ik vind het niet leuk om te kappen door een conflictueuze situatie. Ik wil altijd alles oplossen.
De afgelopen twee maanden lang waren we gewéldig n'sync en ik dacht echt dat de opstartprobleempjes verleden tijd waren, maar we lijken weer terug bij af te zijn. Nou ja, eerst maar even afwachten hoe zij reageert op mijn mail. Misschien valt het mee.
Welke, ik had er nog wat bijgezet nmlquote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die laatste zin is de waarheid als een koe Viev, goed gezegd.
Dat je de juiste persoon niet eens ziet staan met zoveel aan je hoofd. Jij stiekeme editerquote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Welke, ik had er nog wat bijgezet nml.
Ja, want bolletje is weg.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sterker nog, die van mij is binnen een dag al bijna dicht en die heb ik al ja-ren. Gaat echt heel snel. Heb je hem er al uitgehaald?
Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Vivi!quote:Op zondag 28 september 2008 22:10 schreef Vivi het volgende:
Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Klopt, maar het is soms eng om te merken hoe snel je iemand over je grenzen laat gaan. Het is immers allemaal ook vaak zo leuk en je wilt zo graag dat hij/zij gelukkig is etc. etc.quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Viev heerlijk wiefquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo, we zijn allemaal volwassen hier!
Nee dat weet ik, en ik wil ook niet zeggen dat ik het beter weet dan de rest hoorquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!
Het is niet zo makkelijk om te zorgen dat je zelf niet ongelukkig wordt.
Dat je er weer bent is ook met 1 post wel duidelijk hoorquote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Ik ben er weer!!
Zijn jullie lief geweest?
Ik heb dat boek van dat wasborddieet vor vrouwen.... Heb het alleen nog maar even snel doorgelezen, want geen tijd....
Las wel iets over een ontbijt van eieren en tonijn en dan in de magnetron???
Nee, want die uit mijn navel is 1 mm geloof ik en die uit mijn tong 3quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?
Dat is juist nog béter dommie.quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
@ Vief: Dat had ik nog niet eens gedaan, dus hij mist niks
Heel goedquote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!![]()
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Ja dat weet ik niet hoor, ik zend die tekens van boven niet.quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?
Zo zit ik ook in elkaar.quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
Mag ik die van jou eens lenen?quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt echt heel erg vies.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Zit je wel geheid de hele ochtend nokkievol.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Ja...Ik vond het ook al een beetje "raar" klinken...quote:
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseksquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
Ah... Kijk.... Da scheelt weer uuuuren terug lezen, willen reageren en halverwege de reaktie bedenken dat het de moeite niet waard is omdat het wel heul erg zout na de maaltijd is enzo.....quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks
Zoiets?
Fijn, toch nog een beetje positiviteit.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
Op zich verstandig, maar voor mij is eten heel veel meer dan dat.quote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
De mijne vindt alcohol ook niet echt vies ofzo.quote:Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
Niet zulke spelletjes gaan spelen, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee. En niet voor een ander denken, je kunt toch niet in haar hoofd kijken. Je kunt alleen maar bedenken wat jíj wilt, en daar moet zij het dan maar mee doen!quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen. Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet
. Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Serieus?quote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Anosmie het volgende:
Soort van happy single hier.
Baard, kaal, kleur ogen, dat interesseert me niet zoveel.. Maar ik moet er niet aan denken dat ik een aan chocolade verzotte vent aan de haak sla. Ik heb zo'n intense aversie jegens chocola. Hoe het ruikt, hoe het smaakt, hoe jhet aanvoelt in je mond. In 1 woord: walgzaam.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Echt wel! Dat is een originele pinus!quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Vivi het volgende:
En dat is niet eens een woord!
Ik word van de lucht alleen al misselijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[shocking confessions of an chocolateless mind]
Serieus?
Hoewel ik niet zo'n sterke aversie tegen chocolade heb, moet ik toch zeggen dat ik niet echt warm word van een man die verzot is op chocolade. Dat is zoiets.... vrouwelijksquote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Anosmie het volgende:
Soort van happy single hier.
Baard, kaal, kleur ogen, dat interesseert me niet zoveel.. Maar ik moet er niet aan denken dat ik een aan chocolade verzotte vent aan de haak sla. Ik heb zo'n intense aversie jegens chocola. Hoe het ruikt, hoe het smaakt, hoe jhet aanvoelt in je mond. In 1 woord: walgzaam.
Woonde je maar naast mij, kon je je tegoed doen aan baklavaquote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Ik hou niet van chocola. Maar op dit moment overweeg ik om naar de nachtwinkel aan de overkant te wandelen (in m'n badjas) want ik heb zoooooooo'n trek in alles wat slecht is!!
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik word van de lucht alleen al misselijk.
Google:quote:Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt wel! Dat is een originele pinus!
Tegenover welke nachtwinkel woon je?quote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Ik hou niet van chocola. Maar op dit moment overweeg ik om naar de nachtwinkel aan de overkant te wandelen (in m'n badjas) want ik heb zoooooooo'n trek in alles wat slecht is!!
Het was ook niet het eerste waar ik op viel.quote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik niet zo'n sterke aversie tegen chocolade heb, moet ik toch zeggen dat ik niet echt warm word van een man die verzot is op chocolade. Dat is zoiets.... vrouwelijks
Weet ik veel, die winkel heet Achmed of Aziz of Tel Aviv of zoietsquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegenover welke nachtwinkel woon je?
Waarom plak je er niet een stuk kauwgum onder?quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
Nou, ik heb er dikker draad omheen gewikkeld en vastgezet.
Als dat er vannacht afvalt, dan vertrouw ik op de pierce-god en laat ik 'm eruit
Wat een gekut zeg, sta je dan half kwijlend boven de wasbak je piercing bij elkaar te houden met flosdraad
*Uit lurkstand springt.quote:Op zondag 28 september 2008 17:16 schreef Coca-Cola. het volgende:
Speciaal 'drinkontbijt' hebben we nog niet in huis dus ik zal het wel doen met sinaasapelsap.
doe maar niet, ik heb al voor twee gegeten met mn hele zak kaas uien chips en mn hele bon bon bloc.quote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Nu ben ik heel benieuwdquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben de boel effe flessen! Dan weten jullie dat!
Dat blijft niet zitten helaasquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waarom plak je er niet een stuk kauwgum onder?
En net als je er een dikke knoop in wil leggen speelt je slikreflex op..quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
Nou, ik heb er dikker draad omheen gewikkeld en vastgezet.
Als dat er vannacht afvalt, dan vertrouw ik op de pierce-god en laat ik 'm eruit
Wat een gekut zeg, sta je dan half kwijlend boven de wasbak je piercing bij elkaar te houden met flosdraad
Maar de vorige keer dat ik dat deed en een nieuwe ging openen gingen ze zeuren dat de topictitel stom was dus nou durfde ik niet meerquote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
merelll je hebt t joseph topic dichtgegooid! verdrie!
quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de vorige keer dat ik dat deed en een nieuwe ging openen gingen ze zeuren dat de topictitel stom was dus nou durfde ik niet meerBovendien was ik nog een beetje onder de indruk van Baers blamage, ik zat nog met m'n vingers in m'n oren te hopen dat ie snel zou ophouden met zingen
En nu is 't bedtijd. Trusten!
ja ieuw pepernoten! Daar heb ik dus echt geen stoma voor over. Eigenlijk heb ik voor niks een stoma over. Hoe kom ik ooit aan een vent als ik een stoma heb?quote:Op zondag 28 september 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
Tja Anos ( whehehe, anos )
Je moet gewoon normaal doen. Te lang verkeerd eten als PDS-er kan tot veel ernstiger problemen leiden. Denk aan darmkanker.
Dus als je dood wilt, of een stoma ofzo, dan moet je volgende week gewoon lekker opstandig 2 zakken drop eten, en misschien nog een kilo pepernoten.
Klopt. En ik heb geen nieuwe foto, helaasquote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwdik hoop maar dat je het over je dochter hebt
En nu we het daar toch over hebben: doe weer 's een foto?
Ik heb altijd al veel last van mn buik gehad. Ik kan geen 'vreemd' eten nuttigen zonder dat mn buik giga over de zeik gaat. Stress heeft daar absoluut geen invloed op. Het is ook heel stom want ik eet altijd supergezond. Maar puur het idee dat ik geen <insert foute voeding> meer mag maakt me opstandig. Als je er zelf voor kiest is het toch anders dan dat het niet mag.quote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb nooit een diagnose laten stellen omdat ik geen zin heb in de onderzoeken, maar ik heb wel veel PDS-klachten. Weinig stressgerelateerd, veel voedingsgerelateerd. En je weet heus wel hoe het moet: gewoon een gezonde basisvoeding, en dan kun je best eens een klein beetje snoepen. Doe er niet zo moeilijk over. Gezond eten is geen straf, alles wat je lekker vindt uitbannen is dat misschien wel, maar dat is heul niet nodig.
OK, dat is weer iets anders dan waar mijn doc mee kwam. Hij verwees me naar de darmlevermaagstichting en was heel streng over vet en volkoren. Nu weet ik dat vet sowieso voor mijn gestel geen aanrader is.quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
Zoveel hoef je nu ook weer niet te laten staan;
Hoog in je carbs zitten, heel matig vet en dan alleen olie gebruiken.
Geen boter
Geen uien
Geen bonen
Matig vlees, liefst alleen gevogelte.
Geen melk
Dat scheelt al enorm.
Wil je het goed doen en echt even een lange periode klachtenvrij zijn, probeer dan deze eens:
http://www.scdiet.nl/
Mij heeft het echt geholpen mijn darmen nieuw leven in te blazen.
Inmiddels heb ik wel weer zoveel gezondigd dat ik er eigenlijk weer een maandje aan moet geloven, want mijn darmen zijn door de troep weer super onrustig.
Deze werkt feilloos voor mij en maakt echt de hele boel kalm en schoon.
Ben je meer van meteen goed doen: zie boven.
Belangrijk is dat je veel verse producten eet, chems zijn echt als de pest voor je buik.
Jouw dochter en mijn nichtje. Saampjes zullen zij ooit de schrik van 't Gooi worden.quote:Op zondag 28 september 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb geen nieuwe foto, helaas.
Ik was bij vriendje vanaf vrijdag en daarna zijn we naar mij gegaan en hij is net weg.quote:
Hongeren?quote:Op maandag 29 september 2008 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ha, het is 12 uur geweest. Vanaf vandaag ga ik weer écht aan de lijn doen.
Geïnspireerd door ColdFeet: esurituri te salutant.
Zij die gaan verhongeren, groeten u...
Meen je dat serieus? Ik ben al 3 weken lang heel spastisch alle 'witte dingen'als pasta, witte rijst en witbroodaan het vermijden omdat t slecht is. Witbrood heb ik denk ik voor t laatst gegeten toen ik 8 was ofzo. Ik vind het niet lekker, het vult niet en t smaakt me niet.quote:Op maandag 29 september 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
Anos:
Volkoren slaat nergens op; is ook al achterhaald. SD patienten moeten volkorenbrood juist mijden, irriteert alleen maar. Is ook logisch als je nadenkt, je darmen moeten veel meer werk verrichten met volkoren dan met witbrood.
Af en toe witbrood, vezelrijke crackers of een lepeltje zemelen door je yoghurt is de beste manier.
Geen buikpijn, wel voordeel van vezels.
Veel verse groenten eten ( liefst rauw ) , spaarzaam met fruit ( suikers ) en gewoon olie gebruiken voor alles, dan heb je nergens last van.
Ik vind het bizar dat je huisarts niet van deze laatste ontwikkeling op de hoogte is. Volkorenbrood bij SD patienten is echt alweer een tijdje achterhaald.
Nu maak ik hem weer vol. Ik hoop dat ie niet op fok zit (zit ie niet)quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat stond er dan in zijn hyves waar je van geschrokken bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |