Huh? Ik mis hier ietsquote:
WB Conlechequote:Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: croissant, pain au chocolat
L: sandwich met kip en 1 met ei/ham (benzinepomp)
T: half appeltaartje
T: wodka, stuk chocola uit minibar
D: slakken met zo'n jaren '70 pastei-bakje
kip met kaassaus en rijst (als groente 3 sprieten bieslook)![]()
2 glazen wijn
Héérlijk zo'n vakantie![]()
Hi gals!! Alles goed? We zijn nu halverwege huis in Langres, hebben het echt heerlijk gehad. Morgen of overmorgen zal ik proberen bij te lezen, hoewel ik vrees dat het iets teveel gaat zijn, dus als iemand zich geroepen voelt om me de highlights te geven, hou ik me aanbevolen!
Nou, het begon ineens wel na dat kinderverhaal.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Vorig topic gelezen.
SHE!! What the fuck?? Hou es op man, jullie hadden het toch haske goed? Wat went wrong? Is het alleen het kinderen-verhaal? Mis je de spanning? Denk na! Ben je ongelukkig? En waarom zit je in het gips?
O en voordat ik overkom als de coldharted (schrijf je dat zo??) bitch die ik eigenlijk ben, natuurlijk toch ook een dikkeop de snoet.
Ben te moe om nóg een topic bij te lezen, morgen maar.
Zeg meany, we gaan niet de kapsalonnetjes ( El Avivaquote:Op zondag 28 september 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
Coco, missed ya!
SHE, zeg nou maar gewoon dat je niet zonder kapsalonnetjes kunt....![]()
Het spijt me, je hebt het vast niet verdiend, maar ik kon een kleine schreeuw van vreugde en opluchting toch niet onderdrukken. Je blijft een lekker wijf. En nu of mss later weer available!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, godzijdank.
Ik ben wel vrijgezel geworden
Het is beter zo.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die zag een beetje groenig aan het eind van de rit.
Nou, als je niet vertelt wat je nu doet en eet, kunnen we daar natuurlijk niets mee hequote:Op zondag 28 september 2008 05:34 schreef Coca-Cola. het volgende:
Hoi!
Ik heb al een tijd geprobeerd om af te vallen, maar de motivatie was er niet. Ik hoop dus dat ik, door me hier aan te melden, wat meer motivatie krijg.
Hopelijk lukt het deze keer!
Verder heb ik nog een vraag. Wat is het beste plan als je wilt afvallen als 18-jarige man met 82kg en 188 cm? Ik wil het liefst een beetje tempo in het afvallen, maar het moet ook niet te snel gaan (en dus te moeilijk).
In Den Haag elke zondag, hier nooitquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met
naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt
. Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...
Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt.
Heerlijk hè, zo'n dag.quote:Op zondag 28 september 2008 11:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh... ben al even wakker maar heb nog helemaal niks uitgevoerd. Ik heb de hele dag NIKS te doen en ik ga er heeeeerlijk van genieten.
En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map?quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met
naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt
. Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...
Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt.
Het was op MSNquote:Op zondag 28 september 2008 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map?. Altijd leuk dit soort dingen. Net zo leuk als op msn iets tegen de verkeerde zeggen, omdat je meerdere schermen open had staan.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was op MSN.
En ik heb even gecheckt of 'ie ook chatlogs had, maar dat was niet het geval, dus het zou nu echt weg moeten zijn.
Mailongelukjes heb ik nooit (behalve die ene keer toen ik een sollicitatiebrief vanaf m'n Viking84-adres verstuurde). Ook met sms heb ik geen ongelukjes meer sinds ik een jaar of 6 geleden een keer een zeikverhaal over een vriendin van me, dat bedoeld was voor een vriend, naar die vriendin zelf toestuurde
.
Ik heb er vandaag zelfs spierpijn vanquote:Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed schema zeg, van SHE. Ik heb er een squat-oefening aan toegevoegd. Voel m'n spieren wel!!!
Nope.quote:Op zondag 28 september 2008 11:29 schreef Vivi het volgende:
Joehoeh, SHE, lig je te goedmaaksexen ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |