quote:
Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Laureline het volgende:[..]
Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.
We communiceren niet met elkaar. Zodra ik iets zeg wat in haar ogen niet klopt, kapt zij het gesprek af. Ergo: ik kan niks zeggen over wat ik vind van haar gedrag. Erg irritant. Heb haar net gemaild en gezegd dat we echt moeten gaan communiceren. Ben benieuwd of het wat oplevert. Ben bang van niet, haar kennende. Hopelijk heb ik morgen op MSN meer succes.
quote:
In ieder geval sterkte
Thx

.