Mijn moeder deed er vroeger ook altijd alles aan om te zorgen dat ik wat zou eten 's ochtends. Ik wilde gewoon niet, had geen honger.quote:Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou voor mij niet. ben echt wel opgevoed met ontbijten. toen ik eenmaal op kamers woonde heb ik mezelf aangeleerd t niet te doen. me in mn hoofd gehaald dat ik s ochtends niet aan eten moest denken enzo...
maar eigenlijk had ik de puf gewoon niet om s ochtends boterhammen te maken, of op tijd op te staan etc. etc.
Kikkererwten! Dáár heb ik zin in!quote:Op zondag 28 september 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Als avondeten ga ik een restjesprutje maken van kip, kikkererwten, spinazie en tomaten.
Ik vind spekjes echt heerlijk! Maar is wel erg vet vaak, ik weet hetquote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef Merel het volgende:
En zometeen zuurkool etenZónder spekjes!
Bestaat die award?quote:Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Ise: ik ga deze week echt een keer jouw kip palava maken
*nomineert Isegrim voor de Slank-Culinaire-Inspiratie-Award
Hoi.quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef minilot het volgende:
Zeg, het is toch zeker niet zo dat jullie niks tegen me zeggen omdat ik het minst weeg van iedereen in het OP-lijstje hè?![]()
Want dan kom ik zó weer een paar kilo aan, hoor!![]()
Nee. Maar ik bedenk m nu ter plekke en hij is voor jouquote:Op zondag 28 september 2008 17:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bestaat die award?
Ik denk dat ik ook maar kip palava ga maken van mijn restjes.
Hey lotjequote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef minilot het volgende:
Zo. Min of meer bijgelezen. Nog steeds een beetje iebelig wegens SHE. Ik dacht dat dat net zo'n eeuwigdurende verkering was als de mijne! Jammer zeg.
Al deed de post waarin SHE 'vrijgezel' schreef ook even een plezierig prikkelende mijmering in mijn achterhoofd ontstaan, maar dat terzijde.![]()
![]()
Hoe gaat het er momenteel mee, SHE?
Verder natuurlijk al mijn kussen en liefs naar ieder van jullie die de afgelopen weken is gestruikeld over familie-, werk-, school- en gezondheidsproblemen. Karmatechnisch gezien moet oktober haast wel gaan overlopen van gewonnen loterijen, nieuwe liefdes, promoties en elke nacht mooie dromen.![]()
Wat zijn jullie trouwens druk met eetlijstjes. Ontopic hoor!
O: twee maistortilla's met roomkaas, gekookt ei, rode ui en een heleboel rauwe spinazie
L: Boerenyoghurt met blauwe bessen
En het belangrijkste: het zit er allemaal nog in!
quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Maar ik bedenk m nu ter plekke en hij is voor jou
Neuh, een BMI van 20, dus dat zit wel snor. Nu is BMI natuurlijk nietszeggende kul, maar het ontbreekt mij in elk geval nog niet aan appelwangen en bolle billen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Maar, minilotje, ben jij niet een beetje té dun? Het klinkt als erg weinig, ook al ben je maar klein...
Nee, ik ben de dochter van de man op de kameel.quote:Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef minilot het volgende:
Zeg, ben jij eigenlijk die mevrouw van de Keukengasten-website, op dat paard, naast die kameel?
Oe, gebreide vesten, die vind ik altijd zo heerlijk...Vooral grijze! Mijnquote:Op zondag 28 september 2008 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gisteren in het echt wezen shoppen, heel veel leuke gebreide vesten gezien waar ik toch echt iets te chubby voor ben.
.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb.
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.
En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN.
Godverdomme [ afbeelding ].
Nee, natuurlijk ben ik niet gelukkig met hoe het nu gaat. Het ging lange tijd erg goed. We zaten volledig op één lijn. Hoe kon ik zo naïef zijn te denken dat dat zou blijven? Het was eigenlijk gewoon wachten tot er weer een probleem zou zijn. Het eigenaardige is: normaal gesproken, als je een conflict hebt met iemand, dan praat je daarover en dan kom je er vrijwel altijd uit. M.i. is hier sprake van een misverstand, ik leg uit waar het volgens mij is misgegaan, zodat we de situatie kunnen analyseren, maar zij gaat daar volledig aan voorbij en noemt mij manipulatief en onvolwassen. Onze eerdere conflicten zijn als volgt 'opgelost': ik nam de schuld op me of we zwegen de situatie dood. Want mevrouw maakt beslist geen fouten hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje: ben JIJ gelukkig met hoe het nu gaat? I mean, het schijnt altijd aan jou te liggen als er problemen zijn, maar kan mevrouw niet eens kijken naar haar eigen fouten? En zo nee, wil je dan tijd investeren in iemand die er niet altijd voor je is?:*
Sterkte ermee
Precies mijn gedachte! En denk maar niet dat je het door heel veel inspanning ooit nog gelijkwaardig krijgt, want les jeux sont faitsquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligtquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking
Ewelina, wat liefMijn vent zit te mopperen op de afwas
Ah, zo'n ex had ik ook (van het mannelijk geslacht, dat dan weer welquote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt.
Dan is mijn vraag: als je het oneens blijft, pas je dan wel bij elkaar? Kun je elkaar dan wel gelukkig maken in een relatie? Ik denk het niet.quote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt.
Het is dus gewoon allemaal opgegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Mocht er nog iemand in de buurt zijn van Rotterdam en honger hebben: ik heb genóeg te eten, kom vooral langs.
Oei Vik, herkenbaar.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb.
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.
En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN.
Godverdomme [ afbeelding ].
quote:Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor mij is Rose McGowan perfect. prachtige slanke lange benen, brede heupen, extreem zandloperfiguur, perfecte tieten....
Ben ik volledig met je eens! Maar het kan ook zijn dat Viking iets anders zoekt in een relatie, moet ze zelf weten. Maar dit klinkt wel erg onaangenaam.quote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef Ewelina het volgende:
Komop, je verdient wel beter dan dit! Iemand die volledig voor je gaat, op wie je kan bouwen. Als iemand je altijd schuldig/naar laat voelen, dan is er maar 1 oplossing: wegwezen.
Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...quote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Relaties zijn tof! Net nieuwe relaties zijn nog toffer. Samen uitslapen, van het mooie weer genieten, lekker wandelen, en uren zitten kletsen op een hele grote steen aan een geweldig mooi meer in het zonnetje is nog veel toffer. Wat een perfecte zondag!quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Merel het volgende:
Relaties zijn maar stom*stampvoet* En non-relaties ook
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...
Thxquote:In ieder geval sterkte
Zeg hoe durf jij zo vrolijk te zijn in dit depressieve topic! Scheer je weg!quote:
Ja dat dus.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Leuke vent & leuk overhemd!
En Nynke heeft een puihuist
Ergo, zij wil geen 'relatie-aspecten', gewoon seks en wat leuke uitjes.quote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.
We communiceren niet met elkaar. Zodra ik iets zeg wat in haar ogen niet klopt, kapt zij het gesprek af. Ergo: ik kan niks zeggen over wat ik vind van haar gedrag. Erg irritant. Heb haar net gemaild en gezegd dat we echt moeten gaan communiceren. Ben benieuwd of het wat oplevert. Ben bang van niet, haar kennende. Hopelijk heb ik morgen op MSN meer succes.
[..]
Thx.
de puist is ondertussen weg, deze foto is al 2 weken oud.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Leuke vent & leuk overhemd!
En Nynke heeft een puihuist
oeh, lekker! Dat ga ik de Duutser ook maar eens voorschotelen! Haal ik alleen de tomaat eruit denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, ik heb trouwens lekker gekookt (probeerde iets na te maken wat ik in Rome had gegeten en dat is aardig gelukt): een stoofpotje van aubergine, tomaat en sjalotten in witte wijn, met oregano, laurier en amandelen en pijnboompitten. Erbij geroosterd brood, peterselie-olie-limoendip voor brood, en komkommersalade met balsamicostroop.
Ik moest aan SHE denken toen ik de komkommer in flinterdunne plakjs sneed, die mooi op een bordje legde en bedruppelde met balsamicostroop en bestrooide met wat peterselie en versgemaken peper
Meis, je bent verliefd!quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
En hij kijkt hier grappig en z'n baard is gek!
Vergeef me als ik het fout heb, maar las zij niet ook hier mee?quote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk moest ik even wennen aan het maitresse-zijn, maar uiteindelijk wil ik toch hetzelfde als zij: van tijd tot tijd iets leuks doen incl seks en verder geen moeilijk gedoe (want ik heb ook geen zin in een vrouw die me claimt). Dit weekend was minder spannend dan vorige keer, maar ik denk dan: "laat maar gaan, better luck next time!" en zij wil meteen alles kapot analyseren en ze heeft meteen haar bedenkingen bij 'ons'... en ik wil haar niet kwijt, dus ik tik ellenlange mails terug om haar maar bij me te houden... zucht... t kost heel veel energie en ik schiet er zo weinig mee op, want ik kan alleen maar toegeven dat ik fout zat (ook al zit ik imo helemaal niet fout) en hopen dat het niet weer gebeurt.
We communiceren niet met elkaar. Zodra ik iets zeg wat in haar ogen niet klopt, kapt zij het gesprek af. Ergo: ik kan niks zeggen over wat ik vind van haar gedrag. Erg irritant. Heb haar net gemaild en gezegd dat we echt moeten gaan communiceren. Ben benieuwd of het wat oplevert. Ben bang van niet, haar kennende. Hopelijk heb ik morgen op MSN meer succes.
[..]
Nee, ze leest niet mee, dus je bent ws in de war met iemand andersquote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vergeef me als ik het fout heb, maar las zij niet ook hier mee?. Is het dan niet raar om hier een heel verhaal te houden?
Sterker nog, die van mij is binnen een dag al bijna dicht en die heb ik al ja-ren. Gaat echt heel snelquote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef SHE het volgende:
Komkommer![]()
Ik heb gebunkerd vandaag, zo erg zelfs dat ik het bolletje van mijn tongpiercing heb ingeslikt
Nu maar uitvogelen hoe ik morgen bij de pierce shop kom, want de piercing is zo vers dat ie natuurlijk hartstikke dichtgroeit zonder staafje erin
*zucht*
Ah. Aanschouw de sexgrijns.quote:
Check, dan ben ik weer op de hoogtequote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ze leest niet mee, dus je bent ws in de war met iemand anders.
Ze weet wel dat ik op Fok! zit, maar ze weet m'n username niet en volgens mij zit ze zelf ook niet op Fok! verder.
Nee, BabblingBrook is gewoon een (Fok!-)vriendin van me en die is jong, niet getrouwd en tevens kinderloosquote:Op zondag 28 september 2008 21:49 schreef Vivi het volgende:
@Vik, ik dacht ook dat het over BabblingBrook ging! Maar dat was een grapje dan, blijkbaar.
Klopt.quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef Vivi het volgende:
Dit is dus typisch zo'n relatie waarvan je later niet snapt dat je er niet véééél eerder mee bent gekapt.
Het is moeilijk (sprak zij uit ervaringquote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
En als iemand anders zo'n relatie heeft, dan weet je het allemaal zo goed, maar als je er zelf middenin zit is het zó moeilijk om knopen door te hakken.
En dat komt ook door mijn aard: ik vind het niet leuk om te kappen door een conflictueuze situatie. Ik wil altijd alles oplossen.
De afgelopen twee maanden lang waren we gewéldig n'sync en ik dacht echt dat de opstartprobleempjes verleden tijd waren, maar we lijken weer terug bij af te zijn. Nou ja, eerst maar even afwachten hoe zij reageert op mijn mail. Misschien valt het mee.
Welke, ik had er nog wat bijgezet nmlquote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die laatste zin is de waarheid als een koe Viev, goed gezegd.
Dat je de juiste persoon niet eens ziet staan met zoveel aan je hoofd. Jij stiekeme editerquote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Welke, ik had er nog wat bijgezet nml.
Ja, want bolletje is weg.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sterker nog, die van mij is binnen een dag al bijna dicht en die heb ik al ja-ren. Gaat echt heel snel. Heb je hem er al uitgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |