abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61974458
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nou voor mij niet. ben echt wel opgevoed met ontbijten. toen ik eenmaal op kamers woonde heb ik mezelf aangeleerd t niet te doen. me in mn hoofd gehaald dat ik s ochtends niet aan eten moest denken enzo...

maar eigenlijk had ik de puf gewoon niet om s ochtends boterhammen te maken, of op tijd op te staan etc. etc.
Mijn moeder deed er vroeger ook altijd alles aan om te zorgen dat ik wat zou eten 's ochtends. Ik wilde gewoon niet, had geen honger.
Maar misschien is het voor de meeste mensen anders. Ik kan me voorstellen dat er veel ouders zijn die 's ochtends weinig tijd hebben, en dus ook geen tijd meer maken om te ontbijten met hun kinderen.
.
pi_61974534
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:

Als avondeten ga ik een restjesprutje maken van kip, kikkererwten, spinazie en tomaten.
Kikkererwten! Dáár heb ik zin in!
Bedankt voor dit brokje inspiratie-voor-het-avondeten!
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 28 september 2008 @ 17:26:14 #103
331 Merel
Be here now.
pi_61974601
Morgen begin ik met m'n SHE-regime dan bestaat het ontbijt uit brinta... Dát wordt pas zwaar!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 28 september 2008 @ 17:26:39 #104
331 Merel
Be here now.
pi_61974612
En zometeen zuurkool eten Zónder spekjes!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61974614
Oh en Ise: ik ga deze week echt een keer jouw kip palava maken

*nomineert Isegrim voor de Slank-Culinaire-Inspiratie-Award
pi_61974635
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef Merel het volgende:
En zometeen zuurkool eten Zónder spekjes!
Ik vind spekjes echt heerlijk! Maar is wel erg vet vaak, ik weet het
pi_61974661
Zeg, het is toch zeker niet zo dat jullie niks tegen me zeggen omdat ik het minst weeg van iedereen in het OP-lijstje hè?
Want dan kom ik zó weer een paar kilo aan, hoor!
pi_61974727
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Ise: ik ga deze week echt een keer jouw kip palava maken

*nomineert Isegrim voor de Slank-Culinaire-Inspiratie-Award
Bestaat die award?

Ik denk dat ik ook maar kip palava ga maken van mijn restjes.
pi_61974733
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef minilot het volgende:
Zeg, het is toch zeker niet zo dat jullie niks tegen me zeggen omdat ik het minst weeg van iedereen in het OP-lijstje hè?
Want dan kom ik zó weer een paar kilo aan, hoor!
Hoi.
pi_61974818
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Bestaat die award?

Ik denk dat ik ook maar kip palava ga maken van mijn restjes.
Nee. Maar ik bedenk m nu ter plekke en hij is voor jou
pi_61974821
Maar, minilotje, ben jij niet een beetje té dun? Het klinkt als erg weinig, ook al ben je maar klein...
pi_61974826
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef minilot het volgende:
Zo. Min of meer bijgelezen. Nog steeds een beetje iebelig wegens SHE. Ik dacht dat dat net zo'n eeuwigdurende verkering was als de mijne! Jammer zeg.
Al deed de post waarin SHE 'vrijgezel' schreef ook even een plezierig prikkelende mijmering in mijn achterhoofd ontstaan, maar dat terzijde.
Hoe gaat het er momenteel mee, SHE?

Verder natuurlijk al mijn kussen en liefs naar ieder van jullie die de afgelopen weken is gestruikeld over familie-, werk-, school- en gezondheidsproblemen. Karmatechnisch gezien moet oktober haast wel gaan overlopen van gewonnen loterijen, nieuwe liefdes, promoties en elke nacht mooie dromen.

Wat zijn jullie trouwens druk met eetlijstjes. Ontopic hoor!

O: twee maistortilla's met roomkaas, gekookt ei, rode ui en een heleboel rauwe spinazie
L: Boerenyoghurt met blauwe bessen

En het belangrijkste: het zit er allemaal nog in!
Hey lotje . Hoe gaat ie? Ziek geweest ofzo, dat je zo blij bent dat alles er nog in zit?

edit: en weer kan ik niet lezen. Heb je hele eerste post gewoon gemist. Maar nu weer een beetje beter?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61974829
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee. Maar ik bedenk m nu ter plekke en hij is voor jou
pi_61974992
Hoi minilot

Vandaag hier als avondeten lekkerbekjes met gegrilde groenten (courgette, paprika en cherrytomaatjes met rozemarijn) en gefrituurde aubergine icm gebakken aardappeltjes

Ik moet van mezelf gaan sporten, dan vliegt dat laatste beetje buikvet waar ik me aan erger er wel af. Wie heeft suggesties?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61975158
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Maar, minilotje, ben jij niet een beetje té dun? Het klinkt als erg weinig, ook al ben je maar klein...
Neuh, een BMI van 20, dus dat zit wel snor. Nu is BMI natuurlijk nietszeggende kul, maar het ontbreekt mij in elk geval nog niet aan appelwangen en bolle billen.
Niettemin floep ik vast weer een paar kilo omhoog zodra ik mijn eten langer dan een paar uur vasthou. Vind ik stiekem wel een beetje jammer, maar enfin..
Zeg, ben jij eigenlijk die mevrouw van de Keukengasten-website, op dat paard, naast die kameel?

Hee Chico. Beter nu, ja. Voor het eerst vandaag. En ik kijk uit naar je bikinifoto's!

En hoi Ewelina! Hoepelen! Weg buik!
pi_61975326
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef minilot het volgende:
Zeg, ben jij eigenlijk die mevrouw van de Keukengasten-website, op dat paard, naast die kameel?
Nee, ik ben de dochter van de man op de kameel.
pi_61975595
Over niet ontbijten: ik ben ook braaf grootgebracht op elke ochtend twee volkorenboterhammen met kaas. Maar sinds enkele jaren krijg ik die droge dingen echt niet meer weg 's ochtends, tenzij er een dikke laag chocopasta op zit.
Maar ik moest en moet natuurlijk wel ontbijten, dus sindsdien eet ik yoghurt met muesli ofzo, en dat glijdt gewoon naar binnen. Ideaal voor mensen die 's ochtends geen brood hoeven vind ik.
pi_61975716
Weinig mensen eten echt makkelijk, 's ochtends. Kwestie van je ontbijtproducten afstemmen op het eetgemak, dunkt me.
pi_61975752
Ik kan echt niet zonder ontbijt. Na een uur rondhobbelen moet er echt wat in anders val ik om
pi_61976140
Palaverkip staat te pruttelen. Ik denk dat kikkererwten wel een goeie toevoeging aan het recept zullen zijn, past er wel bij.

Ik vind die combi van pindakaas en tijm erg lekker ruiken.
pi_61976344
Mocht er nog iemand in de buurt zijn van Rotterdam en honger hebben: ik heb genóeg te eten, kom vooral langs.
pi_61976534
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gisteren in het echt wezen shoppen, heel veel leuke gebreide vesten gezien waar ik toch echt iets te chubby voor ben.
Oe, gebreide vesten, die vind ik altijd zo heerlijk...Vooral grijze! Mijn heeft er een pesthekel aan. "Heb je weer zo'n klaverjasvest aan" zegt hij dan gemelijk.

Vandaag bij de lunchroom op het terras dus GEEN stokbroodje gesmolten kaas etc. besteld, maar heel erg braaf een bruin broodje met ei en tomaat. Tadaa! Maar nu het vreemde: ik had er ook eigenlijk niet echt behoefte aan! Ik merk dat hoe langer ik gezond eet, hoe minder die zin in 'slecht' eten opkomt. Het wordt dus steeds makkelijker, lijkt wel.
pi_61976686
Mijn lief is druk voor me aan het koken

En hij maakt de borden mooi op, en kookt uitgebreid en ik mag niks doen van hem omdat ik me niet zo lekker voel

Op dit soort momenten besef ik weer hoe geweldig lief mijn is!
  zondag 28 september 2008 @ 18:58:04 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61976718
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb .
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.

En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN .

Godverdomme .
Niet meer actief op Fok!
pi_61976825
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb .
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.

En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN .

Godverdomme [ afbeelding ].

Even een vraagje: ben JIJ gelukkig met hoe het nu gaat? I mean, het schijnt altijd aan jou te liggen als er problemen zijn, maar kan mevrouw niet eens kijken naar haar eigen fouten? En zo nee, wil je dan tijd investeren in iemand die er niet altijd voor je is?:*

Sterkte ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')