Nee, natuurlijk ben ik niet gelukkig met hoe het nu gaat. Het ging lange tijd erg goed. We zaten volledig op één lijn. Hoe kon ik zo naïef zijn te denken dat dat zou blijven? Het was eigenlijk gewoon wachten tot er weer een probleem zou zijn. Het eigenaardige is: normaal gesproken, als je een conflict hebt met iemand, dan praat je daarover en dan kom je er vrijwel altijd uit. M.i. is hier sprake van een misverstand, ik leg uit waar het volgens mij is misgegaan, zodat we de situatie kunnen analyseren, maar zij gaat daar volledig aan voorbij en noemt mij manipulatief en onvolwassen. Onze eerdere conflicten zijn als volgt 'opgelost': ik nam de schuld op me of we zwegen de situatie dood. Want mevrouw maakt beslist geen fouten hoorquote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje: ben JIJ gelukkig met hoe het nu gaat? I mean, het schijnt altijd aan jou te liggen als er problemen zijn, maar kan mevrouw niet eens kijken naar haar eigen fouten? En zo nee, wil je dan tijd investeren in iemand die er niet altijd voor je is?:*
Sterkte ermee
Precies mijn gedachte! En denk maar niet dat je het door heel veel inspanning ooit nog gelijkwaardig krijgt, want les jeux sont faitsquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligtquote:Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking
Ewelina, wat liefMijn vent zit te mopperen op de afwas
Ah, zo'n ex had ik ook (van het mannelijk geslacht, dat dan weer welquote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt.
Dan is mijn vraag: als je het oneens blijft, pas je dan wel bij elkaar? Kun je elkaar dan wel gelukkig maken in een relatie? Ik denk het niet.quote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt.
Het is dus gewoon allemaal opgegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Mocht er nog iemand in de buurt zijn van Rotterdam en honger hebben: ik heb genóeg te eten, kom vooral langs.
Oei Vik, herkenbaar.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb.
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.
En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN.
Godverdomme [ afbeelding ].
quote:Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor mij is Rose McGowan perfect. prachtige slanke lange benen, brede heupen, extreem zandloperfiguur, perfecte tieten....
Ben ik volledig met je eens! Maar het kan ook zijn dat Viking iets anders zoekt in een relatie, moet ze zelf weten. Maar dit klinkt wel erg onaangenaam.quote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef Ewelina het volgende:
Komop, je verdient wel beter dan dit! Iemand die volledig voor je gaat, op wie je kan bouwen. Als iemand je altijd schuldig/naar laat voelen, dan is er maar 1 oplossing: wegwezen.
Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...quote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Relaties zijn tof! Net nieuwe relaties zijn nog toffer. Samen uitslapen, van het mooie weer genieten, lekker wandelen, en uren zitten kletsen op een hele grote steen aan een geweldig mooi meer in het zonnetje is nog veel toffer. Wat een perfecte zondag!quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Merel het volgende:
Relaties zijn maar stom*stampvoet* En non-relaties ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |