abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61976845
Jullie relatie is wel erg ongelijk he, Viking

Ewelina, wat lief Mijn vent zit te mopperen op de afwas
  zondag 28 september 2008 @ 19:06:41 #127
331 Merel
Be here now.
pi_61976929
Viking, waarom ga je er eigenlijk nog mee door? Je weet dat haar gezin altijd op nummer 1 zal staan, ze zal nooit helemaal voor jou gaan. Dus zie jij haar als leuk tijdverdrijf (net zoals zij jou ziet)? Of blijf je hier energie in steken omdat je gek op haar bent en het niet los kúnt laten? Pas je in ieder geval goed op jezelf?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 28 september 2008 @ 19:09:43 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61977002
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Even een vraagje: ben JIJ gelukkig met hoe het nu gaat? I mean, het schijnt altijd aan jou te liggen als er problemen zijn, maar kan mevrouw niet eens kijken naar haar eigen fouten? En zo nee, wil je dan tijd investeren in iemand die er niet altijd voor je is?:*

Sterkte ermee
Nee, natuurlijk ben ik niet gelukkig met hoe het nu gaat. Het ging lange tijd erg goed. We zaten volledig op één lijn. Hoe kon ik zo naïef zijn te denken dat dat zou blijven? Het was eigenlijk gewoon wachten tot er weer een probleem zou zijn. Het eigenaardige is: normaal gesproken, als je een conflict hebt met iemand, dan praat je daarover en dan kom je er vrijwel altijd uit. M.i. is hier sprake van een misverstand, ik leg uit waar het volgens mij is misgegaan, zodat we de situatie kunnen analyseren, maar zij gaat daar volledig aan voorbij en noemt mij manipulatief en onvolwassen. Onze eerdere conflicten zijn als volgt 'opgelost': ik nam de schuld op me of we zwegen de situatie dood. Want mevrouw maakt beslist geen fouten hoor . Zij is per-fect!

En nu die sneer van: "Ik ben met m'n gezin bezig." Echt zo van: "Ken je plaats. Ik wil alleen iets van jou weten als ik zin heb in jou en jouw behoeften kunnen me geen donder schelen."
Niet meer actief op Fok!
pi_61977102
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:

Precies mijn gedachte! En denk maar niet dat je het door heel veel inspanning ooit nog gelijkwaardig krijgt, want les jeux sont faits Het zou pas goed gaan met deze dame als jij haar ook had voor erbij.
  zondag 28 september 2008 @ 19:20:58 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61977226
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:02 schreef ColdFeet het volgende:

Ewelina, wat lief Mijn vent zit te mopperen op de afwas
Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt .
Niet meer actief op Fok!
pi_61977440
Zo te horen kun je er beter mee ophouden...
pi_61977455
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat de relatie ongelijk is, is niet echt het probleem. Ik heb geaccepteerd dat ik nooit meer zal worden dan haar maitresse (ja, echt waar). Het huidige probleem zou zich ook voordoen als we een échte relatie hadden gehad: wat er ook gebeurt, we blíjven het oneens. En het stomme is: iedereen aan wie ik het vertel vindt haar een raar wijf. Het ligt dus echt niet aan mij en toch weet zij mij altijd het gevoel te geven dat het aan mij ligt .
Ah, zo'n ex had ik ook (van het mannelijk geslacht, dat dan weer wel ). Als ik jou was zou ik er zo snel mogelijk mee ophouden, hoe fijn je het op sommige momenten ook hebt. Ik weet zeker dat jij iets beters verdient!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61977470
quote:

[..]

Dan is mijn vraag: als je het oneens blijft, pas je dan wel bij elkaar? Kun je elkaar dan wel gelukkig maken in een relatie? Ik denk het niet.

En ik denk dat jij dat ook wel weet.

Komop, je verdient wel beter dan dit! Iemand die volledig voor je gaat, op wie je kan bouwen. Als iemand je altijd schuldig/naar laat voelen, dan is er maar 1 oplossing: wegwezen.

ColdFeet: ja, hij is ook erg lief
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61977499
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Mocht er nog iemand in de buurt zijn van Rotterdam en honger hebben: ik heb genóeg te eten, kom vooral langs.
Het is dus gewoon allemaal opgegaan. Was lekker.
  zondag 28 september 2008 @ 19:37:26 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61977728
mijn kip is gelukt! knof in zn kont, ingesmeerd met olie, ketjap manis, gevriesdroogde chilipepers en een zooitje kruiden (chilipoeder, gemalen koriander, peper en zout, beetje djahé) en lekker dat ie geworden was!
hij is dan ook helemaal op nu

ok, laat ik nuanceren: ik heb de lekkerste stukjes opgegeten, en niet alle kleine flubbertjes die ook nog eetbaar zijn. een niet te hongerig persoon zou ws. aan de resten nog wel een maaltijd hebben...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 28 september 2008 @ 19:52:49 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61978135
@viking was ontzettend frustrerend zo'n relatie... dat vreet energie.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 28 september 2008 @ 19:54:23 #137
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61978188
voor viking. ik zou ook keihard roepen: kappen met die handel... maar ik weet hoe moeilijk dat is...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 28 september 2008 @ 20:01:08 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61978394
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
Weer trouble in paradise hier. En ik weet wel dat ik me niet zo druk moet maken, want het komt ws wel weer goed, maar ik baal er zó van, zeker omdat ik helemaal niet snap wat er nou aan de hand is.
Ze zei op MSN ontevreden te zijn over hoe bepaalde zaken verliepen dit weekend, ik trek twee uur uit voor een lange mail en zij antwoordde binnen tien minuten dat ze zich niet herkende in mijn mail (viel te verwachten, want het ligt áltijd aan mij en nooit aan haar). Vervolgens probeer ik wat repairwork te doen: "We praten wel weer als je afgekoeld bent.", "Ik houd maar even m'n mond, want ik kan toch niks goeds doen nu." en ik word beschuldigd van manipulatie en ik moet oppassen met wat ik zeg, want ik maak meer kapot dan ik door heb .
Het ging zó goed de laatste tijd en nu zijn we door een paar kleine dingetjes waar zij een enórme ophef over maakt weer terug bij af.

En ik wil het nú uitpraten, want ik kan niet tegen conflicten, maar zij smst terug dat ze bezig is met haar gezin en dat ze geen tijd voor en geen zin heeft in MSN .

Godverdomme [ afbeelding ].
Oei Vik, herkenbaar.
Laat het maar even nu, want ze is onredelijk.
pi_61978574
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor mij is Rose McGowan perfect. prachtige slanke lange benen, brede heupen, extreem zandloperfiguur, perfecte tieten....
Net Pamela Anderson maar dan met bruin haar
Doutzen
pi_61978606
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef Ewelina het volgende:

Komop, je verdient wel beter dan dit! Iemand die volledig voor je gaat, op wie je kan bouwen. Als iemand je altijd schuldig/naar laat voelen, dan is er maar 1 oplossing: wegwezen.

Ben ik volledig met je eens! Maar het kan ook zijn dat Viking iets anders zoekt in een relatie, moet ze zelf weten. Maar dit klinkt wel erg onaangenaam.
  zondag 28 september 2008 @ 20:07:32 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61978608
Ach, die van mij is ook zo heerlijk sensitief...ik zit al 2 dagen zwaar in de zenuwen over mijn gezondheid en dat gaat nog wel even duren ook (zwaar onderzoek dinsdag en 8 oktober pas de uitslag) en meneer vindt het belangrijker om op zijn motor te gaan rijden en laat mij het hele weekend in mijn uppie rondsjokken met paniekaanvallen en een dreumes. Maar morgen gaan we zwemmen met de kleine hoor! (Lees; het wijf wordt wordt even gelucht).

En toch is hij geen klootzak.

Maar zo volstrekt ignorant.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61978658
Vivi! Jij weet het zo fijn te brengen

Viking krijgt een stuk taart van me; het is namelijk echt een klein emo-eetmomentje
pi_61978725
tvp, terug van een weekend weg

voor iedereen die het nodig heeft

En nu even dit topic bijlezen, oudere topics geloof ik wel weer jullie gaan hard!
pi_61979421
quote:

[..]

Had jij eerlijk gezegd niet een andere voorstelling van het maitresse-zijn dan zij? Het komt op mij over dat zij gewoon voor af en toe een 'prettige en gezellige' sexrelatie wil, maar geen 'gezeur', en jij toch over emoties en wat je dwarszit (ook tussen julllie) wil kunnen praten, zonder dat zij dat gelijk afwimpelt. Kort door de bocht: zij wil ontspanning voor erbij, en jij wil een echte verhouding, al kom je dan op het 2e plan. Daar ga je dan toch telkens je hoofd weer aan stoten...

Ik ken helaas dit soort ellende (in andere vorm, bij hem kwam zijn 'vak' op de 1e plaats), en na een tijd merkte ik ook dat ik dus van de goede periodes helemaal niet meer kon genieten, alleen maar bezig was met aftellen, want het zou toch wel snel weer voorbij zijn. En het is niet prettig zo cynisch te worden in een relatie

In ieder geval sterkte
  zondag 28 september 2008 @ 20:37:47 #145
331 Merel
Be here now.
pi_61979576
Vivi, wat gaan ze onderzoeken? Paniekaanvallen omdat je je er zo'n zorgen over maakt klinken niet tof (Of is dit wat je laatst had geschreven en toen weer weggehaald had? Dat had ik gemist namelijk. Dus als ik naar iets vraag wat je niet wilt vertellen, sorry!)

Relaties zijn maar stom *stampvoet* En non-relaties ook
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61979739
Oh jee Merel, gaat het weer mis met Mr No Strings Attached?
  zondag 28 september 2008 @ 20:46:38 #147
331 Merel
Be here now.
pi_61979897
Neehoor, ik bedoelde al die andere relaties van jullie hier

Ik heb McSex laten weten/merken dat de boodschap duidelijk is maar dat ie me af en toe best nog mag komen plezieren Hoe afstandelijker ik doe, hoe meer hij me wil zien. Paar dagen geleden begon ie weer allerlei lieve dingen te zeggen en klef te doen en daar werd ik eigenlijk best boos om. Ik trap er niet meer in, ik weet dat het nooit écht iets gaat worden, maar dan moet hij geen mixed signals gaan senden, dat is gemeen.
pi_61980015
Helder, Merel!
pi_61980143
The List:
O:Aardbeien met kwark
T: bruin pistoletje met ei en tomaat
L: salade met tonijn
T: veel cashewnoten, hazelnoten, en amandelen weggeknaagd tijdens de boswandeling met en mini, door het mooiste bos van Den Haag- geïnspireerd door de tip van Vivi aan Sugar een paar topics terug
-lijkt net alsof we nu dus al die noten zelf hebben verzameld, zie ik. Maar nee, uit zakje van AH
D: coquilles met dun plakje bacon eromheen, puree van bloemkool met cayennepeper en 1 röstirondje (om te zien of ik ze echt kon laten liggen )

Netjes toch? Vanochtend op de weegschaal met sloffen, nachtpon en kaftan nog aan woog ik ineens nog maar 63,7 Dan zou er dus al meer dan 1,5 kilo af zijn in anderhalve week, en ik ben nog ongesteld ook . Ik geloof het dus niet, en kijk wel wat het morgen is.
  zondag 28 september 2008 @ 20:53:22 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61980159
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Merel het volgende:

Relaties zijn maar stom *stampvoet* En non-relaties ook
Relaties zijn tof! Net nieuwe relaties zijn nog toffer. Samen uitslapen, van het mooie weer genieten, lekker wandelen, en uren zitten kletsen op een hele grote steen aan een geweldig mooi meer in het zonnetje is nog veel toffer. Wat een perfecte zondag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')