abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61966319
Goedemorgen

Dit typt lastig, want mijn poes ligt half op het toetsenbord en weigert om weg te gaan

Spinnende katten

Gisteravond een afstudeerborrel gehad; qua alcohol nog best netjes gehouden (2 bier).

O, en wbt spijkerbroeken; ik wil nèt een iets hogere taille dan een heupbroek., maar ook weer niet te hoog anders valt mijn taille weg. En bij te laag kwabt mijn buik eroverheen Liefst skinny (wijd uitlopende pijpen maken me korter en breder)

[ Bericht 28% gewijzigd door Ewelina op 28-09-2008 11:27:14 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 11:24:57 #27
43556 miss_dynastie
pi_61966399
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:08 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Die zag een beetje groenig aan het eind van de rit.
  zondag 28 september 2008 @ 11:29:36 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61966497
Joehoeh, SHE, lig je te goedmaaksexen ofzo!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61966526
Vivi
pi_61966534
Hee Vivi, howzit?
pi_61966554
quote:
Op zondag 28 september 2008 05:34 schreef Coca-Cola. het volgende:
Hoi!
Ik heb al een tijd geprobeerd om af te vallen, maar de motivatie was er niet. Ik hoop dus dat ik, door me hier aan te melden, wat meer motivatie krijg.
Hopelijk lukt het deze keer!

Verder heb ik nog een vraag. Wat is het beste plan als je wilt afvallen als 18-jarige man met 82kg en 188 cm? Ik wil het liefst een beetje tempo in het afvallen, maar het moet ook niet te snel gaan (en dus te moeilijk).
Nou, als je niet vertelt wat je nu doet en eet, kunnen we daar natuurlijk niets mee he . Maar te zien aan het tijdstip waarop je post, ga ik er maar even vanuit dat je net als de meeste jongeren uitgaat en drinkt. Om te beginnen: minder alcohol (je hoeft geen geheelonthouder te worden), geen cola of suikerhoudende frisdrank, opletten met de vette hap en goed slapen! Slapen is goed voor afvallen . Sport je? Zo niet, doen .

Laat even weten wat je eet- en bewegingspatroon nu is, kunnen we een stuk meer mee, dat hierboven is wel heel erg basic. Welkom verder .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61966660
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61966688
Goedemorgen
Zometeen naar een feestje en nu nog even met de Wii spelen
  zondag 28 september 2008 @ 11:50:22 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61966841
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Vivi, howzit?
Peachy .

Koopzondag FTW.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 28 september 2008 @ 11:55:21 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61966914
moggeh... ben al even wakker maar heb nog helemaal niks uitgevoerd. Ik heb de hele dag NIKS te doen en ik ga er heeeeerlijk van genieten.

Zo maar eens even een plekje vrijmaken op de bank, een ontbijtje knutselen en lekker een stukje lezen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61966923
Wat een vervelende nieuwtjes hier de hele tijd.
Sterkte She!

Dan ook maar eens wat vrolijk nieuws.
Ik heb gister gehoord dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft.
Verschrikkelijk goed nieuws voor mijn schuldgevoel.
Ik krijg er vast genoeg energie van om mezelf aan het Shieet te zetten.
pi_61967032
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Peachy .

Koopzondag FTW.
In Den Haag elke zondag, hier nooit Shop-ze!

Ik ga zo m'n taart versieren en caponata maken. So far zit ik maar een beetje te luieren, wat zijn zondagen toch lekker
  zondag 28 september 2008 @ 12:07:53 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61967136
TVP.
Raar verhaal van HE en SHE. Ik zag die twee al samen achter de geraniums zitten . Sterkte ermee .

Ik ben net wakker en eindelijk goed uitgerust. Vandaag een beetje rondhangen, I guess.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 september 2008 @ 12:23:55 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61967433
ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt . Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...

Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt .
Niet meer actief op Fok!
pi_61967520
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt . Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...

Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt .

Volgens mij stuurt iedereen per ongeluk een email die beslist niet voor die persoon bedoeld was
pi_61967905
Men, ik heb alweer een heel topic gemist...

SHE: jij ook al in een rotsituatie, het gaat lekker de laatste tijd... Neem lekker de tijd om even bij te komen, hopelijk heb je daarna de rust en afstand om de juiste beslissing te nemen. En sterkte.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61967918
goedemiddag ben ik ook ff weer

Gister een heerlijke dag gehad. Eerst voetbal gekeken, toen geshopped, daarna nog ff een volleybalwedstrijd gekeken en toen nog een heel gezellig feestje gehad. allemaal met erg leuke mensen

heb me dieettechnisch eens ff heerlijk misdragen (lees cake, m&m's, chocoladepinda's, kaas, worst etc etc)
en was best een keer lekker. vind dat dat ook wel eens een keertje moet kunnen. Eet verder voornamelijk heel gezond
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61967976
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh... ben al even wakker maar heb nog helemaal niks uitgevoerd. Ik heb de hele dag NIKS te doen en ik ga er heeeeerlijk van genieten.
Heerlijk hè, zo'n dag.
Ik ga dadelijk eens lekker op de site van Esprit shoppen, vandaag nog 10% korting.

Gisteren in het echt wezen shoppen, heel veel leuke gebreide vesten gezien waar ik toch echt iets te chubby voor ben.
pi_61968039
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:

En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map? . Altijd leuk dit soort dingen. Net zo leuk als op msn iets tegen de verkeerde zeggen, omdat je meerdere schermen open had staan.
  zondag 28 september 2008 @ 12:56:34 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61968091
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map? . Altijd leuk dit soort dingen. Net zo leuk als op msn iets tegen de verkeerde zeggen, omdat je meerdere schermen open had staan.
Het was op MSN .
En ik heb even gecheckt of 'ie ook chatlogs had, maar dat was niet het geval, dus het zou nu echt weg moeten zijn .

Mailongelukjes heb ik nooit (behalve die ene keer toen ik een sollicitatiebrief vanaf m'n Viking84-adres verstuurde ). Ook met sms heb ik geen ongelukjes meer sinds ik een jaar of 6 geleden een keer een zeikverhaal over een vriendin van me, dat bedoeld was voor een vriend, naar die vriendin zelf toestuurde .
Niet meer actief op Fok!
pi_61968139
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het was op MSN .
En ik heb even gecheckt of 'ie ook chatlogs had, maar dat was niet het geval, dus het zou nu echt weg moeten zijn .

Mailongelukjes heb ik nooit (behalve die ene keer toen ik een sollicitatiebrief vanaf m'n Viking84-adres verstuurde ). Ook met sms heb ik geen ongelukjes meer sinds ik een jaar of 6 geleden een keer een zeikverhaal over een vriendin van me, dat bedoeld was voor een vriend, naar die vriendin zelf toestuurde .
Goed lezen kan ik dus ook al niet meer.
pi_61968224
Zucht. De modellen op de Esprit-site hebben geen heupen en geen kont. Hoe moet je dan inschatten welke broek mooi staat als je die wel hebt?
pi_61968337
Goed schema zeg, van SHE. Ik heb er een squat-oefening aan toegevoegd. Voel m'n spieren wel!!!
pi_61968741
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed schema zeg, van SHE. Ik heb er een squat-oefening aan toegevoegd. Voel m'n spieren wel!!!
Ik heb er vandaag zelfs spierpijn van . In mn kont en in mn ellebogen .
  zondag 28 september 2008 @ 13:42:59 #50
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61968923
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:29 schreef Vivi het volgende:
Joehoeh, SHE, lig je te goedmaaksexen ofzo!
Nope.
Geen sexy gezien hier

Ik heb een kater, terwijl ik geen druppel heb gedronken gisteren
Zal wel nawee zijn van de nacht slaap missen gisteren. Die ik nu ruim heb ingehaald want ik kom net mijn bedje uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')