Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Vivi!quote:Op zondag 28 september 2008 22:10 schreef Vivi het volgende:
Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Klopt, maar het is soms eng om te merken hoe snel je iemand over je grenzen laat gaan. Het is immers allemaal ook vaak zo leuk en je wilt zo graag dat hij/zij gelukkig is etc. etc.quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Viev heerlijk wiefquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo, we zijn allemaal volwassen hier!
Nee dat weet ik, en ik wil ook niet zeggen dat ik het beter weet dan de rest hoorquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!
Het is niet zo makkelijk om te zorgen dat je zelf niet ongelukkig wordt.
Dat je er weer bent is ook met 1 post wel duidelijk hoorquote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Ik ben er weer!!
Zijn jullie lief geweest?
Ik heb dat boek van dat wasborddieet vor vrouwen.... Heb het alleen nog maar even snel doorgelezen, want geen tijd....
Las wel iets over een ontbijt van eieren en tonijn en dan in de magnetron???
Nee, want die uit mijn navel is 1 mm geloof ik en die uit mijn tong 3quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?
Dat is juist nog béter dommie.quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
@ Vief: Dat had ik nog niet eens gedaan, dus hij mist niks
Heel goedquote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!![]()
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!![]()
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |