abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 22:10:03 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61982707
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 28 september 2008 @ 22:10:24 #202
331 Merel
Be here now.
pi_61982716
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:10 schreef Vivi het volgende:

Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!
Vivi!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 28 september 2008 @ 22:11:07 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61982742
Ja hallo, we zijn allemaal volwassen hier!
pi_61982763
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!
Het is niet zo makkelijk om te zorgen dat je zelf niet ongelukkig wordt.
pi_61982780
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Klopt, maar het is soms eng om te merken hoe snel je iemand over je grenzen laat gaan. Het is immers allemaal ook vaak zo leuk en je wilt zo graag dat hij/zij gelukkig is etc. etc.
  zondag 28 september 2008 @ 22:12:25 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61982782
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61982806
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo, we zijn allemaal volwassen hier!
Viev heerlijk wief
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61982844
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:

Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!

Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 28 september 2008 @ 22:14:19 #209
331 Merel
Be here now.
pi_61982849
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:

Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!
Het is niet zo makkelijk om te zorgen dat je zelf niet ongelukkig wordt.
Nee dat weet ik, en ik wil ook niet zeggen dat ik het beter weet dan de rest hoor

Maar ik vind ook dat niet elke man/vrouw waar je mee aanpapt meteen een Grote Liefde hoeft te worden. Of dat je er dus per se metéén mee moet kappen als je inziet dat het dat niet wordt. Het belangrijkste is dat je je er gelukkig bij voelt, maar ik bedoelde te zeggen dat dat niet per se met Mr/Mrs Right hoeft te zijn, maar dat Mr/Mrs Right Now je ook best even tijdelijk gelukkig kan maken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61982895
Hallo....
Ik ben er weer!!
Zijn jullie lief geweest?

Ik heb dat boek van dat wasborddieet vor vrouwen.... Heb het alleen nog maar even snel doorgelezen, want geen tijd....

Las wel iets over een ontbijt van eieren en tonijn en dan in de magnetron???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61982896
Hallo....
Ik ben er weer!!

Ik heb dat boek van dat wasborddieet vor vrouwen.... Heb het alleen nog maar even snel doorgelezen, want geen tijd....

zondag 28 september 2008 @ 22:16:21 #212
331 Merel
Be here now.
pi_61982920
Halloooooo vamp x2!
pi_61982928
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Ik ben er weer!!

Dat je er weer bent is ook met 1 post wel duidelijk hoor
The way you rock'n'roll
  zondag 28 september 2008 @ 22:17:09 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61982949
Klopt, maar dan moet het wel in evenwicht zijn en met respect naar elkaar toe en allebei met dezelfde insteek.

In Vikings verhaal liggen de verhoudingen behoorlijk scheef, zij is de de puppy die blij mag zijn als ze een afgekloven bot toegeworpen krijgt.
pi_61982969
Waar is PF trouwens?
The way you rock'n'roll
  zondag 28 september 2008 @ 22:17:50 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61982972
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?
Nee, want die uit mijn navel is 1 mm geloof ik en die uit mijn tong 3
En mijn eerste heb ik natuurlijk weggeflikkert toen ik gewisseld had, want dat ding was te groot.
Heel snugger

@ Vief: Dat had ik nog niet eens gedaan, dus hij mist niks
pi_61982989
Eieren en tonijn uit de magnetron?! Bwerk.
Mijn etentje is hier vanavond erg goed bevallen. Als iemand nog een keer een tajine van lamsvlees met abrikozen en pruimen wil maken, ik heb het recept!! Plus dat van een overheerlijke couscoussalade...fingerlickin' good. Na baklava. Niet zelfgemaakt overigens...dat is wel het meest vette en zoete gerecht ooit. En dus lekker.
  zondag 28 september 2008 @ 22:18:42 #218
14746 k_i_m
pi_61982991
En dan moet je de bolletjes bewaren voor noodgevallen .
In my life
Why do I smile
  zondag 28 september 2008 @ 22:19:30 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61983022
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef SHE het volgende:

@ Vief: Dat had ik nog niet eens gedaan, dus hij mist niks
Dat is juist nog béter dommie.

De illusie overtreft de realiteit...nachten zal hij wakker liggen met het idee van wat had kúnnen zijn .
pi_61983036
Mijn tongpiercing was er koud uit en na een nachtje was het gat dichtgegroeid. Dat gat zat er 10 jaar!
  zondag 28 september 2008 @ 22:20:14 #221
331 Merel
Be here now.
pi_61983050
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
  zondag 28 september 2008 @ 22:20:35 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61983063
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!

Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Heel goed
  zondag 28 september 2008 @ 22:21:28 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61983097
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?
  zondag 28 september 2008 @ 22:23:23 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61983162
quote:

[ afbeelding ]

Hij heeft me vandaag 2 duitse koosnaampjes geleerd. Die ik morgen eigenlijk als grap wou gebruiken. Helaas ben ik ze nu alweer vergeten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61983164
Mmmmm ik val gelijk in herhaling zag ik.... Solly heur!
  zondag 28 september 2008 @ 22:24:06 #226
331 Merel
Be here now.
pi_61983186
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?
Ja dat weet ik niet hoor, ik zend die tekens van boven niet.
  zondag 28 september 2008 @ 22:24:30 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61983198
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Zo zit ik ook in elkaar.
Ik denk dat ik niet eens de moeite ga nemen morgen mezelf naar de sjop te slepen.
Ik verzin wel weer iets anders idioots; nog een tattoo ofzo
pi_61983209
quote:

[ afbeelding ]

Mag ik die van jou eens lenen?
  zondag 28 september 2008 @ 22:24:54 #229
331 Merel
Be here now.
pi_61983216
Oh zal ik nog iets ontopics zeggen? Ik blíjf maar honger houden vanavond, volgens mij maakt m'n maag zich zorgen over het SHE-regime vanaf morgen en probeert ie wat reserves op te bouwen van tevoren
pi_61983292
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
pi_61983311
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Dat klinkt echt heel erg vies.
pi_61983315
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
pi_61983324
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Zit je wel geheid de hele ochtend nokkievol.
pi_61983343
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel erg vies.
Ja...Ik vond het ook al een beetje "raar" klinken...
pi_61983345
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks

Zoiets?
pi_61983397
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks

Zoiets?
Ah... Kijk.... Da scheelt weer uuuuren terug lezen, willen reageren en halverwege de reaktie bedenken dat het de moeite niet waard is omdat het wel heul erg zout na de maaltijd is enzo.....

Dank voor de samevatting!!
pi_61983411
Graag gedaan!
pi_61983425
quote:

[ afbeelding ]

Fijn, toch nog een beetje positiviteit.

De jouwe lijkt wel wat op de mijne trouwens. Dat is 'ie ook alweer 6 jaar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61983446
De mijne is er nu drie jaar en heeft ook een baard en blauwe ogen. Oh, en hij houdt ook van chocola.
pi_61983493
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
  zondag 28 september 2008 @ 22:33:56 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61983503
Bedankt voor alle adviezen en steunbetuigingen . Jullie zijn geweldig .
Gelukkig snappen jullie ook dat het niet zo gemakkelijk is om eruit te stappen als je er middenin zit. Ik wéét dat ik me laat gebruiken (al realiseert zij zich dat niet eens; en dat vind ik nog het moeilijkst te begrijpen) en ik wéét dat ik beter verdien. Maar het ging zo goehoeoed de afgelopen maanden . Ik hoop echt dat we eruit komen door beter met elkaar te communiceren.

Ik kreeg van m'n zus het advies om het contact gewoon te verbreken. Nu is ze gewend dat ik altijd weer inbind en haar op m'n knietjes smeek me toch niet te verlaten. Ik haat mezelf dat ik dit doe, maar ik doe het wel . Zo walgelijk .
Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen . Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet . Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 september 2008 @ 22:34:13 #242
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983512
SHe, sterkte met het bolletjesdebacle! Ik heb een keer een nachtje met een halve klos rijgaren in mn bakkes doorgebracht nadat ik mn bolletje was kwijtgeraakt. Dat had ik als vervanging om het uiteinde van mn piercing gewikkeld.

Viking.. als een relatie [sub]of affaire[sub] meer energie kost dan dat het oplevert is meestal geen goed teken. Ik begrijp uit je verhalen dta je haar niet kwijt wilt, maar in hoeverre is er sprake van 'hebben'. Hoe kan je haar nu kwijtraken als ze nooit de jouwe zal zijn?

Mijn lijstje voor vandaag:
B: Yoghurt met cruesli
D: kippensoep
T: Wodka om mn keel te ontsmetten
Fok!bejaarde
pi_61983527
Hier ook een baardje, bruine ogen, maar wel verslaafd aan chocola... 2 van de 3.
pi_61983553
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
pi_61983558
Egocentrische mensen zijn zelden zover te krijgen dat ze inzien hoe onredelijk ze zijn...maar dat is al gezegd...
  zondag 28 september 2008 @ 22:35:50 #246
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983559
Mijn mams moet ook niet bellen als ik aan het posten ben.. Ben je zo 3 pagina's verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anosmie op 28-09-2008 22:42:20 ]
Fok!bejaarde
pi_61983594
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
pi_61983624
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
Op zich verstandig, maar voor mij is eten heel veel meer dan dat.
quote:
Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
De mijne vindt alcohol ook niet echt vies ofzo.
  zondag 28 september 2008 @ 22:38:05 #249
331 Merel
Be here now.
pi_61983635
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:

Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen . Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet . Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Niet zulke spelletjes gaan spelen, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee. En niet voor een ander denken, je kunt toch niet in haar hoofd kijken. Je kunt alleen maar bedenken wat jíj wilt, en daar moet zij het dan maar mee doen!
pi_61983687
Het blijft toch altijd lastig, relaties. Heb heel lang alleen geleefd, maar dat beviel uitendelijk ook niet, maar een relatie is soms ook maar moeilijk. Ik heb ook wel seksvriendjes gehad, maar daar werd ik onherroepelijk verliefd op. *zucht*
  zondag 28 september 2008 @ 22:40:39 #251
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983717
Soort van happy single hier.
Baard, kaal, kleur ogen, dat interesseert me niet zoveel.. Maar ik moet er niet aan denken dat ik een aan chocolade verzotte vent aan de haak sla. Ik heb zo'n intense aversie jegens chocola. Hoe het ruikt, hoe het smaakt, hoe jhet aanvoelt in je mond. In 1 woord: walgzaam .
Fok!bejaarde
pi_61983747
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Anosmie het volgende:
Baard, kaal, kleur ogen, dat interesseert me niet zoveel.. Maar ik moet er niet aan denken dat ik een aan chocolade verzotte vent aan de haak sla. Ik heb zo'n intense aversie jegens chocola. Hoe het ruikt, hoe het smaakt, hoe jhet aanvoelt in je mond. In 1 woord: walgzaam .
Serieus?
  zondag 28 september 2008 @ 22:41:40 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61983751
En dat is niet eens een woord!
pi_61983767
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Probeer er maar een nachtje over te slapen en bekijk (bespreek) dan hoe het morgen met je is.
  zondag 28 september 2008 @ 22:42:42 #255
14746 k_i_m
pi_61983781
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Vivi het volgende:
En dat is niet eens een woord!
Echt wel! Dat is een originele pinus!
In my life
Why do I smile
  zondag 28 september 2008 @ 22:44:02 #256
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983818
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:

[shocking confessions of an chocolateless mind]

Serieus?
Ik word van de lucht alleen al misselijk.
Fok!bejaarde
pi_61983826
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Anosmie het volgende:
Hoewel ik niet zo'n sterke aversie tegen chocolade heb, moet ik toch zeggen dat ik niet echt warm word van een man die verzot is op chocolade. Dat is zoiets.... vrouwelijks
pi_61983863
Ik vind chocolade niet smérig, maar ook niet lekker. Koop het nooit.
  zondag 28 september 2008 @ 22:45:40 #259
331 Merel
Be here now.
pi_61983871
Ik hou niet van chocola. Maar op dit moment overweeg ik om naar de nachtwinkel aan de overkant te wandelen (in m'n badjas) want ik heb zoooooooo'n trek in alles wat slecht is!!
pi_61983912
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Ik hou niet van chocola. Maar op dit moment overweeg ik om naar de nachtwinkel aan de overkant te wandelen (in m'n badjas) want ik heb zoooooooo'n trek in alles wat slecht is!!
Woonde je maar naast mij, kon je je tegoed doen aan baklava
pi_61983933
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik word van de lucht alleen al misselijk.
Onbegrijpelijk.

Maar doe mij jouw portie maar hoor.
  zondag 28 september 2008 @ 22:48:56 #262
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983983
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Echt wel! Dat is een originele pinus!
Google:
"Wilde u misschien zoeken naar volgzaam"

Fok!bejaarde
  zondag 28 september 2008 @ 22:50:31 #263
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61984025
Drop daarentegen..
Fok!bejaarde
pi_61984063
quote:
Tegenover welke nachtwinkel woon je?
  zondag 28 september 2008 @ 22:51:52 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61984065
Nou, ik heb er dikker draad omheen gewikkeld en vastgezet.
Als dat er vannacht afvalt, dan vertrouw ik op de pierce-god en laat ik 'm eruit

Wat een gekut zeg, sta je dan half kwijlend boven de wasbak je piercing bij elkaar te houden met flosdraad
pi_61984087
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoewel ik niet zo'n sterke aversie tegen chocolade heb, moet ik toch zeggen dat ik niet echt warm word van een man die verzot is op chocolade. Dat is zoiets.... vrouwelijks
Het was ook niet het eerste waar ik op viel.
  zondag 28 september 2008 @ 22:53:06 #267
331 Merel
Be here now.
pi_61984092
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tegenover welke nachtwinkel woon je?
Weet ik veel, die winkel heet Achmed of Aziz of Tel Aviv of zoiets
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 september 2008 @ 22:53:22 #268
163650 Greys
pi_61984097
Oh Viking-babe... ik zou je graag een liefdevolle doch ferme schop onder je kont geven
Jij weer ellenlange mails sturen om het vooral weer goed te praten en vooral duidelijk te maken dat jullie moeten communicéren, maar madame WIL niet communiceren. Die wil 'geen gedoe'.
Ik ben ook zo bang (voor jou dan, wat mij betreft gun ik haar jou niet, zeg maar ) dat ze door jouw lange mails helemaal zoiets heeft van 'Zucht, laat ook allemaal maar'. Jij steekt er veel meer moeite, energie en gevoel in dan zij. En dat is niet eerlijk, zie dat alsjeblieft in. Wanneer je het inziet en je gaat er mee akkoord, dan zal je jezelf daar wel echt tegen moeten harden. Sterkte in elk geval, want ik weet dat het klote is. Aan de ene kant wil je je nagels er in zetten en niet loslaten, aan de andere kant is het belachelijk frustrerend. I've been there, vaker dan me lief was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61984111
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
Als dat er vannacht afvalt, dan vertrouw ik op de pierce-god en laat ik 'm eruit

Wat een gekut zeg, sta je dan half kwijlend boven de wasbak je piercing bij elkaar te houden met flosdraad
Waarom plak je er niet een stuk kauwgum onder?
  zondag 28 september 2008 @ 22:54:14 #270
14746 k_i_m
pi_61984113
Ik ben de boel effe flessen! Dan weten jullie dat!
In my life
Why do I smile
pi_61984115
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:16 schreef Coca-Cola. het volgende:
Speciaal 'drinkontbijt' hebben we nog niet in huis dus ik zal het wel doen met sinaasapelsap.
*Uit lurkstand springt.
Sinaasappel schillen en in stukken snijden, halve banaan in stukken snijden, yoghurt in de blender en een paar lepels brinta erbij, blender even aanzetten en drinken maar. Kan natuurlijk ook met ander fruit maar er moet wel iets inzitten waar redelijk wat sap uit komt.
Het is 2 tellen werk, geen conserveringsmiddelen en geur-, kleur- en smaakstoffen en je hebt gelijk al wat vitamientjes binnen voor die dag.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 28 september 2008 @ 22:55:00 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61984145
quote:
doe maar niet, ik heb al voor twee gegeten met mn hele zak kaas uien chips en mn hele bon bon bloc.

geen idee wat me bezielt dit weekend. goed, even een weekje hard er weer tegenaan en t dan níet in een weekend weer verpesten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61984183
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben de boel effe flessen! Dan weten jullie dat!
Nu ben ik heel benieuwd ik hoop maar dat je het over je dochter hebt

En nu we het daar toch over hebben: doe weer 's een foto?
  zondag 28 september 2008 @ 22:57:28 #274
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61984215
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Waarom plak je er niet een stuk kauwgum onder?
Dat blijft niet zitten helaas
pi_61984239
Merel, zal ik even een taartfoto posten voor je?
  zondag 28 september 2008 @ 22:58:32 #276
331 Merel
Be here now.
pi_61984245
Ik ga slapen om de honger te verdrijven Gedragen jullie je een beetje vannacht? Anders moet ik morgen op m'n werk weer alles gaan bijlezen!
  zondag 28 september 2008 @ 22:59:08 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61984265
merelll je hebt t joseph topic dichtgegooid! verdrie! nu zijn t er drie
  zondag 28 september 2008 @ 23:00:32 #278
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61984308
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef SHE het volgende:

En net als je er een dikke knoop in wil leggen speelt je slikreflex op..
Fok!bejaarde
  zondag 28 september 2008 @ 23:01:29 #279
331 Merel
Be here now.
pi_61984332
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
merelll je hebt t joseph topic dichtgegooid! verdrie!
Maar de vorige keer dat ik dat deed en een nieuwe ging openen gingen ze zeuren dat de topictitel stom was dus nou durfde ik niet meer Bovendien was ik nog een beetje onder de indruk van Baers blamage, ik zat nog met m'n vingers in m'n oren te hopen dat ie snel zou ophouden met zingen

En nu is 't bedtijd. Trusten!
  zondag 28 september 2008 @ 23:02:30 #280
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61984360
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar de vorige keer dat ik dat deed en een nieuwe ging openen gingen ze zeuren dat de topictitel stom was dus nou durfde ik niet meer Bovendien was ik nog een beetje onder de indruk van Baers blamage, ik zat nog met m'n vingers in m'n oren te hopen dat ie snel zou ophouden met zingen

En nu is 't bedtijd. Trusten!
ik durfde t ook niet nou moet ik zeggen dat ik de harde kern ook niet vind uitblinken in topic titels
pi_61984412
Mijne:
- baardje (stoppelveld)
-houdt van chocola (ik kan hem altijd omkopen met een reep )
- bruine ogen (en ik ook, ons kind heeft fluoriscerend blauw )
Dus dat is ook 2 uit 3.
  zondag 28 september 2008 @ 23:15:48 #282
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61984750
Ik heb soort van advies nodig. Of goeie raad, hell misschien wel gewoon een gedegen schop onder de kont.

Ik heb onlangs van de doc voedingsvoorschriften gekregen voor PDS (Prkkelbaar DarmSyndroom aka we hebben gezien dat je buikpijn hebt maar wij weten ook niet waar het aan ligt). Voorschriften my ass, het zijn gewoon restricties. Ik mag enkel volkoren producten eten, geen vette sauzen, vet vlees en frituur is al helemaal uit den boze. Nu at ik altijd al wel verantwoord en gezond, maar ik ben het helemaal niet gewend om over eten na te denken.

Ik heb nu bij alles, maar dan ook alles wat ik in mn mond wil stoppen: Mag ik dit wel? Ik word er zo fucking onzeker van dat eten op dit moment gewoon stom en vreselijk frustrerend is. En natuurlijk speelt de angst dat die ellendige buikpijn terugkomt een grote rol.

Daarnaast ben ik een obstinist en hart en nieren dus als ik iets niet mag word ik zo opstandig als de pest en ga ik hele stomme dingen eten (soms gewoon dingen die ik niet eens lekker vind) alleen maar voor het "lekker puh" effect. Ik snoep normaliter amper omdat ik niet van zoete troep hou, maar ik heb de afgelopen week wel al 2 zakken drop en en heel pak speculaas weggewerkt omdat 'ik best wel zielug ben omdat ik al zoveel niet mag'.
Het slaat echt nergens op.

Hellup?!
Fok!bejaarde
  zondag 28 september 2008 @ 23:18:57 #283
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61984849
volgens mij zijn hier wel n paar mensen met prikkelbare darm problemen... die hebben vast beter advies voor je dan ik zou kunnen verzinnen...

ik ga schlapen. morgen weer op tijd op...

zwaai!
pi_61984890
Ja, ik heb nooit een diagnose laten stellen omdat ik geen zin heb in de onderzoeken, maar ik heb wel veel PDS-klachten. Weinig stressgerelateerd, veel voedingsgerelateerd. En je weet heus wel hoe het moet: gewoon een gezonde basisvoeding, en dan kun je best eens een klein beetje snoepen. Doe er niet zo moeilijk over. Gezond eten is geen straf, alles wat je lekker vindt uitbannen is dat misschien wel, maar dat is heul niet nodig.
  zondag 28 september 2008 @ 23:21:46 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61984932
Tja Anos ( whehehe, anos )

Je moet gewoon normaal doen. Te lang verkeerd eten als PDS-er kan tot veel ernstiger problemen leiden. Denk aan darmkanker.
Dus als je dood wilt, of een stoma ofzo, dan moet je volgende week gewoon lekker opstandig 2 zakken drop eten, en misschien nog een kilo pepernoten.

pi_61985010
Misschien heeft het zin om bij te houden wanneer je er last van hebt en wat je dan gegeten hebt. Dan hoef je op den duur niet alles uit te bannen wat het misschien zou kunnen veroorzaken, maar kom je erachter wat je wel en niet kunt hebben.
Of je bent heel rigoureus en je verzint van tevoren voor jezelf een weekmenu. Dan hoef je in elk geval niet meer na te denken op het moment dat je het eet. Als je dan iets extra's neemt en je krijgt er last van, dan weet je ook gelijk waar het aan ligt.
  zondag 28 september 2008 @ 23:34:52 #287
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61985250
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
Tja Anos ( whehehe, anos )

Je moet gewoon normaal doen. Te lang verkeerd eten als PDS-er kan tot veel ernstiger problemen leiden. Denk aan darmkanker.
Dus als je dood wilt, of een stoma ofzo, dan moet je volgende week gewoon lekker opstandig 2 zakken drop eten, en misschien nog een kilo pepernoten.

ja ieuw pepernoten! Daar heb ik dus echt geen stoma voor over. Eigenlijk heb ik voor niks een stoma over. Hoe kom ik ooit aan een vent als ik een stoma heb?
.. ik zie het al helemaal voor me: Ow wat ben je heet! Nee schat dat is mn stomazak. Momentje dan koppel ik het e.e.a. even af

Het is gewoon allemaal nieuw en vers en ik haat restricties en beperkingen. Ik haat vage aandoeningen en ik neem mensen met modeziektes in de zeik en nu heb ik er zelf 1. . Karma's a bitch..
Fok!bejaarde
  zondag 28 september 2008 @ 23:38:45 #288
14746 k_i_m
pi_61985348
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu ben ik heel benieuwd ik hoop maar dat je het over je dochter hebt

En nu we het daar toch over hebben: doe weer 's een foto?
Klopt. En ik heb geen nieuwe foto, helaas .
In my life
Why do I smile
  zondag 28 september 2008 @ 23:42:24 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61985441
Zoveel hoef je nu ook weer niet te laten staan;
Hoog in je carbs zitten, heel matig vet en dan alleen olie gebruiken.
Geen boter
Geen uien
Geen bonen
Matig vlees, liefst alleen gevogelte.
Geen melk

Dat scheelt al enorm.

Wil je het goed doen en echt even een lange periode klachtenvrij zijn, probeer dan deze eens:

http://www.scdiet.nl/

Mij heeft het echt geholpen mijn darmen nieuw leven in te blazen.
Inmiddels heb ik wel weer zoveel gezondigd dat ik er eigenlijk weer een maandje aan moet geloven, want mijn darmen zijn door de troep weer super onrustig.
Deze werkt feilloos voor mij en maakt echt de hele boel kalm en schoon.

Ben je meer van meteen goed doen: zie boven.
Belangrijk is dat je veel verse producten eet, chems zijn echt als de pest voor je buik.
  zondag 28 september 2008 @ 23:43:03 #290
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61985462
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb nooit een diagnose laten stellen omdat ik geen zin heb in de onderzoeken, maar ik heb wel veel PDS-klachten. Weinig stressgerelateerd, veel voedingsgerelateerd. En je weet heus wel hoe het moet: gewoon een gezonde basisvoeding, en dan kun je best eens een klein beetje snoepen. Doe er niet zo moeilijk over. Gezond eten is geen straf, alles wat je lekker vindt uitbannen is dat misschien wel, maar dat is heul niet nodig.
Ik heb altijd al veel last van mn buik gehad. Ik kan geen 'vreemd' eten nuttigen zonder dat mn buik giga over de zeik gaat. Stress heeft daar absoluut geen invloed op. Het is ook heel stom want ik eet altijd supergezond. Maar puur het idee dat ik geen <insert foute voeding> meer mag maakt me opstandig. Als je er zelf voor kiest is het toch anders dan dat het niet mag.
Daarom werken dieten volgens mij ook voor sommige mensen heel tegendraads.
Fok!bejaarde
  zondag 28 september 2008 @ 23:55:01 #291
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61985814
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
Zoveel hoef je nu ook weer niet te laten staan;
Hoog in je carbs zitten, heel matig vet en dan alleen olie gebruiken.
Geen boter
Geen uien
Geen bonen
Matig vlees, liefst alleen gevogelte.
Geen melk

Dat scheelt al enorm.

Wil je het goed doen en echt even een lange periode klachtenvrij zijn, probeer dan deze eens:

http://www.scdiet.nl/

Mij heeft het echt geholpen mijn darmen nieuw leven in te blazen.
Inmiddels heb ik wel weer zoveel gezondigd dat ik er eigenlijk weer een maandje aan moet geloven, want mijn darmen zijn door de troep weer super onrustig.
Deze werkt feilloos voor mij en maakt echt de hele boel kalm en schoon.

Ben je meer van meteen goed doen: zie boven.
Belangrijk is dat je veel verse producten eet, chems zijn echt als de pest voor je buik.
OK, dat is weer iets anders dan waar mijn doc mee kwam. Hij verwees me naar de darmlevermaagstichting en was heel streng over vet en volkoren. Nu weet ik dat vet sowieso voor mijn gestel geen aanrader is.
Wel grappig om te zien dat je lijgf automatisch een voorkeur uitspreekt voor de dingen die wel goed voor je zijn. Zo heb ik bv vleestechnisch van kinds af aan een voorkeur voor kip en de kalkoen. Af en toe een stukje rund is ok, maar varken moet ik niet. (ik dacht omdat ze zooi eten.) En ik heb een onverklaarbare aversie jegens aardappelen. Helmaal van die zakjes puree. Bij de gedachte eraan al kan ik een week niet poepen.

Ik ga dat scdiet even heel goed doorlezen. Dank je!!
Fok!bejaarde
  zondag 28 september 2008 @ 23:56:50 #292
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61985858
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klopt. En ik heb geen nieuwe foto, helaas .
Jouw dochter en mijn nichtje. Saampjes zullen zij ooit de schrik van 't Gooi worden. .
Heb je Piglet al tot een meet kunnen ompraten?
Fok!bejaarde
  Vis een optie? maandag 29 september 2008 @ 00:04:36 #293
70532 loveli
N
pi_61986043
Hoi, jullie gaan te snel. Even bijlezen.
crap in = crap out
pi_61986222
Ha, het is 12 uur geweest. Vanaf vandaag ga ik weer écht aan de lijn doen.

Geïnspireerd door ColdFeet: esurituri te salutant.
Zij die gaan verhongeren, groeten u...
  maandag 29 september 2008 @ 00:14:55 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61986253
Anos:

Volkoren slaat nergens op; is ook al achterhaald. SD patienten moeten volkorenbrood juist mijden, irriteert alleen maar. Is ook logisch als je nadenkt, je darmen moeten veel meer werk verrichten met volkoren dan met witbrood.
Af en toe witbrood, vezelrijke crackers of een lepeltje zemelen door je yoghurt is de beste manier.
Geen buikpijn, wel voordeel van vezels.
Veel verse groenten eten ( liefst rauw ) , spaarzaam met fruit ( suikers ) en gewoon olie gebruiken voor alles, dan heb je nergens last van.

Ik vind het bizar dat je huisarts niet van deze laatste ontwikkeling op de hoogte is. Volkorenbrood bij SD patienten is echt alweer een tijdje achterhaald.
pi_61986370
tvp voor het topic dicht is !
pi_61986510
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is PF trouwens?
Ik was bij vriendje vanaf vrijdag en daarna zijn we naar mij gegaan en hij is net weg.
En hij had z'n hyves open laten staan en ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en nu ben ik een beetje geschrokken/sip En ik wist gewoon dat ik me zo zou voelen dus ik snap niet waarom ik zo iets doe.
pi_61986543
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ha, het is 12 uur geweest. Vanaf vandaag ga ik weer écht aan de lijn doen.

Geïnspireerd door ColdFeet: esurituri te salutant.
Zij die gaan verhongeren, groeten u...
Hongeren?
Ik heb een taart gebakken vandaag, jah

Stukje?

Oh, ik was Sopranos aan het kijken. Maar Kim, wat jammer, het is zo'n lekkere blije chica!
pi_61986548
Wat stond er dan in zijn hyves waar je van geschrokken bent?
pi_61986550
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
Anos:

Volkoren slaat nergens op; is ook al achterhaald. SD patienten moeten volkorenbrood juist mijden, irriteert alleen maar. Is ook logisch als je nadenkt, je darmen moeten veel meer werk verrichten met volkoren dan met witbrood.
Af en toe witbrood, vezelrijke crackers of een lepeltje zemelen door je yoghurt is de beste manier.
Geen buikpijn, wel voordeel van vezels.
Veel verse groenten eten ( liefst rauw ) , spaarzaam met fruit ( suikers ) en gewoon olie gebruiken voor alles, dan heb je nergens last van.

Ik vind het bizar dat je huisarts niet van deze laatste ontwikkeling op de hoogte is. Volkorenbrood bij SD patienten is echt alweer een tijdje achterhaald.
Meen je dat serieus? Ik ben al 3 weken lang heel spastisch alle 'witte dingen'als pasta, witte rijst en witbroodaan het vermijden omdat t slecht is. Witbrood heb ik denk ik voor t laatst gegeten toen ik 8 was ofzo. Ik vind het niet lekker, het vult niet en t smaakt me niet.
Jezus wat verwarrend allemaal...
Fok!bejaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')