Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Vivi!quote:Op zondag 28 september 2008 22:10 schreef Vivi het volgende:
Je hoeft toch voorlopig niet langs het randje te lebberen, toch?!
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Klopt, maar het is soms eng om te merken hoe snel je iemand over je grenzen laat gaan. Het is immers allemaal ook vaak zo leuk en je wilt zo graag dat hij/zij gelukkig is etc. etc.quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje aanklooien ook best moet kunnen, als je zelf maar weet hoe het in elkaar zit en als je er maar voor zorgt dat je er niet ongelukkig van wordt
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, want bolletje is weg.
Ik heb even die van mijn navel ontsmet en erin geramd maar dat is een curved barbell en dat doet zeer!
Dus ik heb er nu niks in.
Lamaar gaan, die lol was er toch al vanaf
Als het morgen nog kan dan laat ik er wel een nieuwe inzetten, maar als ie dicht is dan is het pech gehad. Ik laat 'm niet weer zetten.
Viev heerlijk wiefquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo, we zijn allemaal volwassen hier!
Nee dat weet ik, en ik wil ook niet zeggen dat ik het beter weet dan de rest hoorquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ho even Mereltjelief. Jij bent nu stoer en together en geeft je grenzen goed aan... Maar dat is ook nog maar sinds kort!!
Het is niet zo makkelijk om te zorgen dat je zelf niet ongelukkig wordt.
Dat je er weer bent is ook met 1 post wel duidelijk hoorquote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef vamperotica het volgende:
Hallo....
Ik ben er weer!!
Zijn jullie lief geweest?
Ik heb dat boek van dat wasborddieet vor vrouwen.... Heb het alleen nog maar even snel doorgelezen, want geen tijd....
Las wel iets over een ontbijt van eieren en tonijn en dan in de magnetron???
Nee, want die uit mijn navel is 1 mm geloof ik en die uit mijn tong 3quote:Op zondag 28 september 2008 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn bolletjes zijn uitwisselbaar, maar dat had je vast al geprobeerd denk ik? Heb je je eerste staafje ook niet meer? Of moest je die inleveren?
Dat is juist nog béter dommie.quote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
@ Vief: Dat had ik nog niet eens gedaan, dus hij mist niks
Heel goedquote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!![]()
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Ja dat weet ik niet hoor, ik zend die tekens van boven niet.quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?
Zo zit ik ook in elkaar.quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
Mag ik die van jou eens lenen?quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt echt heel erg vies.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Zit je wel geheid de hele ochtend nokkievol.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Ja...Ik vond het ook al een beetje "raar" klinken...quote:
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseksquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
Ah... Kijk.... Da scheelt weer uuuuren terug lezen, willen reageren en halverwege de reaktie bedenken dat het de moeite niet waard is omdat het wel heul erg zout na de maaltijd is enzo.....quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks
Zoiets?
Fijn, toch nog een beetje positiviteit.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
Op zich verstandig, maar voor mij is eten heel veel meer dan dat.quote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
De mijne vindt alcohol ook niet echt vies ofzo.quote:Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
Niet zulke spelletjes gaan spelen, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee. En niet voor een ander denken, je kunt toch niet in haar hoofd kijken. Je kunt alleen maar bedenken wat jíj wilt, en daar moet zij het dan maar mee doen!quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen. Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet
. Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Serieus?quote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Anosmie het volgende:
Soort van happy single hier.
Baard, kaal, kleur ogen, dat interesseert me niet zoveel.. Maar ik moet er niet aan denken dat ik een aan chocolade verzotte vent aan de haak sla. Ik heb zo'n intense aversie jegens chocola. Hoe het ruikt, hoe het smaakt, hoe jhet aanvoelt in je mond. In 1 woord: walgzaam.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Echt wel! Dat is een originele pinus!quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Vivi het volgende:
En dat is niet eens een woord!
Ik word van de lucht alleen al misselijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[shocking confessions of an chocolateless mind]
Serieus?
Hoewel ik niet zo'n sterke aversie tegen chocolade heb, moet ik toch zeggen dat ik niet echt warm word van een man die verzot is op chocolade. Dat is zoiets.... vrouwelijksquote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef Anosmie het volgende:
Soort van happy single hier.
Baard, kaal, kleur ogen, dat interesseert me niet zoveel.. Maar ik moet er niet aan denken dat ik een aan chocolade verzotte vent aan de haak sla. Ik heb zo'n intense aversie jegens chocola. Hoe het ruikt, hoe het smaakt, hoe jhet aanvoelt in je mond. In 1 woord: walgzaam.
Woonde je maar naast mij, kon je je tegoed doen aan baklavaquote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Ik hou niet van chocola. Maar op dit moment overweeg ik om naar de nachtwinkel aan de overkant te wandelen (in m'n badjas) want ik heb zoooooooo'n trek in alles wat slecht is!!
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik word van de lucht alleen al misselijk.
Google:quote:Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt wel! Dat is een originele pinus!
Tegenover welke nachtwinkel woon je?quote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Ik hou niet van chocola. Maar op dit moment overweeg ik om naar de nachtwinkel aan de overkant te wandelen (in m'n badjas) want ik heb zoooooooo'n trek in alles wat slecht is!!
Het was ook niet het eerste waar ik op viel.quote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik niet zo'n sterke aversie tegen chocolade heb, moet ik toch zeggen dat ik niet echt warm word van een man die verzot is op chocolade. Dat is zoiets.... vrouwelijks
Weet ik veel, die winkel heet Achmed of Aziz of Tel Aviv of zoietsquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tegenover welke nachtwinkel woon je?
Waarom plak je er niet een stuk kauwgum onder?quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
Nou, ik heb er dikker draad omheen gewikkeld en vastgezet.
Als dat er vannacht afvalt, dan vertrouw ik op de pierce-god en laat ik 'm eruit
Wat een gekut zeg, sta je dan half kwijlend boven de wasbak je piercing bij elkaar te houden met flosdraad
*Uit lurkstand springt.quote:Op zondag 28 september 2008 17:16 schreef Coca-Cola. het volgende:
Speciaal 'drinkontbijt' hebben we nog niet in huis dus ik zal het wel doen met sinaasapelsap.
doe maar niet, ik heb al voor twee gegeten met mn hele zak kaas uien chips en mn hele bon bon bloc.quote:Op zondag 28 september 2008 22:45 schreef Merel het volgende:
Nu ben ik heel benieuwdquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben de boel effe flessen! Dan weten jullie dat!
Dat blijft niet zitten helaasquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waarom plak je er niet een stuk kauwgum onder?
En net als je er een dikke knoop in wil leggen speelt je slikreflex op..quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef SHE het volgende:
Nou, ik heb er dikker draad omheen gewikkeld en vastgezet.
Als dat er vannacht afvalt, dan vertrouw ik op de pierce-god en laat ik 'm eruit
Wat een gekut zeg, sta je dan half kwijlend boven de wasbak je piercing bij elkaar te houden met flosdraad
Maar de vorige keer dat ik dat deed en een nieuwe ging openen gingen ze zeuren dat de topictitel stom was dus nou durfde ik niet meerquote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
merelll je hebt t joseph topic dichtgegooid! verdrie!
quote:Op zondag 28 september 2008 23:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de vorige keer dat ik dat deed en een nieuwe ging openen gingen ze zeuren dat de topictitel stom was dus nou durfde ik niet meerBovendien was ik nog een beetje onder de indruk van Baers blamage, ik zat nog met m'n vingers in m'n oren te hopen dat ie snel zou ophouden met zingen
En nu is 't bedtijd. Trusten!
ja ieuw pepernoten! Daar heb ik dus echt geen stoma voor over. Eigenlijk heb ik voor niks een stoma over. Hoe kom ik ooit aan een vent als ik een stoma heb?quote:Op zondag 28 september 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
Tja Anos ( whehehe, anos )
Je moet gewoon normaal doen. Te lang verkeerd eten als PDS-er kan tot veel ernstiger problemen leiden. Denk aan darmkanker.
Dus als je dood wilt, of een stoma ofzo, dan moet je volgende week gewoon lekker opstandig 2 zakken drop eten, en misschien nog een kilo pepernoten.
Klopt. En ik heb geen nieuwe foto, helaasquote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwdik hoop maar dat je het over je dochter hebt
En nu we het daar toch over hebben: doe weer 's een foto?
Ik heb altijd al veel last van mn buik gehad. Ik kan geen 'vreemd' eten nuttigen zonder dat mn buik giga over de zeik gaat. Stress heeft daar absoluut geen invloed op. Het is ook heel stom want ik eet altijd supergezond. Maar puur het idee dat ik geen <insert foute voeding> meer mag maakt me opstandig. Als je er zelf voor kiest is het toch anders dan dat het niet mag.quote:Op zondag 28 september 2008 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb nooit een diagnose laten stellen omdat ik geen zin heb in de onderzoeken, maar ik heb wel veel PDS-klachten. Weinig stressgerelateerd, veel voedingsgerelateerd. En je weet heus wel hoe het moet: gewoon een gezonde basisvoeding, en dan kun je best eens een klein beetje snoepen. Doe er niet zo moeilijk over. Gezond eten is geen straf, alles wat je lekker vindt uitbannen is dat misschien wel, maar dat is heul niet nodig.
OK, dat is weer iets anders dan waar mijn doc mee kwam. Hij verwees me naar de darmlevermaagstichting en was heel streng over vet en volkoren. Nu weet ik dat vet sowieso voor mijn gestel geen aanrader is.quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
Zoveel hoef je nu ook weer niet te laten staan;
Hoog in je carbs zitten, heel matig vet en dan alleen olie gebruiken.
Geen boter
Geen uien
Geen bonen
Matig vlees, liefst alleen gevogelte.
Geen melk
Dat scheelt al enorm.
Wil je het goed doen en echt even een lange periode klachtenvrij zijn, probeer dan deze eens:
http://www.scdiet.nl/
Mij heeft het echt geholpen mijn darmen nieuw leven in te blazen.
Inmiddels heb ik wel weer zoveel gezondigd dat ik er eigenlijk weer een maandje aan moet geloven, want mijn darmen zijn door de troep weer super onrustig.
Deze werkt feilloos voor mij en maakt echt de hele boel kalm en schoon.
Ben je meer van meteen goed doen: zie boven.
Belangrijk is dat je veel verse producten eet, chems zijn echt als de pest voor je buik.
Jouw dochter en mijn nichtje. Saampjes zullen zij ooit de schrik van 't Gooi worden.quote:Op zondag 28 september 2008 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb geen nieuwe foto, helaas.
Ik was bij vriendje vanaf vrijdag en daarna zijn we naar mij gegaan en hij is net weg.quote:
Hongeren?quote:Op maandag 29 september 2008 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ha, het is 12 uur geweest. Vanaf vandaag ga ik weer écht aan de lijn doen.
Geïnspireerd door ColdFeet: esurituri te salutant.
Zij die gaan verhongeren, groeten u...
Meen je dat serieus? Ik ben al 3 weken lang heel spastisch alle 'witte dingen'als pasta, witte rijst en witbroodaan het vermijden omdat t slecht is. Witbrood heb ik denk ik voor t laatst gegeten toen ik 8 was ofzo. Ik vind het niet lekker, het vult niet en t smaakt me niet.quote:Op maandag 29 september 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
Anos:
Volkoren slaat nergens op; is ook al achterhaald. SD patienten moeten volkorenbrood juist mijden, irriteert alleen maar. Is ook logisch als je nadenkt, je darmen moeten veel meer werk verrichten met volkoren dan met witbrood.
Af en toe witbrood, vezelrijke crackers of een lepeltje zemelen door je yoghurt is de beste manier.
Geen buikpijn, wel voordeel van vezels.
Veel verse groenten eten ( liefst rauw ) , spaarzaam met fruit ( suikers ) en gewoon olie gebruiken voor alles, dan heb je nergens last van.
Ik vind het bizar dat je huisarts niet van deze laatste ontwikkeling op de hoogte is. Volkorenbrood bij SD patienten is echt alweer een tijdje achterhaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |