abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 22:24:06 #226
331 Merel
Be here now.
pi_61983186
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?
Ja dat weet ik niet hoor, ik zend die tekens van boven niet.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 28 september 2008 @ 22:24:30 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61983198
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
Zo zit ik ook in elkaar.
Ik denk dat ik niet eens de moeite ga nemen morgen mezelf naar de sjop te slepen.
Ik verzin wel weer iets anders idioots; nog een tattoo ofzo
pi_61983209
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:

[ afbeelding ]

Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!

Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Mag ik die van jou eens lenen?
  zondag 28 september 2008 @ 22:24:54 #229
331 Merel
Be here now.
pi_61983216
Oh zal ik nog iets ontopics zeggen? Ik blíjf maar honger houden vanavond, volgens mij maakt m'n maag zich zorgen over het SHE-regime vanaf morgen en probeert ie wat reserves op te bouwen van tevoren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61983292
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61983311
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Dat klinkt echt heel erg vies.
pi_61983315
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
pi_61983324
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Zit je wel geheid de hele ochtend nokkievol.
pi_61983343
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel erg vies.
Ja...Ik vond het ook al een beetje "raar" klinken...
pi_61983345
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks

Zoiets?
pi_61983397
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks

Zoiets?
Ah... Kijk.... Da scheelt weer uuuuren terug lezen, willen reageren en halverwege de reaktie bedenken dat het de moeite niet waard is omdat het wel heul erg zout na de maaltijd is enzo.....

Dank voor de samevatting!!
pi_61983411
Graag gedaan!
pi_61983425
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:

[ afbeelding ]

Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Fijn, toch nog een beetje positiviteit.

De jouwe lijkt wel wat op de mijne trouwens. Dat is 'ie ook alweer 6 jaar.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61983446
De mijne is er nu drie jaar en heeft ook een baard en blauwe ogen. Oh, en hij houdt ook van chocola.
pi_61983493
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
  zondag 28 september 2008 @ 22:33:56 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61983503
Bedankt voor alle adviezen en steunbetuigingen . Jullie zijn geweldig .
Gelukkig snappen jullie ook dat het niet zo gemakkelijk is om eruit te stappen als je er middenin zit. Ik wéét dat ik me laat gebruiken (al realiseert zij zich dat niet eens; en dat vind ik nog het moeilijkst te begrijpen) en ik wéét dat ik beter verdien. Maar het ging zo goehoeoed de afgelopen maanden . Ik hoop echt dat we eruit komen door beter met elkaar te communiceren.

Ik kreeg van m'n zus het advies om het contact gewoon te verbreken. Nu is ze gewend dat ik altijd weer inbind en haar op m'n knietjes smeek me toch niet te verlaten. Ik haat mezelf dat ik dit doe, maar ik doe het wel . Zo walgelijk .
Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen . Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet . Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 september 2008 @ 22:34:13 #242
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983512
SHe, sterkte met het bolletjesdebacle! Ik heb een keer een nachtje met een halve klos rijgaren in mn bakkes doorgebracht nadat ik mn bolletje was kwijtgeraakt. Dat had ik als vervanging om het uiteinde van mn piercing gewikkeld.

Viking.. als een relatie [sub]of affaire[sub] meer energie kost dan dat het oplevert is meestal geen goed teken. Ik begrijp uit je verhalen dta je haar niet kwijt wilt, maar in hoeverre is er sprake van 'hebben'. Hoe kan je haar nu kwijtraken als ze nooit de jouwe zal zijn?

Mijn lijstje voor vandaag:
B: Yoghurt met cruesli
D: kippensoep
T: Wodka om mn keel te ontsmetten
Fok!bejaarde
pi_61983527
Hier ook een baardje, bruine ogen, maar wel verslaafd aan chocola... 2 van de 3.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61983553
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
pi_61983558
Egocentrische mensen zijn zelden zover te krijgen dat ze inzien hoe onredelijk ze zijn...maar dat is al gezegd...
  zondag 28 september 2008 @ 22:35:50 #246
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61983559
Mijn mams moet ook niet bellen als ik aan het posten ben.. Ben je zo 3 pagina's verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anosmie op 28-09-2008 22:42:20 ]
Fok!bejaarde
pi_61983594
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
pi_61983624
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
Op zich verstandig, maar voor mij is eten heel veel meer dan dat.
quote:
Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
De mijne vindt alcohol ook niet echt vies ofzo.
  zondag 28 september 2008 @ 22:38:05 #249
331 Merel
Be here now.
pi_61983635
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:

Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen . Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet . Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
Niet zulke spelletjes gaan spelen, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee. En niet voor een ander denken, je kunt toch niet in haar hoofd kijken. Je kunt alleen maar bedenken wat jíj wilt, en daar moet zij het dan maar mee doen!
pi_61983687
Het blijft toch altijd lastig, relaties. Heb heel lang alleen geleefd, maar dat beviel uitendelijk ook niet, maar een relatie is soms ook maar moeilijk. Ik heb ook wel seksvriendjes gehad, maar daar werd ik onherroepelijk verliefd op. *zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')