Ja dat weet ik niet hoor, ik zend die tekens van boven niet.quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat d'r tong al gespleten genoeg is aux naturel?
Zo zit ik ook in elkaar.quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb een navelpiercing gehad, en toen daar keer op keer het balletje van af viel en het ding uit m'n navel bleef floepen, heb ik besloten dat dat een teken van boven was en dat ie dan maar uit moest blijven. Ik denk dat de piercing-god ook iets aan SHE duidelijk wilde maken
Mag ik die van jou eens lenen?quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!![]()
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Viking, lief ding! Wat een lastige situatie, zeg! Wegwezen zou ongetwijfeld het verstandigst zijn, maar zo te lezen wil je het vooralsnog niet opgeven. Succes dan maar!
Dat klinkt echt heel erg vies.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Zit je wel geheid de hele ochtend nokkievol.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef vamperotica het volgende:
Ah....
Tonijn anders ( als ontbijt he...
eieren klutsen in een magnetronbestendig schaaltje...
tonijn en ui toevoegen en dan in de magnetron tot de eieren in he tmidden droog zijn......
Ja...Ik vond het ook al een beetje "raar" klinken...quote:
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseksquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef vamperotica het volgende:
Moet ik eok nog terug gaan lezen, of heeft er iemand een samenvatting?
Ah... Kijk.... Da scheelt weer uuuuren terug lezen, willen reageren en halverwege de reaktie bedenken dat het de moeite niet waard is omdat het wel heul erg zout na de maaltijd is enzo.....quote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
blablablabaetenblablablaseksblablablaetenblablablaseks
Zoiets?
Fijn, toch nog een beetje positiviteit.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef minilot het volgende:
Nynke, wat een stralende foto! Jullie geven bijna licht!![]()
Die van mij is niet kaal. Hij heeft een baard en hij houdt van chocoladerepen:
[ afbeelding ]
Beetje tegenwicht voor de misère. Wie de buik vol heeft van relaties: het kán ook goed gaan. Vergeet dat niet!
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Die van mij heeft een baard omdat ie lui is, en eten interesseert hem niet. Maakt de avonden een stuk makkelijker (in je eentje snaaien op de bank is ook niet alles).
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het er al moeilijk mee dat mijn vriend een lastige eter is, maar met iemand die eten niet boeiend vind, zou ik denk ik niet kunnen leven.
Op zich verstandig, maar voor mij is eten heel veel meer dan dat.quote:Op zondag 28 september 2008 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij eet alleen als hij echt honger heeft.
De mijne vindt alcohol ook niet echt vies ofzo.quote:Toch zit er wel wat Bourgondisch in; drank is een van zijn grootste liefhebberijen
Niet zulke spelletjes gaan spelen, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee. En niet voor een ander denken, je kunt toch niet in haar hoofd kijken. Je kunt alleen maar bedenken wat jíj wilt, en daar moet zij het dan maar mee doen!quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar wat zou er gebeuren als ik morgen gewoon zou zeggen: "Ik heb genoeg van al je kuren, ik stop ermee"?
De bedoeling is dat zij dan na verloop van tijd weer in mijn mailbox hangt (dat is al eens eerder gebeurd trouwens), maar ik ben toch ook wel weer bang dat ze dat niet zal doen. Bovendien kán ik dat volgens mij helemaal niet
. Ik mis haar al als ik haar een dag niet gesproken heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |