Huh? Ik mis hier ietsquote:
WB Conlechequote:Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: croissant, pain au chocolat
L: sandwich met kip en 1 met ei/ham (benzinepomp)
T: half appeltaartje
T: wodka, stuk chocola uit minibar
D: slakken met zo'n jaren '70 pastei-bakje
kip met kaassaus en rijst (als groente 3 sprieten bieslook)![]()
2 glazen wijn
Héérlijk zo'n vakantie![]()
Hi gals!! Alles goed? We zijn nu halverwege huis in Langres, hebben het echt heerlijk gehad. Morgen of overmorgen zal ik proberen bij te lezen, hoewel ik vrees dat het iets teveel gaat zijn, dus als iemand zich geroepen voelt om me de highlights te geven, hou ik me aanbevolen!
Nou, het begon ineens wel na dat kinderverhaal.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Vorig topic gelezen.
SHE!! What the fuck?? Hou es op man, jullie hadden het toch haske goed? Wat went wrong? Is het alleen het kinderen-verhaal? Mis je de spanning? Denk na! Ben je ongelukkig? En waarom zit je in het gips?
O en voordat ik overkom als de coldharted (schrijf je dat zo??) bitch die ik eigenlijk ben, natuurlijk toch ook een dikkeop de snoet.
Ben te moe om nóg een topic bij te lezen, morgen maar.
Zeg meany, we gaan niet de kapsalonnetjes ( El Avivaquote:Op zondag 28 september 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
Coco, missed ya!
SHE, zeg nou maar gewoon dat je niet zonder kapsalonnetjes kunt....![]()
Het spijt me, je hebt het vast niet verdiend, maar ik kon een kleine schreeuw van vreugde en opluchting toch niet onderdrukken. Je blijft een lekker wijf. En nu of mss later weer available!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, godzijdank.
Ik ben wel vrijgezel geworden
Het is beter zo.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die zag een beetje groenig aan het eind van de rit.
Nou, als je niet vertelt wat je nu doet en eet, kunnen we daar natuurlijk niets mee hequote:Op zondag 28 september 2008 05:34 schreef Coca-Cola. het volgende:
Hoi!
Ik heb al een tijd geprobeerd om af te vallen, maar de motivatie was er niet. Ik hoop dus dat ik, door me hier aan te melden, wat meer motivatie krijg.
Hopelijk lukt het deze keer!
Verder heb ik nog een vraag. Wat is het beste plan als je wilt afvallen als 18-jarige man met 82kg en 188 cm? Ik wil het liefst een beetje tempo in het afvallen, maar het moet ook niet te snel gaan (en dus te moeilijk).
In Den Haag elke zondag, hier nooitquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met
naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt
. Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...
Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt.
Heerlijk hè, zo'n dag.quote:Op zondag 28 september 2008 11:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh... ben al even wakker maar heb nog helemaal niks uitgevoerd. Ik heb de hele dag NIKS te doen en ik ga er heeeeerlijk van genieten.
En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map?quote:Op zondag 28 september 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
ik had net per ongeluk een stukje uit een erotische mailwisseling met
naar Mark gestuurd via MSN. Wat een paniek! Meteen naar hem toe: "Niet lezen, niet lezen!" en het schermpje weggeklikt
. Zou zo gênant zijn geweest als 'ie het gelezen had...
Note to self: eerst kijken wat je onder control + c hebt staan voor je op send klikt.
Het was op MSNquote:Op zondag 28 september 2008 12:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ook het mailtje verwijderd uit zijn mailbox, en uit de verwijderde berichten-map?. Altijd leuk dit soort dingen. Net zo leuk als op msn iets tegen de verkeerde zeggen, omdat je meerdere schermen open had staan.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was op MSN.
En ik heb even gecheckt of 'ie ook chatlogs had, maar dat was niet het geval, dus het zou nu echt weg moeten zijn.
Mailongelukjes heb ik nooit (behalve die ene keer toen ik een sollicitatiebrief vanaf m'n Viking84-adres verstuurde). Ook met sms heb ik geen ongelukjes meer sinds ik een jaar of 6 geleden een keer een zeikverhaal over een vriendin van me, dat bedoeld was voor een vriend, naar die vriendin zelf toestuurde
.
Ik heb er vandaag zelfs spierpijn vanquote:Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed schema zeg, van SHE. Ik heb er een squat-oefening aan toegevoegd. Voel m'n spieren wel!!!
Nope.quote:Op zondag 28 september 2008 11:29 schreef Vivi het volgende:
Joehoeh, SHE, lig je te goedmaaksexen ofzo!
Echt? Nooit geweten.quote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Denk er ook aan dat je in 2-D, foto, film, er 5 kilo dikker uitziet dan IRL!
Klopt, hoe dichter je bij 'dun/slank' komt, hoe meer verschil dat ene kilootje gaat maken. 2 Kilo afvallen maakt bij mij op dit moment ook werkelijk 2 jeansmaten verschil. En 1 kg aankomen ziet eruit als 3 kg. Enorm verschil. Nu was mijn buik vandaag een beetje opgeblazen (had beetje gesnoept omdat ik het even niet meer aankon mezelf alle soorten zoet en lekkers te ontzeggen, vanaf maandag moet ik weer gaan bijhouden wat ik eet en ik kan niet weer weken mezelf in de hand houden), dat zal ook wel verschil gemaakt hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef k_i_m het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Omdat bij mij alles op mijn kont en bovenbenen zat merk ik NU pas na 13kg eraf dat mijn benen en kont eindelijk echt dunner worden. Twee kilo geleden was dus echt nog een broekmaat verschil. Dus het kan best dat echt weinig kilo's héél veel verschil kunnen gaan maken straks.
Die 5 kilo wordt er bij hen weer afgeshopt hoorquote:Op zondag 28 september 2008 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt? Nooit geweten.
Die arme Esprit-meisjes...
Eigenlijk niet nee... ik ken niet echt iemand met hét figuur dat ik zou willen, wel een combinatie van meerdere mensen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die 5 kilo wordt er bij hen weer afgeshopt hoor. Maar die zijn inderdaad wel vrij eng dun
. Hebben jullie eigenlijk een foto/iemand waarvan je het figuur wel zou willen hebben? Ik heb vorige week toch zo'n mooie foto gezien, meisje/vrouw heeft zo'n mooi figuur, als dat toch zou kunnen ...
Kaas is nogal vet, dus als je daar veel van gebruikt kan het wel oplopen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een vraagje over calorien moet hier neem ik aan?
Ik ben sinds kort m'n piza's helemaal zelf gaan maken. En neem ook heel spaarzaam met ingredienten omdat een goede piza dun moet zijn, en je moet hem gewoon uit het handje kunnen eten zonder dat alles er weer afdonderd (vind ik).
Hoeveel calorien zal een zelfgemaakte piza met alleen saus en mozarella erop eigenlijk zijn? En een saus,courgette, groene paprika en ham creatiue (met belegen kaas erop)? Ze zijn omgeveer 26 cm in diameter.
Iedereen gooit namelijk piza op 1 hoop met friet en hamburgers maar...ik zie niet direct waar bij een piza als ik maak nou de calorieen van afspatten!
Zij is wel mooi ja. Voor mij zou ze alleen iets grotere borsten mogen hebben (eigenlijk meer zoals Kate Winsletquote:Op zondag 28 september 2008 14:32 schreef Chicolate het volgende:
Dit plaatje vind ik echt heel erg mooi, was eerste keer dat ik een vrouw echt mooi vond:
[ afbeelding ]
En dit is zij nog een keer:
[ afbeelding ]
Ja, ik hou van erg dun/slank, maar zonder overdreven zichtbare ribben. En het hoofd is ook niet lelijk.
Ja dat van die borsten ben ik met je eens, die van Kate zien er een stuk beter uit. Maar die heb ik gelukkig zelf welquote:Op zondag 28 september 2008 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zij is wel mooi ja. Voor mij zou ze alleen iets grotere borsten mogen hebben (eigenlijk meer zoals Kate Winslet), maar daar kun je zelf meestal niet zo veel aan veranderen. Niet op natuurlijke wijze iig.
Helpt dat ook als motivatie bij jou?
Inderdaad, zij hoeft de hele dag niks anders te doen dan sporten en zorgen dat ze slank blijft.quote:Op zondag 28 september 2008 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat van die borsten ben ik met je eens, die van Kate zien er een stuk beter uit. Maar die heb ik gelukkig zelf wel. Of het motiverend is weet ik niet. Het is iets dat ik nooit zal kunnen bereiken, maar het kan dus blijkbaar wel. Aan de andere kant, zij is topmodel, dus eigenlijk is het ook weer niet bereikbaar voor een normaal mens.
Haal al je ingredienten even hierdoor: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/quote:Op zondag 28 september 2008 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een vraagje over calorien moet hier neem ik aan?
Ik ben sinds kort m'n piza's helemaal zelf gaan maken. En neem ook heel spaarzaam met ingredienten omdat een goede piza dun moet zijn, en je moet hem gewoon uit het handje kunnen eten zonder dat alles er weer afdonderd (vind ik).
Hoeveel calorien zal een zelfgemaakte piza met alleen saus en mozarella erop eigenlijk zijn? En een saus,courgette, groene paprika en ham creatiue (met belegen kaas erop)? Ze zijn omgeveer 26 cm in diameter.
Iedereen gooit namelijk piza op 1 hoop met friet en hamburgers maar...ik zie niet direct waar bij een piza als ik maak nou de calorieen van afspatten!
Hum...dan maar met mate eten...te lekker om nooit te doen, en ik neem het niet als tussendoortje, in het weekend maak ik het als lunch. Voor de rest probeer ik heel verantwoord te eten. Ik ben nog steeds aan het herstellen van een burout, dus heel streng dieten mag ik nu niet eens als ik weer 100% wil gaan werken. Maar ik heb wel 20 kilo teveel om me heen hangen, dus over aan jaar of anderhalf hoop ik dat weg te hebben. Vrijdag begonnen met naar m'n werk fietsen, dat is 40 kn per dag, dus dat helpt een beetje mag ik hopen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
In 150 gram bloem zit toch al zo'n 500kcal, in de kaas misschien ook nog wel 200 ofzo. Daar ga je al...
Als je zoveel kunt missen, so to speak, helpt het vaak al als je gewoon je maaltijden een beetje gezond houdt en het snoep en de drank laat staan. Misschien is het een idee om die pizza voortaan als avondeten te nemen in plaats van lunch? Anders heb je twee keer op een dag een stevige maaltijd.quote:Op zondag 28 september 2008 14:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum...dan maar met mate eten...te lekker om nooit te doen, en ik neem het niet als tussendoortje, in het weekend maak ik het als lunch. Voor de rest probeer ik heel verantwoord te eten. Ik ben nog steeds aan het herstellen van een burout, dus heel streng dieten mag ik nu niet eens als ik weer 100% wil gaan werken. Maar ik heb wel 20 kilo teveel om me heen hangen, dus over aan jaar of anderhalf hoop ik dat weg te hebben. Vrijdag begonnen met naar m'n werk fietsen, dat is 40 kn per dag, dus dat helpt een beetje mag ik hopen.
Snoep en koekjes etc heb ik al geschrapt, 1 biertje per week nog maar! Maar ik zal eens in het andere topic kijken, want ik val geloof ik niet helemaal in de doelgroepquote:Op zondag 28 september 2008 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je zoveel kunt missen, so to speak, helpt het vaak al als je gewoon je maaltijden een beetje gezond houdt en het snoep en de drank laat staan. Misschien is het een idee om die pizza voortaan als avondeten te nemen in plaats van lunch? Anders heb je twee keer op een dag een stevige maaltijd.
Rustig aan doen is ook de enige manier die werkt.
Er is trouwens ook nog een ander dieettopic, Dieetclub deel 264: waar Maeghan geen leuke titel weet . Hier zitten alleen mensen die eigenlijk al een gezond gewicht hebben maar gewoon een paar kilootjes kwijt willen, maar in de Dieetclub zitten meer mensen die veel kilo's kwijt moeten en langer moeten lijnen. Misschien is het ook leuk voor je om daar eens een kijkje te nemen.
In elk geval veel succes!
In zo'n Dr. Oetker diepvriespizza zitten gemiddeld 1200 kcal. Maar ook 800 kcal is erg veel voor een avondmaaltijd.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo'n 800 calorieen, valt tegen zo'n piza...
Heb ik zelf ook nietquote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die vrouw met die bikini te recht, ze heeft geen taille...
Oei, ik had er beter even bij kunnen zeggen dat ik een beetje afwijk van de gemiddelde mens en dus niet uitga en ook geen alcohol drink.quote:Op zondag 28 september 2008 11:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, als je niet vertelt wat je nu doet en eet, kunnen we daar natuurlijk niets mee he. Maar te zien aan het tijdstip waarop je post, ga ik er maar even vanuit dat je net als de meeste jongeren uitgaat en drinkt. Om te beginnen: minder alcohol (je hoeft geen geheelonthouder te worden), geen cola of suikerhoudende frisdrank, opletten met de vette hap en goed slapen! Slapen is goed voor afvallen
. Sport je? Zo niet, doen
.
Laat even weten wat je eet- en bewegingspatroon nu is, kunnen we een stuk meer mee, dat hierboven is wel heel erg basic. Welkom verder.
Joh!quote:Op zondag 28 september 2008 16:53 schreef Coca-Cola. het volgende:
Wel drink ik teveel cola,
Vaak meer een kwestie van het thuis uit niet mee gekregen hebben en daarom ook niet in je ochtend schema en eetpatroon ingecalculeerd hebben.quote:Op zondag 28 september 2008 17:06 schreef kwakveense het volgende:
niet ontbijten is vaak gewoon een onderdeel van geen zin hebben om goed voor jezelf te zorgen...
... Wat alsnog zeer beheurliljk klinktquote:Op zondag 28 september 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Als avondeten ga ik een restjesprutje maken van kip, kikkererwten, spinazie en tomaten.
nou voor mij niet. ben echt wel opgevoed met ontbijten. toen ik eenmaal op kamers woonde heb ik mezelf aangeleerd t niet te doen. me in mn hoofd gehaald dat ik s ochtends niet aan eten moest denken enzo...quote:Op zondag 28 september 2008 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vaak meer een kwestie van het thuis uit niet mee gekregen hebben en daarom ook niet in je ochtend schema en eetpatroon ingecalculeerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |