hmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die gifs zo groot worden
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede post, tevens TVPquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Mahone in s2 ook al veruit de gaafste personage. Jammer dat hij afgelopen seizoen zo'n prutrol had.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Asgard het volgende:
Mahone is echt de beste karakter op dit moment(gevolgd door T-Bag).
Ben benieuwd of ie binnenkort weer in My name is Earl te zien isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:52 schreef Xrenity het volgende:
Hij speelt ook in zo'n comedy he
En Tweener was toch neergeschoten door Mahone?
Dat was Haywire manquote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie binnenkort weer in My name is Earl te zien is.
Toch de moeite waardquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zatquote:Op donderdag 25 september 2008 13:25 schreef Canisfire het volgende:
Wanneer keertTweener
trouwens weer eens terug ?
Ja dusquote:In december 2006 stopte hij met die rol vanwege betrokkenheid bij een ernstig auto-ongeluk. Op 2 december 2006 reed Garrison met zijn SUV-auto tegen een boom aan in Beverly Hills. Bij dit ongeluk kwam de 17-jarige Vahagn Setian om het leven, en twee meisjes van vijftien jaar raakten gewond. Garrison had deze tieners ontmoet bij een benzinestation, en hij wilde met ze naar een feest gaan. Toen hij weg van het feest ging samen met de drie tieners vond het ongeluk plaats. De politie maakte later bekend dat Garrison alcohol op had, ruim twee keer zo veel als is toegestaan. Garrison wordt aangeklaagd voor het rijden onder invloed en het alcohol geven aan minderjarigen. Garrison en zijn verdediging beweren dat de auto last had van technische mankementen. Op 21 mei heeft Garrison schuld bekend tijdens zijn rechtszaak[1]. Op 31 oktober 2007 werd Garrison veroordeeld tot een celstraf van 3 jaar en 4 maanden[2].
Misschien dat het al eerder in de serie voorbij gekomen was. Maar afwachten dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:11 schreef Atreidez het volgende:
De serie is voor ons allemaal nieuw hoorMaar ik denk dat door peuteren of cokegebruik uitgesloten kan worden, aangezien het lijkt alsof ie er ook hoofdpijn bij heeft.
Ik vermoed dat Scofield een uitbraak van kanker heeft...quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk dat scofield een vorm van kanker heeft eerlijk gezegt.
Ben benieuwd door welke grote negers Tweener nu wordt genomenquote:Height
5' 6" (1.68 m)
Ik vermoed dat The Company experimenten heeft uitgevoerd op Michael toen hij nog een kind was. Het zou me niks verbazen als het gaat om buitenaards dna en dat The Company als doel heeft om de aarde klaar te maken voor een buitenaardse invasie... maar het kan ook dna zijn van de haai waar ze al tig keer overheen gesprongen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Thieske het volgende:
Iemand die weet waardoor de neus van Scofield steeds bloed?
Niet ! ha hij is wegens goedgedrag naar een betere gevangenis geplaatst een paar maanden geleden dat plus strafvermindering. Hopelijk zien we Lane Garrison snel weer op het witte doek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1460812/bio
[..]
Ben benieuwd door welke grote negers Tweener nu wordt genomen.
Ik hoop het niet. Evenals dat vervelende zoontje van Linc.quote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet ! ha hij is wegens goedgedrag naar een betere gevangenis geplaatst een paar maanden geleden dat plus strafvermindering. Hopelijk zien we Lane Garrison snel weer op het witte doek.
lijkt mij meer een verhaallijn voor Lost dan PBquote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat The Company experimenten heeft uitgevoerd op Michael toen hij nog een kind was. Het zou me niks verbazen als het gaat om buitenaards dna en dat The Company als doel heeft om de aarde klaar te maken voor een buitenaardse invasie... maar het kan ook dna zijn van de haai waar ze al tig keer overheen gesprongen zijn.
In de trailer van e06 lijken er toch wel een aantal dingen fout te gaan, dat "hoort" er ook wel weer een beetje bijquote:Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou, gister even 3, 4 en 5 bekeken.
Maar het wordt eigenlijk steeds lachwekkender. Allerlei toevalligheden, alles gaat nét goed, dat boren ook.
Ja hoor, totaaaaal onopvallend![]()
En hoe weet Scofield eigenlijk dat er 6 van die dingen zijn?
Het enige wat die chinees zei was iets als: 'je moet het zien als een pizza, wij hebben 1 punt'
De precieze tekst weet ik niet maar niemand had het over 6 punten.
Nou ja, ik kijk wel verder want toch benieuwd maar het écht leuke is er wel af...
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 6 kwam door die wijze uitspraak die die vader altijd zei toch? Een of andere spreuk.
Ohhhh ja!quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef dapluiz het volgende:
Ja over een of ander monster met 6 hoofden ofzo ...
Deze dus : http://nl.wikipedia.org/wiki/Scylla_(monster)
6 hondenkoppen
That's PBquote:Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhh ja!
Oke. Dan is dàt opgelost en alleen de rest nog maar toevallig of wonderbaarlijk
Jij kijkt PB op een totaal verkeerde manierquote:Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou, gister even 3, 4 en 5 bekeken.
Maar het wordt eigenlijk steeds lachwekkender. Allerlei toevalligheden, alles gaat nét goed, dat boren ook.
Ja hoor, totaaaaal onopvallend![]()
En hoe weet Scofield eigenlijk dat er 6 van die dingen zijn?
Het enige wat die chinees zei was iets als: 'je moet het zien als een pizza, wij hebben 1 punt'
De precieze tekst weet ik niet maar niemand had het over 6 punten.
Nou ja, ik kijk wel verder want toch benieuwd maar het écht leuke is er wel af...
+ MacGyverquote:Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Je moet Scofield meer zien als Chuck Norris..
Volgens mij heeft Lincoln ze achtergelaten in Panamaquote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen, maar wtf is er ook alweer met Sofia gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering van dit seizoen zat en dat zij en Lincoln gaanderweg het einde van vorige seizoen steeds meer naar elkaar toe leken te trekken, maar nu hoor je niets meer van haar [of van LJ].
Ze renden weg toen Lincoln werd gearresteerd... Achja het zijn maar stomme 'sidekicks' alleen Sofia was nuttig omdat ze geyl is.quote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen, maar wtf is er ook alweer met Sofia gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering van dit seizoen zat en dat zij en Lincoln gaanderweg het einde van vorige seizoen steeds meer naar elkaar toe leken te trekken, maar nu hoor je niets meer van haar [of van LJ].
Wyatt heeft z'n zoon vermoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
...en het lijkt wel of Wyatt en Mahone elkaar al van eerder kennen.
Denk niet dat het daardoor komt. Uit dat telefoongesprek dacht ik te kunnen opmaken dat ze elkaar al kenden (van toen Mahone nog voor de Company werkte?). We zullen zienquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wyatt heeft z'n zoon vermoord
Dat vergeet je niet zo snel, lijkt me.
Mazzel, en nu niet volgende week hier zielig komen doen dat je het weer niks vond, maar toch moest kijken omdat je wilde weten hoe het af liep.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Jaaha daagDat begin bij die paardenraces is de druppel. Wat een bullshit.
Ik kap ermee. Ik zal seizoen 1 en 2 koesteren, seizoen 3 wel aardig waarderen, maar seizoen 4?![]()
![]()
![]()
IMO.
Maak je daar maar geen zorgen over hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef RubenSosa het volgende:
Mazzel, en nu niet volgende week hier zielig komen doen dat je het weer niks vond, maar toch moest kijken omdat je wilde weten hoe het af liep.
same here: wat is er met die 5 milj ook weer gebeurd??quote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen
Daar heb je een punt... Bij deze aflevering zag je ook het balkje tot 90% gaan, en daarna liepen de twee mannen de kamer uit, waardoor het apparaat geen info meer kon opslurpen. Toch zegt Roland dat hij alles heeftquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Denk juist dat ze dat bewust deden, alweer niet meteen bij de 1e poging de 100% halen is ook eentonig hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Bij deze aflevering zag je ook het balkje tot 90% gaan, en daarna liepen de twee mannen de kamer uit, waardoor het apparaat geen info meer kon opslurpen. Toch zegt Roland dat hij alles heeft
Hij gaat er naar toe bellen en als hij erachter komt dat het een agent is van the company zegt hij het tegen iedereen en dan denken ze dat Mahone weer bij the company hoort.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef endr0me het volgende:
[..]
Het einde is interessanter, wat gaat die Roland doen met het nummer
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef endr0me het volgende:
[..]
Denk juist dat ze dat bewust deden, alweer niet meteen bij de 1e poging de 100% halen is ook eentonig he
Nu ging het er juist om om de device terug te krijgen..
Het einde is interessanter, wat gaat die Roland doen met het nummer
Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoidequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Dat telefoonnummer uit de prullenbak. Ik denk dat 'ie uiteindelijk van plan is om de hele groep te verraden en om er zelf levend vanaf te komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:24 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoide
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?Hij zal wel werken voor een andere partij ofzo
Je bedoelt Xing? Alles is mogelijk in PB.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
tot zoquote:
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Valt mij ook wel een beetje op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?
Ik kreeg echt een kick toen ik opeens Sarah zag lopen
Geweldig!
En ik ben het met je eens over Mahone, hij speelt echt het beste!
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:25 schreef Purky het volgende:
[..]
Valt mij ook wel een beetje op.
En er is ook niet echt passie tussen hem en Sara, vind ik eigenlijk wel jammer. Vond het wel leuk met de laatste ep dat hij zo naar Sara ging lachen maar verder zie je ze nooit echt happy. Meer van 'we zijn weer bij elkaar, wachten tot we weer uit elkaar worden gehaald maar niet genieten van elkaar'. Where is the passion?!
heb nooit gezegd dat ik ging stoppen met kijken toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zienquote:
Denk ik ook, uiteindelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Jaaa dat valt mij ook steeds op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Purky het volgende:
[..]
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Sterker nog..het is alweer de derde die het doet..Kellerman enzo..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? PRECIES t zelfde als Mahone. Eerst gaat ze met tbag ofzo. tbag naait haar (fysiek) daarna komt ze ws Link tegen. Link wordt helemaal gek. Scofield houdt Link tegen en ze zijn allemaal weer vriendjes.
Iets in die richting 110% zeker.
Op dit moment 6.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
Vast al een keer of 93 gevraagd, maar hoeveel afleveringen heeft seizoen 4?
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef _GdR_ het volgende:
Season 1 was zo fukking geweldig...
Daarna werd het echt alleen maar slechter, slechter en voorspelbaarder.
hoe gaar. scofields zn tatoos ineens weg. ep1 wordt in 1x iedereen opgepakt terwijl ze 2 volle seizoenen uit handen van de politie bleven. de creditkaart van sara wordt 'toevallig' gejat toen ze huil huil deed in die kroeg. etc etceerste 5eps van s4 heeft die huilie hacker een macbookpro zonder apple logo. ep6 heeft ie apple logo. En meer van dat soort schraligheid. . ff mahone uitbreken in de rechtbank met die ruige negert achter m aan
![]()
Zoals ik hier al eerder las. Mahone is de enige die prison break nog kijkwaardig maakt. zn blik+muziek in de rechtbank toen hij die gekke neger zag was echt vet. ben ook benieuwd hoe hard mahone m dood gaat maken. (prison break kennenden zal mahone wel dood gaan.)
conclusie. jammer dat ze de serie blijven uitmelken. de kwaliteit is ver te zoeken.
Het is wel vermakelijk.quote:
Echt, nee, echt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk.
En als je iets wilt afzeiken moet je het natuurlijk wel weten waar je t over hebt
Alleen is het jammer dat ze t maar blijven uitmelken en iets te voorspelbaar worden.
Volgens mij is prison break bedoeld om gewoon 1seizoen lang te zijn. 2, 3 en 4 hebben ze gewoon erbij verzonnen omdat het zo succesvol is geworden ofzo![]()
Lijkt me technisch onmogelijk als we het hebben over dat apparaat dat data van andere gegevensdragers draadloos kan overnemen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:11 schreef Rnnz het volgende:
dat apparaat wat ie heeft, is dat technisch gezien ook echt mogelijk om te maken?
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenquote:
Neuhj kdenk dat ze deze gewoon gaan stelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Molluck het volgende:
We gaan nu toch niet na 6 aflevringen kaarten stelen, een hele sloot afleveringen onderdelen voor zo'n nioeuw device scoren?
Wat een debiel iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Lol, dat van die Chinees was natuurlijk zoooo voorspelbaar en dom tegelijk. Dan heb je zo'n apparaatje waarmee je op een handige manier veel geld kan stelen, ga je in Vegas (met 1000 camera's op je gericht) met dat apparaat in je handen bij een gokkast zitten en gelijk voor de hoofdprijs. Jammer dat ze zulk soort dingen in de serie stoppen![]()
Voor de rest wel vermakelijk weer, al had mijn opa T-bag nog kunnen ontwapenen
De gezichtsuitdrukkingen van Sucre bij de oude 'Mike' van 24 waren priceless![]()
Hij zal goed verdient hebben met de vorige seizoenen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Michael een beetje een dikzak aan het worden is? Hij heeft zo'n plofkop in seizoen 4.
Ja. Toen hij de device teruggaf aan Roland zei hij iets van "...stays in Vegas".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Xurk het volgende:
Zou hij haar nu wel of niet gebangd hebben? Dat werd me niet helemaal duidelijk na zijn woordenwisseling met de hacker-nerd. Het lijkt me niet echt in character aangezien hij altijd zo toegewijd is aan Maricruz, maar goed...
Tja, die tumor wordt steeds groter he....kan hij niks aan doen....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Michael een beetje een dikzak aan het worden is? Hij heeft zo'n plofkop in seizoen 4.
Ik bedoel die garage van Don Self, die is toch beveiligd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenDaar stond GATE op.
Mahone, die al jaren in die stad kwam wist toen gelijk op welke verdieping in welk gebouw hij moest zijn:)
Michael wil niemand doden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen Michael de schroeven draaien vroeg kon hij T-Bag toch steken?
Ik denk niet dat hij die vrouw gebangd heeft. Ik denk dat na dat laatste shot de camera stop ging en ze de volgende scene hebben opgenomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef miss-scofield het volgende:
Erg vermakelijke aflevering![]()
Iedereen was super, inclusief Bellick die zich zo zorgen maakte om dat meisje!
Superquote van T-bag: "Without me, that birdbook is about as meaningfull as a fart in a windstorm"!
Ook Sucre was geweldig, ik denk dat 'ie die vrouw zeker ge-bbbbangd heeft
Oh, werkelijk!??! Misschien is Sara dan ook niet echt met een zweep geslagen en zijn haar littekens nep! (Die ik overigens niet zag in haar mooie zwarte -blote rug- jurk!!!)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die vrouw gebangd heeft. Ik denk dat na dat laatste shot de camera stop ging en ze de volgende scene hebben opgenomen.
die kwam me idd bekend voor maar wist niet meer waarvanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
Niemand heeft nog genoemd dat die gast van wie ze de kaart moesten kopiëren de legendarische Mike Novick uit 24 was. Bij deze
.
Daar ken ik hm van. Ik kon hm al niet plaatsenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
Niemand heeft nog genoemd dat die gast van wie ze de kaart moesten kopiëren de legendarische Mike Novick uit 24 was. Bij deze
.
*kwartje valt eindelijk*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
.
Ehm ik noemde het al eerder, Mike uit 24quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef boskameel het volgende:
Ik hoorde dat als Michael dood is aan zijn tumor, Jack Bauer zijn plaats komt innemen.
Nee Rambo is al gecast voor season 6, 7, 8, 9 & 10.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef boskameel het volgende:
Ik hoorde dat als Michael dood is aan zijn tumor, Jack Bauer zijn plaats komt innemen.
dat vond ik echt té lame voor woordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenDaar stond GATE op.
Mahone, die al jaren in die stad kwam wist toen gelijk op welke verdieping in welk gebouw hij moest zijn:)
[..]
Herfstvakantie op FOX?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:40 schreef miss-scofield het volgende:
Zag trouwens op fox.com dat er volgende week geen nieuwe aflevering is!! De 20e pas weer!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:39 schreef pberends het volgende:
Geniaal weer... Sucre. T-bag en z'n nieuwe liefje
.
Whistler is behoorlijk dood. Dus dat wordt wel een beetje lastig denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef men_in_red het volgende:
Zouden Sofia en Whistler nog terugkomen? Die heb ik ook al een tijd niet gezien.
nu je het zegt, vermoord in een steegje bij scofield en mahone toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Whistler is behoorlijk dood. Dus dat wordt wel een beetje lastig denk ik.
Nee jij bent moeders mooistequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef Asgard het volgende:
Sofia heeft een raar hoofd, blehh
Dit is toch een prison break topic ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef versteegrob het volgende:
Ja kut torrents, kan nergens een goede vinden. Had er net 1 binnen, password bah
Of komen de betere torrents later op de dag?
Haar kop lijkt een beetje op die van een man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee jij bent moeders mooiste![]()
Maar iedereen zijn eigenlijk mening natuurlijk
Wat voor een linkje wil je ge'PM'd krijgen... NZB, torrent file, streaming...quote:
Dan is het er dus nog niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Kan nergens ondertiteling vinden..iemand?
Zet het effe in een spoiler tag ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:24 schreef Fyodor het volgende:
De irritante Chinees is eindelijk dood!
En ze hebben die negermans mooi te pakken nu![]()
Waarom? De uitzending is al geweest. Als je hem nog niet hebt gezien, kijk dan ook niet in dit topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zet het effe in een spoiler tag ofzo.
Dan wacht je maar met kijken in dit topic totdat je het gezien heb hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zet het effe in een spoiler tag ofzo.
Verbaasd me nog dat die gast bij bewustzijn was, een fucking koevoet tegen je rug aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef MeScott het volgende:
Die Wyatt zag er behoorlijk gehavend uit kan ik je vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg een halve hartverzakking toen Tea Bag dat wicht sloeg
Niet janken. Mijn eerste nickname voor hem was Lord Homo, heb je dat soms liever?quote:
Dat is voor 95% zeker jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:24 schreef tralalala het volgende:
Die neger komt toch weer gewoon vrij
HELEMAAL mee eens. Wat een schijtwijf zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:34 schreef freiss het volgende:
Van mij mag Sara trouwens ook wel eens dood. Zij is zo irritant met haar flashbacks enzo.
3 november pas weerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:38 schreef Stephan123 het volgende:
Volgende week weer geen prison break ?
En we zwaaien met zn allenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef Canisfire het volgende:
De serie doet pijn zo slecht als dat het nu is geworden.
Ik haak nu echt af met kijken. Iemand enig idee waar siezoen 1 goedkoop op dvd is te krijgen ? dat was nog eens top
In de aanbieding bij mediamarkt 1+2 per stuk 30 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef Canisfire het volgende:
De serie doet pijn zo slecht als dat het nu is geworden.
Ik haak nu echt af met kijken. Iemand enig idee waar siezoen 1 goedkoop op dvd is te krijgen ? dat was nog eens top
Hij heeft inderdaad een punt. Alleen dat punt komt 100 x per topic langs. Ondertussen is het wel duidelijk en is zo ongeveer iedereen van mening dat het begin van Prison Break sterker was. Dus als men minder zeikt en de positieve dingen wat meer waardeertquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:43 schreef Bot13 het volgende:
Hij heeft een punt. Het niveau is echt waanzinnig onderuit geschoffeld.
Seizoen 2 kon nog nét, aangezien daar de Company in principe nog een aardig idee was. Kon al niet toppen aan seizoen 1
En daarna, seizoen 3 was gewoonen dit seizoen behoeft eigenlijk geen uitleg, zo slecht.
Maar toch blijven kijkenDoor William Fichtner, briljant acteur, en Robert Knepper.
Seizoen 1,2 en 3 kopen bij FRS en maar 2 seizoen betalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
In de aanbieding bij mediamarkt 1+2 per stuk 30 euro
Haha anders krijgen ze drie zeker niet verkochtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Seizoen 1,2 en 3 kopen bij FRS en maar 2 seizoen betalen.
Daar ligt seizoen 3 nog niet bij!! Alleen 1 en 2..!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Seizoen 1,2 en 3 kopen bij FRS en maar 2 seizoen betalen.
Het sloeg ook nergens op dat ze die apparaatje aan die Roland meegeven, en niet bij zichzelf houden. Vooral omdat niemand hem echt vertrouwd... :/ Maarjaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Blijft wel duf met hoe ze het geschreven hebben;
- Onrealistische stommiteit dat ie daar in casino met die datalezer zo opzichtig gaat zitten en meteen voor jackpot gaat
- Dat ze ook nog maar geen eens proberen 'm terug te krijgen, Agent Self had makkelijk dat dingen kunnen gaan opclaimen. Zie geen reden waarom ze zouden weigeren.
- Dat die spleetoog dan meteen maar ze gaat verlinken
Maar was wel toffe aflevering opzich weer
Viel mij ook gelijk op, dat die kogel erg laag zat. Alsof die Sucre erg omhoog zat, dat vond ik wel erg jammer en opzichtig.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef Happel het volgende:
Niemand opgevallen dat de kogelgaten in de ruit op 'hoofdhoogte' van Sucre zaten. Knap dat hij dat weet te overleven. Vond ik eigenlijk het enige minpuntje aan de aflevering. Verder heb ik wel genoten, vooral van Gretchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never mind, heb 'm door.
Edit:
En oja, echt tof dat onze Mike van 24 ook een rol heeft in deze aflevering!
[ Bericht 21% gewijzigd door MrManiak op 23-10-2008 01:12:05 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:11 schreef MrManiak het volgende:
Heb ik hier nog een leuke anekdote voor jullie;
Wat als...Dat dacht ik dus ook meteen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viel mij ook op. de enige verklaring die ik heb is dat Waytt stond toen hij schoot, en Sucre in een lage auto zit. Dus dat Waytt naar beneden schootquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:42 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op, dat die kogel erg laag zat. Alsof die Sucre erg omhoog zat, dat vond ik wel erg jammer en opzichtig.
Zouden ze dat soort dingen echt zelf niet opmerken?
spinning bullets a la Wanted?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef bodylotion het volgende:
[..]
viel mij ook op. de enige verklaring die ik heb is dat Waytt stond toen hij schoot, en Sucre in een lage auto zit. Dus dat Waytt naar beneden schoot
En ook dat verhaal tegen die Jap over hollow-points, daar was Sucre niet mee geraakt volgens mij
zat een zender in waardoor Michael kon zien waar hij was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef men_in_red het volgende:
Iemand die snapt wat het uitwisselen van die chips in die macbook voor zin had?
Dudequote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef men_in_red het volgende:
Iemand die snapt wat het uitwisselen van die chips in die macbook voor zin had?
Haha ik dacht precies hetzelfde toen ik het introfilmpje zag en de aflevering zelf. Dikke pad!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef mrhanky het volgende:
Ik vond dit dan wel weer een erg goede afl. Lekker bruut hoe Waytt, Roland aanpakte. De scene van Sarah en Gretsen in die kamer was ook erg goed.
Is het trouwens niemand opgevallen hoe dik Scofield is geworden. Check zijn gezicht, echt niet normaal. Je ziet het al in de begin shot's en het valt op als je daarna het intro filmpje van S4 krijgt te zien(daar ziet hij er namelijk nog normaal uit)
oh nu zie ik het, dat is de chip uit de enkelband, thanks.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef bodylotion het volgende:
[..]
zat een zender in waardoor Michael kon zien waar hij was.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij gaat dood in een dramatische scene.
Jawel, wederom self-quote:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:39 schreef mrhanky het volgende:
Ik vond dit dan wel weer een erg goede afl. Lekker bruut hoe Waytt, Roland aanpakte. De scene van Sarah en Gretsen in die kamer was ook erg goed.
Is het trouwens niemand opgevallen hoe dik Scofield is geworden. Check zijn gezicht, echt niet normaal. Je ziet het al in de begin shot's en het valt op als je daarna het intro filmpje van S4 krijgt te zien(daar ziet hij er namelijk nog normaal uit)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gretchen zal uiteindelijk wel weer Scofield gaan helpen, omdat ze genaaid is door The Company en uit is op wraak. Kwestie van tijd voordat ze vrij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |