hmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die gifs zo groot worden
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Goede post, tevens TVPquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Mahone in s2 ook al veruit de gaafste personage. Jammer dat hij afgelopen seizoen zo'n prutrol had.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Asgard het volgende:
Mahone is echt de beste karakter op dit moment(gevolgd door T-Bag).
Ben benieuwd of ie binnenkort weer in My name is Earl te zien isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:52 schreef Xrenity het volgende:
Hij speelt ook in zo'n comedy he
En Tweener was toch neergeschoten door Mahone?
Dat was Haywire manquote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie binnenkort weer in My name is Earl te zien is.
Toch de moeite waardquote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zatquote:Op donderdag 25 september 2008 13:25 schreef Canisfire het volgende:
Wanneer keertTweener
trouwens weer eens terug ?
Ja dusquote:In december 2006 stopte hij met die rol vanwege betrokkenheid bij een ernstig auto-ongeluk. Op 2 december 2006 reed Garrison met zijn SUV-auto tegen een boom aan in Beverly Hills. Bij dit ongeluk kwam de 17-jarige Vahagn Setian om het leven, en twee meisjes van vijftien jaar raakten gewond. Garrison had deze tieners ontmoet bij een benzinestation, en hij wilde met ze naar een feest gaan. Toen hij weg van het feest ging samen met de drie tieners vond het ongeluk plaats. De politie maakte later bekend dat Garrison alcohol op had, ruim twee keer zo veel als is toegestaan. Garrison wordt aangeklaagd voor het rijden onder invloed en het alcohol geven aan minderjarigen. Garrison en zijn verdediging beweren dat de auto last had van technische mankementen. Op 21 mei heeft Garrison schuld bekend tijdens zijn rechtszaak[1]. Op 31 oktober 2007 werd Garrison veroordeeld tot een celstraf van 3 jaar en 4 maanden[2].
Misschien dat het al eerder in de serie voorbij gekomen was. Maar afwachten dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:11 schreef Atreidez het volgende:
De serie is voor ons allemaal nieuw hoorMaar ik denk dat door peuteren of cokegebruik uitgesloten kan worden, aangezien het lijkt alsof ie er ook hoofdpijn bij heeft.
Ik vermoed dat Scofield een uitbraak van kanker heeft...quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk dat scofield een vorm van kanker heeft eerlijk gezegt.
Ben benieuwd door welke grote negers Tweener nu wordt genomenquote:Height
5' 6" (1.68 m)
Ik vermoed dat The Company experimenten heeft uitgevoerd op Michael toen hij nog een kind was. Het zou me niks verbazen als het gaat om buitenaards dna en dat The Company als doel heeft om de aarde klaar te maken voor een buitenaardse invasie... maar het kan ook dna zijn van de haai waar ze al tig keer overheen gesprongen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Thieske het volgende:
Iemand die weet waardoor de neus van Scofield steeds bloed?
Niet ! ha hij is wegens goedgedrag naar een betere gevangenis geplaatst een paar maanden geleden dat plus strafvermindering. Hopelijk zien we Lane Garrison snel weer op het witte doek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:12 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1460812/bio
[..]
Ben benieuwd door welke grote negers Tweener nu wordt genomen.
Ik hoop het niet. Evenals dat vervelende zoontje van Linc.quote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet ! ha hij is wegens goedgedrag naar een betere gevangenis geplaatst een paar maanden geleden dat plus strafvermindering. Hopelijk zien we Lane Garrison snel weer op het witte doek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |