abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:56:33 #1
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_60921338

Hier verder over Prison Break.

Vanaf 1 september Start Seizoen 4 in de USA. En het begint meteen goed met een dubbele aflevering.
Hier alvast een voorproefje met de castfoto van S4.

Seizoen I
Michael Scofiel laat zich opsluiten in de Fox River gevangenis om zijn broer (Lincoln Burrows) te bevrijden.

Seizoen II

De "Fox River 8" valt tijdens de ontsnapping uit elkaar, een aantal sterft door de achtervolging.

Seizoen III (huidige seizoen)
Michael, T- bag, Mahone en Ballick komen in Sona (Panama) in een gevangenis terecht. Lincoln probeert met hulp van Sucre, Michael hieruit te krijgen, maar moet daarbij ook James Whistler vrij krijgen. Hij wordt daarbij onder druk gezet door middel van het ontvoeren van zijn zoon LJ door Suzan.

De volgende karakters zullen in Seizoen 4 weer van de Partij zijn:

Michael Scofield (Wentworth Miller) & Lincoln Burrows (Domenic Purcell)

Brad Ballick (Wade Williams) & Fernando Sucre (Amaury Nolasco)

Suzan b. Anthony (Jodi Lyn O'Keefe) & T-Bag (Robert Knepper)

Alexander Mohone (William Fichter) & James Whistler (Chris Vance)

Nieuwe Personages:

(William Cress) & (James Hiroyuki) & (Michael Rappaport)

En als verrassing
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Binnenkort ook foto's van de rest van de nieuwe cast)

UITZENDSCHEMA

Season 4, Episode 1: Scylla
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 2: Breaking and Entering
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 3: Shut Down
Original Air Date: 9 September 2008

Season 4, Episode 4: Eagles and Angels
Original Air Date: 16 September 2008

Season 4, Episode 5: Safe and Sound
Original Air Date: 22 September 2008

Season 4, Episode 6: Blow Out
Original Air Date: 29 September 2008

Topic # 62

[ Bericht 10% gewijzigd door Chielus op 18-08-2008 13:03:06 ]
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_60921352
nog 14 dagen
pi_60921874
Hoe is S3 nou ook alweer afgelopen??
pi_60922203
2 weken nog maar ?
Schiet al aardig op
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:09:54 #5
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60923255
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe is S3 nou ook alweer afgelopen??
Ik moet ook weer een paar epi's van S3 kijken voor ik weer weet hoe het verhaal ook alweer gelopen was. Ik kan me nu herinneren dat Sarah onthoofd was door die suzan en daarna niet meer in de serie was, maar dat weet ik niet meer zeker. Dus ik moet echt weer even terugkijken

Kan niet wachten op de nieuwe epi's in ieder geval
pi_60924274
ik zal t wel weer gaan kijken maar om nu te zeggen dat ik niet kan wachten.... niet bepaald

overigens las ik dit op eztv dat er iets met iemand gaat gebeuren in de seizoensopening, maar met wie is niet duidelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:53:31 #7
130755 Kinga
versier hier
pi_60924616
Ik vind het juist heel leuk dat Sarah weer terug komt. Heb haar toch wel gemist, en denk dat daarom seizoen 3 gedeeltelijk niet zo boeiend was zonder haar. Ff Michael zijn reden tot zijn gedrag wegenemen... tsja, dan zakt alles in elkaar ja.
pi_60925954
argh kan niet wachten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_60926203
ik ben ook reuze benieuwd wat ze er dit seizoen van gaan maken hoor
what you see, is what you get!
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:50:26 #10
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60926211
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het juist heel leuk dat Sarah weer terug komt. Heb haar toch wel gemist, en denk dat daarom seizoen 3 gedeeltelijk niet zo boeiend was zonder haar. Ff Michael zijn reden tot zijn gedrag wegenemen... tsja, dan zakt alles in elkaar ja.
Ben ik het wel redelijk mee eens. Vond het ook jammer dat ze er niet meer was. Maar haar dood gaf Micheal naar mijn idee juist meer reden om vrij te komen en haar moordenaar aan te pakken. Dus dat de boel hierdoor in elkaar zakte ben ik het niet helemaal mee eens
pi_60926259
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het raar dat ze terug komt.
Feit is dat Gretchen Michael onder druk zet en zoals we hebben kunnen zien is madame geen lievertje.
Dus ze heeft Sarah onthoofd. Tenminste, in de doos die Linc kreeg zat het hoofd van Sarah.

Michael boos en aan het eind van S03 wil hij op zoek naar de moordenaars van Sarah, dat was het idee volgens mij, t eindigde geloof ik met het bloemetje wat hij voor haar verjaardag gevouwen had en terug kreeg als enige aandenken aan haar. Go Michael!
En dan blijkt dat ze weer dingen andere dingen moeten doen en dan is Sarah weer terug.
Alsof ze een totaal ander verhaal willen maken als waar ze met S03 mee gestopt zijn.

Ze was dood, haar hoofd zat in een doos en ik vind niet dat ze er mee weg kunnen komen dat ze weer in de serie zit.

Maar misschien heb ik het wel helemaal mis en wordt het weer net zo bloedstollend als S01.
Screw them.
We're going home.
pi_60926361
ik vind het echt jammer dat sarah terug is, gretchen daarentegen mag van mij het heule seizoen blijven, heb liever dat het een soort GTST wordt waarin Michael sarah dumpt en er van door gaat met gretchen en kindertjes krijgt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_60927569
Sarah terug is echt te onzinnig. Ik hoop nog steeds, eigenlijk tegen beter weten in, dat seizoen 4 het kijken waard zal zijn.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_60927622
Jeeejjj, nieuwe episodes op mijn verjaardag!!! En het zijn er nog twee ook
Ik kan niet wachten
I ♥ PB
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:44:38 #15
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60927676
w00t Michael Rapaport
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60928140
nog 14/15 dagen dus
Ben benieuwd wat ze er dit seizoen van gemaakt hebben, ik heb de afgelopen maanden nauwelijks iets over prison break gelezen.
You dream it, I live it.
pi_60928290
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:02 schreef Meddo het volgende:
nog 14/15 dagen dus
Ben benieuwd wat ze er dit seizoen van gemaakt hebben, ik heb de afgelopen maanden nauwelijks iets over prison break gelezen.
ik eigenlijk te veel gelezen en trailers op yoetoob gezien
pi_60930081
Terug Vind Sara
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:16:48 #19
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_60931211
Ik heb zelfs in de agenda op mijn werk een herinnering gezet. Ik mag het natuurlijk niet vergeten
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:21:48 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60931347
tvp.. anders vergeet ik 't straks en dát moeten we niet hebben he
Huilen dan.
pi_60931879
Wat hoor ik toch ?
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:56:47 #22
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_60932379
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:
overigens las ik dit op eztv dat er iets met iemand gaat gebeuren in de seizoensopening, maar met wie is niet duidelijk
SPOILER
Er gebeurt zeker "iets" met Sarah Zou nog lulliger zijn dan Michael's terugkeer in LOST
pi_61010914

Wat een one tree hill foto
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61062334
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat hoor ik toch ?
[ afbeelding ]
ik hoor de zee

Ontopic : Ik kan niet wachten om ze weer te zien
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:43:08 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_61070267
Ik heb ook wel weer zin in het nieuwe seizoen. Op zich vind ik het wel leuk dat Sarah weer terug komt maar ik vraag me echt af hoe ze dat in het verhaal willen verwerken zonder geloofwaardigheid, voor zo ver deze serie dat nog heeft, te behouden.
SPOILER
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')