Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoidequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Dat telefoonnummer uit de prullenbak. Ik denk dat 'ie uiteindelijk van plan is om de hele groep te verraden en om er zelf levend vanaf te komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:24 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoide
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?Hij zal wel werken voor een andere partij ofzo
Je bedoelt Xing? Alles is mogelijk in PB.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
tot zoquote:
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Valt mij ook wel een beetje op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?
Ik kreeg echt een kick toen ik opeens Sarah zag lopen
Geweldig!
En ik ben het met je eens over Mahone, hij speelt echt het beste!
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:25 schreef Purky het volgende:
[..]
Valt mij ook wel een beetje op.
En er is ook niet echt passie tussen hem en Sara, vind ik eigenlijk wel jammer. Vond het wel leuk met de laatste ep dat hij zo naar Sara ging lachen maar verder zie je ze nooit echt happy. Meer van 'we zijn weer bij elkaar, wachten tot we weer uit elkaar worden gehaald maar niet genieten van elkaar'. Where is the passion?!
heb nooit gezegd dat ik ging stoppen met kijken toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zienquote:
Denk ik ook, uiteindelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Jaaa dat valt mij ook steeds op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Purky het volgende:
[..]
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Sterker nog..het is alweer de derde die het doet..Kellerman enzo..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? PRECIES t zelfde als Mahone. Eerst gaat ze met tbag ofzo. tbag naait haar (fysiek) daarna komt ze ws Link tegen. Link wordt helemaal gek. Scofield houdt Link tegen en ze zijn allemaal weer vriendjes.
Iets in die richting 110% zeker.
Op dit moment 6.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
Vast al een keer of 93 gevraagd, maar hoeveel afleveringen heeft seizoen 4?
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef _GdR_ het volgende:
Season 1 was zo fukking geweldig...
Daarna werd het echt alleen maar slechter, slechter en voorspelbaarder.
hoe gaar. scofields zn tatoos ineens weg. ep1 wordt in 1x iedereen opgepakt terwijl ze 2 volle seizoenen uit handen van de politie bleven. de creditkaart van sara wordt 'toevallig' gejat toen ze huil huil deed in die kroeg. etc etceerste 5eps van s4 heeft die huilie hacker een macbookpro zonder apple logo. ep6 heeft ie apple logo. En meer van dat soort schraligheid. . ff mahone uitbreken in de rechtbank met die ruige negert achter m aan
![]()
Zoals ik hier al eerder las. Mahone is de enige die prison break nog kijkwaardig maakt. zn blik+muziek in de rechtbank toen hij die gekke neger zag was echt vet. ben ook benieuwd hoe hard mahone m dood gaat maken. (prison break kennenden zal mahone wel dood gaan.)
conclusie. jammer dat ze de serie blijven uitmelken. de kwaliteit is ver te zoeken.
Het is wel vermakelijk.quote:
Echt, nee, echt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk.
En als je iets wilt afzeiken moet je het natuurlijk wel weten waar je t over hebt
Alleen is het jammer dat ze t maar blijven uitmelken en iets te voorspelbaar worden.
Volgens mij is prison break bedoeld om gewoon 1seizoen lang te zijn. 2, 3 en 4 hebben ze gewoon erbij verzonnen omdat het zo succesvol is geworden ofzo![]()
Lijkt me technisch onmogelijk als we het hebben over dat apparaat dat data van andere gegevensdragers draadloos kan overnemen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:11 schreef Rnnz het volgende:
dat apparaat wat ie heeft, is dat technisch gezien ook echt mogelijk om te maken?
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenquote:
Neuhj kdenk dat ze deze gewoon gaan stelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Molluck het volgende:
We gaan nu toch niet na 6 aflevringen kaarten stelen, een hele sloot afleveringen onderdelen voor zo'n nioeuw device scoren?
Wat een debiel iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Lol, dat van die Chinees was natuurlijk zoooo voorspelbaar en dom tegelijk. Dan heb je zo'n apparaatje waarmee je op een handige manier veel geld kan stelen, ga je in Vegas (met 1000 camera's op je gericht) met dat apparaat in je handen bij een gokkast zitten en gelijk voor de hoofdprijs. Jammer dat ze zulk soort dingen in de serie stoppen![]()
Voor de rest wel vermakelijk weer, al had mijn opa T-bag nog kunnen ontwapenen
De gezichtsuitdrukkingen van Sucre bij de oude 'Mike' van 24 waren priceless![]()
Hij zal goed verdient hebben met de vorige seizoenen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Michael een beetje een dikzak aan het worden is? Hij heeft zo'n plofkop in seizoen 4.
Ja. Toen hij de device teruggaf aan Roland zei hij iets van "...stays in Vegas".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Xurk het volgende:
Zou hij haar nu wel of niet gebangd hebben? Dat werd me niet helemaal duidelijk na zijn woordenwisseling met de hacker-nerd. Het lijkt me niet echt in character aangezien hij altijd zo toegewijd is aan Maricruz, maar goed...
Tja, die tumor wordt steeds groter he....kan hij niks aan doen....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Michael een beetje een dikzak aan het worden is? Hij heeft zo'n plofkop in seizoen 4.
Ik bedoel die garage van Don Self, die is toch beveiligd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenDaar stond GATE op.
Mahone, die al jaren in die stad kwam wist toen gelijk op welke verdieping in welk gebouw hij moest zijn:)
Michael wil niemand doden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen Michael de schroeven draaien vroeg kon hij T-Bag toch steken?
Ik denk niet dat hij die vrouw gebangd heeft. Ik denk dat na dat laatste shot de camera stop ging en ze de volgende scene hebben opgenomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef miss-scofield het volgende:
Erg vermakelijke aflevering![]()
Iedereen was super, inclusief Bellick die zich zo zorgen maakte om dat meisje!
Superquote van T-bag: "Without me, that birdbook is about as meaningfull as a fart in a windstorm"!
Ook Sucre was geweldig, ik denk dat 'ie die vrouw zeker ge-bbbbangd heeft
Oh, werkelijk!??! Misschien is Sara dan ook niet echt met een zweep geslagen en zijn haar littekens nep! (Die ik overigens niet zag in haar mooie zwarte -blote rug- jurk!!!)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die vrouw gebangd heeft. Ik denk dat na dat laatste shot de camera stop ging en ze de volgende scene hebben opgenomen.
die kwam me idd bekend voor maar wist niet meer waarvanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
Niemand heeft nog genoemd dat die gast van wie ze de kaart moesten kopiëren de legendarische Mike Novick uit 24 was. Bij deze
.
Daar ken ik hm van. Ik kon hm al niet plaatsenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
Niemand heeft nog genoemd dat die gast van wie ze de kaart moesten kopiëren de legendarische Mike Novick uit 24 was. Bij deze
.
*kwartje valt eindelijk*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
.
Ehm ik noemde het al eerder, Mike uit 24quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:45 schreef Merkie het volgende:
.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef boskameel het volgende:
Ik hoorde dat als Michael dood is aan zijn tumor, Jack Bauer zijn plaats komt innemen.
Nee Rambo is al gecast voor season 6, 7, 8, 9 & 10.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef boskameel het volgende:
Ik hoorde dat als Michael dood is aan zijn tumor, Jack Bauer zijn plaats komt innemen.
dat vond ik echt té lame voor woordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenDaar stond GATE op.
Mahone, die al jaren in die stad kwam wist toen gelijk op welke verdieping in welk gebouw hij moest zijn:)
[..]
Herfstvakantie op FOX?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:40 schreef miss-scofield het volgende:
Zag trouwens op fox.com dat er volgende week geen nieuwe aflevering is!! De 20e pas weer!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:39 schreef pberends het volgende:
Geniaal weer... Sucre. T-bag en z'n nieuwe liefje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |