quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zienquote:
Denk ik ook, uiteindelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Jaaa dat valt mij ook steeds op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Purky het volgende:
[..]
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Sterker nog..het is alweer de derde die het doet..Kellerman enzo..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? PRECIES t zelfde als Mahone. Eerst gaat ze met tbag ofzo. tbag naait haar (fysiek) daarna komt ze ws Link tegen. Link wordt helemaal gek. Scofield houdt Link tegen en ze zijn allemaal weer vriendjes.
Iets in die richting 110% zeker.
Op dit moment 6.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
Vast al een keer of 93 gevraagd, maar hoeveel afleveringen heeft seizoen 4?
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef _GdR_ het volgende:
Season 1 was zo fukking geweldig...
Daarna werd het echt alleen maar slechter, slechter en voorspelbaarder.
hoe gaar. scofields zn tatoos ineens weg. ep1 wordt in 1x iedereen opgepakt terwijl ze 2 volle seizoenen uit handen van de politie bleven. de creditkaart van sara wordt 'toevallig' gejat toen ze huil huil deed in die kroeg. etc etceerste 5eps van s4 heeft die huilie hacker een macbookpro zonder apple logo. ep6 heeft ie apple logo. En meer van dat soort schraligheid. . ff mahone uitbreken in de rechtbank met die ruige negert achter m aan
![]()
Zoals ik hier al eerder las. Mahone is de enige die prison break nog kijkwaardig maakt. zn blik+muziek in de rechtbank toen hij die gekke neger zag was echt vet. ben ook benieuwd hoe hard mahone m dood gaat maken. (prison break kennenden zal mahone wel dood gaan.)
conclusie. jammer dat ze de serie blijven uitmelken. de kwaliteit is ver te zoeken.
Het is wel vermakelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |