Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenquote:
Neuhj kdenk dat ze deze gewoon gaan stelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Molluck het volgende:
We gaan nu toch niet na 6 aflevringen kaarten stelen, een hele sloot afleveringen onderdelen voor zo'n nioeuw device scoren?
Wat een debiel iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:57 schreef Fyodor het volgende:
Lol, dat van die Chinees was natuurlijk zoooo voorspelbaar en dom tegelijk. Dan heb je zo'n apparaatje waarmee je op een handige manier veel geld kan stelen, ga je in Vegas (met 1000 camera's op je gericht) met dat apparaat in je handen bij een gokkast zitten en gelijk voor de hoofdprijs. Jammer dat ze zulk soort dingen in de serie stoppen![]()
Voor de rest wel vermakelijk weer, al had mijn opa T-bag nog kunnen ontwapenen
De gezichtsuitdrukkingen van Sucre bij de oude 'Mike' van 24 waren priceless![]()
Hij zal goed verdient hebben met de vorige seizoenen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Michael een beetje een dikzak aan het worden is? Hij heeft zo'n plofkop in seizoen 4.
Ja. Toen hij de device teruggaf aan Roland zei hij iets van "...stays in Vegas".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:37 schreef Xurk het volgende:
Zou hij haar nu wel of niet gebangd hebben? Dat werd me niet helemaal duidelijk na zijn woordenwisseling met de hacker-nerd. Het lijkt me niet echt in character aangezien hij altijd zo toegewijd is aan Maricruz, maar goed...
Tja, die tumor wordt steeds groter he....kan hij niks aan doen....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Michael een beetje een dikzak aan het worden is? Hij heeft zo'n plofkop in seizoen 4.
Ik bedoel die garage van Don Self, die is toch beveiligd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
Scofield had snel weer papieren zwaan ding gevouwenDaar stond GATE op.
Mahone, die al jaren in die stad kwam wist toen gelijk op welke verdieping in welk gebouw hij moest zijn:)
Michael wil niemand doden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen Michael de schroeven draaien vroeg kon hij T-Bag toch steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |