Wyatt heeft z'n zoon vermoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
...en het lijkt wel of Wyatt en Mahone elkaar al van eerder kennen.
Denk niet dat het daardoor komt. Uit dat telefoongesprek dacht ik te kunnen opmaken dat ze elkaar al kenden (van toen Mahone nog voor de Company werkte?). We zullen zienquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wyatt heeft z'n zoon vermoord
Dat vergeet je niet zo snel, lijkt me.
Mazzel, en nu niet volgende week hier zielig komen doen dat je het weer niks vond, maar toch moest kijken omdat je wilde weten hoe het af liep.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Jaaha daagDat begin bij die paardenraces is de druppel. Wat een bullshit.
Ik kap ermee. Ik zal seizoen 1 en 2 koesteren, seizoen 3 wel aardig waarderen, maar seizoen 4?![]()
![]()
![]()
IMO.
Maak je daar maar geen zorgen over hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef RubenSosa het volgende:
Mazzel, en nu niet volgende week hier zielig komen doen dat je het weer niks vond, maar toch moest kijken omdat je wilde weten hoe het af liep.
same here: wat is er met die 5 milj ook weer gebeurd??quote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen
Daar heb je een punt... Bij deze aflevering zag je ook het balkje tot 90% gaan, en daarna liepen de twee mannen de kamer uit, waardoor het apparaat geen info meer kon opslurpen. Toch zegt Roland dat hij alles heeftquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Denk juist dat ze dat bewust deden, alweer niet meteen bij de 1e poging de 100% halen is ook eentonig hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Bij deze aflevering zag je ook het balkje tot 90% gaan, en daarna liepen de twee mannen de kamer uit, waardoor het apparaat geen info meer kon opslurpen. Toch zegt Roland dat hij alles heeft
Hij gaat er naar toe bellen en als hij erachter komt dat het een agent is van the company zegt hij het tegen iedereen en dan denken ze dat Mahone weer bij the company hoort.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef endr0me het volgende:
[..]
Het einde is interessanter, wat gaat die Roland doen met het nummer
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef endr0me het volgende:
[..]
Denk juist dat ze dat bewust deden, alweer niet meteen bij de 1e poging de 100% halen is ook eentonig he
Nu ging het er juist om om de device terug te krijgen..
Het einde is interessanter, wat gaat die Roland doen met het nummer
Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoidequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Dat telefoonnummer uit de prullenbak. Ik denk dat 'ie uiteindelijk van plan is om de hele groep te verraden en om er zelf levend vanaf te komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:24 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoide
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?Hij zal wel werken voor een andere partij ofzo
Je bedoelt Xing? Alles is mogelijk in PB.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
tot zoquote:
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Valt mij ook wel een beetje op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?
Ik kreeg echt een kick toen ik opeens Sarah zag lopen
Geweldig!
En ik ben het met je eens over Mahone, hij speelt echt het beste!
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:25 schreef Purky het volgende:
[..]
Valt mij ook wel een beetje op.
En er is ook niet echt passie tussen hem en Sara, vind ik eigenlijk wel jammer. Vond het wel leuk met de laatste ep dat hij zo naar Sara ging lachen maar verder zie je ze nooit echt happy. Meer van 'we zijn weer bij elkaar, wachten tot we weer uit elkaar worden gehaald maar niet genieten van elkaar'. Where is the passion?!
heb nooit gezegd dat ik ging stoppen met kijken toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zienquote:
Denk ik ook, uiteindelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Jaaa dat valt mij ook steeds op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Purky het volgende:
[..]
En wat dan nog? Hij gaat met Sara om alsof het zijn zus is! Terwijl hij in seizoen 2 en 3 zoveel moeite deed om Sara bij zich te krijgen, wraak nam op die mensen voor Sara, nu heeft ie haar bij zich en er is nog niks spetterends gebeurd. Dat wil ik gewoon zien
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
Is het raar als ik denk dat Gretchen team Scofield gaat helpen?
Sterker nog..het is alweer de derde die het doet..Kellerman enzo..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? PRECIES t zelfde als Mahone. Eerst gaat ze met tbag ofzo. tbag naait haar (fysiek) daarna komt ze ws Link tegen. Link wordt helemaal gek. Scofield houdt Link tegen en ze zijn allemaal weer vriendjes.
Iets in die richting 110% zeker.
Op dit moment 6.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:16 schreef Thieske het volgende:
Vast al een keer of 93 gevraagd, maar hoeveel afleveringen heeft seizoen 4?
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:37 schreef _GdR_ het volgende:
Season 1 was zo fukking geweldig...
Daarna werd het echt alleen maar slechter, slechter en voorspelbaarder.
hoe gaar. scofields zn tatoos ineens weg. ep1 wordt in 1x iedereen opgepakt terwijl ze 2 volle seizoenen uit handen van de politie bleven. de creditkaart van sara wordt 'toevallig' gejat toen ze huil huil deed in die kroeg. etc etceerste 5eps van s4 heeft die huilie hacker een macbookpro zonder apple logo. ep6 heeft ie apple logo. En meer van dat soort schraligheid. . ff mahone uitbreken in de rechtbank met die ruige negert achter m aan
![]()
Zoals ik hier al eerder las. Mahone is de enige die prison break nog kijkwaardig maakt. zn blik+muziek in de rechtbank toen hij die gekke neger zag was echt vet. ben ook benieuwd hoe hard mahone m dood gaat maken. (prison break kennenden zal mahone wel dood gaan.)
conclusie. jammer dat ze de serie blijven uitmelken. de kwaliteit is ver te zoeken.
Het is wel vermakelijk.quote:
Echt, nee, echt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk.
En als je iets wilt afzeiken moet je het natuurlijk wel weten waar je t over hebt
Alleen is het jammer dat ze t maar blijven uitmelken en iets te voorspelbaar worden.
Volgens mij is prison break bedoeld om gewoon 1seizoen lang te zijn. 2, 3 en 4 hebben ze gewoon erbij verzonnen omdat het zo succesvol is geworden ofzo![]()
Lijkt me technisch onmogelijk als we het hebben over dat apparaat dat data van andere gegevensdragers draadloos kan overnemen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:11 schreef Rnnz het volgende:
dat apparaat wat ie heeft, is dat technisch gezien ook echt mogelijk om te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |