lijkt mij meer een verhaallijn voor Lost dan PBquote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat The Company experimenten heeft uitgevoerd op Michael toen hij nog een kind was. Het zou me niks verbazen als het gaat om buitenaards dna en dat The Company als doel heeft om de aarde klaar te maken voor een buitenaardse invasie... maar het kan ook dna zijn van de haai waar ze al tig keer overheen gesprongen zijn.
In de trailer van e06 lijken er toch wel een aantal dingen fout te gaan, dat "hoort" er ook wel weer een beetje bijquote:Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou, gister even 3, 4 en 5 bekeken.
Maar het wordt eigenlijk steeds lachwekkender. Allerlei toevalligheden, alles gaat nét goed, dat boren ook.
Ja hoor, totaaaaal onopvallend![]()
En hoe weet Scofield eigenlijk dat er 6 van die dingen zijn?
Het enige wat die chinees zei was iets als: 'je moet het zien als een pizza, wij hebben 1 punt'
De precieze tekst weet ik niet maar niemand had het over 6 punten.
Nou ja, ik kijk wel verder want toch benieuwd maar het écht leuke is er wel af...
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 6 kwam door die wijze uitspraak die die vader altijd zei toch? Een of andere spreuk.
Ohhhh ja!quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef dapluiz het volgende:
Ja over een of ander monster met 6 hoofden ofzo ...
Deze dus : http://nl.wikipedia.org/wiki/Scylla_(monster)
6 hondenkoppen
That's PBquote:Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhh ja!
Oke. Dan is dàt opgelost en alleen de rest nog maar toevallig of wonderbaarlijk
Jij kijkt PB op een totaal verkeerde manierquote:Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou, gister even 3, 4 en 5 bekeken.
Maar het wordt eigenlijk steeds lachwekkender. Allerlei toevalligheden, alles gaat nét goed, dat boren ook.
Ja hoor, totaaaaal onopvallend![]()
En hoe weet Scofield eigenlijk dat er 6 van die dingen zijn?
Het enige wat die chinees zei was iets als: 'je moet het zien als een pizza, wij hebben 1 punt'
De precieze tekst weet ik niet maar niemand had het over 6 punten.
Nou ja, ik kijk wel verder want toch benieuwd maar het écht leuke is er wel af...
+ MacGyverquote:Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Je moet Scofield meer zien als Chuck Norris..
Volgens mij heeft Lincoln ze achtergelaten in Panamaquote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen, maar wtf is er ook alweer met Sofia gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering van dit seizoen zat en dat zij en Lincoln gaanderweg het einde van vorige seizoen steeds meer naar elkaar toe leken te trekken, maar nu hoor je niets meer van haar [of van LJ].
Ze renden weg toen Lincoln werd gearresteerd... Achja het zijn maar stomme 'sidekicks' alleen Sofia was nuttig omdat ze geyl is.quote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen, maar wtf is er ook alweer met Sofia gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering van dit seizoen zat en dat zij en Lincoln gaanderweg het einde van vorige seizoen steeds meer naar elkaar toe leken te trekken, maar nu hoor je niets meer van haar [of van LJ].
Wyatt heeft z'n zoon vermoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
...en het lijkt wel of Wyatt en Mahone elkaar al van eerder kennen.
Denk niet dat het daardoor komt. Uit dat telefoongesprek dacht ik te kunnen opmaken dat ze elkaar al kenden (van toen Mahone nog voor de Company werkte?). We zullen zienquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wyatt heeft z'n zoon vermoord
Dat vergeet je niet zo snel, lijkt me.
Mazzel, en nu niet volgende week hier zielig komen doen dat je het weer niks vond, maar toch moest kijken omdat je wilde weten hoe het af liep.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Jaaha daagDat begin bij die paardenraces is de druppel. Wat een bullshit.
Ik kap ermee. Ik zal seizoen 1 en 2 koesteren, seizoen 3 wel aardig waarderen, maar seizoen 4?![]()
![]()
![]()
IMO.
Maak je daar maar geen zorgen over hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef RubenSosa het volgende:
Mazzel, en nu niet volgende week hier zielig komen doen dat je het weer niks vond, maar toch moest kijken omdat je wilde weten hoe het af liep.
same here: wat is er met die 5 milj ook weer gebeurd??quote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen
Daar heb je een punt... Bij deze aflevering zag je ook het balkje tot 90% gaan, en daarna liepen de twee mannen de kamer uit, waardoor het apparaat geen info meer kon opslurpen. Toch zegt Roland dat hij alles heeftquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Denk juist dat ze dat bewust deden, alweer niet meteen bij de 1e poging de 100% halen is ook eentonig hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Bij deze aflevering zag je ook het balkje tot 90% gaan, en daarna liepen de twee mannen de kamer uit, waardoor het apparaat geen info meer kon opslurpen. Toch zegt Roland dat hij alles heeft
Hij gaat er naar toe bellen en als hij erachter komt dat het een agent is van the company zegt hij het tegen iedereen en dan denken ze dat Mahone weer bij the company hoort.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef endr0me het volgende:
[..]
Het einde is interessanter, wat gaat die Roland doen met het nummer
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:45 schreef endr0me het volgende:
[..]
Denk juist dat ze dat bewust deden, alweer niet meteen bij de 1e poging de 100% halen is ook eentonig he
Nu ging het er juist om om de device terug te krijgen..
Het einde is interessanter, wat gaat die Roland doen met het nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |