lijkt mij meer een verhaallijn voor Lost dan PBquote:Op zondag 28 september 2008 17:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat The Company experimenten heeft uitgevoerd op Michael toen hij nog een kind was. Het zou me niks verbazen als het gaat om buitenaards dna en dat The Company als doel heeft om de aarde klaar te maken voor een buitenaardse invasie... maar het kan ook dna zijn van de haai waar ze al tig keer overheen gesprongen zijn.
In de trailer van e06 lijken er toch wel een aantal dingen fout te gaan, dat "hoort" er ook wel weer een beetje bijquote:Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou, gister even 3, 4 en 5 bekeken.
Maar het wordt eigenlijk steeds lachwekkender. Allerlei toevalligheden, alles gaat nét goed, dat boren ook.
Ja hoor, totaaaaal onopvallend![]()
En hoe weet Scofield eigenlijk dat er 6 van die dingen zijn?
Het enige wat die chinees zei was iets als: 'je moet het zien als een pizza, wij hebben 1 punt'
De precieze tekst weet ik niet maar niemand had het over 6 punten.
Nou ja, ik kijk wel verder want toch benieuwd maar het écht leuke is er wel af...
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 6 kwam door die wijze uitspraak die die vader altijd zei toch? Een of andere spreuk.
Ohhhh ja!quote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef dapluiz het volgende:
Ja over een of ander monster met 6 hoofden ofzo ...
Deze dus : http://nl.wikipedia.org/wiki/Scylla_(monster)
6 hondenkoppen
That's PBquote:Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhh ja!
Oke. Dan is dàt opgelost en alleen de rest nog maar toevallig of wonderbaarlijk
Jij kijkt PB op een totaal verkeerde manierquote:Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou, gister even 3, 4 en 5 bekeken.
Maar het wordt eigenlijk steeds lachwekkender. Allerlei toevalligheden, alles gaat nét goed, dat boren ook.
Ja hoor, totaaaaal onopvallend![]()
En hoe weet Scofield eigenlijk dat er 6 van die dingen zijn?
Het enige wat die chinees zei was iets als: 'je moet het zien als een pizza, wij hebben 1 punt'
De precieze tekst weet ik niet maar niemand had het over 6 punten.
Nou ja, ik kijk wel verder want toch benieuwd maar het écht leuke is er wel af...
+ MacGyverquote:Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Je moet Scofield meer zien als Chuck Norris..
Volgens mij heeft Lincoln ze achtergelaten in Panamaquote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen, maar wtf is er ook alweer met Sofia gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering van dit seizoen zat en dat zij en Lincoln gaanderweg het einde van vorige seizoen steeds meer naar elkaar toe leken te trekken, maar nu hoor je niets meer van haar [of van LJ].
Ze renden weg toen Lincoln werd gearresteerd... Achja het zijn maar stomme 'sidekicks' alleen Sofia was nuttig omdat ze geyl is.quote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Ik lijd waarschijnlijk aan korte-termijn geheugen, maar wtf is er ook alweer met Sofia gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering van dit seizoen zat en dat zij en Lincoln gaanderweg het einde van vorige seizoen steeds meer naar elkaar toe leken te trekken, maar nu hoor je niets meer van haar [of van LJ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |