Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoidequote:Op dinsdag 30 september 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Weet je, ik denk dat die Roland wel eens kan liegen... steeds zie je die percentage balk, maar dat ie écht 100% heeft bereikt weet je niet..
Dat telefoonnummer uit de prullenbak. Ik denk dat 'ie uiteindelijk van plan is om de hele groep te verraden en om er zelf levend vanaf te komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik weer wat gemist. Welk nummer?
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:24 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Das ook 1 van de dingen die mij opviel ja. Misschien ben ik gewoon te paranoide
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
En klappen krijgen van Burrows als hij erachter komt?Hij zal wel werken voor een andere partij ofzo
Je bedoelt Xing? Alles is mogelijk in PB.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die chinezen? Met Xang ofzo misschien?
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
tot zoquote:
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig zit mahone er nog in, die steekt kwa acteren toch echt met kop en schouders boven de rest uit.
vermakelijke aflevering maar net als iedere week weer een lachwekkend plot. Even met een paar man iemand uitbreken uit nota bene de rechtbank....
Valt mij ook wel een beetje op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja oke, maar vond je het niet geweldig toen ze hem wilden bevrijden?
Ik kreeg echt een kick toen ik opeens Sarah zag lopen
Geweldig!
En ik ben het met je eens over Mahone, hij speelt echt het beste!
Zijn er nog meer mensen die vinden dat Scofield dikker is geworden? Dat valt me zo op..
geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:25 schreef Purky het volgende:
[..]
Valt mij ook wel een beetje op.
En er is ook niet echt passie tussen hem en Sara, vind ik eigenlijk wel jammer. Vond het wel leuk met de laatste ep dat hij zo naar Sara ging lachen maar verder zie je ze nooit echt happy. Meer van 'we zijn weer bij elkaar, wachten tot we weer uit elkaar worden gehaald maar niet genieten van elkaar'. Where is the passion?!
heb nooit gezegd dat ik ging stoppen met kijken toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
huh? je kijkt nog steeds gezellig mee? ondanks je gezeik...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is voor de serie, hij moet nu steeds dikker worden zodat ze in seizoen 11 kunnen zeggen dat hij een aanslag op zijn leven heeft overleeft doordat er zoveel vet op zijn buik zat dat de kogel zijn ingewanden niet heeft geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |