Verbaasd me nog dat die gast bij bewustzijn was, een fucking koevoet tegen je rug aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:36 schreef MeScott het volgende:
Die Wyatt zag er behoorlijk gehavend uit kan ik je vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg een halve hartverzakking toen Tea Bag dat wicht sloeg
Niet janken. Mijn eerste nickname voor hem was Lord Homo, heb je dat soms liever?quote:
Dat is voor 95% zeker jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:24 schreef tralalala het volgende:
Die neger komt toch weer gewoon vrij
HELEMAAL mee eens. Wat een schijtwijf zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:34 schreef freiss het volgende:
Van mij mag Sara trouwens ook wel eens dood. Zij is zo irritant met haar flashbacks enzo.
3 november pas weerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:38 schreef Stephan123 het volgende:
Volgende week weer geen prison break ?
En we zwaaien met zn allenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef Canisfire het volgende:
De serie doet pijn zo slecht als dat het nu is geworden.
Ik haak nu echt af met kijken. Iemand enig idee waar siezoen 1 goedkoop op dvd is te krijgen ? dat was nog eens top
In de aanbieding bij mediamarkt 1+2 per stuk 30 euroquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef Canisfire het volgende:
De serie doet pijn zo slecht als dat het nu is geworden.
Ik haak nu echt af met kijken. Iemand enig idee waar siezoen 1 goedkoop op dvd is te krijgen ? dat was nog eens top
Hij heeft inderdaad een punt. Alleen dat punt komt 100 x per topic langs. Ondertussen is het wel duidelijk en is zo ongeveer iedereen van mening dat het begin van Prison Break sterker was. Dus als men minder zeikt en de positieve dingen wat meer waardeertquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:43 schreef Bot13 het volgende:
Hij heeft een punt. Het niveau is echt waanzinnig onderuit geschoffeld.
Seizoen 2 kon nog nét, aangezien daar de Company in principe nog een aardig idee was. Kon al niet toppen aan seizoen 1
En daarna, seizoen 3 was gewoonen dit seizoen behoeft eigenlijk geen uitleg, zo slecht.
Maar toch blijven kijkenDoor William Fichtner, briljant acteur, en Robert Knepper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |