Whistler is behoorlijk dood. Dus dat wordt wel een beetje lastig denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:54 schreef men_in_red het volgende:
Zouden Sofia en Whistler nog terugkomen? Die heb ik ook al een tijd niet gezien.
nu je het zegt, vermoord in een steegje bij scofield en mahone toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Whistler is behoorlijk dood. Dus dat wordt wel een beetje lastig denk ik.
Nee jij bent moeders mooistequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef Asgard het volgende:
Sofia heeft een raar hoofd, blehh
Dit is toch een prison break topic ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef versteegrob het volgende:
Ja kut torrents, kan nergens een goede vinden. Had er net 1 binnen, password bah
Of komen de betere torrents later op de dag?
Haar kop lijkt een beetje op die van een man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee jij bent moeders mooiste![]()
Maar iedereen zijn eigenlijk mening natuurlijk
Wat voor een linkje wil je ge'PM'd krijgen... NZB, torrent file, streaming...quote:
Dan is het er dus nog niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Kan nergens ondertiteling vinden..iemand?
Zet het effe in een spoiler tag ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:24 schreef Fyodor het volgende:
De irritante Chinees is eindelijk dood!
En ze hebben die negermans mooi te pakken nu![]()
Waarom? De uitzending is al geweest. Als je hem nog niet hebt gezien, kijk dan ook niet in dit topic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zet het effe in een spoiler tag ofzo.
Dan wacht je maar met kijken in dit topic totdat je het gezien heb hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zet het effe in een spoiler tag ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |