quote:Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Goddamn
Ik dacht net al: wedden zij vind pics van die 2 niet treurigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
DAN WIL IK NU LINCOLN GIFJES
Och, hij is gewoon overall lekker. Jullie zien een tiet en flippen allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht net al: wedden zij vind pics van die 2 niet treurig
Och, zij is gewoon overall lekker. Jullie zien een spierbundel en flippen allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och, hij is gewoon overall lekker. Jullie zien een tiet en flippen allemaal
Er wordt alleen TIETUHH gepost, schei toch uitquote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Och, zij is gewoon overall lekker. Jullie zien een spierbundel en flippen allemaal
Viel mij ook al op idd, volgens mij is het pas sinds deze EP.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Zapper het volgende:
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Hij had een henna tattoo genomen toen ze wat uurtjes vrij waren.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Zapper het volgende:
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Hey het zou geen prison break zijn zonder de wet van murphyquote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Het zou me niet verbazen als mahone het loodje legt tegen die neger.. die negert zeg maar een soort mahone in seizoen 2 .. om de 2 / 3 aflvering een acteur uit de serie knallenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Ik had verwacht dat die gast geëxecuteerd werd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Samequote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
Volgens het vogelboekje had T-Bag contact op moeten nemen met Xing, die spleetoog die neer werd gestoken. Je zag dus dat hij moest vertellen dat er geen contact op was genomen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
So it ain't just me...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....
T-bonequote:Op donderdag 18 september 2008 11:43 schreef Sowflow het volgende:
Erg geërgerd aan de stomme domme actie van Sarah. Vrouw, denk na!
En dan die Don die niet kan acteren...
Die zwarte koelbloedige moordenaar brrr...zelfs T-bone is er niets bij. Btw, soms heb ik meelij met hem, hij is een loser.
Yes!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Maandag komt afl. 5 in USA op tv?
Iets van: "Pfeiffer (T-Bag) is niet op komen dagen met Sylla." Oke....quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die?
Hij wil een afspraakje met mevrouw Tabak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef golfer het volgende:
Weer bekeken.
Die computerboy voert iets in z'n schild uit, maar wat?
http://www.imdb.com/name/nm1594404/quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, who the fuck is dat? omfg...
quote:Before getting the part of T-Bag in "Prison Break" (2005), he considered becoming a park ranger to support his family, due to the 'phasing out of the middle-class actor'.
During filming of Hitman (2007), his Danish co-star Ulrich Thomsen jokingly confided in him that his last name, "knepper", is in fact a dirty word in Danish.
Nee natuurlijk niet. Hij gaat dood in een dramatische scene.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij wil een afspraakje met mevrouw Tabak.
Maar even serieus: ik denk dat die hacker voor the Company gaat werken ofzo, omdat de rest van het team zo onaardig tegen hem doet.
Jammiequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm1594404/
Zij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |