quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
Downtown - Den Bosch
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:Komakie - Thomas
Stats: 192cm, 93kg, 44 (11), 1982
Boards: Rome Flag 163 (FS), Volkl Selecta 162 (FR), Burton Baron ES 164 (AR)
Binding: Burton Cartel, Burton Triad
Schoen: Burton Driver X
Goggle: Oakley Wisdom Tribal, Anon Realm Tokyo, Anon Realm Birds of Prey
Protectie: Dainese Backprotector, Leedom Helm
Basje B - Bas
Stats: 175, 78, 41, 1984
Board: Burton - Shaun White 155 (FS)/ Bataleon - Evil Twin 155 (FS)
Binding: Burton Cartel/ Bataleon The Allies
Schoen: 32 Lashed
Goggle: Dragon DX/ Electric EG1
Protectie: Backprotector
Gstyles - Gijs
Stats: 183, 79, 43, '79
Board: Burton Baron 157
Binding: Burton Mission (black)
Schoen: Salomon Maori
Goggle: Sinner
Protectie: None
Holyjoe - Sietze
Stats: 182, 86, 43, '75
Board: Burton Omen 168 (FR)
Binding: Burton Cartel
Schoen: Burton Rulers
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Tantrum (helm), Dakine butt-protector
GenesiZ - Mark
Stats: 179, 85, 44,5, '83
Board: F2 Gothic (FR)
Binding: Burton Cartel '05
Schoen: Burton Hail
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Hifi (helm) + speakers
Rnej - Rene
Stats: 192,115,45,'83
Board: Burton T6 164 Wide (FR), Burton Canyon 163 (FR), Rome Flag 160 (FS)
Binding: Burton P1 en Burton Cartel
Schoen: burton driver X
Goggle: Anon Realm
Protectie: Red Hi-Fi (helm), Ufo Plast Backprotector, Icetools Crashpant
Forumgek - Matthijs
Stats: 172, 66, 39, '87
Board: Sapient - Identity 151 (FS)
Binding: Rome 390
Schoen: 32 - lashed
Goggle: Dragon DXS
Protectie: None
Kneusteun - Teun
Stats: 186cm, 70kg, 42,5, 1986
Boards: Capita foto fetish 158 (FS), en zo nu en dan een bataleon
Binding: SP private's , Drake F40
Schoen: Thirtytwo 306, Forum Explorer
Goggle: Spy Orbit
FlowDesign - Floris
Stats: 185cm, 73kg, 43 (10,5), 1982
Boards: Burton Jussi 159 (2008)
Binding: Burton P1 Wingtips (2007)
Schoen: Burton Moto (2008)
Goggle: Anon Helix
Protectie: Burton Audex Headphones Basic
Unioz - Marc
Stats: 185cm,75kg,mt.46,1990
Board: Bataleon Goliath 161W
Binding: Burton P1
Schoen: Northwave Freedom
Goggle: Uvex Tomahawk
Protectie: Red Hi-Fi helm
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57
[Centraal] Snowboard topic deel 58
[Centraal] Snowboard topic deel 59
[Centraal] Snowboard topic deel 60
[Centraal] Snowboard topic deel 61
[Centraal] Snowboard topic deel 62
[Centraal] Snowboard topic deel 63
[Centraal] Snowboard topic deel 64
[Centraal] Snowboard topic deel 65
[Centraal] Snowboard topic deel 66
[Centraal] Snowboard topic deel 67
[Centraal] Snowboard topic deel 68
[Centraal] Snowboard topic deel 69
Waar is 70 gebleven?
[Centraal] Snowboard topic deel 71
ik heb geen prijslijst. Verschilt per merk maar hier heb ik hem alleen gezien bij het bestellen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
idd die gele almost summer gloves zijn interresant(prijs ben benieuwd)
Dot logo t
En eventueel wel de boots maar die wil ik ergens ff passen.(kzal ze ff bij herm in deventer passen)
Heb je geen prijslijst?
Als je ze voor leuk prijsje fixed mag je er van mij groot gnarly.nl op knallen
Edit: Ga je bij het magazijn langs? vraag ff of ze nog ouwe T's hebben liggen,kwil die van de goliath design nog! helaas nergens te vinden!!!!
Hoezo? Is zij pro snowboardster dan ofzoquote:Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Bramvanlith het volgende:
TVP + plaatje![]()
Als je goed kijkt heeft het iets met snowboarden te maken..
[ afbeelding ]
Vanuit Utrecht zonder twijfel Snowworld Zoetermeer.quote:Vraagje: Ik ga binnenkort verhuizen naar Utrecht of hilversum (afhankelijk van app), maar welke indoor banen zijn het makkelijkst te bereiken vanuit daar met het openbaar vervoer...? Zit te denken aan een seizoenskaart of baantje als leraar, in verband met studie enzo zal ik misschien wat minder naar het buitenland kunnen, vandaar...
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:58 schreef Komakie het volgende:
Uit vorig topic:
[..]
ik heb geen prijslijst. Verschilt per merk maar hier heb ik hem alleen gezien bij het bestellen.
Ik ga bij de importeur langs dus ik het allemaal wel een keer vragen.
Ben je een Bataleon fanboy ofzo?
Geeft niet hoor.quote:
Nope de mens tee clockwork. das met die clockwork orange print.quote:
De graphics van de boards of gewoon in het algemeen?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope de mens tee clockwork. das met die clockwork orange print.
@komakie:
Nope geen fanboy,maar ik digg hun boardjes wel! de twin is zo chill en het merk staat me gewoon aan.
maar als je kan checke of ze eventueel nog last years stuff hebben zou wel tof zijn! kvond de graphics vorige seizoen te dik!
Volgens mij vergeet je iets!!!!quote:
Simpel voor die prijs, en niet zo'n hele fijne binding.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ride Ex (2009): 160,- is idd. ook een optie. Wat vond jij bagger aan die Burtons dan? sloten niet goed aan op je schoen? niet duurzaam?
Om te beginnen de Freestyle bindingen weg doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ok, ben ik weer. Ik ga nu toch echt m'n eigen stuff kopen en denk bij duijvestein de meeste 'bang for the bucks' te krijgen. Zit daar nog groot verschil tussen de verscheidene winkels of hebben ze allemaal hetzelfde aanbod? En dan bedoel ik met name de leftovers van 2008 waarmee ze op hun site adverteren. Ik wil het natuurlijk in die winkel testen, maar niet 100 km reizen om er achter te komen dat ze daar de goedkopere spullen van vorig seizoen niet hebben.
Aan spullen zat ik aan het volgende te denken:
Eigen "stats":
Leeftijd: 23j
Lengte: 1m91
Gewicht: 78-80kg
Schoenmaat: 44
Qua boots (2008):
32 boots prospect: 95,-
Burton Hail: 120,-
Burton H.O.D.: 90,-
Boards (2008):
Burton Custom X 158: 335,-
Burton X8: 285,-
Burton Dominant 156/159,-: 180,-
K2 Eldorado 159: 265,-
K2 Darkstar 159: 225,-
Bindingen (2008):
Burton Freestyle (L): 65,-
of eentje van 2009 (is meteen ongeveer 100,- duurder)
Zit hier nog een echte afrader tussen? (misschien dat die bindingen wat aan de slappe kant zijn?)
Burton Custom is een redelijke binding in het ondersigment. Niet bijzonder, maar goed genoeg om je op je board te houden. Als je Burton schoenen koopt, zou ik daar zeker voor kiezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ok, die Freestyle bindingen dus niet:
Kom ik op de volgende 2:
K2 Sonic (2009): 130,-
Burton Custom (2009): 160,-
Maakt het nog uit of je K2 bindingen op een Burton board gebruikt en vice versa. Is toch allemaal universeel lijkt me?!
159 is zelfs kort voor je. Ik ben net zo lang (wel 15/20 kg zwaarderquote:Op woensdag 24 september 2008 23:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mezelf inlezend op de selectie die ik zelf heb gemaakt ga ik voor het volgende:
Eigen "stats":
Leeftijd: 23j
Lengte: 1m91
Gewicht: 78-80kg
Schoenmaat: 44
Boots (2008):
Burton Hail: 120,-
Board (2008):
K2 Darkstar 159: 225,-
Is een 159 niet net iets te lang voor me? Ik koos voor de Darkstar i.p.v. de Dominant omdat die erg weinig grip zou leveren bij opgevroren/ijzige sneeuw. Ga er vanuit dat dat bij de Darkstar iets minder is, omdat ie iets minder freestyle based is dan de Dominant
Binding (2009):
Ride Ex L: 160,-
(Maat L is goede maat voor maatje 44 lijkt me)
Alles bij elkaar 505,-
Iemand gebruikerservaringen van hemzelf of anderen m.b.t. bovenstaande spullen?
Burton maakt goede bindingen. Zo niet de beste van allemaal.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ride Ex (2009): 160,- is idd. ook een optie. Wat vond jij bagger aan die Burtons dan? sloten niet goed aan op je schoen? niet duurzaam?
Ik ga niet verkondigen dat Burton het beste is. Aangezien ik Burton helemaal niet verkoop en niet wil verkopen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
I don't agree, ik vind de vuist regel voor burton: Betaal veel voor goed spul,betaal normaal geld voor crap!
De instap modellen zijn te duur! burton heeft goede boards,maar dan vaak de duurdere modellen.
Zelfde bij de bindingen.
De goedkopere modellen zijn stukken duurder dan vergelijkbare planken van andere merken.
Je moet natuurlijk altijd oppassen met dit soort uitspraken,want je krijgt meteen lui die schreeuwen dat burton het beste is. (En dat is waar burton alle merken in verslaat! fanboys en marketing! als je daar op kon boarden zat je geramd)
Maar idd wat komakie zegt: bouw een setje in het geheel.
Ik heb een K2 gehad. Hele goede plank.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik mis K2 in deze discussie. Dat is toch ook een vrij groot merk, maar niemand rijd er op van de boarders in de OP. Is daar nog een specifieke reden voor?
K2 is amerikaans...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet wel iest over K2, het is DUITS hahaha
naar mijn idee niks mis mee, niet echt ervaring mee.
Welkomquote:Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef djv het volgende:
kom ook maar eens kijken hier..
me gear
board:Bataleon evil twin
bindings:Burton cartels
Boots: Burton driver X
Protection Scott
Goggle: Oakley A-frame
Zelfde probleem.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef djv het volgende:
Heb een vraagje over het oprekken van Boots..Ik heb driver x boots en zitten prima maar naar een 5 of 6 uur beginnen ze te knellen aan de zijkant omdat mijn voeten uitzetten (denk ik)
Ik weet dat je ze kan "molden/verhitten") maar vroeg me af of iemand nog andere methodes heeft!
Heb ze al 5 weken gedragen..
Je bedoelt die gele boomerang vormige dingen?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef Bramvanlith het volgende:
Beide verhalen zijn logsich, als je wilt vlammen bovenste vast.. om de beweging van het lichaam strak over te zetten naar het board en als je gaat freestylen heb je meer bewegingsvrijheid als je de bovenste juist wat losser doet, waardoor je oa makkelijker een draai in kan zetten.. (edit: en je controleert ook veel vanuit je tenen) correct me if i'm wrong..![]()
Over die Driver X boots, ik heb ze ook wel van een seizoen of 2 geleden, maar bij mij zaten er ook van die enkelverstevigers(of zoiets) in.. Toen ik ze kocht zat het er maar bij een in en de andere zat er los bij.. Beide uiteindeljik een dagje geprobeerd en zonder boarde bij mij een stuk beter/fijner (geen last van voeten etc). Nu zweer ik bij die schoenen want ze zitten echt super, ze zijn dan wel bijna op en veel beschadigd, maar ik ga gewoon ducktapen als het moetMisschien even kijken hoe dat bij jou zit..
Maak er een leuke prijsvraag van! mischien doe ik mee! kan ik eindelijk gebruik maken van me 4 jarige opleiding!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Komakie het volgende:
Net geregeld dat we met een advertentie komen te staan in de shopguide van de Snowboarder Magazine
Hebben al een ontwerp. Wel heel erg simpel met alleen tekst en groot in het midden ons tekentje (wat bestaat uit een aparte smilie) en de merken die we verkopen (daaronder nog het webadres natuurlijk
)
Kan het nu niet oploaden, maar wat zouden jullie met een advertentie van 6 bij 7 cm doen?
In de snowboarder Mag staan met foto's, achtergronden en vaak erg druk. Ik dacht dat we met een simpel ontwerpje (witte achtergrond, zwarte tekst in een simpel "los" lettertype en een groot opvallend teken)misschien nog wel het meeste zouden opvallen. Het moet trouwens in zwart/wit zijn dus mogelijkheden zijn sowieso beperkt.
(haha 5 posts achter elkaar. hoezo te lui om te copy/pasten)
Als je op koopjesjacht gaat (spullen van het voorgaande seizoen), dan kun je op 500-700 euro uitkomen voor board+boots+bindingenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
tvp.
Ben een redelijk beginnende boarder die er aan denkt zijn eigen set te kopen. Ik houd van veel adrenaline/outdoor sporten, die allemaal erg duur zijn. Het is dus nog even de vraag of ik het geld er voor heb, want de sport waar ik momenteel het meest mee bezig ben (klimmen) kost ook veel geld. Hoeveel geld moet ik over hebben om een fatsoenlijk board, boots en bindingen aan te schaffen? Heb verder al kleding e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |