Correctemundo! Die werd zo genegeerdquote:
Ik probeerde ondertussen terug te vinden wat Irien doet. Kan het niet vinden, dus bij deze: wat doe je na dan in het dagelijks leven, Irien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo! Die werd zo genegeerd![]()
En het is een heel mooi nummer
Notejesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Wat voor rare nootjes heb jij dan geraapt, Nem?
Wat Soemp zegt...en hallucigene paddestoelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Wat voor rare nootjes heb jij dan geraapt, Nem?
Aaaah Timmiepimmie!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwaar deze TT Nemmiewemmie?
* wangknijptquote:
Oh ja, en dat wilde ik dus vragen. Ik ken Irien verder helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ik probeerde ondertussen terug te vinden wat Irien doet. Kan het niet vinden, dus bij deze: wat doe je na dan in het dagelijks leven, Irien?
Juist welquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:37 schreef wyccie het volgende:
Oh, jij kent haar dus ook niet?
IARL kent haar ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef wyccie het volgende:
Nem kent MaJo van hier?
Irien is een vriendin of ex-huisgenoot van MaJo?
Nem kent Irien via MaJo?
Irien, bij welke radiozender/omroep ben je producent? Want dat is iets wat ik later eventueel wil gaan doen, misschien kan je me wat handige info gevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik me niet vergis is ze producent bij de radio
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt.Soempie kwam er alleen pas een maand geleden achter dat er dan niet eens postzegels op hoeven. Nooit geweten en altijd met postzegels verstuurd. Sven wees me er dus op.
Mooie stadquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:13 schreef Soempie het volgende:
En de stad Nijmegen heb ik nog niks van gezien. Dat is wel jammer aan een campus.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk 7e gebod hebben we sinds #463
Het topic is gestart door MM, ik verdacht MM of jou er vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor dat gebod?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef B.ertha het volgende:
Stomme actie: Ik had op een envelop Postpus geschreven ipv postbus. En dat zag ik net voordat hij de bus in ging. Heb er vervolgens hélemaal krom om gelegen![]()
* MadMaster is not guilty...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het topic is gestart door MM, ik verdacht MM of jou er van
fitnessquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef wyccie het volgende:
Ik had laatst ook zo'n lachmomentje om iets doms. Ik weet niet meer wat.
Wat voor sport?
ze stond met 2 jongens te roken en ik stond niet op te letten, geloof dat 1 van die gasten erover begon. toen vroeg ze of ik het programma ook keekquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe begon ze erover trouwens? Zij ze iets als "Heb je ER nog gezien?"
Want dan had je zoiets kunnen zeggen als: "Nee natuurlijk niet! Die mensen die daaraan meedoen zijn echt zo gruwelijk lomp, dat hoef ik niet te zien"
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat Etcie dat heeft gedaan.
Jij had het ook nog niet gemeld amigoquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dit bewijst maar weer hoe weinig jullie de OP lezen.
Dus dat heb je dan nog wel door?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij had het ook nog niet gemeld amigo
op haar blog natuurlijquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef Etcetera het volgende:
ik lees net een mailtje van een oud studiegenootje die HBO-V was gaan doen vorig jaar. 'Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik weer terug op de opleiding'. Ik vraag me echt af waar ik dat zou hebben moeten hebben gelezen
ik heb het al gevondenquote:
* B.ertha-acties +1quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef B.ertha het volgende:
Stomme actie: Ik had op een envelop Postpus geschreven ipv postbus. En dat zag ik net voordat hij de bus in ging. Heb er vervolgens hélemaal krom om gelegen![]()
Meligheid
Daarmee bedoel je het 7e gebod?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je wel eens dat je een half uur lang een binnenpretje hebt over iets dat je gepost hebt?
Hierom:quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:47 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
waarom denk je dat
ik heb het niet gedaan trouwens
zie het nu pas
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Degene voor mij zal dat wel in OP hebben aangepast, ik had het tot op heden nog niet opgemerkt (zoals regel 7 ook luidt)...
je kunt ook de wiki gewoon aanpassen zonder een OP te posten hequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je het 7e gebod?![]()
[..]
Hierom:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef wyccie het volgende:
Nem kent MaJo van hier?
Irien is een vriendin of ex-huisgenoot van MaJo?
Nem kent Irien via MaJo?
Nee, dat duurde nog geen 30 secondenquote:
*ding* *ding*!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt ook de wiki gewoon aanpassen zonder een OP te posten he
Ik weet het. Ik dacht alleen dat niemand zich zó erg zou vervelen. Nem dus wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef Etcetera het volgende:
je kunt ook de wiki gewoon aanpassen zonder een OP te posten he
En wat heb je dan gepost dat zo grappig is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, dat duurde nog geen 30 seconden
Ga eens gewoon bij je baas vragen of jij dat mag doen. Lief lachen, klaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:07 schreef Irien het volgende:
En nu vertelde collega over een cursus verslagggeving op kosten van de baas... etc...
Vandaar die post.
heb ik nou een zwartwitmagnetronmetkleurenafstandsbediening gewonnen?quote:
Ik heb eens pompoensoep gemaakt. Heb me toch een partij staan slachten in de keuken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:12 schreef iamredleader het volgende:hij weegt 12,3 kilo
![]()
Dat wordt dus een hoop taart
Gek beest! Een cobra!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet wat mijn volgende huisdier gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik zei niet dat het grappig wás, maar dat ik het grappig vond terwijl het helemaal niet zo wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik dacht alleen dat niemand zich zó erg zou vervelen. Nem dus wel.![]()
[..]
En wat heb je dan gepost dat zo grappig is?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Honingdas
Playboy haat muziek en discrimeert 6 van de 7 Noten! Nem, als ik niet beter zou weten zou ik durven zweren dat dit een topique van jou is
Ik ga even eten maar ik kan je wel verklappen dat IK het niet benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Honingdasquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gek beest! Een cobra!
Hoe heet zo'n beest in het Nederlands eigenlijk?
een niet zo lekker slecht biertjequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voel meer voor een Hoegaardse Das
Ja dat welquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een niet zo lekker slecht biertje
Die dingen zijn alleen maar goed om uit te hollen en er figuren in te hakken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Recept net erop nageslagen, ik moet nog 12 eieren, 4 grote bakvormen, en deeg kopenEen of ander kant-en-klaar deeg, schijnt makkelijk te zijn. Best, ik ga vanavond na het eten wel even naar de Appie
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Die dingen zijn alleen maar goed om uit te hollen en er figuren in te hakken.
De inhoud vind ik absoluut niet lekker met uitzondering van de pitten.
Als je die in de koekepan bakt in een beetje olie smaken ze heerlijk...
Ik heb zitten zoeken naar de foto's van mijn uitgehakte pompoenen, 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gebakken pompoenpitten
![]()
En ja, ik ga de pompoen uithollen en er een mooi gezicht in "hakken"
Die ernaast ook! Way coolquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef LadyBlack het volgende:![]()
die met de heks en het appeltje is cool!!!!!!
Zie hier: http://www.pumpkinmasters.com/quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor mesjes raad je me aan, MM?
Ik ga trouwens afsluiten, heb in de afgelopen anderhalf uur een flinke zooi telefoontjes gepleegd, E-mails verstuurd en betalingen uitgevoerd van uiteenlopende aard, dus het zit er weer op.
Truste allemaal
quote:
Dat lijkt me stug want die 50" is in het diagonaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bijna staand.
Je bent toch wel iets groter dan ongeveer 1,30 meterquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bijna staand.
Whehequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik kan toch ook in die diagonaal gaan staan als het scherm is gekanteld.
U riep?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Je bent toch wel iets groter dan ongeveer 1,30 meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
meningen verschillen blijkbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
De film van vanavond was Tropic Thunder met Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr en Tom Cruise.
Die was eigenlijk best grappig. Ik denk dat ze Tim af en toe aan de zuurstof moeten leggen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
Tropic Thunder was het iddHij viel me tegen moet ik zeggen; ik vond het toch een clichématige, durptiedurp Ben Stiller film
Zaten wel paar toffe scènes in, vooral die met Tom Cruise, maar de andere 90% van de film vond ik maar matig
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.Ben je een lilliputter danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent Tim tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meningen verschillen blijkbaar
[..]
Ik zeg 147,5cm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien is mijn bijna groter dan jouw bijna.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg 147,5cm.
ach, ik heb compleet in een scheur gelegen om White Chicksquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kent Tim toch
Ik heb bij een aantal stukken toch ook wel enorm zitten lachen hoor. Vooral in het begin
Tom Cruise was inderdaad geweldig. Ik had pas op het einde door dat hij het was
Je gaat het niet vertellen he?quote:
Leuke site maar 17,00 voor de speciale "geen opdruk"?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach, ik heb compleet in een scheur gelegen om White Chicksje moet denk ik in de stemming zijn voor dat soort films
http://www.deshirts.nl/shop/index.php ik denk dat ik hier eens iets moet gaan bestellen
169,5 cmquote:Op woensdag 17 september 2008 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al eens gezegd dat ik onder 1,60m zit.
Jij bent ook niet zo groot, toch?
BMI is overrated en zonder je gewicht heb ik er niets aanquote:
je denkt toch niet dat ik een zonder opdruk ga bestellenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke site maar 17,00 voor de speciale "geen opdruk"?
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk zitten er hele vette shirts tussen. Maar dat komt natuurlijk alleen maar omdat ze meerijden op het sentiment
Dat zijn wel die waar ik doelde jaquote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik een zonder opdruk ga bestellen
die Tjilp voor Pitt denk ikmaar da's een onuitlegbare insidejoke
en voor mezelf 'Kijk uit malloot een kokosnoot' of 'Wie laat zich niet koeieneren' of 'Ik douche naakt en iedereen mag het weten' of 'I love rok rep mettel...'
Ik gok dat wyccie 48 kg is.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BMI is overrated en zonder je gewicht heb ik er niets aan
oke, tussen de 50 en 55 dus. Kom maar op met je BMI dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil wel boven de 50 blijven.
Die kleuren zijn gayquote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Nem, Skip de Hype is wel wat voor jou zeker
Ik denk het wel maar ik denk dat ze de wortel niet meer kan vinden. Ik heb Google als rekenmachine gebruiktquote:Op woensdag 17 september 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Is Soempie nou druk met een rekenmachientje bezig?
Overingens vind ik 1.55-1.60 nou niet iets om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
lol, Burgerking medewerkers, royal sadness.
Ik heb nooit gezegd dat ik me ervoor schaam.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Overingens vind ik 1.55-1.60 nou niet iets om je voor te schamen.
Nou je draait er steeds zo ontzettend omheen dat het wel zo overkomtquote:Op woensdag 17 september 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik me ervoor schaam.
Ja dat is waar. Maar dan gaat het vaak om persoonlijker dingenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik houd toch wel veel meer geheim.
Nee ik zocht gewoon op "goatse pumpkin" want die had ik al eens gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
Op welke trefwoorden zoek jij?
Pain in the ass?
Om hier nog even op te reageren: DOEN!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:07 schreef Irien het volgende:
Hee wat leuk een TT voor mij![]()
@Soempie wat leuk dat je in Breda woont, ik heb er ook 1,5 jaar gewoond, het is een toffe stad met idd alles
@Iedereen ik werk inderdaad bij de Radio. Nu net m'n derde jaar in gegaan. Bij " Plein 5" een dagelijks programma op Radio 5, dat is een zender voor ouderen. En sinds half juli ook voor Radio 2, programma " Plaza" een weekendmagazine met veel uit-tips, een rubriek met een tuinman, een rubriek over Dierenpark Amersfoort , over een veteranen voetbalteam etc
Maar ik ben nog lang niet bejaard! En ook geen echte Radio 2 luisteraar! Ik wil wel eens iets anders En nu vertelde collega over een cursus verslagggeving op kosten van de baas... etc...
Vandaar die post.
Meh, ik heb "maar" 28 inch. 50 inch is op m'n huidige kamer ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef Soempie het volgende:
M'n zus heeft een 50 inch tv gekocht.![]()
Binnenkort maar eens langs om film te kijken.
De standee zag er wel geinig uit, maar ik denk dat naar de bios gaan voor die film misschien wat overdreven is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
De film van vanavond was Tropic Thunder met Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr en Tom Cruise.
Die was eigenlijk best grappig. Ik denk dat ze Tim af en toe aan de zuurstof moeten leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan een mogelijkheidIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De standee zag er wel geinig uit, maar ik denk dat naar de bios gaan voor die film misschien wat overdreven is.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan een mogelijkheid
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Staat er net een collega achter me terwijl ik deze pagina open.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
MM, wellicht dat je hier een patroontje voor kunt vinden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef MaJo het volgende:
Vreemd, had hier al gepost maar zie het niet terugAnyway:
ben echt supergaar en moet nog de hele dag
quote:
Je hoeft vanavond gelukkig niet te kokenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef MaJo het volgende:
Vreemd, had hier al gepost maar zie het niet terugAnyway:
ben echt supergaar en moet nog de hele dag
wat ik al zei...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:24 schreef iamredleader het volgende:
Aha, wat jullie op die foto zien heten "tefillin". Dat zijn 2 kleine doosjes, met daarin opgerolde stukken perkament, inderdaad met wat Tora text. Heeft te maken met de geloofsbelijdenis. 1 kastje wordt op het voorhoofd gedragen, de ander op de linkerbovenarm. Dit gedurende de ochtenddienst doordeweeks.
Eventuele demonstraties bij huize iamredleader
Ik wist wat het waren ! Trots op mezelfquote:Op woensdag 17 september 2008 09:24 schreef iamredleader het volgende:
Aha, wat jullie op die foto zien heten "tefillin". Dat zijn 2 kleine doosjes, met daarin opgerolde stukken perkament, inderdaad met wat Tora text. Heeft te maken met de geloofsbelijdenis. 1 kastje wordt op het voorhoofd gedragen, de ander op de linkerbovenarm. Dit gedurende de ochtenddienst doordeweeks.
Thanksquote:Op woensdag 17 september 2008 09:24 schreef iamredleader het volgende:
Ik word niet moddervet bedoel ik daarmee.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:13 schreef Soempie het volgende:
Ik had bedacht dat je licht zou zijn wyc. Je had zelf eens gezegd dat je zoveel at maar niks aankwam.![]()
quote:
quote:Oh honey you can do it
Do it to me all night long
Only one to turn
Only one to turn me on
All through the night time
And right around the clock
To my surprise
Rosie never stops
You're a whole lotta woman
A whole lotta woman
Whole lotta Rosie
And you're a whole lotta woman
quote:
Zoals ik onlangs al zei, in oktober heb ik een reünie van mijn middelbare school en ik ben wel benieuwd wat er sindsdien met mijn klasgenoten gebeurd is. Eén is er al overleden hoorde ik n.a.v. de uitnodiging...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Soms he...dan mis ik school wel eens
Nou, behalve de mensen -dat vond ik eigenlijk het leukste aspect aan school- gewoon het hele studiegebeuren en de dingen erom heen eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik onlangs al zei, in oktober heb ik een reünie van mijn middelbare school en ik ben wel benieuwd wat er sindsdien met mijn klasgenoten gebeurd is. Eén is er al overleden hoorde ik n.a.v. de uitnodiging...![]()
Verder ben ik later wel eens vrouwelijke klasgenootjes tegen gekomen achter een wandelwagen en dat vond ik dan heel surrealistisch. Je herinnert je klasgenoten zoals ze waren en daar past geen wandelwagen bij...
Oh je bedoelt dat ze 3x hun originele omvang hebben en kort, rood, pittig haar met geblondeerde punten?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:15 schreef MadMaster het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de dames waarvan je vroeger dachten waarvan je later, wanneer je ze weer ziet, denkt
Wat dat betreft kan de reünie nog wel confronterend worden, vrees ik...![]()
Zoiets...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat ze 3x hun originele omvang hebben en kort, rood, pittig haar met geblondeerde punten?
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Boom, roos , vis vuur......
Die 2 dingen gaan nogal eens hand in handquote:Op woensdag 17 september 2008 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets...
Of dat ze ineens van de vrouwenliefde zijn of zo...
Dat bedacht ik me ook n.a.v. je beschrijving...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 2 dingen gaan nogal eens hand in hand
Die serie draait momenteel ook nog op het Nederlandse Discovery-kanaal, heb afgelopen week de aflevering over de opkomst en ondergang van Atari gezien...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Stuk Discovery gezien (met Deense ondertiteling) over de ontwikkeling van Games. Pong
![]()
![]()
Misschien doet Tinuviel wel meequote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
MaJo die IARL vraagt om leren bandjes om te doen. Hmmm. Vindt tinuviel dat wel goed
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer een vrij domme actie uitgehaald.
*domme actie*
ik weet niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien doet Tinuviel wel mee
Niet denken...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik daarvan moet denken
.... en of er ik eigenlijk wel over na moet denken
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer een vrij domme actie uitgehaald. Twee weken terug had ik studieboeken nodig, van eentje wist ik de titel, van de ander niet. Dus het boek gekocht waarvan ik de titel wist en gegokt welke ik nog meer nodig zou hebben. Die gok bleek fout te zijn, dus dat boek moest ik vandaag terugbrengen.
Ik loop naar de studieboeken en denk het boek dat ik nodig heb te herkennen. Goede onderwerp, saaie blauwe voorkant met letters, mooi! Naar de klantenservice ermee. "Dag meneer de verkoper, ik wil graag dit boek hebben en dit boek inruilen". Ik haal het boek uit het tasje en het blijkt precies hetzelfde boek te zijn
erg foutquote:Op woensdag 17 september 2008 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik lig echt bijna te slapen, ware het niet dat het zo grappig is![]()
Zelfs de beamer is uitgevallen en dat hebben de leraren niet door
tof, dank je voor de tipquote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die serie draait momenteel ook nog op het Nederlandse Discovery-kanaal, heb afgelopen week de aflevering over de opkomst en ondergang van Atari gezien...
rijst met een pot chicken tonight?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog een idee voor een heel-weinig-werk-maar-wel-lekker-maaltijd? Heb niet zo gek veel zin in pizza namelijk
Geen geladen frietpan, maar het is een idee... en er zit een Chinees in de buurtquote:
Binnen zit Koos Postema...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu eerst maar even de kachel aansteken... buiten is het 10 graden en binnen wordt het ook aardig koud
Whehehequote:Op woensdag 17 september 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zit Koos Postema...
Dit is... Met het oog op morgen...
Je woont toch niet aan de Noord/Zuid-lijn in Amsterdam...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nooit geluisterd dat programma... Overigens moet ik woningbouw binnenkort bellen dat ze weer langs moeten komen met purschuim, toch echt te veel
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu eerst maar even de kachel aansteken... buiten is het 10 graden en binnen wordt het ook aardig koud
Of een vriend...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]10 graden!!
Vannacht toch maar het winterdekbed dan ipv zomerdekbed met dekentje extra
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zit Koos Postema...
Dit is... Met het oog op morgen...
Nee, er groeide klimop naar binnen. Dat is een beetje dichtgepurt maar nu het weer kouder wordt merk ik dat het niet goed genoeg isquote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je woont toch niet aan de Noord/Zuid-lijn in Amsterdam...
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er groeide klimop naar binnen. Dat is een beetje dichtgepurt maar nu het weer kouder wordt merk ik dat het niet goed genoeg is
Wanneer wordt je bedrijfsleidster bij Lush?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef MaJo het volgende:
en vandaag op het werk een goede dag gehad. Het liep goed en heb daardoor een bonus verdiend
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik slaap trouwens al 2 weken met 2 dekens op elkaarvind het steeds zo koud
quote:
Die klimop was heul niet m'n eigen schuldquote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Af en toe heb ik een beeldvorming van jou en je huiselijke zaken, waarbij ik spontaan in de lach schiet.
En elke keer bevestig je die beelden...
Ongetwijfeld, maar ik hoor van niemand anders dat soort exotische zaken melden.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die klimop was heul niet m'n eigen schuld
Toch was het zoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik hoor van niemand anders dat soort exotische zaken melden.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat de klimop van buiten naar binnen groeit via kieren...
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef MaJo het volgende:kom net bij red en tinuviel vandaan. Was erg gezellig
heerlijke zalm gegeten
en tinuviel's buikje bewonderd
En een kinderboekje gekregen over een meisje met mijn naam die ik aan kleine Nemo kan gaan voorlezen
en vandaag op het werk een goede dag gehad. Het liep goed en heb daardoor een bonus verdiend
Als het zo doorgaat over een maandquote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer wordt je bedrijfsleidster bij Lush?
Of wordt je meteen corporate president van Lush NL BV?
Wel netjes ingepakt, neem ik aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat over een maand
vandaag echt iets briljants meegemaakt. We hebben grote blokken zeep waar we kleinere stukken vanaf kunnen snijden. Een man wijst naar een zeep dat ie die wil hebben. Ik vraag hoe groot stuk hij wil waarop hij antwoordt dat hij het hele blok wil. Ik zeg erbij dat de prijs die aangegeven is per 100 gram is waarop hij instemmend knikt en alsnog het hele blok wil kopen. Meneer ging met een blok a 70 euro de winkel uit
Uhuhquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel netjes ingepakt, neem ik aan?
Is er binnenkort een zeepbaanwedstrijd in Amsterdam of zo?
Even voor mijn beeld he: je woont in Utrecht, studeert in Amsterdam en werkt ook nog bij je ouders in.... de buurt van Utrecht?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhhet was zelfs zo'n goede dag dat ik een dubbele bonus krijg
moet alleen morgen alweer om 9 uur in amsterdam zijn dus daar gaat mijn feeststemming
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
Voor 70 euro aan een blok zeep kopen.![]()
Welke geur was het?
Ik had het idee dat MaJo de helft van de tijd in Utrecht woont in het studentenhuis, de helft van de tijd bij haar ouders. En dan ook studeren en werken in Amsterdam en ook bij haar ouders.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Even voor mijn beeld he: je woont in Utrecht, studeert in Amsterdam en werkt ook nog bij je ouders in.... de buurt van Utrecht?
Word jij niet moe van heen en weer reizen?
Ik ben gestopt bij mijn oudersquote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld he: je woont in Utrecht, studeert in Amsterdam en werkt ook nog bij je ouders in.... de buurt van Utrecht?
Word jij niet moe van heen en weer reizen?
quote:wassup!
i was browsin around here, and I unearthed your profile. You give me the impression that you're a rather noticeable person, but I'm kinda new at this site, and don't really know where to go. Can't they have some sort of chat thing here? I hate sending messages to people, & sometimes not getting a responce! Anyways, if you feel like talking with me, you could catch me over @ http://www.datingcircle.org/?id=3592&mypics , my name there is feistee_tiger.
So, ya, hope to see you. I'm always lookin' to meet more people.
Christina Harris
Je kunt inderdaad via internet bestellenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat kun je aanraden?
Het is via internet te bestellen toch? Misschien doe ik dat, want ik wil niet in de buurt van zo'n winkel komen.
De laatste tijd ben ik een stuk minder bij mijn ouders omdat dat gewoon niet te doen is. Overigens ook de reden voor mij om werk elders te zoeken, zodat ik wat meer op eigen benen kom te staan. Door de ziekte van mijn vader ben ik weer te veel gaan hangen aan mijn ouders en ik moet nu weer proberen om los te komen. Wat niet altijd even makkelijk is...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het idee dat MaJo de helft van de tijd in Utrecht woont in het studentenhuis, de helft van de tijd bij haar ouders. En dan ook studeren en werken in Amsterdam en ook bij haar ouders.
Ik lees ook vaak over Wijk....maar of dat de plaats is waar haar ouders wonen...?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Etcetera het volgende:
wtfik heb me een tijd terug aangemeld bij tv.com en kreeg een pm binnen
[..]
![]()
![]()
![]()
wat moet ik daar nou weer mee
Als je iets zoekt wat goed hydrateert dan is een body butter wel iets voor jequote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen bad. Dus dan valt al heel veel af. En ik vind die Bubble Bar Slices juist zo leuk.
Ik weet niet zo goed wat ik lekker vind.![]()
Voor mijn gezicht en huid heb ik al prima spul van The Bodyshop.
Als douchegel maakt het me niet veel uit, maar iets dat goed hydrateert is wel fijn. Weet je daarvoor iets lekkers?
Oh ja, ik wil niet naar sinaasappel, kokos, framboos of banaan ruiken. Begrijp je?
Als iets het kan dan is het klimop wel. Dat spul is echt groen tuig.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik hoor van niemand anders dat soort exotische zaken melden.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat de klimop van buiten naar binnen groeit via kieren...
PM-spam..ik wordt er ziek van op andere fora.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Etcetera het volgende:
wtfik heb me een tijd terug aangemeld bij tv.com en kreeg een pm binnen
[..]
![]()
![]()
![]()
wat moet ik daar nou weer mee
Zo'n ding heb ik op tv gezien, een hele tijd geleden, bij de omroep Max (Geheugentrainer)!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Maar wat ik heeeel erg tof vond was iets waarvan ik dacht dat het niet meer bestond.
Een tijdje geleden op nostalienet was er een filmpje over de boodschappenautomaat. Deze was in de jaren 50 of 60 gemaakt voor "den vlijtige huischvrouw".
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik moet toch maar eens vaker in andere fora komen. Juweeltjes zitten er tussen
dat vraagt om foto'squote:Op woensdag 17 september 2008 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ontdek net tijdens mijn wandeltochtje dat wij een Chinees naai-attelier hebben en een stripboekenwinkel. Daar ben ik blij mee.
Maar wat ik heeeel erg tof vond was iets waarvan ik dacht dat het niet meer bestond.
Een tijdje geleden op nostalienet was er een filmpje over de boodschappenautomaat. Deze was in de jaren 50 of 60 gemaakt voor "den vlijtige huischvrouw".
Hier staat er gewoon één
Een compleet pand is gewoon 1 grote automaat. De hele voorpui laat het assortiment zien. Dan kun je via een soort pinautomaat alles bestellen en komt het eruit rollen
Damn it, ja! Dat was hetquote:Op woensdag 17 september 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik op tv gezien, een hele tijd geleden, bij de omroep Max (Geheugentrainer)!
je kijkt dat serieusquote:
Als ik langszap dan kijk ik het jaquote:
ik vind het tenenkrommendejeukoponmogelijkeplekkentelevisiequote:Op woensdag 17 september 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heerlijke tv om bij wakker te worden/ontbijten/aankleden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:45 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het tenenkrommendejeukoponmogelijkeplekkentelevisie
gru-we-lijkik kan er niet snel genoeg van wegzappen
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik met programma's zoals Temptation island, en nu Can't buy me love.
ik ookquote:Op woensdag 17 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik met programma's zoals Temptation island, en nu Can't buy me love.
nooit van gehoord. Dat hou ik graag zoquote:
allemachtigquote:Op woensdag 17 september 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Onder het kopje "Afschieten die ambtenaren":
'Pislift' brengt hotelier aan rand afgrond
Beschouw uwzelf gezegend.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:52 schreef wyccie het volgende:
Dat ken ik niet eens.
Nope, dat is een douche gelquote:Op woensdag 17 september 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
Is dit een Body Butter?
Creamed Almond & Coconut Smoothie
Of zijn het de zachte brokken 'zeep'?
Olive branch denk ik wel aangezien er olijfolie in zit. Happy Hippy weet ik eigenlijk niet. Maar in principe zijn alle zeepjes en douchegels voor alle huidtypenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
MaJo, en Hippy Happy of Olive Branch showergel dan, is dat voor een droge huid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |