Dat bedacht ik me ook n.a.v. je beschrijving...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 2 dingen gaan nogal eens hand in hand
Die serie draait momenteel ook nog op het Nederlandse Discovery-kanaal, heb afgelopen week de aflevering over de opkomst en ondergang van Atari gezien...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Stuk Discovery gezien (met Deense ondertiteling) over de ontwikkeling van Games. Pong
![]()
![]()
Misschien doet Tinuviel wel meequote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
MaJo die IARL vraagt om leren bandjes om te doen. Hmmm. Vindt tinuviel dat wel goed
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer een vrij domme actie uitgehaald.
*domme actie*
ik weet niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien doet Tinuviel wel mee
Niet denken...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik daarvan moet denken
.... en of er ik eigenlijk wel over na moet denken
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer een vrij domme actie uitgehaald. Twee weken terug had ik studieboeken nodig, van eentje wist ik de titel, van de ander niet. Dus het boek gekocht waarvan ik de titel wist en gegokt welke ik nog meer nodig zou hebben. Die gok bleek fout te zijn, dus dat boek moest ik vandaag terugbrengen.
Ik loop naar de studieboeken en denk het boek dat ik nodig heb te herkennen. Goede onderwerp, saaie blauwe voorkant met letters, mooi! Naar de klantenservice ermee. "Dag meneer de verkoper, ik wil graag dit boek hebben en dit boek inruilen". Ik haal het boek uit het tasje en het blijkt precies hetzelfde boek te zijn
erg foutquote:Op woensdag 17 september 2008 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik lig echt bijna te slapen, ware het niet dat het zo grappig is![]()
Zelfs de beamer is uitgevallen en dat hebben de leraren niet door
tof, dank je voor de tipquote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die serie draait momenteel ook nog op het Nederlandse Discovery-kanaal, heb afgelopen week de aflevering over de opkomst en ondergang van Atari gezien...
rijst met een pot chicken tonight?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog een idee voor een heel-weinig-werk-maar-wel-lekker-maaltijd? Heb niet zo gek veel zin in pizza namelijk
Geen geladen frietpan, maar het is een idee... en er zit een Chinees in de buurtquote:
Binnen zit Koos Postema...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu eerst maar even de kachel aansteken... buiten is het 10 graden en binnen wordt het ook aardig koud
Whehehequote:Op woensdag 17 september 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zit Koos Postema...
Dit is... Met het oog op morgen...
Je woont toch niet aan de Noord/Zuid-lijn in Amsterdam...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nooit geluisterd dat programma... Overigens moet ik woningbouw binnenkort bellen dat ze weer langs moeten komen met purschuim, toch echt te veel
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu eerst maar even de kachel aansteken... buiten is het 10 graden en binnen wordt het ook aardig koud
Of een vriend...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]10 graden!!
Vannacht toch maar het winterdekbed dan ipv zomerdekbed met dekentje extra
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zit Koos Postema...
Dit is... Met het oog op morgen...
Nee, er groeide klimop naar binnen. Dat is een beetje dichtgepurt maar nu het weer kouder wordt merk ik dat het niet goed genoeg isquote:Op woensdag 17 september 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je woont toch niet aan de Noord/Zuid-lijn in Amsterdam...
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er groeide klimop naar binnen. Dat is een beetje dichtgepurt maar nu het weer kouder wordt merk ik dat het niet goed genoeg is
Wanneer wordt je bedrijfsleidster bij Lush?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef MaJo het volgende:
en vandaag op het werk een goede dag gehad. Het liep goed en heb daardoor een bonus verdiend
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik slaap trouwens al 2 weken met 2 dekens op elkaarvind het steeds zo koud
quote:
Die klimop was heul niet m'n eigen schuldquote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Af en toe heb ik een beeldvorming van jou en je huiselijke zaken, waarbij ik spontaan in de lach schiet.
En elke keer bevestig je die beelden...
Ongetwijfeld, maar ik hoor van niemand anders dat soort exotische zaken melden.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die klimop was heul niet m'n eigen schuld
Toch was het zoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik hoor van niemand anders dat soort exotische zaken melden.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat de klimop van buiten naar binnen groeit via kieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |