Hier ben ik gestopt met lezen wat je insteek klopt niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef BB-boy het volgende:
Op basis van welke kwaliteiten
Ergens is deze post wel grappig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
lol, Burgerking medewerkers, royal sadness.
Volgens mij kom ik er al jaren, alleen lijkt het steeds erger te worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
Volgens mij ben jij dan voor het eerst in je leven in een burgerking geweest, dat is vanaf het begin zo.
verkapt-kijk-mij-een-mooie-auto-hebbentopic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Noueuh, vorige keer bij BurgerKing Drive te Ruyven, kwamen we met uitgebouwde auto aanrijden.
Dus wij big king xxl en een hamburger bestellen..
Die kerel zegt dus, heey mooie auto man, laat eens je geluidje horen krijg je een volle zak.
Nou en toen kregen we onze bestelling, en cola + sinas + long chicken + big king gratis erbij
Topzaak
*ding* *ding*quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Op huidskleur geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ergens is deze post wel grappig.
Toen ik in Breda studeerde werkte er altijd iemand met een smerige koortslip. Smakelijk etenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Dactus het volgende:
Getverdemme...echt alleen de meest walgelijke creaturen van de Nederlandse verzorgingsstaat werken daar. Op station Breda heb je ook zo'n enorme tank in die toko staan, een soort mismaakte robot: dik, vies, lomp, onverstaanbaar, in haar kop gestampte "vriendelijkheid" en daarnaast buitensporig traag als dikke stront ....maar toch blijf ik er weer terugkomen.
Extra dingen die iemand anders op de grond had laten vallen in je zakje, lekker man.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Noueuh, vorige keer bij BurgerKing Drive te Ruyven, kwamen we met uitgebouwde auto aanrijden.
Die kerel zegt dus, heey mooie auto man, laat eens je geluidje horen krijg je een volle zak.
Nou en toen kregen we onze bestelling, en cola + sinas + long chicken + big king gratis erbij
Topzaak
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
Zonder jouw post had ik em niet gesnipsnapt.
RACE WAR!@quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:09 schreef IHVK het volgende:
Racisme alert, dit topic vernietigt zichzelf over 20 seconden.
Het enige wat ik koop bij de BK is een Longchicken menuquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:45 schreef BB-boy het volgende:
Op basis van welke kwaliteiten worden die mensen aangenomen? In ieder geval niet op beheersing van de Nederlandse taal, klantvriendelijkheid of hygiëne.
Daar heb ik me gisteren staan ergeren. Wat een hoerenpersoneel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:03 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat de Kentucky hier ook niet onopgemerkt mag blijven.
HALLO SER WAT WULD U LAY..?quote:Op woensdag 17 september 2008 01:38 schreef boku het volgende:
Ik merk trouwens ook steeds vaker dat je bij de BK in het Engels wordt aangesproken. (laatst ook bij de AH op Utrecht CS)
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Dactus het volgende:
Getverdemme...echt alleen de meest walgelijke creaturen van de Nederlandse verzorgingsstaat werken daar. Op station Breda heb je ook zo'n enorme tank in die toko staan, een soort mismaakte robot: dik, vies, lomp, onverstaanbaar, in haar kop gestampte "vriendelijkheid" en daarnaast buitensporig traag als dikke stront ....maar toch blijf ik er weer terugkomen.
winner winner, (long)chicken dinner!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef On het volgende:
Op huidskleur geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef Trafasi het volgende:
Burgerking Nijmegen station![]()
Burgerking Nijmegen molenstraat![]()
Snap het ook niet
Dat was dus een discussie tussen Rifapen onderling?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Topzaak
haha mooi toch. maja zulke baantjes verdienen voor geen meter dus ik snap de depressie heerst daar.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:14 schreef Ferdie88 het volgende:
Laatst bij de Mac werden we geholpen door de chef daaro, slaat hij de cola verkeerd aan en begint daarna het dichtstbijzijnde personeel af te kankeren. De chef loopt weg terwijl ik op mn eten wacht, en het meisje dat ons daarna kwam helpen begint daarna tegen ons de chef af te zeiken. Wat een topsfeer daar zeg..
Joh ze werken in ieder geval, het is ook niet gauw goed he!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Dactus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |