Kwaliteit en fastfoodquote:Op donderdag 6 september 2007 15:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de Mac imho. Wat ze daar durven te vragen voor de inferieure troep die ze je daar voorschotelen. Op het gebied van kwaliteit leggen ze het af tegen de BK en voor een compleet menu betaal jij bij de Mac zo 2 euro meer. Voor een milkshake moet je bijvoorbeeld één euro bijbetalen bij een menu
![]()
Als ik na een ochtend van lege zakjes controleren erg honger had gehad, was ik daar ook toe in staat geweest. Then again... als ik honger heb, werp ik mensen vaak zulke vuile blikken toe dat die klanten waarschijnlijk spontaan ergens anders heen gegaan zouden zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Zij hij echt "Ik gooi de kassa dicht, zodat ik pauze kan houden, terwijl de hele zaak volstaat! Doei!" ?
en den haag csquote:Op donderdag 6 september 2007 20:20 schreef Mawt het volgende:
Burger King op stations zijn sowieso ruk. Met uitzondering die van Arnhem.
Burger King= ook voor mensen die nog nét geen bijstand willen trekken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef 1896_United het volgende:
haha dat BK hokje op centraal is inderdaad vrij pauper hehe
wat werken daar bijstandstrekkers zeg
What's in a name?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef satan666 het volgende:
ik zal nooit begrijpen waarom mensen fastfood eten
stinkhippie-alertquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef satan666 het volgende:
ik zal nooit begrijpen waarom mensen fastfood eten
Ik had dus ook een keer zo'n situatie meegemaakt, maar ik was eigenlijk zo stomverbaasd dat ik geen passende reactie had kunnen geven...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:09 schreef Rejected het volgende:
Andere collega had een cola en een burger besteld, was het na 20 minuten eindelijk klaar.. vraagt ze van wie het is. Collega zegt dus dat het van hem is, zegt ze dat het niet van hem is! Gaat ze vervolgens aan zes andere klanten vragen of het van hun is.. en uiteindelijk heeft hij zijn vreten gekregen..
Er wordt daar idd aanzienlijk geschreeuwd maar ja en de types die daar komen brrrrrquote:Op woensdag 5 september 2007 19:26 schreef TC03 het volgende:
Slechtste fastfood zaak ooit.
Ik begin en eindig met een samenvatting.
- 20 minuten gewacht op drie hamburgers
- Er werd elke 5 minuten ongeveer 1 klant voorzien van 'voedsel'
- De halve bevolking van de Antillen was uitgelopen. Communiceren doet deze bijzondere soort door middel van veel geschreeuw en rare spatische bewegingen.
- Personeel kenmerkt zich door het vertonen van aapachtig gedrag, in het Papiamento naar achteren schreeuwen, nog trager zijn dan Fok op een drukke middag, en bovenal een bijzonder ongeïnspireerde en ongemotiveerde indruk achter laten.
- De handeling die het personeel het vaakst deed, was het kijken in lege zakjes of er al wat in zat.
- Eén kassa-medewerker besloot de kassa dicht te gooien zodat hij pauze kon houden, terwijl de hele zaak vol stond. Dit weet ik omdat hij dit luid en duidelijk verkondidge.
- Ik heb een potentiële klant weggestuurd door te zeggen dat je 20 minuten lang moet wachten op een hamburger.
Klacht: zie bovenstaande.
Klacht: Slechtste fastfood zaak ooit.
Ik begin en eindig met een samenvatting.
- 20 minuten gewacht op drie hamburgers
- Er werd elke 5 minuten ongeveer 1 klant voorzien van 'voedsel'
- De halve bevolking van de Antillen was uitgelopen. Communiceren doet deze bijzondere soort door middel van veel geschreeuw en rare spatische bewegingen.
- Personeel kenmerkt zich door het vertonen van aapachtig gedrag, in het papiamento naar achteren schreeuwen, nog trager zijn dan Fok op een drukke middag, en bovenal een bijzonder ongeïnspireerde en ongemotiveerde indruk achter laten.
- Ik heb een potentiële klant weggestuurd door te zeggen dat je 20 minuten lang moet wachten op een hamburger.
Klacht: zie bovenstaande.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |