quote:
Een wetenschappelijk pleidooi houden? Wat denk je zelfquote:Op woensdag 5 september 2007 21:06 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat iemand met jouw IQ in zo'n toko (fastfood house) doet.
![]()
De Mac aan de Lange Viestraat (Bij de Bijenkorf en Barsoi) in Utrecht afgelopen zondagmiddagquote:
Zij hij echt "Ik gooi de kassa dicht, zodat ik pauze kan houden, terwijl de hele zaak volstaat! Doei!quote:Eén kassa-medewerker besloot de kassa dicht te gooien zodat hij pauze kon houden, terwijl de hele zaak vol stond. Dit weet ik omdat hij dit luid en duidelijk verkondidge.
Schudde ik soms met de stront emmer?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk pleidooi houden? Wat denk je zelf
Nee, dat laatste niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:41 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Zij hij echt "Ik gooi de kassa dicht, zodat ik pauze kan houden, terwijl de hele zaak volstaat! Doei!" ?
Zit je er al diep in? tering zegquote:Op woensdag 5 september 2007 21:06 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind je verhaal erg goed geschreven heb gelachen om je schrijfwijze...
![]()
TOTALLY GAYquote:Op woensdag 5 september 2007 21:06 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind je verhaal erg goed geschreven heb gelachen om je schrijfwijze...
![]()
Nederlanders zijn sufkutten. Klagen achter de geraniums of achter de PC, in de winkel houden ze hun bek dicht.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:30 schreef fraQture het volgende:
En jij hebt ondanks alle nadelen die je genoemd hebt toch nog 20 minuten gewacht op je spul?
Door mensen als jij komen die medewerkers er juist mee weg, want jij wacht toch wel geduldig.
Bedankt voor het in stand houden van dit soort parktijken
Ik zal het voor jou proberen uit te leggen:quote:Op donderdag 6 september 2007 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nederlanders zijn sufkutten. Klagen achter de geraniums of achter de PC, in de winkel houden ze hun bek dicht.
Nou, dat valt wel weer mee. Alleen wil elke belwinkel/hamburgerjoint/etc het liefst zijn winkel laten bedienen door 16 jarige pubers en hoef je idd van hen geen enkele interesse in de klant te verwachten.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zal het voor jou proberen uit te leggen:
Service is een begrip dat wij in Nederland nu eenmaal niet kennen. Dit komt onder andere omdat we een enorm personeelstekort hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |