quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef MaJo het volgende:kom net bij red en tinuviel vandaan. Was erg gezellig
heerlijke zalm gegeten
en tinuviel's buikje bewonderd
En een kinderboekje gekregen over een meisje met mijn naam die ik aan kleine Nemo kan gaan voorlezen
en vandaag op het werk een goede dag gehad. Het liep goed en heb daardoor een bonus verdiend
Als het zo doorgaat over een maandquote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer wordt je bedrijfsleidster bij Lush?
Of wordt je meteen corporate president van Lush NL BV?
Wel netjes ingepakt, neem ik aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat over een maand
vandaag echt iets briljants meegemaakt. We hebben grote blokken zeep waar we kleinere stukken vanaf kunnen snijden. Een man wijst naar een zeep dat ie die wil hebben. Ik vraag hoe groot stuk hij wil waarop hij antwoordt dat hij het hele blok wil. Ik zeg erbij dat de prijs die aangegeven is per 100 gram is waarop hij instemmend knikt en alsnog het hele blok wil kopen. Meneer ging met een blok a 70 euro de winkel uit
Uhuhquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel netjes ingepakt, neem ik aan?
Is er binnenkort een zeepbaanwedstrijd in Amsterdam of zo?
Even voor mijn beeld he: je woont in Utrecht, studeert in Amsterdam en werkt ook nog bij je ouders in.... de buurt van Utrecht?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhhet was zelfs zo'n goede dag dat ik een dubbele bonus krijg
moet alleen morgen alweer om 9 uur in amsterdam zijn dus daar gaat mijn feeststemming
Weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
Voor 70 euro aan een blok zeep kopen.![]()
Welke geur was het?
Ik had het idee dat MaJo de helft van de tijd in Utrecht woont in het studentenhuis, de helft van de tijd bij haar ouders. En dan ook studeren en werken in Amsterdam en ook bij haar ouders.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Even voor mijn beeld he: je woont in Utrecht, studeert in Amsterdam en werkt ook nog bij je ouders in.... de buurt van Utrecht?
Word jij niet moe van heen en weer reizen?
Ik ben gestopt bij mijn oudersquote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Even voor mijn beeld he: je woont in Utrecht, studeert in Amsterdam en werkt ook nog bij je ouders in.... de buurt van Utrecht?
Word jij niet moe van heen en weer reizen?
quote:wassup!
i was browsin around here, and I unearthed your profile. You give me the impression that you're a rather noticeable person, but I'm kinda new at this site, and don't really know where to go. Can't they have some sort of chat thing here? I hate sending messages to people, & sometimes not getting a responce! Anyways, if you feel like talking with me, you could catch me over @ http://www.datingcircle.org/?id=3592&mypics , my name there is feistee_tiger.
So, ya, hope to see you. I'm always lookin' to meet more people.
Christina Harris
Je kunt inderdaad via internet bestellenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
MaJo, wat kun je aanraden?
Het is via internet te bestellen toch? Misschien doe ik dat, want ik wil niet in de buurt van zo'n winkel komen.
De laatste tijd ben ik een stuk minder bij mijn ouders omdat dat gewoon niet te doen is. Overigens ook de reden voor mij om werk elders te zoeken, zodat ik wat meer op eigen benen kom te staan. Door de ziekte van mijn vader ben ik weer te veel gaan hangen aan mijn ouders en ik moet nu weer proberen om los te komen. Wat niet altijd even makkelijk is...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het idee dat MaJo de helft van de tijd in Utrecht woont in het studentenhuis, de helft van de tijd bij haar ouders. En dan ook studeren en werken in Amsterdam en ook bij haar ouders.
Ik lees ook vaak over Wijk....maar of dat de plaats is waar haar ouders wonen...?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Etcetera het volgende:
wtfik heb me een tijd terug aangemeld bij tv.com en kreeg een pm binnen
[..]
![]()
![]()
![]()
wat moet ik daar nou weer mee
Als je iets zoekt wat goed hydrateert dan is een body butter wel iets voor jequote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen bad. Dus dan valt al heel veel af. En ik vind die Bubble Bar Slices juist zo leuk.
Ik weet niet zo goed wat ik lekker vind.![]()
Voor mijn gezicht en huid heb ik al prima spul van The Bodyshop.
Als douchegel maakt het me niet veel uit, maar iets dat goed hydrateert is wel fijn. Weet je daarvoor iets lekkers?
Oh ja, ik wil niet naar sinaasappel, kokos, framboos of banaan ruiken. Begrijp je?
Als iets het kan dan is het klimop wel. Dat spul is echt groen tuig.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik hoor van niemand anders dat soort exotische zaken melden.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat de klimop van buiten naar binnen groeit via kieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |