Honingdasquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gek beest! Een cobra!
Hoe heet zo'n beest in het Nederlands eigenlijk?
een niet zo lekker slecht biertjequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voel meer voor een Hoegaardse Das
Ja dat welquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een niet zo lekker slecht biertje
Die dingen zijn alleen maar goed om uit te hollen en er figuren in te hakken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Recept net erop nageslagen, ik moet nog 12 eieren, 4 grote bakvormen, en deeg kopenEen of ander kant-en-klaar deeg, schijnt makkelijk te zijn. Best, ik ga vanavond na het eten wel even naar de Appie
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Die dingen zijn alleen maar goed om uit te hollen en er figuren in te hakken.
De inhoud vind ik absoluut niet lekker met uitzondering van de pitten.
Als je die in de koekepan bakt in een beetje olie smaken ze heerlijk...
Ik heb zitten zoeken naar de foto's van mijn uitgehakte pompoenen, 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gebakken pompoenpitten
![]()
En ja, ik ga de pompoen uithollen en er een mooi gezicht in "hakken"
Die ernaast ook! Way coolquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef LadyBlack het volgende:![]()
die met de heks en het appeltje is cool!!!!!!
Zie hier: http://www.pumpkinmasters.com/quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor mesjes raad je me aan, MM?
Ik ga trouwens afsluiten, heb in de afgelopen anderhalf uur een flinke zooi telefoontjes gepleegd, E-mails verstuurd en betalingen uitgevoerd van uiteenlopende aard, dus het zit er weer op.
Truste allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |