Nee ik zocht gewoon op "goatse pumpkin" want die had ik al eens gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
Op welke trefwoorden zoek jij?
Pain in the ass?
Om hier nog even op te reageren: DOEN!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:07 schreef Irien het volgende:
Hee wat leuk een TT voor mij![]()
@Soempie wat leuk dat je in Breda woont, ik heb er ook 1,5 jaar gewoond, het is een toffe stad met idd alles
@Iedereen ik werk inderdaad bij de Radio. Nu net m'n derde jaar in gegaan. Bij " Plein 5" een dagelijks programma op Radio 5, dat is een zender voor ouderen. En sinds half juli ook voor Radio 2, programma " Plaza" een weekendmagazine met veel uit-tips, een rubriek met een tuinman, een rubriek over Dierenpark Amersfoort , over een veteranen voetbalteam etc
Maar ik ben nog lang niet bejaard! En ook geen echte Radio 2 luisteraar! Ik wil wel eens iets anders En nu vertelde collega over een cursus verslagggeving op kosten van de baas... etc...
Vandaar die post.
Meh, ik heb "maar" 28 inch. 50 inch is op m'n huidige kamer ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef Soempie het volgende:
M'n zus heeft een 50 inch tv gekocht.![]()
Binnenkort maar eens langs om film te kijken.
De standee zag er wel geinig uit, maar ik denk dat naar de bios gaan voor die film misschien wat overdreven is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
De film van vanavond was Tropic Thunder met Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr en Tom Cruise.
Die was eigenlijk best grappig. Ik denk dat ze Tim af en toe aan de zuurstof moeten leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan een mogelijkheidIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De standee zag er wel geinig uit, maar ik denk dat naar de bios gaan voor die film misschien wat overdreven is.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan een mogelijkheid
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Staat er net een collega achter me terwijl ik deze pagina open.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
MM, wellicht dat je hier een patroontje voor kunt vinden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef MaJo het volgende:
Vreemd, had hier al gepost maar zie het niet terugAnyway:
ben echt supergaar en moet nog de hele dag
quote:
Je hoeft vanavond gelukkig niet te kokenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef MaJo het volgende:
Vreemd, had hier al gepost maar zie het niet terugAnyway:
ben echt supergaar en moet nog de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |