Honingdasquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gek beest! Een cobra!
Hoe heet zo'n beest in het Nederlands eigenlijk?
een niet zo lekker slecht biertjequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voel meer voor een Hoegaardse Das
Ja dat welquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een niet zo lekker slecht biertje
Die dingen zijn alleen maar goed om uit te hollen en er figuren in te hakken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Recept net erop nageslagen, ik moet nog 12 eieren, 4 grote bakvormen, en deeg kopenEen of ander kant-en-klaar deeg, schijnt makkelijk te zijn. Best, ik ga vanavond na het eten wel even naar de Appie
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Die dingen zijn alleen maar goed om uit te hollen en er figuren in te hakken.
De inhoud vind ik absoluut niet lekker met uitzondering van de pitten.
Als je die in de koekepan bakt in een beetje olie smaken ze heerlijk...
Ik heb zitten zoeken naar de foto's van mijn uitgehakte pompoenen, 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gebakken pompoenpitten
![]()
En ja, ik ga de pompoen uithollen en er een mooi gezicht in "hakken"
Die ernaast ook! Way coolquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:15 schreef LadyBlack het volgende:![]()
die met de heks en het appeltje is cool!!!!!!
Zie hier: http://www.pumpkinmasters.com/quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:58 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor mesjes raad je me aan, MM?
Ik ga trouwens afsluiten, heb in de afgelopen anderhalf uur een flinke zooi telefoontjes gepleegd, E-mails verstuurd en betalingen uitgevoerd van uiteenlopende aard, dus het zit er weer op.
Truste allemaal
quote:
Dat lijkt me stug want die 50" is in het diagonaalquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bijna staand.
Je bent toch wel iets groter dan ongeveer 1,30 meterquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Bijna staand.
Whehequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik kan toch ook in die diagonaal gaan staan als het scherm is gekanteld.
U riep?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Je bent toch wel iets groter dan ongeveer 1,30 meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
meningen verschillen blijkbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
De film van vanavond was Tropic Thunder met Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr en Tom Cruise.
Die was eigenlijk best grappig. Ik denk dat ze Tim af en toe aan de zuurstof moeten leggen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
Tropic Thunder was het iddHij viel me tegen moet ik zeggen; ik vond het toch een clichématige, durptiedurp Ben Stiller film
Zaten wel paar toffe scènes in, vooral die met Tom Cruise, maar de andere 90% van de film vond ik maar matig
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.Ben je een lilliputter danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent Tim tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meningen verschillen blijkbaar
[..]
Ik zeg 147,5cm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien is mijn bijna groter dan jouw bijna.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg 147,5cm.
ach, ik heb compleet in een scheur gelegen om White Chicksquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kent Tim toch
Ik heb bij een aantal stukken toch ook wel enorm zitten lachen hoor. Vooral in het begin
Tom Cruise was inderdaad geweldig. Ik had pas op het einde door dat hij het was
Je gaat het niet vertellen he?quote:
Leuke site maar 17,00 voor de speciale "geen opdruk"?quote:Op woensdag 17 september 2008 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach, ik heb compleet in een scheur gelegen om White Chicksje moet denk ik in de stemming zijn voor dat soort films
http://www.deshirts.nl/shop/index.php ik denk dat ik hier eens iets moet gaan bestellen
169,5 cmquote:Op woensdag 17 september 2008 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had al eens gezegd dat ik onder 1,60m zit.
Jij bent ook niet zo groot, toch?
BMI is overrated en zonder je gewicht heb ik er niets aanquote:
je denkt toch niet dat ik een zonder opdruk ga bestellenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke site maar 17,00 voor de speciale "geen opdruk"?
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk zitten er hele vette shirts tussen. Maar dat komt natuurlijk alleen maar omdat ze meerijden op het sentiment
Dat zijn wel die waar ik doelde jaquote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik een zonder opdruk ga bestellen
die Tjilp voor Pitt denk ikmaar da's een onuitlegbare insidejoke
en voor mezelf 'Kijk uit malloot een kokosnoot' of 'Wie laat zich niet koeieneren' of 'Ik douche naakt en iedereen mag het weten' of 'I love rok rep mettel...'
Ik gok dat wyccie 48 kg is.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BMI is overrated en zonder je gewicht heb ik er niets aan
oke, tussen de 50 en 55 dus. Kom maar op met je BMI dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil wel boven de 50 blijven.
Die kleuren zijn gayquote:Op woensdag 17 september 2008 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Nem, Skip de Hype is wel wat voor jou zeker
Ik denk het wel maar ik denk dat ze de wortel niet meer kan vinden. Ik heb Google als rekenmachine gebruiktquote:Op woensdag 17 september 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Is Soempie nou druk met een rekenmachientje bezig?
Overingens vind ik 1.55-1.60 nou niet iets om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
lol, Burgerking medewerkers, royal sadness.
Ik heb nooit gezegd dat ik me ervoor schaam.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Overingens vind ik 1.55-1.60 nou niet iets om je voor te schamen.
Nou je draait er steeds zo ontzettend omheen dat het wel zo overkomtquote:Op woensdag 17 september 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik me ervoor schaam.
Ja dat is waar. Maar dan gaat het vaak om persoonlijker dingenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik houd toch wel veel meer geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |