Correctemundo! Die werd zo genegeerdquote:
Ik probeerde ondertussen terug te vinden wat Irien doet. Kan het niet vinden, dus bij deze: wat doe je na dan in het dagelijks leven, Irien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo! Die werd zo genegeerd![]()
En het is een heel mooi nummer
Notejesquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Wat voor rare nootjes heb jij dan geraapt, Nem?
Wat Soemp zegt...en hallucigene paddestoelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
Wat voor rare nootjes heb jij dan geraapt, Nem?
Aaaah Timmiepimmie!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanwaar deze TT Nemmiewemmie?
* wangknijptquote:
Oh ja, en dat wilde ik dus vragen. Ik ken Irien verder helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ik probeerde ondertussen terug te vinden wat Irien doet. Kan het niet vinden, dus bij deze: wat doe je na dan in het dagelijks leven, Irien?
Juist welquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:37 schreef wyccie het volgende:
Oh, jij kent haar dus ook niet?
IARL kent haar ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef wyccie het volgende:
Nem kent MaJo van hier?
Irien is een vriendin of ex-huisgenoot van MaJo?
Nem kent Irien via MaJo?
Irien, bij welke radiozender/omroep ben je producent? Want dat is iets wat ik later eventueel wil gaan doen, misschien kan je me wat handige info gevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik me niet vergis is ze producent bij de radio
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt.Soempie kwam er alleen pas een maand geleden achter dat er dan niet eens postzegels op hoeven. Nooit geweten en altijd met postzegels verstuurd. Sven wees me er dus op.
Mooie stadquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:13 schreef Soempie het volgende:
En de stad Nijmegen heb ik nog niks van gezien. Dat is wel jammer aan een campus.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk 7e gebod hebben we sinds #463
Het topic is gestart door MM, ik verdacht MM of jou er vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is er trouwens verantwoordelijk voor dat gebod?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef B.ertha het volgende:
Stomme actie: Ik had op een envelop Postpus geschreven ipv postbus. En dat zag ik net voordat hij de bus in ging. Heb er vervolgens hélemaal krom om gelegen![]()
* MadMaster is not guilty...quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het topic is gestart door MM, ik verdacht MM of jou er van
fitnessquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:08 schreef wyccie het volgende:
Ik had laatst ook zo'n lachmomentje om iets doms. Ik weet niet meer wat.
Wat voor sport?
ze stond met 2 jongens te roken en ik stond niet op te letten, geloof dat 1 van die gasten erover begon. toen vroeg ze of ik het programma ook keekquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe begon ze erover trouwens? Zij ze iets als "Heb je ER nog gezien?"
Want dan had je zoiets kunnen zeggen als: "Nee natuurlijk niet! Die mensen die daaraan meedoen zijn echt zo gruwelijk lomp, dat hoef ik niet te zien"
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat Etcie dat heeft gedaan.
Jij had het ook nog niet gemeld amigoquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dit bewijst maar weer hoe weinig jullie de OP lezen.
Dus dat heb je dan nog wel door?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij had het ook nog niet gemeld amigo
op haar blog natuurlijquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:54 schreef Etcetera het volgende:
ik lees net een mailtje van een oud studiegenootje die HBO-V was gaan doen vorig jaar. 'Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik weer terug op de opleiding'. Ik vraag me echt af waar ik dat zou hebben moeten hebben gelezen
ik heb het al gevondenquote:
* B.ertha-acties +1quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:59 schreef B.ertha het volgende:
Stomme actie: Ik had op een envelop Postpus geschreven ipv postbus. En dat zag ik net voordat hij de bus in ging. Heb er vervolgens hélemaal krom om gelegen![]()
Meligheid
Daarmee bedoel je het 7e gebod?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je wel eens dat je een half uur lang een binnenpretje hebt over iets dat je gepost hebt?
Hierom:quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:47 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
waarom denk je dat
ik heb het niet gedaan trouwens
zie het nu pas
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Degene voor mij zal dat wel in OP hebben aangepast, ik had het tot op heden nog niet opgemerkt (zoals regel 7 ook luidt)...
je kunt ook de wiki gewoon aanpassen zonder een OP te posten hequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je het 7e gebod?![]()
[..]
Hierom:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |